Stamcafe XXXI
woensdag 9 augustus 2017 om 13:47
Blond en Watervrouw, ik probeer jullie inmiddels via een andere weg te pakken te krijgen.
Net even afleiding. De uitbaadster van het leescafé was lichtelijk in paniek omdat ze dacht dat ze 2 valse tientjes had gekregen. Het waren echte hoor, alleen waren het 'oude' tientjes, die zien er anders uit. Kon haar gelukkig geruststellen.
(ik kwam eigenlijk een extra servetje vragen, maar die vraag is langs haar heen gegaan)
Net even afleiding. De uitbaadster van het leescafé was lichtelijk in paniek omdat ze dacht dat ze 2 valse tientjes had gekregen. Het waren echte hoor, alleen waren het 'oude' tientjes, die zien er anders uit. Kon haar gelukkig geruststellen.
(ik kwam eigenlijk een extra servetje vragen, maar die vraag is langs haar heen gegaan)
woensdag 9 augustus 2017 om 19:05
Ik zit te wachten bij de DA die een beetje uitloopt. Katje heeft een ontstoken oog maar het hindert hem duidelijk niet. Hij is ook in de wachtkamer zijn onderzoekende lieve zelf: Vanaf mijn schoot (riempje aan) sprong hij zo op de schoot van de buurvrouw toen ze hem even aanhaalde
Chinees: Goed idee Lady, ik bestel zo de brengvariant!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 9 augustus 2017 om 20:42
Is je katje goed geholpen Blond? Beterschap.
Ik heb pijn in mijn nek en schouders ondertussen en zie het even niet meer zitten. Ik baal zo van mezelf dat ik echt de druk van een deadline moet voelen wil er iets uit mijn handen komen. En dan heb ik het gevoel dat ik te laat ben en schiet ik vol in de stress (die ik blijkbaar nodig heb juist). En dan zie ik opeens van alles was óók belangrijk is, denk ik dan. Nog meer stress. En ondertussen is mijn ADD niet opgelost, dus blijft structuren, concentratie, bij één ding tegelijk blijven, stukken afmaken en hoofd- en bijzaken onderscheiden erg lastig.
Ik heb pijn in mijn nek en schouders ondertussen en zie het even niet meer zitten. Ik baal zo van mezelf dat ik echt de druk van een deadline moet voelen wil er iets uit mijn handen komen. En dan heb ik het gevoel dat ik te laat ben en schiet ik vol in de stress (die ik blijkbaar nodig heb juist). En dan zie ik opeens van alles was óók belangrijk is, denk ik dan. Nog meer stress. En ondertussen is mijn ADD niet opgelost, dus blijft structuren, concentratie, bij één ding tegelijk blijven, stukken afmaken en hoofd- en bijzaken onderscheiden erg lastig.
woensdag 9 augustus 2017 om 20:44
Ik pas trouwens op de katten van een paar huizen verder. Wat een schatjes zeg! Ze missen wel aandacht en volgen me mee naar huis als ze overdag naar buiten mogen. Mijn kat kat houdt alles goed in de gaten, maar blijft er eigenlijk heel rustig onder. Ze wacht me ook elke dag op als ik de katten eten heb gegeven.
woensdag 9 augustus 2017 om 20:53
Katje is helemaal goed. Broer vond het niks toen hij weer thuis was, maar ze hebben samen hun vlees opgesmikkeld en zijn nu aan het 'loungen'.-Katjies- schreef: ↑09-08-2017 20:42Is je katje goed geholpen Blond? Beterschap.
![]()
Ik begrijp je katje, maar even rustig jezelf blijven, het komt goed! Stuur maar door zonder verder nadenken.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 10 augustus 2017 om 09:17