Daten

10-08-2017 12:31 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag. Het lijkt me leuk om "op zoek" te gaan naar een leuke man maar ik heb niet erg veel ervaringen hoe je dat het beste aanpakt. Ik heb weleens tinder geprobeerd in t verleden en paiq en ik heb veel in chatboxen gehangen maar het valt me op dat de mannen daar erg goed zijn in het gesprek op seks uit te laten draaien. Ik houd daar zelf niet zo van, ik vind het veel interessanter om iemand eerst te leren kennen voordat ik dergelijke gevoelens kan voelen zeg maar. Ik vraag me af of ik daar zo anders in ben dan andere vrouwen. En hoe je het beste aan kunt pakken het hele daten, zijn er nog ongeschreven regels?
Probeer het eens op een betaalde website, lexa, relatieplanet, etc. Tinder en Paiq zijn niet alleen voor relatiezoekenden, maar ook voor losse seksdates. Bij betaalde sites loop je die kans een stuk minder.
tinder zou ik sowieso niet zo gauw proberen, omdat het daar dus inderdaad gauw om seks gaat. bij paiq vind ik dat wel meevallen.
natuurlijk zitten er ook zulke types op, maar het ligt eraan hoe je ermee omgaat.
ik heb persoonlijk wel leuke dates via paiq gehad.
misschien dat betaalde sites als relatieplanet zulke figuren minder aantrekken maar daar heb ik persoonlijk geen ervaring mee.
en ongeschreven regels..
niet echt. wees jezelf en doe niks waar je niet achter staat, maar dat lijkt mij vanzelfsprekend.
als jij jezelf anders voordoet dan je bent dan komt jouw date daar toch vanzelf wel achter.
Via een betaalde site heb je inderdaad iets minder last van heren die alleen op zoek zijn naar een seksdate.
Zet in ieder geval in het stukje wat je over jezelf schrijft duidelijk dat je daar dus niet naar op zoek bent.
En wat ook wel wil helpen is dat je direct aangeeft niet te reageren als iemand geen of een onduidelijke profielfoto heeft..
Ik vond Happn leuk, lijkt wel op Tinder maar dan beter.

Zodra het gesprek de verkeerde kant op gaat zou ik hem gewoon verwijderen.
(ongeschreven regel is in dat geval dat het wel aardig is al je nog ff 'doei' roept voor je ontmatched)
Lorem Ipsum
Nou, die ongeschreven regel hebben heel veel mensen dan niet meegekregen. Ik kap ook nooit iemand zonder iets te zeggen af, ik laat altijd even weten dat ik verder ga kijken en wens ze nog veel geluk oid. En dan nog tref je horken.
Ik heb de mijne in het wild gevonden
Na vele vele internetflings

Vond dat toch leuker, hoewel ik een hele leuke tijd heb gehad op diverse sites ben ik toch blij dat ik gewoon letterlijk tegen de mijne ben opgebotst.

Dus mijn tip, kijk eens verder dan je beeldscherm
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
ohja, als je een profiel aanmaakt door een datingsite, kies dan een naam die met A begint, sta je lekker overal vaak bovenaan in de overzichten...

(maar dus niet azalea want dan werkt t niet, maar aardbeitje-boterbloem zo iets, oh en kies een foto waarop je een rode top aanhebt)
Lorem Ipsum
Een rode top? Waarom dat? Rood staat me voor geen meter.
Ga iets ondernemen dat jij zelf ook leuk vindt om te doen en waar ook mannen komen. Neem dan ook de moeite om deze mannen aan te spreken over zaken gerelateerd aan die activiteit, zelfs al zijn ze 'lelijk' of bezet of 'te oud'. Zo leer je mensen kennen en via die mensen vergroot je de kans om iemand tegen te komen waar het ineens mee klikt.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Nadeel van je partner via een scherm uitkiezen is toch dat je diegene niet echt ziet, aanvoelt, ruikt. Ja, pas als je afspreekt.
Maar als het geen chemische match is dan waren jullie in eerste instantie al niet met elkaar in contact gekomen. De natuurlijke selectie zeg maar.
Het is tegennatuurlijk als je kijkt naar het natuurlijke proces waarop mensen (onbewust!) elkaars aantrekkelijkheid beoordelen gebaseerd op met name de lichaamsgeur.
Suy schreef:
10-08-2017 13:46
Nadeel van je partner via een scherm uitkiezen is toch dat je diegene niet echt ziet, aanvoelt, ruikt. Ja, pas als je afspreekt.
Maar als het geen chemische match is dan waren jullie in eerste instantie al niet met elkaar in contact gekomen. De natuurlijke selectie zeg maar.
Het is tegennatuurlijk als je kijkt naar het natuurlijke proces waarop mensen (onbewust!) elkaars aantrekkelijkheid beoordelen gebaseerd op met name de lichaamsgeur.
Het is zelfs zo dat doordat het gebruik van de anticonceptiepil de geur van een vrouw veranderd, ze ook andere type mannen aantrekt dan wanneer een vrouw geen pil zou gebruiken.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Dank jullie wel voor de reacties!

Ik denk dat ik eens naar happn ga kijken en betaalde datingsites.

In t wild ben ik er denk ik nog slechter in, ben best wel een verlegen type ik stap niet zo makkelijk op iemand af =D

Leuke weetjes trouwens, ik weet dat je onbewust selecteert op geur en uitstraling maar dat van de pil wist ik niet :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven