Hopeloos...
zaterdag 5 augustus 2017 om 00:17
Hoi hoi
Ik val maar meteen met de deur in huis ik kan het nergens echt kwijt en wil toch enigzins wat advies in winnen...
Er is een jongen die m'n hart veroverd heeft alleen zijn er wat complicaties. Hij is hopeloos verliefd op iemand die zegt dat zij hem absoluut niet wilt ze zijn beste vrienden en meer niet. Alleen krijg ik wat dat betreft alles over me heen. Ook zo hun euzies als hij weer te ver gaat.
Zo ook continue krijg ik de appjes te lezen die hij stuurt naar haar met dat hij problemen heeft met klaar komen...
Daarvoor deed ze nog wel eens om hem te pleasen dat ze of haar borsten liet zien of voor hem ging douchen zodat hij zich op de wc af kon trekken... zij claimt dat t tegen haar wil in was maar ze dan toch maar toe gaf omdat hij daar bij haar op de knoppen kon drukken met haar schuldgevoel anderzijds zegt ze dan weer dan zij net zo schuldig is...
Ze hebben ooit eens in het verleden 3 weken geprobeerd een relatie te hebben maar voor haar werkte dat niet ze vind hem meer een broer dan dat t echt wat is en nu vind ze ook iemand anders leuk wat hij niet kan verkroppen... hij heeft zijn hoop en zijn dromen om haar heen opgebouwd. En zij blijft maar zeuren dat hij zo achter haar aan loopt. Maar vervolgens doet ze ook geheel tegenstrijdig zoals gewaagd gekleed zijn, omkleden voor zijn neus, zijn kleding dragen, etc...
Hij loopt ook als een hondje achter d'r aan hij kan niks anders dan alleen maar over haar praten en als ze er bij is moet hij ook niks anders dan seksistische opmerkingen maken. Ze zeggen beste vrienden te zijn maar hoe zij elkaar vast houden kan hij haar nooit los laten.
Het ene moment zoekt hij toe nadering en het andere moment duwt hij me weer van zich af. Ze moeten ook 24/7 met elkaar appen en zij laat hem daar ook niet in met rust. Anderzijds zegt zij dan weer dat ze niets liever ziet dat we samen zijn en dat hij haar dan met rust laat...
Maar continue komt ze met dingen als dat hij haar die dingen appt als dat hij niet kan klaar komen, of dat hij haar mooie lichaam mist etc... of hij gaat drama lopen maken waarin hij weer op haar schuld gevoel gaat zodat zij weer voor m kruipt.
Het meeste wat mij pijn doet is om hem gewoon zo te zien lijden. Prima dat t dan niks zou worden tussen mij en hem maar dit is gewoon niet gezond en gewoon abseurd.... maar weet ook niet zo goed wat ik hier mee aan moet. Omdat ze me beiden gewoon heel erg onzeker hier in maken.
Ik val maar meteen met de deur in huis ik kan het nergens echt kwijt en wil toch enigzins wat advies in winnen...
Er is een jongen die m'n hart veroverd heeft alleen zijn er wat complicaties. Hij is hopeloos verliefd op iemand die zegt dat zij hem absoluut niet wilt ze zijn beste vrienden en meer niet. Alleen krijg ik wat dat betreft alles over me heen. Ook zo hun euzies als hij weer te ver gaat.
Zo ook continue krijg ik de appjes te lezen die hij stuurt naar haar met dat hij problemen heeft met klaar komen...
Daarvoor deed ze nog wel eens om hem te pleasen dat ze of haar borsten liet zien of voor hem ging douchen zodat hij zich op de wc af kon trekken... zij claimt dat t tegen haar wil in was maar ze dan toch maar toe gaf omdat hij daar bij haar op de knoppen kon drukken met haar schuldgevoel anderzijds zegt ze dan weer dan zij net zo schuldig is...
Ze hebben ooit eens in het verleden 3 weken geprobeerd een relatie te hebben maar voor haar werkte dat niet ze vind hem meer een broer dan dat t echt wat is en nu vind ze ook iemand anders leuk wat hij niet kan verkroppen... hij heeft zijn hoop en zijn dromen om haar heen opgebouwd. En zij blijft maar zeuren dat hij zo achter haar aan loopt. Maar vervolgens doet ze ook geheel tegenstrijdig zoals gewaagd gekleed zijn, omkleden voor zijn neus, zijn kleding dragen, etc...
Hij loopt ook als een hondje achter d'r aan hij kan niks anders dan alleen maar over haar praten en als ze er bij is moet hij ook niks anders dan seksistische opmerkingen maken. Ze zeggen beste vrienden te zijn maar hoe zij elkaar vast houden kan hij haar nooit los laten.
Het ene moment zoekt hij toe nadering en het andere moment duwt hij me weer van zich af. Ze moeten ook 24/7 met elkaar appen en zij laat hem daar ook niet in met rust. Anderzijds zegt zij dan weer dat ze niets liever ziet dat we samen zijn en dat hij haar dan met rust laat...
Maar continue komt ze met dingen als dat hij haar die dingen appt als dat hij niet kan klaar komen, of dat hij haar mooie lichaam mist etc... of hij gaat drama lopen maken waarin hij weer op haar schuld gevoel gaat zodat zij weer voor m kruipt.
Het meeste wat mij pijn doet is om hem gewoon zo te zien lijden. Prima dat t dan niks zou worden tussen mij en hem maar dit is gewoon niet gezond en gewoon abseurd.... maar weet ook niet zo goed wat ik hier mee aan moet. Omdat ze me beiden gewoon heel erg onzeker hier in maken.
zaterdag 5 augustus 2017 om 09:14
Mwah.. dat denk ik niet. Ik denk dat jij verliefde gevoelens naar hem toe hebt maar dat dit andersom absoluut niet het geval is. Je bent leuk voor wat afleiding, af en toe. Voor de rest van de tijd is hij vrij kinderlijk obsessief bezig met een ander. Een ander die zegt niets te willen maar wat anders laat zien met haar daden. Beetje gevalletje cruel intentions.
Neem flink wat afstand zou ik zeggen. Wellicht dat je gezonde verstand en inzicht weer van zich laten horen.
zaterdag 5 augustus 2017 om 09:33
O wow wat een reacties zeg... betuigd zelf ook niet van volwassenheid. Wellicht dat ik wat warrig ben inderdaad in mijn verhaal maar dat heeft een andere oorzaak jammer dat er dan direct op zo'n kinderachtige onvolwassen manier gereageerd moet worden.
Dat ik hem een jongen noem heeft meer te maken met het feit dat ik hem gewoon niet volwassen vind in zijn acties. En hij ook wel iets jonger is dan haar en mij...
En ja ik ben echt wel volwassen genoeg om niet achter iets aan te blijven lopen wat geen kans maakt. Iets met er zijn meer vissen in de zee. Zoals ik ergens ook plaatste op het laatst dat ik me gewoon zorgen maak om de situatie omdat hij zichzelf zo kwelt. Het is meer het punt dat ik er gewoon tussen in sta.
Er zit ook wel meer achter een verhaal dan wat er staat dus makkelijk oordelen van sommige van jullie achter een schermpje jullie zullen je vast stoer voelen om iemand zo neer te zetten en deze ook belachelijk te maken!
Het feit dat ik er onzeker door word is omdat zoals in zijn slaap hij anders doet. Hij trekt me naar zich toe, als ik niet naast hem ligt of zonder te zeggen weg loop en hij me niet direct kan vinden hij in paniek raakt. Hij als we samen op de bank liggen hij me naar zich toe trekt maar zodra zij de kamer binnen komt hij niet weet hoe snel hij me van zich af moet duwen. Er zijn wel degelijk gevoelens van zijn kant alleen hij blijft hoop houden op haar dus hij wilt zijn kansen dan open houden. Hij zorgt voor frictie tussen haar en mij door haar het een te vertellen en mij totaal iets anders.
En ja zeker na 3 jaar lang in een relatie gezeten te hebben waarin ik meerdere malen verkracht en mishandeld ben mag ik toch zeker wel van een situatie als dit onzeker worden! Ik ben ook maar een mens!! En nee ik pin me niet op hem vast en ik ga mezelf echt niet meer zo kwellen maar ik ben een mens van vlees en bloed en mag onzeker zijn! En ik mag om advies vragen aan andere mensen wat zij met zo'n situatie doen!
Dus als je niks zinnigs te zeggen hebt zeg dan gewoon niks en word volwassen zegt meer over jullie eigen IQ dan de mijne!
Dat ik hem een jongen noem heeft meer te maken met het feit dat ik hem gewoon niet volwassen vind in zijn acties. En hij ook wel iets jonger is dan haar en mij...
En ja ik ben echt wel volwassen genoeg om niet achter iets aan te blijven lopen wat geen kans maakt. Iets met er zijn meer vissen in de zee. Zoals ik ergens ook plaatste op het laatst dat ik me gewoon zorgen maak om de situatie omdat hij zichzelf zo kwelt. Het is meer het punt dat ik er gewoon tussen in sta.
Er zit ook wel meer achter een verhaal dan wat er staat dus makkelijk oordelen van sommige van jullie achter een schermpje jullie zullen je vast stoer voelen om iemand zo neer te zetten en deze ook belachelijk te maken!
Het feit dat ik er onzeker door word is omdat zoals in zijn slaap hij anders doet. Hij trekt me naar zich toe, als ik niet naast hem ligt of zonder te zeggen weg loop en hij me niet direct kan vinden hij in paniek raakt. Hij als we samen op de bank liggen hij me naar zich toe trekt maar zodra zij de kamer binnen komt hij niet weet hoe snel hij me van zich af moet duwen. Er zijn wel degelijk gevoelens van zijn kant alleen hij blijft hoop houden op haar dus hij wilt zijn kansen dan open houden. Hij zorgt voor frictie tussen haar en mij door haar het een te vertellen en mij totaal iets anders.
En ja zeker na 3 jaar lang in een relatie gezeten te hebben waarin ik meerdere malen verkracht en mishandeld ben mag ik toch zeker wel van een situatie als dit onzeker worden! Ik ben ook maar een mens!! En nee ik pin me niet op hem vast en ik ga mezelf echt niet meer zo kwellen maar ik ben een mens van vlees en bloed en mag onzeker zijn! En ik mag om advies vragen aan andere mensen wat zij met zo'n situatie doen!
Dus als je niks zinnigs te zeggen hebt zeg dan gewoon niks en word volwassen zegt meer over jullie eigen IQ dan de mijne!
zaterdag 5 augustus 2017 om 09:51
Als ik jouw reactie lees, begrijp ik dat hij je alleen maar onzekerder maakt. Ik zou kappen met deze jongen (man ?) en iemand anders zoeken. Dit is precies de topictitel, hopeloos dus.
De flauwe reacties (IQ van 30) zijn inderdaad niet leuk, maar eerlijk gezegd komt je OP over als een van een schoolmeisje van 16.
Maar goed, kom op meid, niet zo onzeker, kappen met deze knul (en zijn 'eerste vriendin', want jij bent duidelijk tweede keus) en iemand anders zoeken en dan een echte man.
De flauwe reacties (IQ van 30) zijn inderdaad niet leuk, maar eerlijk gezegd komt je OP over als een van een schoolmeisje van 16.
Maar goed, kom op meid, niet zo onzeker, kappen met deze knul (en zijn 'eerste vriendin', want jij bent duidelijk tweede keus) en iemand anders zoeken en dan een echte man.
zaterdag 5 augustus 2017 om 10:18
zaterdag 5 augustus 2017 om 10:22
Als je als zogenaamd 30-jarige een dergelijke OP en aanvullende reactie schrijft, dan roep je de flauwe grappen ook wel heel erg over jezelf af.
Maar je stelt prijs op een serieuze reactie? Dat kan ook...
Waarom zou je samen willen zijn met een man die zo verliefd is op iemand anders? Waar zit dan je eigenwaarde?
Hij trekt jou alleen naar zich toe als zij niet in de buurt is. Je bent dus niets meer dan een substituut, goed voor de seks en de verloren uurtjes als zij geen tijd of aandacht voor hem heeft. Misschien zelfs wel een middel om te proberen haar jaloers te maken?
Dat je zo'n verschrikkelijke ervaring hebt in een vorige relatie, vind ik oprecht heel naar voor je. Maar geloof me, deze relatie is ook niet gezond voor je. Kies voor jezelf en voor je eigen geluk en laat die twee het lekker samen uitzoeken.
Jij verdient iemand die jou wel op de 1e plaats zet.
Maar je stelt prijs op een serieuze reactie? Dat kan ook...
Waarom zou je samen willen zijn met een man die zo verliefd is op iemand anders? Waar zit dan je eigenwaarde?
Hij trekt jou alleen naar zich toe als zij niet in de buurt is. Je bent dus niets meer dan een substituut, goed voor de seks en de verloren uurtjes als zij geen tijd of aandacht voor hem heeft. Misschien zelfs wel een middel om te proberen haar jaloers te maken?
Dat je zo'n verschrikkelijke ervaring hebt in een vorige relatie, vind ik oprecht heel naar voor je. Maar geloof me, deze relatie is ook niet gezond voor je. Kies voor jezelf en voor je eigen geluk en laat die twee het lekker samen uitzoeken.
Jij verdient iemand die jou wel op de 1e plaats zet.
zaterdag 5 augustus 2017 om 10:25
Lelijkeendjuh schreef: ↑05-08-2017 09:33O wow wat een reacties zeg... betuigd zelf ook niet van volwassenheid. Wellicht dat ik wat warrig ben inderdaad in mijn verhaal maar dat heeft een andere oorzaak jammer dat er dan direct op zo'n kinderachtige onvolwassen manier gereageerd moet worden.
Waarom slaap je bij die jonguh?
zaterdag 5 augustus 2017 om 14:36
Nou met zo'n houding kan je het wel vergeten nog serieuze reacties te krijgen.Lelijkeendjuh schreef: ↑05-08-2017 09:33O wow wat een reacties zeg... betuigd zelf ook niet van volwassenheid. Wellicht dat ik wat warrig ben inderdaad in mijn verhaal maar dat heeft een andere oorzaak jammer dat er dan direct op zo'n kinderachtige onvolwassen manier gereageerd moet worden.
zaterdag 5 augustus 2017 om 16:12
Meid, ookal heeft hij wel gevoelens voor je, je bent 2e keus. En niemand zou, in welke relatie dan ook, 2e keus moeten willen zijn. Je zegt het zelf al: er zijn genoeg vissen in de zee, en daar zit vast iemand tussen die jou wel op de 1e plaats zet en met respect behandeld.
Dus: zeg tegen hem dat hij het maar uit zoekt met die meid, slaap niet bij hem, lees zijn appjes niet, doe er helemaal niks mee. Laat maar in zijn eigen sop gaarkoken. Heb jij toch niks mee te maken...
Dus: zeg tegen hem dat hij het maar uit zoekt met die meid, slaap niet bij hem, lees zijn appjes niet, doe er helemaal niks mee. Laat maar in zijn eigen sop gaarkoken. Heb jij toch niks mee te maken...
zaterdag 5 augustus 2017 om 16:40
Egoïstische knuppel dus.Lelijkeendjuh schreef: ↑05-08-2017 09:33
Hij zorgt voor frictie tussen haar en mij door haar het een te vertellen en mij totaal iets anders.
Hij houd jou aan het lijntje omdat zij hem aan het lijntje houd en dat hém beter laat voelen en niet nadenkt over hoe eikelig dat tegenover jou is... dat is namelijk minder belangrijk voor hem dan zijn eigen gevoelens.
Vader slaat ma, ma slaat kind, kind slaat kat.
Het één vertellen en het andere doen, tegen de een of de ander, is gewoon vanuit pure egoïsme meer jezelf belangrijker vinden dan anderen.
Hij liegt tegen een van jullie beiden omdat hij bang is voor 'vervelende gevolgen'... maar wie zaait moet nu eenmaal oogsten.
Kappen met die kerel. Jij staat niet op één, en hoe hij zichzelf in de nesten werkt met haar en zijn gedrag is iets wat hij zelf moet leren en jij hem helaas niet bij kunt helpen.
Bedenk jezelf; wil ik nog vrienden met hem zijn...
zo ja zeg dan; Ik trek deze situatie niet zo, ik neem even afstand van jou zodat jij de ruimte hebt om te gaan kiezen wat je nu wel of niet met haar wilt, welke conclusie er ook uitkomt; ik sta klaar voor je. Maar ik ga even niet met je om tot je deze conclusie gemaakt hebt, want ik sta er nu ongevraagd tussen en dat levert mij veel stress op.
Als hij ooit besluit jou toch opeens te willen... zeg niet zomaar ja... maar laat het hem maar eerst enorm veel bewijzen in hoeverre hij er van overtuigd is dat jij tóch echt de vrouw van zijn dromen bent en die meid niet.
Maar tegen die tijd heb jij toch al in een andere kerel de man van je dromen gevonden waarschijnlijk...
zaterdag 5 augustus 2017 om 19:10
Slapen kan momenteel even niet anders omdat dit een noodgedwongen situatie is door omstandigheden... nog nooit sex of whatever met m gehad dat hou zou ik in deze situatie ook niet willen. Zijn appjes lees ik ook niet al zou hij mij zijn telefoon geven. Ik krijg ongevraagd van haar de printscreens van hun gesprekken waarin ik al meerdere malen aangegeven heb dat ik deze niet wens te ontvangen. Ik hoef niet te weten wat zij privé bespreken dat moeten ze tussen elkaar houden. En tuurlijk als goede veiendin mag ze best wel bij me ventileren maar dan oppervlakkig.Pijnboompitje25 schreef: ↑05-08-2017 16:12Meid, ookal heeft hij wel gevoelens voor je, je bent 2e keus. En niemand zou, in welke relatie dan ook, 2e keus moeten willen zijn. Je zegt het zelf al: er zijn genoeg vissen in de zee, en daar zit vast iemand tussen die jou wel op de 1e plaats zet en met respect behandeld.
De reden ook waarin ik voor hem gevallen ben is omdat in het begin die issue niet echt op de voorgrond was. We zijn altijd goede vrienden geweest. Door omstandigheden woon ik bij hem. Ik doe gewoon mijn ding en ik leef zoals ik ben. Hij heeft me veel gesteund etc. En ik hem daarbij zijn we enigzins naar elkaar toegegroeid. Hij gaf toen aan dat het te dichtbij kwam en dat hij nog niet wist hoe en wat ook omdat hij nog met haar zat. Prima die tijd en ruimte kan je krijgen een vriendschap vind ik ook prima. Een relatie is niet een pre en ik ben ook niet direct op zoek. Alleen hoe langer ik hier ben hoe meer ik in die hel (zo ben ik t maar gaan noemen) getrokken word en dingen op m'n bord krijg dat ik denk van pfff... ook prima dus als hij gewoon aan geeft t gaat niks kunnen worden dan ook prima maar ga geen gemixte signalen afgeven dat maakt me gewoon op mijn beurt weer onzeker.
Maar dat hij het zoiezo met haar zelf moet uitzoeken is een feit. Ik zeg daarin ook het is zijn verlies en niet het mijne.
zaterdag 5 augustus 2017 om 19:20
Daar heb je idd wel een punt ja het is alleen voor mij moeilijk een weg te vinden in het afstand houden gezien we een huis delen... hoewel ik wel gewoon mijn weg ga. Als in met vrienden afspreken, lange wandelingen met m'n hond, wisselende werk diensten (horeca) ik ga ook niet zitten wachten op ik ergens in zijn schema pas om iets te ondernemen of wat dan ook. Klinkt misschien egoïstisch van mijn kant uit maar als hij iets wilt ondernemen dan zal dat vanuit mijn schema moeten passen.Snoekbaars schreef: ↑05-08-2017 16:40Egoïstische knuppel dus.
Hij houd jou aan het lijntje omdat zij hem aan het lijntje houd en dat hém beter laat voelen en niet nadenkt over hoe eikelig dat tegenover jou is... dat is namelijk minder belangrijk voor hem dan zijn eigen gevoelens.
Vader slaat ma, ma slaat kind, kind slaat kat.
Het één vertellen en het andere doen, tegen de een of de ander, is gewoon vanuit pure egoïsme meer jezelf belangrijker vinden dan anderen.
Hij liegt tegen een van jullie beiden omdat hij bang is voor 'vervelende gevolgen'... maar wie zaait moet nu eenmaal oogsten.
Kappen met die kerel. Jij staat niet op één, en hoe hij zichzelf in de nesten werkt met haar en zijn gedrag is iets wat hij zelf moet leren en jij hem helaas niet bij kunt helpen.
Bedenk jezelf; wil ik nog vrienden met hem zijn...
zo ja zeg dan; Ik trek deze situatie niet zo, ik neem even afstand van jou zodat jij de ruimte hebt om te gaan kiezen wat je nu wel of niet met haar wilt, welke conclusie er ook uitkomt; ik sta klaar voor je. Maar ik ga even niet met je om tot je deze conclusie gemaakt hebt, want ik sta er nu ongevraagd tussen en dat levert mij veel stress op.
Als hij ooit besluit jou toch opeens te willen... zeg niet zomaar ja... maar laat het hem maar eerst enorm veel bewijzen in hoeverre hij er van overtuigd is dat jij tóch echt de vrouw van zijn dromen bent en die meid niet.
Maar tegen die tijd heb jij toch al in een andere kerel de man van je dromen gevonden waarschijnlijk...
Ik heb m dat wel allang gezegd mocht hij willen dat t wat tussen ons gaat worden zal hij moeite moeten doen en er voor moeten werken. Zo niet moet hij niet raar op kijken dat ik iemand gevonden heb. Zijn probleem en zijn verlies.
Het is enkel dat we al zo lang bevriend zijn en een hechte band al hadden als vrienden. En dat maakt t moeilijk ook om hem zo te zien lijden. Hoewel ik vanmiddag tegwn beiden uitgevallen ben met dat ik er klaar mee ben en er voor pas om hier steeds tussen te zitten.
1 zij moet dan maar eens duidelijk naar hem toe zijn en hem terrecht wijzen.
2 hij moet maar hulp gaan zoeken als hij dit niet verwerkt krijgt of hij moet het allemaal maar accepteren in hoe het is.
Ik weet ook dat ik het meer waard ben dan 2e keus te zijn en dat ik dat ook echt niet verdien. Maar zoals ik ik het bericht hier boven ook al schreef in het begin toen ik hier kwam wonen was het ook niet echt een issue en was er ook niks aan de hand. Ik heb enigzins ook het gevoel dat het in het begin misschien voor haar een gevoel van bedreiging heeft gegeven waardoor ze een oude vlam weer heeft op doen laten waaien zodat zij de aandacht weer vol zou krijgen. Of omdat ik gewoon enkel voor heen een paar uur met ze afsprak dat ik het niet zo dicht mee maakte zoals ik dat nu mee maak.