Uitgerekend begin april 2018

28-07-2017 10:25 313 berichten
Alle reacties Link kopieren
DIT TOPIC IS NIET MEER ACTIEF

Hoi!

Ik weet sinds woensdag dat ik zwanger ben :heart:
Ik ben uitgerekend in april 2018 (7 april is nu de schatting).
Het lijkt me leuk om met meiden te kletsen die ook rond deze tijd uitgerekend zijn.

Groetjes,
Swirls

Naam Hoeveelste Kindje Uitgerekend Geslacht Afspraken vk/gyn Bijzonderheden
Swirls Eerste 7 april echo: 25 aug, intake: 8 sept PCOS
Liedjepiedje Derde 3 april echo: 1 sept, intake: 6 sept 2 MK
hartje04 Tweede 5 april echo: 8 aug, intake: 15 aug 2 MK
Liefhuisje Tweede 6 april PCOS
Maisnon3 Eerste 1 april echo:16 aug, intake: 21 aug MA jul 2016, MA dec 2016 en feb 2017
yeti86 Eerste 2 april nog niet gepland MA feb 2017, VMK juni 2017
canofcoke Eerste 3 april intake: 4 sept, echo: 22 aug? MA april 2017
LolavE Eerste 4 april
Saga_Röversdotter Eerste 14 april korte LF (8 dagen)
missindependent Tweede 11 april
Marlous271 Tweede 9 april 1 MA, 1MK
jo_86 Eerste 9 april
jamie_ Eerste 5 april
PdS91 Eerste begin april echo: 23 aug
OlympusMons Tweede 11 april
anoniem_274071 wijzigde dit bericht op 06-08-2017 09:19
83.20% gewijzigd
Lijkt me leuk om op dit Forum te blijven en een nieuw topic aan te maken. 1-15 April lijkt me goed idee.
EvaViva schreef:
04-08-2017 13:39
Mijn man en ik hebben gister al wat liggen brainstormen over de toekomstige indeling van de kamers in ons huis :). We willen òf de kamer van ons zoontje zo laten voor de nieuwe baby en voor hem een nieuwe kamer maken. óf een nieuwe babykamer maken en zoontje op huidige kamer laten.

Hoe doen de andere mama's met meerdere kindjes dit?
Wij hebben 3 slaapkamers voor de kinderen. Dus ze zouden er allemaal 1 kunnen krijgen. Maar voor mijn werk heb ik 1 kamer nodig. Dus gaan mn 2 oudste 2 bij elkaar. Maken we van de kleinste kamer mijn werkkamer. Nu is de middelgrote kamer mijn werkkamer dat wordt nu de babykamer. Mn oudste heeft al een huisjesbed met 2 bedden dus mn jongste kan er zo bij.
Wij hebben de luxe dat we maar samen zijn en 4 slaapkamers hebben, ieder een werkkamer en een logeerkamer en natuurlijk onze eigen slaapkamer. Ik geloof dat mijn werkkamer en de logeerkamer nu 1 gaan worden. Mijn man werkt het meeste thuis.
Ik wil wel even een nieuwe maken met algemeen account. Wacht nu op bevestigingsmail. Zet vanavond de link en registratiegegevens hier
Dames,

Ik wilde gewoon even zeggen dat ik totaaaaaaaal niet meer mee ben in wat hier wordt gezegd of wie nu wie is :-? SORRY!!
Ik hoef niet naar facebook te verhuizen, ik blijf ook wel op het forum.
Wat werd er nu beslist omtrent het openen van een nieuw topic?
Ik ben eventjes niet meer mee....

Van de broeken die spannen, ik kan me er echt in vinden. Maar ik dacht dat het aan mij lag, op 6 weken zwangerschap kan je toch nog niet echt verzwaard zijn of ben ik mis?

En van het slapen herken ik het ook, ik slaap ook maar enkele uren en ben dan klaarwakker!!! :-(
Hou je niet bezig met de angst dat alles straks weer gaat;
Anders mis je elke open deur en al het moois dat voor je staat!
Eerlijk is eerlijk, een dagje werken en ik ben me suf aan het lezen om bij te blijven :-P) Erg leuk het enthousiasme maar ook moeilijk bij te houden!

Ik ben ook voor een nieuw topic tot half april!

Hier precies hetzelfde probleem, mijn broeken gaan ookal strakker zitten. Ik ben net thuis en heb meteen mn bh uitgedaan en een chillbroek aan, haha. Lekker los! Dat wordt nog wat, ben benieuwd hoeveel maten in ga groeien in de zwangerschap... hoop zo dat het nee valt!

Ik heb eten bij mijn ouders maar even ingeruild voor winkelen met mn moeder. Zo krijg ik ook niet de vraag of ik een lekker wijntje lust ;)

Veel vrouwen hebben hier een miskraam gehad zeg! Ik duim ook dat het bij ons allemaal goed gaat. Vind het wel spannend omdat het nog zo pril is!
Een opgezette buik heb ik inderdaad ook last van. Ik stuurde een foto naar m'n vriendin die ik niet zo vaak zie en zij reageerde met: "ja doei dikzak, die buik had je al. Zo snel heb je echt geen buik hoor". Vond ik wel grappig haha, ik lijk echt veeeel langer zwanger. Ook de slapeloze nachten zijn herkenbaar. Ik word 's nachts meerdere keren wakker en na 6 uur slaap ik gewoon niet meer. Ach ja, we worden vast voorbereid op het moederschap :shame:
Ik heb niet echt slapeloze nachten. Ik droom wel steeds. Heb het idee dat je dan minder uitrust...

Canofcake. Wij hebben ook 4 kamers. Maar omdat ik mijn werkkamer echt nodig heb moeten mn kinderen samen. Ze doen het nu al regelmatig voor hun plezier dus dat komt wel goed. En de kamer is mega groot voor een kinderkamer dus prima zo.
Heee Dames!
Ik blijf ook nog graag meeschrijven hoor! Het lukt me alleen niet om elke dag te reageren op alles, maar volg het allemaal wel hoor😉

Mijn broeken zitten ook al strak ja, vind mn buik ook al erg opgeblazen. En Ik ben zo ontzettend moe... kan voor m'n gevoel de hele dag wel slapen. Dat lukt helaas niet met een drukke baan en peuter😜

Voor de dames die misselijk en/of vermoeid zijn; hoe gaat dat op werk? Ik merk echt dat de moeheid me in de weg zit. Minder concentratie en de dagen duren opeens zo lang!
Swirls, zou je mijn gegevens in de tabel willen aanvullen?

echo en intake verloskundige 25 augustus
Hoi, ik heb een nieuw topic voor ons gemaakt. Hier: Uitgerekend van 1-15 april (klik) . Ik heb aan de hand van wie hier gezegd heeft te willen blijven schrijven een nieuwe tabel gemaakt. Wil iedereen zijn gegevens controleren? Excuses als ik je vergeten bent! In de openingspost zie je hoe je jezelf kan toevoegen. Groetjes, Saga_Röversdotter
Hallo dames,

Ik ben ook overgegaan naar de fb groep, dat vind ik overzichtelijker, ik hou het hierniet helemaal bij. Maar ik vond het leuk om jullie te ontmoeten en wens iedereen een goede zwangerschap toe!
Dank je Jamie
Ik wens jou ook een fijne en goede zwangerschap toe !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven