Hopeloos...
zaterdag 5 augustus 2017 om 00:17
Hoi hoi
Ik val maar meteen met de deur in huis ik kan het nergens echt kwijt en wil toch enigzins wat advies in winnen...
Er is een jongen die m'n hart veroverd heeft alleen zijn er wat complicaties. Hij is hopeloos verliefd op iemand die zegt dat zij hem absoluut niet wilt ze zijn beste vrienden en meer niet. Alleen krijg ik wat dat betreft alles over me heen. Ook zo hun euzies als hij weer te ver gaat.
Zo ook continue krijg ik de appjes te lezen die hij stuurt naar haar met dat hij problemen heeft met klaar komen...
Daarvoor deed ze nog wel eens om hem te pleasen dat ze of haar borsten liet zien of voor hem ging douchen zodat hij zich op de wc af kon trekken... zij claimt dat t tegen haar wil in was maar ze dan toch maar toe gaf omdat hij daar bij haar op de knoppen kon drukken met haar schuldgevoel anderzijds zegt ze dan weer dan zij net zo schuldig is...
Ze hebben ooit eens in het verleden 3 weken geprobeerd een relatie te hebben maar voor haar werkte dat niet ze vind hem meer een broer dan dat t echt wat is en nu vind ze ook iemand anders leuk wat hij niet kan verkroppen... hij heeft zijn hoop en zijn dromen om haar heen opgebouwd. En zij blijft maar zeuren dat hij zo achter haar aan loopt. Maar vervolgens doet ze ook geheel tegenstrijdig zoals gewaagd gekleed zijn, omkleden voor zijn neus, zijn kleding dragen, etc...
Hij loopt ook als een hondje achter d'r aan hij kan niks anders dan alleen maar over haar praten en als ze er bij is moet hij ook niks anders dan seksistische opmerkingen maken. Ze zeggen beste vrienden te zijn maar hoe zij elkaar vast houden kan hij haar nooit los laten.
Het ene moment zoekt hij toe nadering en het andere moment duwt hij me weer van zich af. Ze moeten ook 24/7 met elkaar appen en zij laat hem daar ook niet in met rust. Anderzijds zegt zij dan weer dat ze niets liever ziet dat we samen zijn en dat hij haar dan met rust laat...
Maar continue komt ze met dingen als dat hij haar die dingen appt als dat hij niet kan klaar komen, of dat hij haar mooie lichaam mist etc... of hij gaat drama lopen maken waarin hij weer op haar schuld gevoel gaat zodat zij weer voor m kruipt.
Het meeste wat mij pijn doet is om hem gewoon zo te zien lijden. Prima dat t dan niks zou worden tussen mij en hem maar dit is gewoon niet gezond en gewoon abseurd.... maar weet ook niet zo goed wat ik hier mee aan moet. Omdat ze me beiden gewoon heel erg onzeker hier in maken.
Ik val maar meteen met de deur in huis ik kan het nergens echt kwijt en wil toch enigzins wat advies in winnen...
Er is een jongen die m'n hart veroverd heeft alleen zijn er wat complicaties. Hij is hopeloos verliefd op iemand die zegt dat zij hem absoluut niet wilt ze zijn beste vrienden en meer niet. Alleen krijg ik wat dat betreft alles over me heen. Ook zo hun euzies als hij weer te ver gaat.
Zo ook continue krijg ik de appjes te lezen die hij stuurt naar haar met dat hij problemen heeft met klaar komen...
Daarvoor deed ze nog wel eens om hem te pleasen dat ze of haar borsten liet zien of voor hem ging douchen zodat hij zich op de wc af kon trekken... zij claimt dat t tegen haar wil in was maar ze dan toch maar toe gaf omdat hij daar bij haar op de knoppen kon drukken met haar schuldgevoel anderzijds zegt ze dan weer dan zij net zo schuldig is...
Ze hebben ooit eens in het verleden 3 weken geprobeerd een relatie te hebben maar voor haar werkte dat niet ze vind hem meer een broer dan dat t echt wat is en nu vind ze ook iemand anders leuk wat hij niet kan verkroppen... hij heeft zijn hoop en zijn dromen om haar heen opgebouwd. En zij blijft maar zeuren dat hij zo achter haar aan loopt. Maar vervolgens doet ze ook geheel tegenstrijdig zoals gewaagd gekleed zijn, omkleden voor zijn neus, zijn kleding dragen, etc...
Hij loopt ook als een hondje achter d'r aan hij kan niks anders dan alleen maar over haar praten en als ze er bij is moet hij ook niks anders dan seksistische opmerkingen maken. Ze zeggen beste vrienden te zijn maar hoe zij elkaar vast houden kan hij haar nooit los laten.
Het ene moment zoekt hij toe nadering en het andere moment duwt hij me weer van zich af. Ze moeten ook 24/7 met elkaar appen en zij laat hem daar ook niet in met rust. Anderzijds zegt zij dan weer dat ze niets liever ziet dat we samen zijn en dat hij haar dan met rust laat...
Maar continue komt ze met dingen als dat hij haar die dingen appt als dat hij niet kan klaar komen, of dat hij haar mooie lichaam mist etc... of hij gaat drama lopen maken waarin hij weer op haar schuld gevoel gaat zodat zij weer voor m kruipt.
Het meeste wat mij pijn doet is om hem gewoon zo te zien lijden. Prima dat t dan niks zou worden tussen mij en hem maar dit is gewoon niet gezond en gewoon abseurd.... maar weet ook niet zo goed wat ik hier mee aan moet. Omdat ze me beiden gewoon heel erg onzeker hier in maken.
zaterdag 5 augustus 2017 om 00:39
Wauw!
Verwarrend verhaal! Jij vind hem leuk terwijl hij haar (een vriendin?! Van jou??) leuk vind en zij (die vriendin?!) houd hem aan het lijntje?
Heb ik dat zo goed begrepen?
Hier kun je weinig mee meid. Ik ben niet heel goed met romantische relaties, maar ik denk dat je überhaupt geen kans hebt tot dat hij inziet dat die vriendin geen relatie/seks met hem wil..
Wellicht dat er daarna iets van komt.. maar ik zou m'n adem maar niet inhouden.
Tja, en ik denk niet dat jij hier iets mee moet. Ze zijn volwassen. Laat ze het uitzoeken en ga zelf rondkijken naar een andere leuke vent
Verwarrend verhaal! Jij vind hem leuk terwijl hij haar (een vriendin?! Van jou??) leuk vind en zij (die vriendin?!) houd hem aan het lijntje?
Heb ik dat zo goed begrepen?
Hier kun je weinig mee meid. Ik ben niet heel goed met romantische relaties, maar ik denk dat je überhaupt geen kans hebt tot dat hij inziet dat die vriendin geen relatie/seks met hem wil..
Wellicht dat er daarna iets van komt.. maar ik zou m'n adem maar niet inhouden.
Tja, en ik denk niet dat jij hier iets mee moet. Ze zijn volwassen. Laat ze het uitzoeken en ga zelf rondkijken naar een andere leuke vent
zaterdag 5 augustus 2017 om 00:49
zaterdag 5 augustus 2017 om 00:55
Dat gaan we echt niet geloven meid.
zaterdag 5 augustus 2017 om 01:24
Jeetje, ik snap dat het niet makkelijk gaat zijn, maar ik zou deze man (en vrouw) toch echt uit je leven of in elk geval uit je ''gevoel'' te krijgen. Daarnaast zegt zij ''ik zie hem als mijn broer''.. maar ik heb mijn broer nog nooit mijn borsten laten zien of ben voor hem gaan douchen zodat hij zich af kon trekken. Dus die vlieger zou bij mij niet op gaan. Daarnaast hoef je echt geen medelijden te hebben met hem. Hij doet dit zichzelf aan. Hij is oud en wijs genoeg om er zelf een punt achter te zetten als hij er genoeg van heeft. Dus ik ga mee in het advies van de anderen. Ga je eigen leven lijden en probeer die mensen los te laten want ze zijn duidelijk geen toegevoegde waarde in je leven. Heel veel succes
zaterdag 5 augustus 2017 om 01:55
Dit is al genoeg om erbij weg te lopen, heeft geen zin, wordt niks.
De rest van het verhaal doet er niet eens toe.
Jij komt niet op de eerste plaats, ik zou even verder zoeken naar iemand die jou wel op nummer 1 zet.
Dit is al genoeg om erbij weg te lopen, heeft geen zin, wordt niks.
De rest van het verhaal doet er niet eens toe.
Jij komt niet op de eerste plaats, ik zou even verder zoeken naar iemand die jou wel op nummer 1 zet.
zaterdag 5 augustus 2017 om 01:59
Jij misschien niet, maar ik heb wel eens ergens gelezen. ..Rozehartje schreef: ↑05-08-2017 01:24. Daarnaast zegt zij ''ik zie hem als mijn broer''.. maar ik heb mijn broer nog nooit mijn borsten laten zien of ben voor hem gaan douchen zodat hij zich af kon trekken.
zaterdag 5 augustus 2017 om 03:25
Je topic titel zegt het al, het is echt hopeloos.
Die twee houden van hun rare spelletje, op de 1 of andere manier.
Daarin ben jij het derde wiel aan de wagen.
Mocht hij jou wel ooit willen dan zou ik hem niet willen als ik jou was.
Want hij is zo te lezen absoluut geen relatiemateriaal.
Dus scheur je los van die twee en zoek een leukere vent.
Die twee houden van hun rare spelletje, op de 1 of andere manier.
Daarin ben jij het derde wiel aan de wagen.
Mocht hij jou wel ooit willen dan zou ik hem niet willen als ik jou was.
Want hij is zo te lezen absoluut geen relatiemateriaal.
Dus scheur je los van die twee en zoek een leukere vent.
zaterdag 5 augustus 2017 om 07:32
Als jij deze uitverkorene niet bent die zich op zijn liefde mag verheugen, waarom sta je nog op dat toneel? Als reserve of zo? Niet doen; is heel slecht voor je eigenwaarde en hopeloos bovendien.Hij is hopeloos verliefd op iemand
Trouwens; is je leven zo weinig boeiend dat je persé iemand wil voor wie jij hoogstens tweedekeus bent?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
zaterdag 5 augustus 2017 om 07:44
zaterdag 5 augustus 2017 om 08:12
Er is een jongen die m'n hart veroverd heeft alleen zijn er wat complicaties
Ik zie toch echt nergens in je verhaal dat hij dat gedaan heeft. Wel dat jij je hart aan hem verpand hebt maar niet dat hij daar ook maar enige interesse in heeft (laat staan dat hij het heeft willen veroveren). En die complicaties? Die zijn er echt niet, hij heeft gewoon geen interesse in je (op die manier, wel om zijn hart te luchten bij je).
Sorry dat ik het zo bot stel, maar ik heb het idee dat je compleet op het verkeerde gefocust bent en je even wakkergeschud moet worden.
zaterdag 5 augustus 2017 om 08:13
Een man van 30 'jongen' noemen?
Verder idd hopeloos. Die andere meid doet er niet eens echt toe. Als zij uit de picture is gaat hij echt niet ineens jou leuk vinden. Hij is gek op een ander en niet op jou. En zelfs al ZOU hij wat met je doen, dan nog ben je maar tweede keuze. Ga dus snel de ruin in om te kijken waar je je eigenwaarde hebt begraven, pak een schep en haal 'm uit de grond km hem weer eens te gebruiken. Komop zeg.
Verder idd hopeloos. Die andere meid doet er niet eens echt toe. Als zij uit de picture is gaat hij echt niet ineens jou leuk vinden. Hij is gek op een ander en niet op jou. En zelfs al ZOU hij wat met je doen, dan nog ben je maar tweede keuze. Ga dus snel de ruin in om te kijken waar je je eigenwaarde hebt begraven, pak een schep en haal 'm uit de grond km hem weer eens te gebruiken. Komop zeg.
zaterdag 5 augustus 2017 om 08:54
zo. op die leeftijd nog dit gedrag? jij bent een volwassen vrouw die verliefd is op een man die niet verliefd is op jou. Dat is het probleem. Die relatie van hem en haar is jouw zaak niet