Uitgerekend begin april 2018
vrijdag 28 juli 2017 om 10:25
DIT TOPIC IS NIET MEER ACTIEF
Hoi!
Ik weet sinds woensdag dat ik zwanger ben
Ik ben uitgerekend in april 2018 (7 april is nu de schatting).
Het lijkt me leuk om met meiden te kletsen die ook rond deze tijd uitgerekend zijn.
Groetjes,
Swirls
Hoi!
Ik weet sinds woensdag dat ik zwanger ben
Ik ben uitgerekend in april 2018 (7 april is nu de schatting).
Het lijkt me leuk om met meiden te kletsen die ook rond deze tijd uitgerekend zijn.
Groetjes,
Swirls
| Naam | Hoeveelste Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Afspraken vk/gyn | Bijzonderheden |
| Swirls | Eerste | 7 april | echo: 25 aug, intake: 8 sept | PCOS | |
| Liedjepiedje | Derde | 3 april | echo: 1 sept, intake: 6 sept | 2 MK | |
| hartje04 | Tweede | 5 april | echo: 8 aug, intake: 15 aug | 2 MK | |
| Liefhuisje | Tweede | 6 april | PCOS | ||
| Maisnon3 | Eerste | 1 april | echo:16 aug, intake: 21 aug | MA jul 2016, MA dec 2016 en feb 2017 | |
| yeti86 | Eerste | 2 april | nog niet gepland | MA feb 2017, VMK juni 2017 | |
| canofcoke | Eerste | 3 april | intake: 4 sept, echo: 22 aug? | MA april 2017 | |
| LolavE | Eerste | 4 april | |||
| Saga_Röversdotter | Eerste | 14 april | korte LF (8 dagen) | ||
| missindependent | Tweede | 11 april | |||
| Marlous271 | Tweede | 9 april | 1 MA, 1MK | ||
| jo_86 | Eerste | 9 april | |||
| jamie_ | Eerste | 5 april | |||
| PdS91 | Eerste | begin april | echo: 23 aug | ||
| OlympusMons | Tweede | 11 april |
anoniem_274071 wijzigde dit bericht op 06-08-2017 09:19
83.20% gewijzigd
zondag 30 juli 2017 om 20:24
zondag 30 juli 2017 om 22:19
Saga, de eerste keer dat ik zwanger was had ik het al aan best wat mensen vertelt. Ook met het idee dat ik, als het mis ging, er in ieder geval over kon praten en steun zou hebben. Dat was ook zo. Heb er ook geen spijt van gehad, de steun was er zeker. Maar het was wel zo dat ik tegen al deze mensen moest zeggen dat het niet goed was gegaan. En niet per se op het moment dat het voor mij goed voelde.Saga_Röversdotter schreef: ↑30-07-2017 17:32
Maisnon, jullie vinden het dus prettiger om het alleen te verwerken als het misgaat? Ik twijfel dus daarom heel erg, aangezien de ouders van mijn vriend voor de eerste maal opa en oma worden wil ik ze niet blij maken met een dode mus zeg maar...
Dus in de zwangerschappen erna er voor gekozen het niet tegen mensen te vertellen op het moment dat ik het wist. Achteraf heb ik familie, sommige vrienden en collega's wel op de hoogte gebracht toen het niet goed ging, maar op het moment dat het voor mij goed voelde. En dat was bij sommigen meteen, en bij anderen later. Maar zo waren er geen situaties dat ik me 'gedwongen' voelde iets te vertellen omdat ze wisten dat ik zwanger was en ik daar anders allemaal blije vragen over zou krijgen.
Het belangrijkste is denk ik vooral dat je doet waar jullie je goed bij voelen op dit moment. En als je het wel van de daken zou willen schreeuwen moet je dat gewoon doen! Dat het gebruikelijk is om het niet al vroeg te vertellen betekent natuurlijk niet dat je dat ook zo moet doen. Je kan ook altijd nog op zoek naar een middenweg, het bv vertellen na een goede echo met 8 weken als je die hebt. Dan ben je al wat zekerder.
zondag 30 juli 2017 om 22:22
Ik heb volgens mij ook af en aan een wat kramperig gevoel in m'n baarmoeder. Vind het best spannend, ieder pijntje denk ik, oh jee! Maar zo lang het ook iedere keer weer weg gaat blijven we positief, en is het misschien het oprekken van m'n baarmoeder?
Steken bij het draaien of rekken heb ik nog niet gevoeld.
maandag 31 juli 2017 om 06:16
Precies dit. Dit heb ik dus ook. Gisteren de hele dag soort van menstruatiekramp gehad. En dan denk ik ook 'oh jee', maar mijn testen zijn echt knallers. Ik moet leren om vertouwen te hebben... Is nog best lastigMaisnon3 schreef: ↑30-07-2017 22:22Ik heb volgens mij ook af en aan een wat kramperig gevoel in m'n baarmoeder. Vind het best spannend, ieder pijntje denk ik, oh jee! Maar zo lang het ook iedere keer weer weg gaat blijven we positief, en is het misschien het oprekken van m'n baarmoeder?
maandag 31 juli 2017 om 08:37
Ik ben ook best wel erg.... Sinds test vorige week heb ik nu alweer 2 testen gedaan.... Gewoon om te zien of ze sneller donkerder worden. Ergens blijft er die twijfel en angst bestaan. Maar dit weekend een goed gesprek met mijn man gehad, we gaan gewoon uit van het positieve. Ik ga vandaag de verloskundige bellen en inderdaad toch vragen of ik bij 8 wkn en bij 10-11 weken een echo mag , zodat ik in ieder geval bij 8 wkn weet of het een MA is. Natuurlijk kan dat bij 10 wkn dan alsnog, maar als ik het bij 8 wkn weet, kan ik meteen ernaar handelen ( evt medicatie nemen zoals vorige keer ) Ik ben 39 dus de tijd dringt ook een beetje. Eigenlijk is mijn grens tot einde van het jaar proberen. Dus hoe eerder we weten dat het eventueel niet goed is, hoe beter, maar nogmaals gaan we van het positieve uit !
maandag 31 juli 2017 om 09:07
Hallo dames,
mag ik ook meeschrijven hier? Ik heb 28-7 getest en toen zag ik een heel vaag streepje op de test. De dag erna heb ik met ochtendurine getest en toen was de streep veel duidelijker. Ik ben nu zwanger van ons 2de kindje. Volgens de berekening via internet zou ik 11 april zijn uitgeteld. Ik vind het nog heel onwerkelijk allemaal hihi
mag ik ook meeschrijven hier? Ik heb 28-7 getest en toen zag ik een heel vaag streepje op de test. De dag erna heb ik met ochtendurine getest en toen was de streep veel duidelijker. Ik ben nu zwanger van ons 2de kindje. Volgens de berekening via internet zou ik 11 april zijn uitgeteld. Ik vind het nog heel onwerkelijk allemaal hihi
maandag 31 juli 2017 om 09:35
Ik heb gisteren zelfs zowel in de ochtend als avond getest (lijn steeds donkerder) en zojuist een clearblue met indicator die zoals verwacht zwanger, 1-2 aangeeft.
Heb wel veel hoofdpijn, gister en vandaag. En mn onderbuik is wat gevoelig. Zijn denk ik de darmen.
Hoi Missindependend, leuk dat je mee komt schrijven.
Heb wel veel hoofdpijn, gister en vandaag. En mn onderbuik is wat gevoelig. Zijn denk ik de darmen.
Hoi Missindependend, leuk dat je mee komt schrijven.
maandag 31 juli 2017 om 11:25
Canofcoke, dat heb ik ook hoor. Met hetzelfde gevoel erbij. Maar volgens mij hoort het er gewoon bij.
Ik heb net de verloskundige gebeld:
Echo op 16 augustus en intake op 21 augustus.
Met de echo ben ik dan 7,5 week, wat ik een mooie tijd vind. Dan zou er in ieder geval iets te zien moeten zijn! Nog ruim twee weken wachten...
Ik heb net de verloskundige gebeld:
Echo op 16 augustus en intake op 21 augustus.
Met de echo ben ik dan 7,5 week, wat ik een mooie tijd vind. Dan zou er in ieder geval iets te zien moeten zijn! Nog ruim twee weken wachten...
maandag 31 juli 2017 om 12:09
Hallo allemaal,
Ik schrijf ook graag mee. Ik heb afgelopen vrijdag positief getest en ben als het goed is 9 april uitgerekend. Ik heb een dochtertje van 17 maanden. Begin januari heb ik een miskraam gehad met 6 weken en eind maart een missed abortion met 11 weken. Nu ontzettend in spanning hoe het nu allemaal zal verlopen.
Op dit moment al erg misselijk en moe.
Ik schrijf ook graag mee. Ik heb afgelopen vrijdag positief getest en ben als het goed is 9 april uitgerekend. Ik heb een dochtertje van 17 maanden. Begin januari heb ik een miskraam gehad met 6 weken en eind maart een missed abortion met 11 weken. Nu ontzettend in spanning hoe het nu allemaal zal verlopen.
Op dit moment al erg misselijk en moe.