Wie koopt dit nu?
zaterdag 5 augustus 2017 om 20:19
Soms zie ik producten waarbij ik mij echt afvraag of er echt überhaupt mensen zijn die het kopen. Ik zie er echt het nut niet van in.
Om een voorbeeld te noemen. Ik zag zonet een reclame van een tandpasta dispenser.
Wat voor moeite is het nou om gewoon een tube tandpasta open en dicht te draaien. Nu heb je foeilijk ding aan de muur hangen. Ik kan me zo voorstellen dat er binnen de kortste keren droog geklonterde tandpasta aangekoekt in het apparaat zit wat je er met geen mogelijkheid uitkrijgt.
Wie koopt dit nu?
En ik ben benieuwd bij wat voor producten jullie je afvragen: "wie koopt dit nu?"
Om een voorbeeld te noemen. Ik zag zonet een reclame van een tandpasta dispenser.
Wat voor moeite is het nou om gewoon een tube tandpasta open en dicht te draaien. Nu heb je foeilijk ding aan de muur hangen. Ik kan me zo voorstellen dat er binnen de kortste keren droog geklonterde tandpasta aangekoekt in het apparaat zit wat je er met geen mogelijkheid uitkrijgt.
Wie koopt dit nu?
En ik ben benieuwd bij wat voor producten jullie je afvragen: "wie koopt dit nu?"
Here I am - now what are your other two wishes...

zondag 6 augustus 2017 om 08:45
De site van Wish staat vol met meuk.
https://www.wish.com/m/c/5563d553eda5bb ... k3MzIxMmRl
https://www.wish.com/m/c/5563d553eda5bb ... k3MzIxMmRl
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zondag 6 augustus 2017 om 08:46

zondag 6 augustus 2017 om 09:11
Mij lukte het eerst ook niet, alleen png plaatjes lukken mij. Jpg en bmp niet. Heb het al even gevraagd hoe het zit.
zondag 6 augustus 2017 om 09:13
Is een appelschiller dan niet nog handiger? (https://cookinglife.nl/appelschiller-ro ... gItsfD_BwE)shala91 schreef: ↑05-08-2017 20:46Mijn kind wil altijd appel in partjes mee naar school. Appelsnijding centreren en met een ferme duw door de appel jassen en dan acht partjes af om de schil eraf te halen kost me aanzienlijk minder pijn en energie (chronisch ziek) dan rondschillen en dan ook nog snijden![]()
zondag 6 augustus 2017 om 09:18
3suisses, is Belgisch.renske1975 schreef: ↑05-08-2017 22:56Tellsell heeft inderdaad geweldige dingen die je echt echt echt nodig hebt.
Ik kreeg eerder van mijn oma wel eens zo'n (duits?) Postorderkrantje waar ook van die interessante hulpstukken in stonden. Kom zo snel niet op de naam, zal zo eens gaan googlen.
zondag 6 augustus 2017 om 09:22
Dit is tegen hallux valgus, een scheef staande grote teen.
Dit soort dingen stonden vroeger ook in de wehkamp gids, tussen de schouderstrekkers en de massagestaven.
zondag 6 augustus 2017 om 10:13
renske1975 schreef: ↑05-08-2017 22:56Tellsell heeft inderdaad geweldige dingen die je echt echt echt nodig hebt.
Ik kreeg eerder van mijn oma wel eens zo'n (duits?) Postorderkrantje waar ook van die interessante hulpstukken in stonden. Kom zo snel niet op de naam, zal zo eens gaan googlen.
Ja die ken ik ook, die kregen mijn ouders ook altijd. Ik kan helaas ook niet op de naam komen en het niet vinden maar het is inderdaad een heel vermakelijk boekje. Bij 95% van de producten denk ik inderdaad "wie koopt dit nu?"

Difficulty is inevitable, drama is a choice.