ervaringen bam-moeders?
maandag 31 juli 2017 om 18:29
Goh, wat vervelend nou!
maandag 31 juli 2017 om 19:01
Ja en is dat erg? Ik ben zelf de laatste tijd ook wat ruimdenkender geworden. No way dat ik richting donor ga hoor maar ik zou wel wat sneller met een man aan kinderen willen beginnen als ik het idee zou hebben dat het een lieve vader is en het kind gewenst is. Ik weet ook wel dat niet alle relaties voor eeuwig zijn dus dat calculeer ik dan wel in . Amen.
maandag 31 juli 2017 om 19:04
Dat is JOUW ideaalbeeld.karin12345 schreef: ↑31-07-2017 18:59Nee hoor.
Het ideaalbeeld voor kinderen is: pa en moe houden van elkaar tot het eind hunner dagen en willen allebei graag een kind.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 31 juli 2017 om 19:08
maandag 31 juli 2017 om 19:10
En zowel de man als de vrouw hebben bewust gekozen voor deze manier van een kind op de wereld zetten. En dat gun je een kind.Solomio schreef: ↑31-07-2017 17:29Wat is nou toch je probleem?
Dat jij niet voor bam-schap zou kiezen is duidelijk, prima.
Maar ietsje meer respect voor mensen die een andere keuze maken zou wel fijn zijn.
En om antwoord te geven op je vraag: door te kiezen voor sperma uit een kliniek is er voor de kinderen de mogelijkheid om de donor evt te ontmoeten en het zaad is gecontroleerd, dus minder kans op SOA's.
•
maandag 31 juli 2017 om 19:11
Sorry Skipper! je hele topic is naar de ****piep.. Mocht je vragen hebben kun je altijd een PB sturen.
Deze discussie kan eindeloos doorgaan, ik heb de neiging mezelf te willen verdedigen voor de keuzes die ik gemaakt hebt.
Waarom weet ik niet, maar ik weet wel dat dat nu klaar is!
Ik ben een ontzettend trotse mama, mijn kleine menneke is nu 4,5 maand en vind het helemaal geweldig, alles gaat helemaal super en ben nog nooit zo intens gelukkig geweest.
Deze discussie kan eindeloos doorgaan, ik heb de neiging mezelf te willen verdedigen voor de keuzes die ik gemaakt hebt.
Waarom weet ik niet, maar ik weet wel dat dat nu klaar is!
Ik ben een ontzettend trotse mama, mijn kleine menneke is nu 4,5 maand en vind het helemaal geweldig, alles gaat helemaal super en ben nog nooit zo intens gelukkig geweest.
maandag 31 juli 2017 om 19:21
maandag 31 juli 2017 om 19:25
Hahaha dat was mijn instelling inderdaad ook! Als je er midden in zit is er toch geen weg meer terug. Je hebt helemaal een punt!Jo_Anna schreef: ↑31-07-2017 12:46Bedankt voor je reactie, ja die eerste weken lijken mij ook wel echt heel pittig.. niet dat me dat ervan weerhoudt, maar idd die slapenloze nachten weer en een peuter die waarsch onrustig slaapt, of de nachten extra gaat spoken. Nu prijs ik mij tot op heden erg gelukkig, want hij slaapt al sinds de 4 weken door en nu met 4,5 maand makkelijk van 22 tot 8 uur. Bv lijkt me sowieso zwaar en veel meer werk als de fles, zeker als het ook nog eens niet wil lukken. Ik heb vanaf begin af aan de fles gegeven. leek me het meest handig! Ja dat weer werken met 2 kinderen die de ochtend aangekleed moeten worden, verzorgd en ik ook nog, dat lijkt me echt een hele uitdagingmaar dat lost zich tegen die tijd vast wel op.. en als je er midden inzit is er toch geen weg meer terug!.. met 1 gaat het met tot op heden nog super af, maar dat was jou ervaring vast ook
![]()
maandag 31 juli 2017 om 19:31
Nee, vrouwen die bewust hebben gekozen om een alleenstaande moeder te worden verdedigen zich omdat ze worden aangevallen door vrouwen die vinden dat kinderen met moeder én vader moeten opgroeien. Zij hebben totaal geen oordeel over (en zijn al helemaal niet vernederend) over een kind krijgen door sex. Het was alleen voor hen niet de manier om een kind te krijgen. Lezen is zo moeilijk niet hoor.Buxushaag schreef: ↑31-07-2017 19:21Ja precies, er wordt hier nogal vernederend gesproken over via sex een kind krijgen. Alsof het in the twenties not done is via geslachtsgemeenschap een baby te krijgen. Nee via een buisje is hip en hot en happening. Nou old skool is ook echt prima en daarnaast vaak ook gewoon lekker.