Napraattopic deel 88

07-07-2017 10:07 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik kreeg zojuist een waarschuwing. Hij werd ook echt uitgevaardigd :rofl:
Wat vinden jullie er van dat er een forumer aanbied zijn foto te pben? Gewoon ter beoordeling of een foto wel of niet oke is voor een datingsite?

Hij bied het niet aan mij aan maar aan een andere forumer, ik vind dat gewoon dom dat iemand een foto prive zou willen versturen naar een andere forumer die hij totaal niet kent. En dit vervolgens ook nog is openbaar op zijn topic te vermelden dat hij wel en foto wil pben. Ben ik nou zo achterlijk dat ik dit niet normaal vind, of hebben jullie ook zo je bedenkingen bij dit voorstel.
Lady_Voldemort schreef:
21-07-2017 21:05
Ik kreeg zojuist een waarschuwing. Hij werd ook echt uitgevaardigd :rofl:
Pourqoui?
Ik heb zin om de social justice warrior uit te hangen, vandaar. 6 Weken vrij, wat moet je ermee.
Ginerva schreef:
21-07-2017 21:06
Wat vinden jullie er van dat er een forumer aanbied zijn foto te pben? Gewoon ter beoordeling of een foto wel of niet oke is voor een datingsite?

Hij bied het niet aan mij aan maar aan een andere forumer, ik vind dat gewoon dom dat iemand een foto prive zou willen versturen naar een andere forumer die hij totaal niet kent. En dit vervolgens ook nog is openbaar op zijn topic te vermelden dat hij wel en foto wil pben. Ben ik nou zo achterlijk dat ik dit niet normaal vind, of hebben jullie ook zo je bedenkingen bij dit voorstel.
Ik vind er helemaal niks van. Zelf zou ik er niet aan beginnen, maar wat mij betreft staat het eenieder vrij om te doen met zijn selfies wat hij/zij wil.
Nou, hij gaat het ook posten op een datingsite, dan ziet iedereen het natuurlijk. Maar ik zou het zelf nooit doen.
Life is short. Eat dessert first.
vrouwjagersma schreef:
21-07-2017 21:07
Pourqoui?
Ik heb zin om de social justice warrior uit te hangen, vandaar. 6 Weken vrij, wat moet je ermee.
Offtopic op CM, same old same old . Maar dat uitgevaardigd moest ik toch wel even heel erg om lachen. Of ze de UN zijn :proud:
Wellicht kun je een amendement indienen?
vrouwjagersma schreef:
21-07-2017 21:07
Pourqoui?
Je werkt zeker in het onderwijs he. Die gasten hebben altijd vrij man.
doornroosje9 schreef:
21-07-2017 21:09
Nou, hij gaat het ook posten op een datingsite, dan ziet iedereen het natuurlijk. Maar ik zou het zelf nooit doen.
Ja dat is waar dan is het ook openbaar, ik zou het zelf ook echt nooit doen.

Maar goed privacy technisch vind ik het natuurlijk geen slimme zet
vrouwjagersma schreef:
21-07-2017 21:11
Wellicht kun je een amendement indienen?
Nee dat ging niet. Ik moest akkoord gaan door op een donkerroze knop te drukken en toen kreeg ik ook de welgemeende aanbeveling vooral met heel veel plezier te forummen.
Lady_Voldemort schreef:
21-07-2017 21:11
Je werkt zeker in het onderwijs he. Die gasten hebben altijd vrij man.
Al-tijd vakantie. En als ik geen vakantie heb, altijd om 3 uur vrij. En als ik wel werk, alleen maar koffie drinken en een beetje met kinderen kletsen. Geen echt werk, je hoeft niet eens te douchen als je vrij bent.
Lady_Voldemort schreef:
21-07-2017 21:08
Ik vind er helemaal niks van. Zelf zou ik er niet aan beginnen, maar wat mij betreft staat het eenieder vrij om te doen met zijn selfies wat hij/zij wil.
Ja dat is wel weer waar dat iedereen dat zelf moet weten maar naar mijn idee is het geen slimme zet.
vrouwjagersma schreef:
21-07-2017 21:13
Al-tijd vakantie. En als ik geen vakantie heb, altijd om 3 uur vrij. En als ik wel werk, alleen maar koffie drinken en een beetje met kinderen kletsen. Geen echt werk, je hoeft niet eens te douchen als je vrij bent.
Daarom. Je zegt tegen die kinderen dat ze hun boek open moeten maken en een flinke plens opdrachten maken om het uur te vullen, en dan kun jij weer lekker gaan candycrushen.
Ginerva schreef:
21-07-2017 21:06

Dat is keurig hengelen toch?
Beter dan onverwacht een foto treffen in je maagdelijke en smetteloze inbox.

"Wilt u snuffelen aan dit stukje brood en eventueel een hapje nemen" versus HAAK DOOR WANG!!!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Lady_Voldemort schreef:
21-07-2017 21:16
Daarom. Je zegt tegen die kinderen dat ze hun boek open moeten maken en een flinke plens opdrachten maken om het uur te vullen, en dan kun jij weer lekker gaan candycrushen.
Nah. Dat crushen wordt ruw onderbroken door de 'leerlingen kijken elkaars werk na' sessies hoor!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
21-07-2017 21:19

"Wilt u snuffelen aan dit stukje brood en eventueel een hapje nemen" versus HAAK DOOR WANG!!!
Ik denk niet eens dat het als hengelen bedoelt is.

Daar heb je wel weer gelijk in dat dit beter is dan gelijk een foto in je inbox te ontvangen
feow schreef:
21-07-2017 21:21
Nah. Dat crushen wordt ruw onderbroken door de 'leerlingen kijken elkaars werk na' sessies hoor!
Gewoon rustig door crushen. Er is vast wel een werkloze moeder te vinden die de resultaten in een Excel bestand wil zetten, als ze klaar is met luizen plukken.
feow schreef:
21-07-2017 21:19

:rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
21-07-2017 18:43
Ga je weg Armand?
Ik dacht: wat heeft Armand met die kamelenfoto te maken? :facepalm:
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Wat een rustige vrijdagavond zeg.
Ttass30 schreef:
22-07-2017 08:49
Wat een rustige vrijdagavond zeg.
Iedereen is elders.
:hello:
Prrrr, mauw miawwwww.
Dana schreef:
21-07-2017 22:57
Ik dacht: wat heeft Armand met die kamelenfoto te maken? :facepalm:
:there:

Hier nog één :hihi:
_Amand schreef:
21-07-2017 19:26
Wat denk je nou zelluf?
Hee je bent alweer terug ;-)
Hier, een :redrose: voor jou . Kun je wel gebruiken, las ik. (Ik ben niet zo van de knuffels, maar zo mag je dit wel lezen).
.
Dank je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven