Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 28 juli 2017 om 20:37
Daar heb je wel een goed punt, maar het is niet altijd goed te lezen vind ik of het om een trol gaat, en stel nou dat je er naast zit dan is dat toch echt vervelend voor die gene die het topic opende.
vrijdag 28 juli 2017 om 20:44
Als het nep is, is dat aso inderdaad. Als het niet nep is, vind ik het aso om het in het topic zelf heel expliciet te zeggen.
Ik weet dat topics nep kunnen zijn. Dus als ik reageer, en ervaringen deel, is dat met die wetenschap. En dan ga ik weer wat anders doen, en ben ik het vergeten tot mijn volgende forumrondje. Ik heb er niks van, als het nep zou blijken. En daar ga ik bij verreweg de meeste forummers vanuit.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
vrijdag 28 juli 2017 om 20:46
En soms denken mensen dat ze de feiten kennen "zoals het heurt", maar zitten ze er faliekant naast omdat ze maar half lezen.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
vrijdag 28 juli 2017 om 20:49
Ook dat komt idd veel voorSolivagant schreef: ↑28-07-2017 20:46En soms denken mensen dat ze de feiten kennen "zoals het heurt", maar zitten ze er faliekant naast omdat ze maar half lezen.
vrijdag 28 juli 2017 om 21:17
En je bent borderliner.vrouwjagersma schreef: ↑28-07-2017 21:02Tsjonge, ik bedacht me net vanochtend dat ik best een rechtse trut geworden ben, maar gelukkig is er een topic over genderneutraliteit waar ik lekker de linkse gutmensch in uit kan hangen. Net wat ik nodig had.
vrijdag 28 juli 2017 om 21:21
Ja, dat ook nog eens. Ik dacht dat ik gewoon wat minder lekker geslapen had vannacht, maar nu heb ik ineens een persoonlijkheidsstoornis. Het kan verkeren. Wat vind je, moet ik het mijn man vertellen, of zal ik het eerst maar even laten betijen?
vrijdag 28 juli 2017 om 21:27
Ga gewoon even lekker een tukkie doen joh, morgen ziet de wereld er weer heel anders uit.vrouwjagersma schreef: ↑28-07-2017 21:21Ja, dat ook nog eens. Ik dacht dat ik gewoon wat minder lekker geslapen had vannacht, maar nu heb ik ineens een persoonlijkheidsstoornis. Het kan verkeren. Wat vind je, moet ik het mijn man vertellen, of zal ik het eerst maar even laten betijen?
vrijdag 28 juli 2017 om 21:28
Welk topic?Eleonora-2 schreef: ↑28-07-2017 21:26Wat bizar toch dat racisme niet bestraft wordt.
Heel topic verwijderd maar zo te zien geen gevolgen voor de racist die daar zat te posten.
vrijdag 28 juli 2017 om 21:28
Die kreeg een waarschuwing natuurlijkEleonora-2 schreef: ↑28-07-2017 21:26Wat bizar toch dat racisme niet bestraft wordt.
Heel topic verwijderd maar zo te zien geen gevolgen voor de racist die daar zat te posten.
vrijdag 28 juli 2017 om 21:29
Ik hoop het. Ik voel me ook niet echt anders dan anders, maar dat wil niets zeggen, natuurlijk, dat hoort vast bij dit ziektebeeld.Lady_Voldemort schreef: ↑28-07-2017 21:27Ga gewoon even lekker een tukkie doen joh, morgen ziet de wereld er weer heel anders uit.
vrijdag 28 juli 2017 om 21:31
Het hele topic is weg.
Een man die een beurt wilde.
En die had een naam die, bij een om haar uitgesproken racistische uitspraken bekend staande forumster, een bekende Geert Wilders uitspraak uitlokte.
Een ban waardig, volgens de huisregels maar goed, dat zegt niks natuurlijk.
anoniem_349599 wijzigde dit bericht op 28-07-2017 21:40
1.65% gewijzigd
vrijdag 28 juli 2017 om 21:34
Oh. Ja, ik kan me er iets bij voorstellen. De ene huisregel is de andere niet, zuwemaarzeggeEleonora-2 schreef: ↑28-07-2017 21:31Het hele topic is weg.
