Stamcafe XXXI

08-06-2017 22:50 3007 berichten
Van Hawaii naar de Grand Canyon. Een grote stap op de kaart een kleine voor de Stammers. Ofzoiets. :)

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 23:03
49.43% gewijzigd
Hi
Alle reacties Link kopieren
-Puss-in-Bootz- schreef:
05-08-2017 09:10
En :hello: vanaf het vliegveld in Weeze. Wij vertrekken zo lekker naar Malta.

:sun:
Heerlijk! Geniet ervan!
Wij waren na mijn werk uit eten en borrelen en dat werd veel later dan de bedoeling was...
Goedemorgen!

Wij gaan vanmiddag weg met schoonfamilie en daarna uit eten.

Hi, Katjies!

Puss, fijne vakantie!
Goedemorgen. Alweer maandag. Omdat ik zaterdag ook al gewerkt heb is het weekend voorbij gevlogen. Had nog wel een dagje vrij willen hebben.
Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.
Nu ben ik aan het zweten boven mijn onderzoek. In mijn hoofd is het af, maar ik krijg het niet gestructureerd. Ook heb ik te veel tekst. Op zulke momenten is ADD echt een handicap.
Ik begin een beetje in paniek te raken. Ik heb klasgenoten om hulp gevraagd (ik vraag nooit om hulp, dus dat is een hele stap), maar die hebben geen tijd. Logisch ook, het is vakantie.
En deze week moet ik extra veel werken, anders heb ik niet genoeg inkomen nu ik vrij ben geweest.

Fijne vakantie Puss!
Was het een leuke dag gisteren Elf?
-Katjies- schreef:
07-08-2017 10:49
Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.
Nu ben ik aan het zweten boven mijn onderzoek. In mijn hoofd is het af, maar ik krijg het niet gestructureerd. Ook heb ik te veel tekst. Op zulke momenten is ADD echt een handicap.
Ik begin een beetje in paniek te raken. Ik heb klasgenoten om hulp gevraagd (ik vraag nooit om hulp, dus dat is een hele stap), maar die hebben geen tijd. Logisch ook, het is vakantie.
En deze week moet ik extra veel werken, anders heb ik niet genoeg inkomen nu ik vrij ben geweest.

Fijne vakantie Puss!
Was het een leuke dag gisteren Elf?
Zo herkenbaar! Makkelijk gezegd, maar probeer niet te stressen.

Ja, was een leuke dag gisteren.
Succes Katje! Het zal vanzelf allemaal wel goedkomen.
Morgen verhuizing én ik vraag me oprecht af of alles wel gaat lukken.

Wel hulp, gelukkig <3
Wanneer is vanzelf Aza? Ik heb nog precies 1 week en dan moet het af zijn.
Succes morgen met het verhuizen Aza. Als ik niet zo zat te stressen en niet moest werken, kwam ik je ook helpen.
Ik stress overigens heel rustig. Te rustig. Ik zou willen dat er meer actie uit voort zou komen. Dat komt ws pas 2 dagen voor inlevertijd.
Aza, veel succes morgen!

Haha Katjies, dat herken ik ook. Komt vast goed!
-Katjies- schreef:
07-08-2017 12:00
Wanneer is vanzelf Aza? Ik heb nog precies 1 week en dan moet het af zijn.
Succes morgen met het verhuizen Aza. Als ik niet zo zat te stressen en niet moest werken, kwam ik je ook helpen.
Ja, dat vraag ik me ook af. Maar ook bij mij is het vanzelf gekomen.
Totaal onverwachts enzo.
Katjies je schrijft dat je teveel tekst hebt. Staat dat al in je scherm? Kan ik je helpen met redigeren/samenvatten? Geef maar een gil.
Succes met verhuizen Aza!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Katje, kom gewoon gezellig een x langs na je stressperiode!
Was ik m'n lunch vergeten, maar ook geen tijd om te gaan halen ivm druk op werk.
Dat een (hele hele hele) leuke man geappt, meer omdat we eigenlijk hele dag door appen.
Zegtie: ik kom wel even een lunch brengen.
Dus nu heb ik een zak broodjes, is ie nog even tussendoor komen brengen.
Wat lief Aza! Hele leuke man :-D
Blond, ik kan zeker wel wat hulp gebruiken. Heb je op heel korte termijn tijd dan? Ik schaam me enigszins voor mijn onkunde in vooral het structureren, maar als je er naar wil kijken, graag!
Ik heb woensdag ook wel tijd Katjies.
Best relaxed weekend en toch wat grotere dingen van mijn to-do afgestreept. Is het alweer weekend? :sherlock:
Dadelijk maar weer verder in de vakantiebieb :sheep:
Ik wil geen nieuw topic openen dus vraag ik het even hier. Weet iemand de vertaling van Mijn vrijheid in het Latijns? Ik weet namelijk niet of Google translate het goed heeft.
Ik heb geen idee Elfje.

Goedemorgen trouwens. Werken, boodschappen en vanavond naar de kapster. Saaie dagen dus. En ik ben wat verkouden. Hopelijk zet het niet door. Zaterdag naar een concert.
Vanmiddag sleutel, vanavond eerste nacht in huisje. Morgen ook even wat meters maken.
Hele leuke man (volgen jullie het nog) komt helpen.
Ik kan je niet helpen Elfje, helaas.

Fijn watervrouw! Ik zal je vanavond sturen wat ik heb.
Morgen ben ik vrij en heb ik een plaatsje in de bieb gereserveerd.

Ik ben ook wat verkouden Dolfje, sinds ik een paar maanden geleden ziek ben geworden lijkt een lichte neusverkoudheid te blijven hangen. Ik hoop voor je dat het niet doorzet.

Succes en plezier met het verhuizen Aza. Leuk met leuke man!
Ik kom graag een keer langs als we het wat rustiger hebben.
Goedemorgen!
Watervrouw en Katjies: ik ben nu op het werk maar ben vanavond en morgenavond helemaal vrij. Stuur Sjoerd maar even langs dan kunnen we kijken hoe we een en ander zo goed en snel mogelijk op de rit krijgen!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Geen flauw idee, Elf!

Aza, succes vandaag!
Life is short. Eat dessert first.
Heb alleen een Latijn-Nederlands woordenboek, andersom bestaat misschien niet eens. Heel levendig is die taal nou eenmaal niet ;) Het zal iets met Libertas zijn vermoed ik maar zover was je waarschijnlijk al.

Het schijnt wereldkattendag te zijn vandaag. :cat:

Sjoerd is meestal nog wat in de war hier, maar mijn mailbox functioneert. Lees daar morgenochtend weer.

Er zit een kluitje slakken in mijn tuin. Wat zal ik daarmee doen? Ik lust ze niet maar ze lusten mijn planten wel :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven