Partner met een grootleeftijdsverschil

05-08-2017 13:32 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag viva lezers

Ik ben hier nieuw, en opzoek naar andere dames die ook in een relatie zitten met een groot leeftijdsverschil.
Dat je nog uitnodigingskaartjes krijgt voor verjaardagen tegenwoordig.
Vivaforumvolger schreef:
05-08-2017 13:35
Ik loop best tegen bepaalde dingen aan, en zou het fijn vinden om iemand te vinden die in dezelfde situatie zit. Als ik mijn probleem hier plaats ben ik bang dat ik wordt aangevallen door allerlei vooroordelen.....
Nee, meid, je wordt niet aangevallen door vooroordelen.
Er zitten hier heel lieve viva-oma's die bepaalde ervaringen hebben
en het beste met je voorhebben.
Oei dat is wel een groot leeftijdsverschil. Mijn man is 20 jaar ouder, we zijn 6 jaar samen. De dingen die jij beschrijft herken ik helemaal niet. Wij lopen eigenlijk nergens tegenaan. Maar kan me voorstellen dat het allemaal lastiger is als de leeftijden nog verder uit elkaar liggen.
Hoe heb je hem leren kennen?
wandering_one schreef:
05-08-2017 13:58
Oei dat is wel een groot leeftijdsverschil. Mijn man is 20 jaar ouder, we zijn 6 jaar samen. De dingen die jij beschrijft herken ik helemaal niet. Wij lopen eigenlijk nergens tegenaan. Maar kan me voorstellen dat het allemaal lastiger is als de leeftijden nog verder uit elkaar liggen.
Wat fijn dat het goed gaat!! En het blijft wel lastig inderdaad
Geef het wat tijd, je ziet dan vanzelf of hij serieus met je is of dat de relatie vooral zijn ego streelt. Ik denk niet dat zijn familie en vrienden van jouw bestaan afweten. Jij hoeft hem niet mee te nemen naar verjaardagen van jouw vrienden. Hij klinkt dominant en dat heeft niets net leeftijdsverschil te maken.
Vivaforumvolger schreef:
05-08-2017 13:52
Zijn vriend vertelde dat er niet genoeg slaapruimte is omdat het zijn huisje was. Als het aan mijn vriend lag kon ik gewoon mee....
Je kan toch bij je vriend in bed kruipen ?
Leer van gisteren , droom van morgen, maar leef vandaag
Zo ** ***** ** **** *** !!!!
Het leeftijdsverschil is aanzienlijk.

Heb je zijn vrienden al wel is ontmoet? Wel vreemd dat jij niet mee mag met het uitje met zijn vrienden en partners, vraag me af wat daar achter zit? Je zou toch denken dat jou vriend juist trots is op zijn jongere vrouw en haar om die reden alleen al mee zou willen nemen. PLis dat het toch ook gewoon gezelliger is als je vriendin mee gaat.
Dahlia74 schreef:
05-08-2017 14:00
Geef het wat tijd, je ziet dan vanzelf of hij serieus met je is of dat de relatie vooral zijn ego streelt. Ik denk niet dat zijn familie en vrienden van jouw bestaan afweten. Jij hoeft hem niet mee te nemen naar verjaardagen van jouw vrienden. Hij klinkt dominant en dat heeft niets net leeftijdsverschil te maken.
Zijn broers heb ik al leren kennen vorig jaar en dat gaat goed gelukkig. Ik zal het inderdaad moeten afwachten
elviva schreef:
05-08-2017 14:01
Je kan toch bij je vriend in bed kruipen ?
Precies!!!! Maar dat zou niet hebben gekund.... Dacht ik zelf ook aan. Alleen ergens dacht ik ook ik hoef niet mee als ik zelf met allerlei oplossingen miet komen. Ik was niet welkom had ik het gevoel
Vivaforumvolger schreef:
05-08-2017 14:02
Zijn broers heb ik al leren kennen vorig jaar en dat gaat goed gelukkig. Ik zal het inderdaad moeten afwachten

En ben je toen ook voorgesteld als vriendin?
Ginerva schreef:
05-08-2017 14:01
Het leeftijdsverschil is aanzienlijk.

Heb je zijn vrienden al wel is ontmoet? Wel vreemd dat jij niet mee mag met het uitje met zijn vrienden en partners, vraag me af wat daar achter zit? Je zou toch denken dat jou vriend juist trots is op zijn jongere vrouw en haar om die reden alleen al mee zou willen nemen. PLis dat het toch ook gewoon gezelliger is als je vriendin mee gaat.
Lieve reactie. En dat gevoel krijg ik nu ook... Wat zit erachter
Als er geen leeftijdsverschil was, zou je dit gedrag dan ook pikken?
Gorey schreef:
05-08-2017 13:54
Hij is 37 jaar ouder dan jij. Niet 32 jaar ouder.
15..20 jaar zou kunnen maar 37 jaar ???
En jij 24 ? Ja ik snap wel dat vrienden, wellicht 60+, van hem niet zitten te wachten op hun vriend met zo'n jong grietje. Dat soort problemen krijg je als met met zo'n ouwe lul omgaat.
En hoe zie je het over 20 jaar, jij 44, hij 81 en misschien hulpbehoevend ? Of dat hij hem binnenkort niet meer omhoog krijgt ?
Sorry dat ik het zeg, maar dat soort problemen kun je wel verwachten.
Ik heb zijn vrienden leren kennen en die vriend die zei dat er geen slaapplek is komt hier regelmatig over de vloer.... Ik neem zo nu en dan een goed fles wijn voor hem mee, en verder wel aardig.. Dus snap deze actie niet. Zijn vrouw is mee en die heeft ook weer 2 vriendinnen meegevraagd .. Dan denk ik dan vraag je toch eerst de partner van je vriend.

Ik ben voorgesteld als vriendin en wonen al zo goed als samen, ik heb mijn eigen huis nog hoor. Maar zijn iedere dag bij elkaar. En in het uitgaans leven gaan we ook vaak samen weg. Dus het is hier geen geheim dat we wat hebben
parbleumondieu schreef:
05-08-2017 14:05
Als er geen leeftijdsverschil was, zou je dit gedrag dan ook pikken?
dat weet ik dus niet, maar weet nu ook niet hoe om te gaan hiermee... Gewoon alles vanaf nu gescheiden houden en ieder z'n eigen vrienden" of lok ik daarmee vervelende situaties uit .......
Vivaforumvolger schreef:
05-08-2017 14:07
Ik heb zijn vrienden leren kennen en die vriend die zei dat er geen slaapplek is komt hier regelmatig over de vloer.... Ik neem zo nu en dan een goed fles wijn voor hem mee, en verder wel aardig.. Dus snap deze actie niet. Zijn vrouw is mee en die heeft ook weer 2 vriendinnen meegevraagd .. Dan denk ik dan vraag je toch eerst de partner van je vriend.

Ik ben voorgesteld als vriendin en wonen al zo goed als samen, ik heb mijn eigen huis nog hoor. Maar zijn iedere dag bij elkaar. En in het uitgaans leven gaan we ook vaak samen weg. Dus het is hier geen geheim dat we wat hebben
Vriendinnen van vrouw zijn dezelfde leeftijd gok ik zo. Jij staat onderaan de lijst. Aan jou of je daar vrede mee hebt.
Nou je vriend komt dan lekker voor je op.....
Star* schreef:
05-08-2017 14:09
Vriendinnen van vrouw zijn dezelfde leeftijd gok ik zo. Jij staat onderaan de lijst. Aan jou of je daar vrede mee hebt.
Precies hoe ik dit nu ervaar.
Vivaforumvolger schreef:
05-08-2017 14:05
Lieve reactie. En dat gevoel krijg ik nu ook... Wat zit erachter
Ik zou het gewoon is op de man af vragen
Tja, hoe harder mensen uit je omgeving (of forummers) roepen dat het niet gaat werken,
hoe harder jij probeert om je gelijk en jullie 'ware liefde' en 'diepe connectie' te bewijzen.

Ik heb de indruk dat er geen gelijkwaardigheid in jullie relatie is. Hij vindt jou (en jullie seks) leuk voor 'erbij' in zijn leven. Je bent geen prioriteit.
Ga alsjeblieft geen liefdesbeeb of wondertje maken.

Hij respecteert je niet in elk geval.
anoniem_351236 wijzigde dit bericht op 05-08-2017 14:13
6.78% gewijzigd
Vivaforumvolger schreef:
05-08-2017 14:11
Precies hoe ik dit nu ervaar.

Wat maakt deze man zo leuk dat jij je zo laat behandelen? Zet dat eens voor jezelf op een rijtje.
Je vriend zou het voor jou op moeten nemen, het is toch lullig dat er wel 2 vriendinnen van die vrouw mee mogen en jij als vriendin van niet mee mag

Ik zou het niet pikken
arpeggio schreef:
05-08-2017 13:56
Allemachtig, dat is echt een obsceen groot leeftijdsverschil.
Zoiets noemen ze een "cradle robber"
Ja kijk, dit soort reacties was TO dus bang voor. Wat voegt het toe? :whip:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven