Stamcafe XXXI

08-06-2017 22:50 3007 berichten
Van Hawaii naar de Grand Canyon. Een grote stap op de kaart een kleine voor de Stammers. Ofzoiets. :)

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 23:03
49.43% gewijzigd
Watervrouw, ik wilde weten of het Libertas mea moet zijn of Mea libertas. Dat betekent mijn vrijheid en is bedoelt voor mijn persoonlijke project.
ik zou gokken op Mea Libertas, maar dat is verder nergens op gebaseerd. Mea staat niet eens in mijn woordenboek...
Vreemd, want mea betekent mijn. Net als in mea culpa.
Ik heb vanmiddag Sjoerd richting Blond gestuurd, maar weet niet of ie is aangekomen.
Zal jou zijn broer Gerard even sturen Watervrouw.
Alle reacties Link kopieren
Katje: Sjoerd is verdwaald. Probeer het misschien even via een al bestaand draadje?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Katjies, heel veel succes vandaag in de bieb! Je kunt het!

Afbeelding

** kruipt weer weg onder de meeleessteen **
Succes Katjies, vandaag!

Aza, hoe gaat het?
Elfje112 schreef:
08-08-2017 19:58
Vreemd, want mea betekent mijn. Net als in mea culpa.
Hmm... Misschien is de taal dan toch nog te levendig voor mijn decenia oude woordenboek.. Wie wat bewaart heeft niks actueels ofzo :P

Gerard helaas nog niet gezien.
Bedankt voor de succeswensen. Lief dat je er speciaal vanonder je steen vandaan bent gekropen Mugh :cat:
Het is erg warm, maar ook lekker rustig in de bieb.
Ik ga andere draadjes zoeken, aan die duiven heb je niks >:-(
Succes vandaag Katjies en Aza!

Ik ben in Amsterdam, winkelen, pokémon vangen en straks een lieve stammer ontmoeten. :jump:
The owls are not what they seem
Mugh schreef:
09-08-2017 08:26
Katjies, heel veel succes vandaag in de bieb! Je kunt het!

Afbeelding

** kruipt weer weg onder de meeleessteen **
Niet wegkruipen hoor, gewoon meedoen. we kunnen best een beetje nieuw bloed gebruiken hier :jump:
Blond en Watervrouw, ik probeer jullie inmiddels via een andere weg te pakken te krijgen.
Net even afleiding. De uitbaadster van het leescafé was lichtelijk in paniek omdat ze dacht dat ze 2 valse tientjes had gekregen. Het waren echte hoor, alleen waren het 'oude' tientjes, die zien er anders uit. Kon haar gelukkig geruststellen.
(ik kwam eigenlijk een extra servetje vragen, maar die vraag is langs haar heen gegaan)
Katjies, als het goed is heb je een app'je.
Geen app ontvangen, maar heb jou nu geappt.
Net met HOG-actie die andere weg nu pas gevonden. :$ De woensdag duurt nog wel even dat scheelt..
Lady, veel plezier (ik ben heel nieuwsgierig met wie je gaat meeten)
Elfje112 schreef:
09-08-2017 16:33
Lady, veel plezier (ik ben heel nieuwsgierig met wie je gaat meeten)
:blond: It was I, Blond... Oudblond. En het was kort maar heel gezellig! :jump:
Oudblond schreef:
09-08-2017 18:33
:blond: It was I, Blond... Oudblond. En het was kort maar heel gezellig! :jump:
Zeker, supergezellig! Volgende keer langer!
Inmiddels zit ik bij de overburen te wachten op mijn afhaalmaaltijd. Zó fijn om een chinees restaurant aan de overkant te hebben als je geen zin hebt in koken :jump:
LadyL0101 schreef:
09-08-2017 18:52
Zeker, supergezellig! Volgende keer langer!
:high5:
Ik zit te wachten bij de DA die een beetje uitloopt. Katje heeft een ontstoken oog maar het hindert hem duidelijk niet. Hij is ook in de wachtkamer zijn onderzoekende lieve zelf: Vanaf mijn schoot (riempje aan) sprong hij zo op de schoot van de buurvrouw toen ze hem even aanhaalde :cat:
Chinees: Goed idee Lady, ik bestel zo de brengvariant!
Is je katje goed geholpen Blond? Beterschap.
Ik heb pijn in mijn nek en schouders ondertussen en zie het even niet meer zitten. Ik baal zo van mezelf dat ik echt de druk van een deadline moet voelen wil er iets uit mijn handen komen. En dan heb ik het gevoel dat ik te laat ben en schiet ik vol in de stress (die ik blijkbaar nodig heb juist). En dan zie ik opeens van alles was óók belangrijk is, denk ik dan. Nog meer stress. En ondertussen is mijn ADD niet opgelost, dus blijft structuren, concentratie, bij één ding tegelijk blijven, stukken afmaken en hoofd- en bijzaken onderscheiden erg lastig.
:'(
Ik pas trouwens op de katten van een paar huizen verder. Wat een schatjes zeg! Ze missen wel aandacht en volgen me mee naar huis als ze overdag naar buiten mogen. Mijn kat kat houdt alles goed in de gaten, maar blijft er eigenlijk heel rustig onder. Ze wacht me ook elke dag op als ik de katten eten heb gegeven.
-Katjies- schreef:
09-08-2017 20:42
Is je katje goed geholpen Blond? Beterschap.
Ik heb pijn in mijn nek en schouders ondertussen en zie het even niet meer zitten. Ik baal zo van mezelf dat ik echt de druk van een deadline moet voelen wil er iets uit mijn handen komen. En dan heb ik het gevoel dat ik te laat ben en schiet ik vol in de stress (die ik blijkbaar nodig heb juist). En dan zie ik opeens van alles was óók belangrijk is, denk ik dan. Nog meer stress. En ondertussen is mijn ADD niet opgelost, dus blijft structuren, concentratie, bij één ding tegelijk blijven, stukken afmaken en hoofd- en bijzaken onderscheiden erg lastig.
:'(
Katje is helemaal goed. Broer vond het niks toen hij weer thuis was, maar ze hebben samen hun vlees opgesmikkeld en zijn nu aan het 'loungen'.
Ik begrijp je katje, maar even rustig jezelf blijven, het komt goed! Stuur maar door zonder verder nadenken.
Bijna alles is over. Nog wat spullen die her en der staan bij (bijvoorbeeld ex) en vriendin.
Meubels moeten ook nog in elkaar, maar daar had ik gister geen zin meer in.
Ik slaap er wel, m'n kattenbeestjes ook weer bij mij. Héééérlijk.
Goedemorgen,

Fijn Aza! De rest van de spullen komt wel.

Fijn dat het met jouw katje ook weer goed is Oudblond.

Ik heb een vrije dag dus doe alles langzaam maar heb mijn sportkleding al aan om dadelijk na mijn ontbijt te gaan. Daarna strijken en boodschappen en ik wil mijn boek uitlezen vandaag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven