Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 3 augustus 2017 om 22:13
Oh bedankt voor de tip!
Google kon me helaas niet vertellen waarom er telkens naar de lannisters verwezen wordt op het viva forum.
anoniem_63bd847a5120d wijzigde dit bericht op 03-08-2017 22:14
Reden: Foutje
Reden: Foutje
1.55% gewijzigd
donderdag 3 augustus 2017 om 22:43
donderdag 3 augustus 2017 om 22:47
Ahaaa, nu snap ik er meer van icm broer-zus-topic. Die hit krijg ik niet als ik Google (ander land, wie weet ligt het daar aan).
Bedankt fee.
donderdag 3 augustus 2017 om 22:48
Ja daaag, lekker makkelijk. Jij woont dáár! Ga nou even namens ons allen heen.vrouwjagersma schreef: ↑03-08-2017 22:05Ja, ik doe helaas niet aan knuffels. Ik hoop wel dat het goed gaat met TO.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 3 augustus 2017 om 22:50
Jammer jammer jammer. Zouden we Leo kunnen sturen? Ook niet zo ver toch?vrouwjagersma schreef: ↑03-08-2017 22:49Ik ga morgen nou net op reis. En straks woont ze in Nijstoatenziel ofzo. Dan kom ik misschien nooit meer terug.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 3 augustus 2017 om 22:58
Daar moest ik even op googelen.vrouwjagersma schreef: ↑03-08-2017 22:49Ik ga morgen nou net op reis. En straks woont ze in Nijstoatenziel ofzo. Dan kom ik misschien nooit meer terug.
Volgens wiki hebben ze daar 5 huizen en een luis. Een spuisluis.
donderdag 3 augustus 2017 om 23:00
Je kan op zijn minst even checken of ze echt is. Voor ons.vrouwjagersma schreef: ↑03-08-2017 22:49Ik ga morgen nou net op reis. En straks woont ze in Nijstoatenziel ofzo. Dan kom ik misschien nooit meer terug.
donderdag 3 augustus 2017 om 23:05
Jij gaat ff lekker knuffelen lees ik net.