Een man die een beurt wilde.
En die had een naam die bij een om haar uitgesproken racistische uitspraken bekend staande forumster een bekende Geert Wilders uitlokte.
Een ban waardig, volgens de huisregels maar goed, dat zegt niks natuurlijk.
vrijdag 28 juli 2017 om 21:35
Nee, das altijd. Het ziektebesef ontbreekt ten enen male bij dit soort afwijkingen. Daarom ben ik er ook van overtuigd dat ik een persoonlijkheidsstoornis heb, juist omdat ik me volkomen normaal voel. Een soort omgekeerde hypochondrie, wat op zich vast ook een ziekte is.vrouwjagersma schreef: ↑28-07-2017 21:29Ik hoop het. Ik voel me ook niet echt anders dan anders, maar dat wil niets zeggen, natuurlijk, dat hoort vast bij dit ziektebeeld.
vrijdag 28 juli 2017 om 21:37
Ja, alsof je leven eigenlijk een film is met een onverwachte plotwending, waarin blijkt dat jij gewoon in een inrichting zit en alles in je hoofd gebeurde.Lady_Voldemort schreef: ↑28-07-2017 21:35Nee, das altijd. Het ziektebesef ontbreekt ten enen male bij dit soort afwijkingen. Daarom ben ik er ook van overtuigd dat ik een persoonlijkheidsstoornis heb, juist omdat ik me volkomen normaal voel. Een soort omgekeerde hypochondrie, wat op zich vast ook een ziekte is.
vrijdag 28 juli 2017 om 21:39
vrijdag 28 juli 2017 om 21:43
Ik ben gewoon een levende reallifesoap.vrouwjagersma schreef: ↑28-07-2017 21:37Ja, alsof je leven eigenlijk een film is met een onverwachte plotwending, waarin blijkt dat jij gewoon in een inrichting zit en alles in je hoofd gebeurde.
Ik heb constant onzichtbare camera's om me heen.
Op een andere planeet waar is de duur van mijn leven ongeveer zo lang als een bioscoophit.
Ik ben niet zo gek dat ik denk dat ik de enige 'levensfilm' ben hoor. Jullie zijn ook allemaal hoofdrolspelers. Maar of jullie ook zo'n kassucces worden weet ik niet.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 28 juli 2017 om 21:46
Er is ook een reden dat ik The Truman Show zo'n fijne film vind. En dan ook nog doodgegooid met Kant tijdens mijn studie, die ik moeilijk te volgen vond, maar van wie ik in elk geval onthouden heb dat jouw beeld van de wereld niet noodzakelijkerwijze ook de echte wereld is. Had je immers groene glasscherven als ogen, zou je denken dat de hele wereld groen was, je wist het zeker, je zag het toch zelf.
Ja, de gekte begint te komen, beste mensen.
Ja, de gekte begint te komen, beste mensen.
vrijdag 28 juli 2017 om 21:48
Niets zeggen en de volgende keer dat hij je van PMS beschuldigt ga je hysterisch huilen en gillen.vrouwjagersma schreef: ↑28-07-2017 21:21Ja, dat ook nog eens. Ik dacht dat ik gewoon wat minder lekker geslapen had vannacht, maar nu heb ik ineens een persoonlijkheidsstoornis. Het kan verkeren. Wat vind je, moet ik het mijn man vertellen, of zal ik het eerst maar even laten betijen?
vrijdag 28 juli 2017 om 21:49
Mmm ja daar zit wel wat in.
Toch heb ik meestal de neiging om het hier op napraat te bespreken en niet in het betreffende topic
vrijdag 28 juli 2017 om 21:52
Ik heb geen PMS. Ik heb zo'n gelijkmatig, flegmatiek karakter dat typisch is voor een saaie trut uit Groningen. Maar ik heb wel een la vol scherpe keukenmessen, misschien kan ik een net naast zijn oor gooien.MoirenPhae schreef: ↑28-07-2017 21:48Niets zeggen en de volgende keer dat hij je van PMS beschuldigt ga je hysterisch huilen en gillen.