Uitgerekend 15-28 februari 2018

dinsdag 6 juni 2017 om 09:02
Voor iedereen die is uitgerekend eind februari 2018 en het leuk vindt om mee te kletsen.
Een topic voor begin februari vind je hier: zwanger/uitgerekend-1-15-februari-2018/ ... #p27129175
= kloppend hartje
= goede 20-weken echo!
Yeti86
Ravenloos
Noonootje
Ashkyla
leyla18
Marilyn182
Rockabye, Mihoen, Loeske85, ELZ1992, Happymama123 & Mammaattvara - in verband met lange tijd niet meeschrijven zijn jullie uit de tabel gehaald. Mochten jullie weer in de tabel willen, zijn jullie uiteraard van harte welkom terug!
Een topic voor begin februari vind je hier: zwanger/uitgerekend-1-15-februari-2018/ ... #p27129175

Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
Dido1983 | 33 | 1e | 22 februari | Meisje! | ![]() ![]() |
Lovely_meghan | 32 | 2e | 27 februari | Meisje! | ![]() ![]() |
Sophie_16 | 29 | 1e | 18 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
Mini-m | 28 | 1e | 17 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
LGCM | 27 | 1e | 17 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
Pluis83 | 33 | 2e | 19 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
joshax | 30 | 1e | 14 februari | Meisje! | ![]() ![]() |
Rozegeranium | 32 | 2e | 20 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
Polonaise | 32 | 3e | 26 februari | Meisje! | ![]() ![]() |
PioenroosjeAmy | 29 | 1e | 18 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
Mirmirmir | 33 | 2e | 20 februari | Meisje! | ![]() ![]() |
Suikerwafel | 28 | 1e | 16 februari | Meisje! | ![]() ![]() |
Hannah90 | 27 | 1e | 25 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
Ballys | 29 | 1e | 26 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
Schorpioentje | 39 | 1e | 18 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
Zomerbloem23 | 28 | 1e | 28 februari | Meisje! | ![]() |
chocotofje | 36 | 1e | Meisje! | ![]() ![]() |
|
Daar | 26 | 2e | 28 februari | Jongen! | ![]() ![]() |

Rockabye, Mihoen, Loeske85, ELZ1992, Happymama123 & Mammaattvara - in verband met lange tijd niet meeschrijven zijn jullie uit de tabel gehaald. Mochten jullie weer in de tabel willen, zijn jullie uiteraard van harte welkom terug!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:50
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
76.66% gewijzigd
zaterdag 22 juli 2017 om 02:03
Wat erg Ashkyla. Sterkte
Voor de 2e echo moet ik ook een volle blaas. 1,5 uur van te voren plassen en dan een glas water drinken. Dus ook niet heel vol.
Kan niet wachten tot 2 aug. Maar duurt nogg wel even.
Oudste zoon had vandaag wat door. Man lief maakte er wat van Haha en hij trapte er in. Na de volgende echo mogen ze het weten.
Als ze het nu weten dan weet iedereen het.
Mn ouders en zusje zijn nog op vakantie. Dus als die terug zijn vertellen we het.
Zwager en schoonzus is een ander verhaal. Die zitten in de mmm dus vinden we lastig.
Hier ook af en tie steekjes heel laag. Maar herken het wel van de 2e.
Ik ga lekker slapen eindelijk weer in Mn eigen bed na een weekje vakantie
Voor de 2e echo moet ik ook een volle blaas. 1,5 uur van te voren plassen en dan een glas water drinken. Dus ook niet heel vol.
Kan niet wachten tot 2 aug. Maar duurt nogg wel even.
Oudste zoon had vandaag wat door. Man lief maakte er wat van Haha en hij trapte er in. Na de volgende echo mogen ze het weten.
Als ze het nu weten dan weet iedereen het.
Mn ouders en zusje zijn nog op vakantie. Dus als die terug zijn vertellen we het.
Zwager en schoonzus is een ander verhaal. Die zitten in de mmm dus vinden we lastig.
Hier ook af en tie steekjes heel laag. Maar herken het wel van de 2e.
Ik ga lekker slapen eindelijk weer in Mn eigen bed na een weekje vakantie
zaterdag 22 juli 2017 om 10:46
@ mir wat fijn, een goede echo!
@ lgcm leuk om weer eens iets te horen! Ook bij jou een goede echo, en zelfs al beweging, lijkt me supermooi om te zien!
Hier gister ook weer een goede echo, toch weer wat vooruit gezet, ben nu 9w4d, bijna op een kwart alweer. Zag op de echo al veel meer, alleen lag ons frommeltje helemaal stil. Wel mooi de hersens en het hartje kunnen zien. 10 augustus nieuwe echo voor de nipt
Gieter ook aan m'n beste vriendin verteld, die was helemaal in tranen, zo mooi
morgen zijn de beste vrienden van m'n man aan de beurt, zo leuk om het met meer mensen te kunnen delen!
@ lgcm leuk om weer eens iets te horen! Ook bij jou een goede echo, en zelfs al beweging, lijkt me supermooi om te zien!
Hier gister ook weer een goede echo, toch weer wat vooruit gezet, ben nu 9w4d, bijna op een kwart alweer. Zag op de echo al veel meer, alleen lag ons frommeltje helemaal stil. Wel mooi de hersens en het hartje kunnen zien. 10 augustus nieuwe echo voor de nipt

Gieter ook aan m'n beste vriendin verteld, die was helemaal in tranen, zo mooi

zaterdag 22 juli 2017 om 23:24
Ashkyla wat een ontzettend verdrietig bericht. Heel veel sterkte!
Goed nieuws mir!
En ook voor jou Sophie weer een goede echo!
Ondertussen weten bij ons steeds meer mensen het, familie en vrienden met name die ik afgelopen week gezien heb. Begin ondertussen heel zenuwachtig te worden voor de echo as dinsdag..
Wij hebben de meeste mensen gewoon gezegd, ik heb voor mijn ouders een kraskaart gehaald en voor vrienden heb ik zoenen met roze en.blauwe muisjes gemaakt als hint. Die ga ik vd week.ook meenemen naar werk om het te vertellen.
Weet bij jullie je werk het al?
Goed nieuws mir!
En ook voor jou Sophie weer een goede echo!
Ondertussen weten bij ons steeds meer mensen het, familie en vrienden met name die ik afgelopen week gezien heb. Begin ondertussen heel zenuwachtig te worden voor de echo as dinsdag..
Wij hebben de meeste mensen gewoon gezegd, ik heb voor mijn ouders een kraskaart gehaald en voor vrienden heb ik zoenen met roze en.blauwe muisjes gemaakt als hint. Die ga ik vd week.ook meenemen naar werk om het te vertellen.
Weet bij jullie je werk het al?
zondag 23 juli 2017 om 08:24
Hi,
Sophie wat een goed nieuws!!
En leyla zo spannend de echo! Het is vast allemaa goed! Ik kon ook echt niet wachten !
Ik vertel het zelf pas met 12 weken aan anderen ( buiten ouders / schoonouders en beste vriendinnen om) over een maand heb ik nog een echo gehad en heb ik de uitslag van de nipt. Dan vertel ik t aan m'n werk. Al moet ik wel denken aan hoe ik me kleed...bij de 2e heb ik echt al een buikje die ik moet verbergen .. bij de eerste had ik t pas na 20 weken verteld op t werk en had niemand iets door gehad..
Hoop dat ik bij t volgende trimester minder trek heb.. eet nog steeds vrij veel anders misselijk!
Fijne zondag allemaal!
Sophie wat een goed nieuws!!
En leyla zo spannend de echo! Het is vast allemaa goed! Ik kon ook echt niet wachten !
Ik vertel het zelf pas met 12 weken aan anderen ( buiten ouders / schoonouders en beste vriendinnen om) over een maand heb ik nog een echo gehad en heb ik de uitslag van de nipt. Dan vertel ik t aan m'n werk. Al moet ik wel denken aan hoe ik me kleed...bij de 2e heb ik echt al een buikje die ik moet verbergen .. bij de eerste had ik t pas na 20 weken verteld op t werk en had niemand iets door gehad..
Hoop dat ik bij t volgende trimester minder trek heb.. eet nog steeds vrij veel anders misselijk!
Fijne zondag allemaal!
zondag 23 juli 2017 om 09:18
Wat denken jullie trouwens dat jullie krijgen? Bij mij bleek na de echo en de uitgerekende datum bepaling dat de conceptiedatum waarschijnlijk 2 dagen vd eisprong was dus ik denk een meisje...maar geen idee! Voel me slechter dan bij 1e zwangerschap en dat was ook een meisje.. kan niet wachten op de uitslag
zondag 23 juli 2017 om 11:16
Ik zag trouwens vandaag in een vlog op YouTube dat je ook het geslacht kan komen te weten door de nipt test. Dit was voor mij de eerste keer dat ik dit hoorde, weten jullie daar toevallig meer van?
Ik heb het ook alleen aan familie gezegd maar die is aan m'n mans kant vrij groot, dus het lijkt voor mij alsof we het al aan veel mensen hebben verteld. Voor de rest weten drie vriendinnen van me het.. dat vind ik al heel veel omdat ik het weken voor me heb moeten houden haha.
Als ik uit ga van onze seks momentjes denk ik een jongetje, maar ik weet het echt niet..
Ik twijfel over mijn werk, we zijn een klein en hecht team van 5 personen, en twee daarvan gaan eind van deze week met vakantie en onze vakanties overlappen, dus zou betekenen dat ik het hen pas over 7 weken zou kunnen vertellen, dat vind ik zo lang duren, waardoor ik eraan denk het eind van de week te vertellen..
Ik heb het ook alleen aan familie gezegd maar die is aan m'n mans kant vrij groot, dus het lijkt voor mij alsof we het al aan veel mensen hebben verteld. Voor de rest weten drie vriendinnen van me het.. dat vind ik al heel veel omdat ik het weken voor me heb moeten houden haha.
Als ik uit ga van onze seks momentjes denk ik een jongetje, maar ik weet het echt niet..
Ik twijfel over mijn werk, we zijn een klein en hecht team van 5 personen, en twee daarvan gaan eind van deze week met vakantie en onze vakanties overlappen, dus zou betekenen dat ik het hen pas over 7 weken zou kunnen vertellen, dat vind ik zo lang duren, waardoor ik eraan denk het eind van de week te vertellen..

zondag 23 juli 2017 om 16:10
Hoi dames, gefeliciteerd allemaal!
Ik schrijf op dit moment bij de 'begin maart' - dames mee, maar vermoedelijk zal onze nummer 3 toch al in februari geboren worden.. (net als bij ashkyla, die schreef ook bij de begin maart groep mee
)
Gezien dat vermoeden lees ik hier al even meee. zou ik hier misschien mee mogen schrijven? Best gezellig hier namelijk!
Ik schrijf op dit moment bij de 'begin maart' - dames mee, maar vermoedelijk zal onze nummer 3 toch al in februari geboren worden.. (net als bij ashkyla, die schreef ook bij de begin maart groep mee

Gezien dat vermoeden lees ik hier al even meee. zou ik hier misschien mee mogen schrijven? Best gezellig hier namelijk!
zondag 23 juli 2017 om 18:53
Fijn de goede echo's weer!
En welkom polonaise! Hoe ver ben je nu?
Hier reageerde schoonzussen erg leuk!
Morgen heb ik weer een sollicitatie gesprek. Het betreft een functie voor 5 maanden ivm zwangerschapsverlof. Als hij uiterlijk 1 sept zou ingaan (stond niet in de vacature) zou dat qua tijd mooi uitkomen gezien mijn eigen zwangerschapsverlof. Ik twijfel nu alleen weer heel erg of ik morgen wel of niet zal vertellen over m'n zwangerschap.. zucht.
En welkom polonaise! Hoe ver ben je nu?
Hier reageerde schoonzussen erg leuk!
Morgen heb ik weer een sollicitatie gesprek. Het betreft een functie voor 5 maanden ivm zwangerschapsverlof. Als hij uiterlijk 1 sept zou ingaan (stond niet in de vacature) zou dat qua tijd mooi uitkomen gezien mijn eigen zwangerschapsverlof. Ik twijfel nu alleen weer heel erg of ik morgen wel of niet zal vertellen over m'n zwangerschap.. zucht.
zondag 23 juli 2017 om 21:21
@daar; ik heb er slechte ervaring mee om het te vroeg te vertellen. En zeker bij tijdelijke functie is dat verder niet van belang.
@polonaise; welkom. Ik ben juistem naar achteren gezet, maar vind het hier zo gezellig
wanneer is nu je UD?
@leyla; gewoon na de vakantie met een hele dikke buik aan komen.
wij zitten hier nu ook allemaal met vakantie. Dus vertel het pas erna. Mits ik het geheim kan houden ivm mijn misselijkheid.
@nipt; ik dacht idd dat je daar ook het geslacht mee te horen zou krijgen. Hmm, jammer.
@geslacht; geen idee. Al was ik bij nummer 1 totaal niet misselijk en nu wel. Dus dacht een meisje, maar mijn schoonmoeder was juistem bij mijn vriend heel erg misselijk en bij mijn schoonzusje totaal niet.
Wij mogen vrijdag weer voor een echo. Ben zo benieuwd.
@polonaise; welkom. Ik ben juistem naar achteren gezet, maar vind het hier zo gezellig

@leyla; gewoon na de vakantie met een hele dikke buik aan komen.

@nipt; ik dacht idd dat je daar ook het geslacht mee te horen zou krijgen. Hmm, jammer.
@geslacht; geen idee. Al was ik bij nummer 1 totaal niet misselijk en nu wel. Dus dacht een meisje, maar mijn schoonmoeder was juistem bij mijn vriend heel erg misselijk en bij mijn schoonzusje totaal niet.
Wij mogen vrijdag weer voor een echo. Ben zo benieuwd.

zondag 23 juli 2017 om 22:10
Hahaha ja zou kunnen idd.. maar denk dat ik er toch voor kies om het deze week te vertellen. Wel met het verzoek het nog binnen de afdeling te houden.
Als alles goed is bij de echo dinsdag natuurlijk... Zo spannend!
Mir ja van annic idd haha, ah vandaar.. dus in NL doen ze dat niet.. dan toch maar wachten
Ik zou het voor een tijdelijke functie ook nog niet zeggen daar, pas bij het tweede gesprek, als die er komt!
Welkom polonaise!
Als alles goed is bij de echo dinsdag natuurlijk... Zo spannend!
Mir ja van annic idd haha, ah vandaar.. dus in NL doen ze dat niet.. dan toch maar wachten

Ik zou het voor een tijdelijke functie ook nog niet zeggen daar, pas bij het tweede gesprek, als die er komt!
Welkom polonaise!
zondag 23 juli 2017 om 22:52
@polonaise welkom
@daar ik zou het ook voor me houden wellicht bij een 2e gesprek. Of bestaat er een kans dat je kan blijven na 5 maanden?
@geslacht. Ik denk weer een jongen. Mn man maakt alleen jongens zegt hij
We zullen het zien. Denk pas bij de 20 weken echo
@vertellen pas na de volgende echo op 2 aug. Dan ben ik 10 weken en een beetje. Al is Mn leidinggevende dan op vakantie. Dus als hij terug is.
Heb verder weinig last dus kan makkelijk.
Buik begint wel iets dikker te worden. Al had het erger gekund Haha.
@daar ik zou het ook voor me houden wellicht bij een 2e gesprek. Of bestaat er een kans dat je kan blijven na 5 maanden?
@geslacht. Ik denk weer een jongen. Mn man maakt alleen jongens zegt hij

We zullen het zien. Denk pas bij de 20 weken echo

@vertellen pas na de volgende echo op 2 aug. Dan ben ik 10 weken en een beetje. Al is Mn leidinggevende dan op vakantie. Dus als hij terug is.
Heb verder weinig last dus kan makkelijk.
Buik begint wel iets dikker te worden. Al had het erger gekund Haha.
zondag 23 juli 2017 om 22:57
Haha zo lastig, op t forum waar ik nog op zit van m'n dochtertje zeggen ze juist dat ik eerlijk moet zijn. Nee het is echt voor 5 maanden, is voor zwangerschaps verlof vervanging.
@geslacht: ik voel me precies hetzelfde als bij de zwangerschap bij m'n dochtertje. Misselijk, moe en tot nu toe 1x overgegeven in de avond (had ik bij haar ook). Ben echt heeel benieuwd. Koffie vind ik niet meer lekker en amper trek in chips, wat ik normaal elke avond wel kan eten Haha.
@geslacht: ik voel me precies hetzelfde als bij de zwangerschap bij m'n dochtertje. Misselijk, moe en tot nu toe 1x overgegeven in de avond (had ik bij haar ook). Ben echt heeel benieuwd. Koffie vind ik niet meer lekker en amper trek in chips, wat ik normaal elke avond wel kan eten Haha.

maandag 24 juli 2017 om 10:39
Ik heb het op mijn werk alleen vertelt aan mijn leiding gevende, dat moest ik wel doen ivm werkzaamheden.
Maar vanochtend tijdens een vergadering werd ik me toch misselijk dat ik moest overgeven, gelukkig heb ik een eigen toilet aan mijn kantoor dus denk niet dat iemand het gemerkt heeft maar toch. Juk. Nog 3 dagen en dan gelukkig vakantie!
Maar vanochtend tijdens een vergadering werd ik me toch misselijk dat ik moest overgeven, gelukkig heb ik een eigen toilet aan mijn kantoor dus denk niet dat iemand het gemerkt heeft maar toch. Juk. Nog 3 dagen en dan gelukkig vakantie!
maandag 24 juli 2017 om 11:37
In Nederland vertellen ze het geslacht niet bij de NIPT, in Belgie alleen als het goed is. Bij ons was de uitslag de vorig ekeer slecht en toen wilden ze het niet vertellen, pas op de dag van de opgewekte bevalling hoorden we het geslacht. .Wij wachten met inlichten van een deel van de familie tot na de nipt, de vorige keer wist iedereen het al en dan kom je daarna met slecht nieuws.
Ik denk zelf een jongen hier, de eisprong was op zondag en op maandag is het ontstaan, de vorige keer zaten er meer dagen tussen en toen was het een meisje.
Ik denk zelf een jongen hier, de eisprong was op zondag en op maandag is het ontstaan, de vorige keer zaten er meer dagen tussen en toen was het een meisje.
maandag 24 juli 2017 om 18:19
Wauw, ik had een hoop bij te lezen na een lange week werken in de bossen zonder bereik!
Ashkyla: wat een ontzettend naar een verdrietig bericht!!
Voor de nieuwe dames; welkom en gefeliciteerd!
Ik heb een zware en eenzame week achter de rug, gek om ergens te zijn waar niemand van je "geheim" af weet. Was soms zo misselijk en moe maar ik moest door. Blij dat ik weer thuis ben en in mn eigen bed slaap. En nu heb ik even vakantie!!
Ben na inspanning (fietsen bv) nogsteeds heel misselijk. Nog (net) niet gespuugd gelukkig. Verder veel maagzuur en af en toe steekjes onder. En nog steeds heel (snel) moe. Volgende week maandag de volgende echo, ik kan niet wachten!!
We hebben het nu aan ouders en broers/zussen verteld. Als de echo maandag goed is willen we voor we later die week op vakantie gaan nog wat goede vrienden inlichten.
Gaan jullie op vakantie? Zo ja, waarheen? Wij zijn erg aan t twijfelen wat kan en goed is qua kamperen/hitte/hoogte/hygiene in bepaalde landen. Nog niks geboekt so far, maar wel veel opties. Wat doen jullie?
Ashkyla: wat een ontzettend naar een verdrietig bericht!!
Voor de nieuwe dames; welkom en gefeliciteerd!
Ik heb een zware en eenzame week achter de rug, gek om ergens te zijn waar niemand van je "geheim" af weet. Was soms zo misselijk en moe maar ik moest door. Blij dat ik weer thuis ben en in mn eigen bed slaap. En nu heb ik even vakantie!!
Ben na inspanning (fietsen bv) nogsteeds heel misselijk. Nog (net) niet gespuugd gelukkig. Verder veel maagzuur en af en toe steekjes onder. En nog steeds heel (snel) moe. Volgende week maandag de volgende echo, ik kan niet wachten!!
We hebben het nu aan ouders en broers/zussen verteld. Als de echo maandag goed is willen we voor we later die week op vakantie gaan nog wat goede vrienden inlichten.
Gaan jullie op vakantie? Zo ja, waarheen? Wij zijn erg aan t twijfelen wat kan en goed is qua kamperen/hitte/hoogte/hygiene in bepaalde landen. Nog niks geboekt so far, maar wel veel opties. Wat doen jullie?
dinsdag 25 juli 2017 om 09:13
Leuk vooruitzicht joshax. Wij gaan er ook even tussenuit. Echt heel spannend met z'n tweeën, en laten de kleine bij opa en oma achter. Ben heel benieuwd hoe dat gaat.
Verder nog steeds heel misselijk, al krijg ik nu gelukkig wel wat eten binnen. En het blijft ook binnen
Gelukkig deze week maar drie dagen werken en dan weer lang weekend en vrijdag de echo
Verder nog steeds heel misselijk, al krijg ik nu gelukkig wel wat eten binnen. En het blijft ook binnen

Gelukkig deze week maar drie dagen werken en dan weer lang weekend en vrijdag de echo

dinsdag 25 juli 2017 om 12:55
@sollicitatie: had verteld dat ik zwanger was en was geen probleem, maar niet aangenomen om andere redenen. Net m'n ww maar aangevraagd en gaat nu denk ik lastig worden om nog iets te vinden, dus ik ga het proberen los te laten en veel te genieten van m'n dochtertje nu ze nog enig kind is.
@vertellen: ik merk dat ik zo'n moeite heb met het voor me te houden Haha.. as zaterdag vertellen we t m'n schoonvader en begin aug gezellig dagje met vriendinnen dus dan vertel ik het hen. 19 en 20 aug verjaardagen binnen familie (ooms tantes nichtjes etc) dus dan vertel ik het hun en dan mag het de wereld in. Lijkt nog zo lang te duren!
@vertellen: ik merk dat ik zo'n moeite heb met het voor me te houden Haha.. as zaterdag vertellen we t m'n schoonvader en begin aug gezellig dagje met vriendinnen dus dan vertel ik het hen. 19 en 20 aug verjaardagen binnen familie (ooms tantes nichtjes etc) dus dan vertel ik het hun en dan mag het de wereld in. Lijkt nog zo lang te duren!
dinsdag 25 juli 2017 om 14:29
Lekker vooruitzicht die vakantie joshax! Wij zijn vorig jaar ook met de kleine naar Pisa en Florence geweest. Vliegen naar pisa En daar auto gehuurd. Was in sept toen nog heel heet! Mocht je t niet meer trekken in je tent heb ik nog wel appArtement met zwembad tips. San gimignano moet je trouwens echt naartoe!
Daar wat jammer dat je de baan niet hebt gekregen. Moed niet opgeven!
Succes vandaag voor diegene die echo's hebben.
Ik met buikgriep en koorts thuis
Nog even dokter gebeld v angst listeria maar hoef daar niet bang v te zijn. Hele internet afgegoogled. Wat ik dus niet wist is: verpakte salades liever niet. Restjes eten de volgende dag nemen liever niet. Haring liever niet. Kant en klare poffertjes/pannenkoeken niet. En dan nog spreekt elke website elkaar weer tegen. De een vindt verse haring supergezond v zwangeren en de ander dus niet. Pff dacht dat ik t wel wist met rauwmelkse kazen, rauwe zalm en rood vlees etc maar dus nog beter oppassen zodat ik niet meer in de stress zit
Daar wat jammer dat je de baan niet hebt gekregen. Moed niet opgeven!
Succes vandaag voor diegene die echo's hebben.
Ik met buikgriep en koorts thuis
dinsdag 25 juli 2017 om 17:19
@Daar, jammer dat het niet wat is geworden! Ga je nog verder solliciteren of ga je wachten tot na de bevalling?
@Polonaise, welkom!
@echo: Vandaag hebben wij het kindje weer mogen zien! Het was goed gegroeid en was al flink aan het bewegen. Zo bijzonder om te zien! We kregen een koffertje mee met wat bladen en babyspulletjes, zo wordt het wel heel echt
17 augustus weer een afspraak bij de verloskundige.
@vertellen: verschrikkelijk moeilijk om het nog niet te vertellen! Wij willen graag wachten tot na onze vakantie (gaan as vrijdag weg en komen 6 augustus terug). Maar die week zijn beide ouders nog op vakantie, dus waarschijnlijk kunnen we het ook echt pas met 12 weken vertellen. Maar dat is ook prima.
@kwaaltjes: ik voel me nu eigenlijk heel goed! Moeheid is redelijk verdwenen, geen last van misselijkheid en dat rare, weeige gevoel in mijn buik heb ik soms alleen 's middags nog. Zolang ik regelmatig wat eet, gaat dat prima. 's Avonds wel een opgezette buik, mijn broeken zitten 's avonds niet fijn meer, maar overdag prima. Heb gisteren wel een zwangerschaps bh gekocht, want mijn eigen beginnen echt te knellen.
Hoe is dat inmiddels bij jullie?
@Polonaise, welkom!

@echo: Vandaag hebben wij het kindje weer mogen zien! Het was goed gegroeid en was al flink aan het bewegen. Zo bijzonder om te zien! We kregen een koffertje mee met wat bladen en babyspulletjes, zo wordt het wel heel echt

@vertellen: verschrikkelijk moeilijk om het nog niet te vertellen! Wij willen graag wachten tot na onze vakantie (gaan as vrijdag weg en komen 6 augustus terug). Maar die week zijn beide ouders nog op vakantie, dus waarschijnlijk kunnen we het ook echt pas met 12 weken vertellen. Maar dat is ook prima.
@kwaaltjes: ik voel me nu eigenlijk heel goed! Moeheid is redelijk verdwenen, geen last van misselijkheid en dat rare, weeige gevoel in mijn buik heb ik soms alleen 's middags nog. Zolang ik regelmatig wat eet, gaat dat prima. 's Avonds wel een opgezette buik, mijn broeken zitten 's avonds niet fijn meer, maar overdag prima. Heb gisteren wel een zwangerschaps bh gekocht, want mijn eigen beginnen echt te knellen.
Hoe is dat inmiddels bij jullie?