Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Ik kocht meteen een extra kalender als de wereld niet zo bekrompen was...
Sushi heb jij 1 sv?
*verhuisd het planbord van Mrs naar Sushii:)*
@mrsL. Ja heb nr.1 ...Wel een hoop mannelijke vrienden, maar dit nooit gehad...
@sushii.

Klinkt bekend. Is het op je pad gekomen of heb je het gezocht?
Nee hij was vroeger in mijn vrijgezellen tijd mijn sv. Ik hem weer tegen op een feestje, de vlam was nooit gedoofd..zeg maar. Ik dacht meteen... wauh hij is nog steeds erg lekker en toen mail contact en toen.... vul maar in..het zal de leeftijd wel zijn...
Heerlijk zo iemand weer te ontmoeten.

Mijn date duurde welgeteld 4 seconden. Niet mijn type, op de foto zag hij er aardig uit maar in het echt dus wat minder en toen hij zijn mond open deed wist ik dat ik me niet over zijn accent heen kan zetten en dat niet aantrekkelijk vind. Wat ook niet hielp was dat het café nagenoeg leeg was en hij een vriend (??) mee had genomen. Allemaal afknappers. Ik ben gezellig wat gaan drinken bij een vriend, véél leuker.

Maar goed, geen stap verder dus. IK WIL EEN NIEUWE SV!
Ohh Mac...mischien had je dan toch moeten lasergamen in het donker . Wat een afknapper....

En dat hij een vriend mee nam en dat accent... Ha moet er ook wel om lachen.. Misschien ook maar een oud ex vriendje opzoeken?? Dat weet je wat je in de kuip hebt!!

Maar volgende SV voor jou dan maar !!!
Mac

Mag ik uit jouw naam Spel tip 1298 eerst bellen en naar stem luisteren toevoegen?

Een vriend meenemen naar een Date????????????????

Tenzij het ging om MMV trio lijkt het me niet echt mister right.
Ja deze man met accent dacht ga lekker even opscheppen over mijn date, neem vriend mee, misschien is ze wel geil, gezellig...met z´n 3en... zeker niet mister right... :puke:

Ik zou ook afknappen op zo´n date en ook op iemand met een accent. Dus snap het erg goed.
Ja, maar dan moet ik bellen met iemand en dan heeft hij mijn nummer, ookal kan ik natuurlijk de nummerherkenning uitzetten, *schrijft tip van Schaap op*

Maar verder was het behoorlijk lachwekkend, ja. Ik wilde bijna (!) nog uit beleefdheid een drankje drinken, maar ben zo blij dat ik mezelf dat heb bespaard. Wat een fiasco, hahahaha!
Nee hoor, geen trio met onbekenden voor mij!
Liever een intelligent gesprek met accent als dan een boer met algemeen beschaafd bloemendaals (sorry voor de generalisatie)
Ik had er best bij willen zijn, als vriendin dan.. En dan elkaar aankijken en allebei NEEEEE schudden met ons hoofd en dan gierend van de lach de tent weer uitlopen.

Zie het maar als een zeer lachwekkend ervaring!!
Heb je een foto van het gezicht wat je trok............

Sushi we gaan de volgende keer mee met Mac. Samen aan de bar toekijken en foto maken van gezicht van Mac
Lijkt me een super goed plan!!
Hahahaha! Graag, dan weet ik zeker dat ik me vermaak die avond! Als het alleen het accent was had ik me er misschien overheen kunnen zetten, maar het was het totaalplaatje wat niet klopte. Geen charisma. Word ik niet warm van en dat was nou net de bedoeling!

Ik denk dat ik voor de Stew-aanpak ga en en de complete inboedel op marktplaats zet en misschien komt er wat leuks voorbij. De Esdee-aanpak kost een hoop tijd en op een gegeven moment ben je ook wel klaar in de AH, en voetbal vind ik dan weer niets aan. De SC is ook geen optie, misschien wel bij de andere bedrijven in dit pand. Nog meer tips?
Ik heb in reacties gelezen dat mijn aanpak niet tot de aanbevelingen hoort. Dus ik durf even geen raad te geven.
Misschien moet ik gewoon even niet zoeken en rustig afwachten totdat er weer iets op mijn pad komt. maar ik ben gewend om iets te halen als ik het nodig heb. Mss toch mijn SV halen..
Volgens mij heb ik al deze aanpakken heb gemist... kan er dus helemaal niet over meepraten??????

Misschien op zo´n dating site voor een tweede kans/ minnaar??
Heb jij geen nr1 Mac?

En schaapje gaat jouw huwelijk niet goed vanwege een sv??
quote:schaap1001 schreef op 13 februari 2009 @ 11:18:

*ziet in keuken van Mrs compleet planbord hangen *ik vloog in een buikkramp toen ik dit las LOL
quote:sushii schreef op 13 februari 2009 @ 14:54:

Volgens mij heb ik al deze aanpakken heb gemist... kan er dus helemaal niet over meepraten??????

Misschien op zo´n dating site voor een tweede kans/ minnaar??

Zo heb ik die van mij gevonden....

Second Love....

En hij n**kt heerlijk!!!

Je krijgt 3 maanden gratis lidmaatschap als vrouw...althans ik wel

Ik heb zin in morgen!!!!

WHOEHOE
Niks planbord.... alles in het koppie hahahaha.

Tja en die tip van het bellen zou ik toch idd maar opvolgen, een stem zegt wel wat over iemand. Maar de volgende keer ga ik ook wel even mee om te keuren. Zie het al voor me, met een wijntje aan de bar en dan GIEREN van het lachen...

bah, we zijn echte loeders...
Ja dat bedoel ik... en dan schrijf je je in en dan???

Ga je dan op foto´s af, of in de buurt, serieus, voor gesprek of gewoon heerlijk om lekker gen**kt te worden...

En morgen...hmmm ik moet nog 2 weken wachten...duurt erg lang

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven