Reactie- en Bugtopic 3
woensdag 25 november 2015 om 18:55
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 6 augustus 2017 om 07:10
maandag 7 augustus 2017 om 00:11
Ik had er vandaag ineens een andere bij. Een rode, iets met een auto geloof ik. Slurpte mijn hele menu tot aan de pijlers op en klikken was onmogelijk.
maandag 7 augustus 2017 om 00:16
Ik gebruik Chrome. Op het 'beginscherm' van het forum zijn ze wél grijs, maar als ik naar actieve topics ga niet.
maandag 7 augustus 2017 om 00:18
Idem.intothewild schreef: ↑07-08-2017 00:16Ik gebruik Chrome. Op het 'beginscherm' van het forum zijn ze wél grijs, maar als ik naar actieve topics ga niet.
maandag 7 augustus 2017 om 11:34
Als ik reageer op een topic, komt deze niet meer in de lijst "gereageerd" te staan. Wel jammer want dan moet ik weer gaan zoeken om te kijken of er nieuwe reacties zijn.
Edit: de topics die er nog instonden, blijven wel staan en stijgen in de lijst als er recente reacties zijn. Dat werkt dus wel nog gewoon goed.
Ik surf met explorer momenteel.
Edit: lijkt opgelost.
Edit: de topics die er nog instonden, blijven wel staan en stijgen in de lijst als er recente reacties zijn. Dat werkt dus wel nog gewoon goed.
Ik surf met explorer momenteel.
Edit: lijkt opgelost.
anoniem_304001 wijzigde dit bericht op 08-08-2017 09:55
37.29% gewijzigd
maandag 7 augustus 2017 om 12:43
Vannacht weer die NGINX melding voor een paar uur!
Exacte tekst:
If you see this page, the nginx web server is succesfully installed and working. Further configuratieon is required.
For online documentation en support please refer to nginx.org Commercial support is available at ngnix.com
Thank you for using nginx.
Ik gebruik Android op mn smartphone.
Exacte tekst:
If you see this page, the nginx web server is succesfully installed and working. Further configuratieon is required.
For online documentation en support please refer to nginx.org Commercial support is available at ngnix.com
Thank you for using nginx.
Ik gebruik Android op mn smartphone.
maandag 7 augustus 2017 om 21:28
volgens mij was dat altijd al zo, je bent alleen niet meer herkenbaar aan je nick (tenzij je gequote bent, dan weer wel)Barbaa-de-tweede schreef: ↑07-08-2017 21:23Moet bekennen dat ik niet alle 109 pagina's heb doorgewerkt, dus misschien is het al lang gemeld, maar als iemand op anoniem is gegaan, kan je nog steeds alle berichten teruglezen via het loepje... Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
maandag 7 augustus 2017 om 21:31
Ik qoute mezelf nog maar een keer.Flower2017 schreef: ↑03-08-2017 21:22Ik kan niet meer zien als ik ben gequote..
Ik krijg nergens een melding meer van.
Daarbij zie ik maar een lijst van de topics waarin ik heb gereageerd.De rest van waar ik heb gereageerd is pas weer te zien als er weer in dat topic is gereageerd.
Het is vooral vervelend dat ik gewoon maar een lijst heb met wat topics en de topics waarin bijv gister nog is gereageerd, waarin ik ook heb gereageerd kan ik niet meer terug vinden.
maandag 7 augustus 2017 om 21:38
omdat dat niet goed werkte is dit er weer uitgegooid. Mensen konden die quotes niet vinden. Lukt het niet om topics favoriet te maken? Dan kun je ze daar in terug vindenFlower2017 schreef: ↑07-08-2017 21:31Ik qoute mezelf nog maar een keer.
Het is vooral vervelend dat ik gewoon maar een lijst heb met wat topics en de topics waarin bijv gister nog is gereageerd, waarin ik ook heb gereageerd kan ik niet meer terug vinden.
dinsdag 8 augustus 2017 om 13:39
Ik ga dat maar proberen dan.friezinnetje2014 schreef: ↑07-08-2017 21:38omdat dat niet goed werkte is dit er weer uitgegooid. Mensen konden die quotes niet vinden. Lukt het niet om topics favoriet te maken? Dan kun je ze daar in terug vinden
Ik kon idd ook eerst de qoutes niet vinden maar die lijst is al vanaf begin van het vernieuwde forum zo bij mij.