Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 11 augustus 2017 om 00:38
Ze was inderdaad lichtelijk grofgebektPinda-Kaas schreef: ↑11-08-2017 00:36ja interessant onderwerp ook wel
maar niet met zo'n stangende TO
vrijdag 11 augustus 2017 om 00:40
Schandalig.MoirenPhae schreef: ↑11-08-2017 00:39Die vragen niet hoor, die doen gewoon.
Een pakje sigaretten per week en 20 euro zakgeld waar je ook je toiletspullen van moet halen.
vrijdag 11 augustus 2017 om 00:50
is het natuurlijk ook technisch gezien gewoon, een misdaad
vrijdag 11 augustus 2017 om 07:26
MoirenPhae schreef: ↑10-08-2017 18:27Moet ook gewoon schaamheuvel/tut/kut/doos zijn.
Of je zegt billen, omdat je ej zo geneert voor je kutje hihi.
vrijdag 11 augustus 2017 om 07:57
Niet goed gelezen
Mijn man komt daar al 40 jaar (vanaf kinds af aan) en die kapper knipt prima.
Alleen van kinderen knippen heeft hij volgens mijn man geen verstand.
Was niet om te lachen, wel gênant
Frankly my dear, I don"t give a damn
vrijdag 11 augustus 2017 om 09:26
Het-groepje schreef: ↑11-08-2017 09:22Sjemig. Heb je in een jaar twee miskramen gehad en dan zeggen andere dames: Ja, niet zo slim gepland he, natuurlijk wordt je er door je werkgever uitgeflikkerd.
Niet goed voor mijn bloeddruk. Ik ga maar pim pam petten.
Even voor mezelf; ik doel niet op miskramen als ik zeg dat ik de werkgever begrijp, maar om het hoge ziekteverzuim. De werkgever is op de hoogte van 1 miskraam en niet van de huidige zwangerschap zoals ik het lees.
vrijdag 11 augustus 2017 om 09:27
De tweede keer niet aangeven dat het door een miskraam kwam was inderdaad niet slim... Maar sommige reacties gaan wel erg ver ja.Het-groepje schreef: ↑11-08-2017 09:22Sjemig. Heb je in een jaar twee miskramen gehad en dan zeggen andere dames: Ja, niet zo slim gepland he, natuurlijk wordt je er door je werkgever uitgeflikkerd.
Niet goed voor mijn bloeddruk. Ik ga maar pim pam petten.
vrijdag 11 augustus 2017 om 10:19
vrijdag 11 augustus 2017 om 10:24
Dat genante kinderpraat topic... een deel vind ik niet eens echt genant, dat is gewoon hoe kinderen reageren. Een ander deel is eigen schuld dikke bult. Als jij je tweejarige laat zien op de wc hoe je een volle tampon uit je doos trekt, moet je niet gek opkijken als ie daar iets over laat vallen op een moment dat jij denkt oei doe maar niet.
vrijdag 11 augustus 2017 om 10:25
-Red- schreef: ↑11-08-2017 10:24Dat genante kinderpraat topic... een deel vind ik niet eens echt genant, dat is gewoon hoe kinderen reageren. Een ander deel is eigen schuld dikke bult. Als jij je tweejarige laat zien op de wc hoe je een volle tampon uit je doos trekt, moet je niet gek opkijken als ie daar iets over laat vallen op een moment dat jij denkt oei doe maar niet.
vrijdag 11 augustus 2017 om 10:26
-Red- schreef: ↑11-08-2017 10:24Dat genante kinderpraat topic... een deel vind ik niet eens echt genant, dat is gewoon hoe kinderen reageren. Een ander deel is eigen schuld dikke bult. Als jij je tweejarige laat zien op de wc hoe je een volle tampon uit je doos trekt, moet je niet gek opkijken als ie daar iets over laat vallen op een moment dat jij denkt oei doe maar niet.
Neeeeeeeeeeeee! Stond dat echt in dat topic?
vrijdag 11 augustus 2017 om 10:31
vrijdag 11 augustus 2017 om 10:57
Ik zat eens in een bus, waarin een man zat met twee jonge kinderen (duidelijk een weekendvader). Die kinderen waren enorm druk en vervelend (pa zei er niks van). Op een gegeven moment zei een van hen: het stinkt hier. Riep het zusje keihard door de bus: Wha, moet je de kut van mijn moeder ruiken !-Red- schreef: ↑11-08-2017 10:24Dat genante kinderpraat topic... een deel vind ik niet eens echt genant, dat is gewoon hoe kinderen reageren. Een ander deel is eigen schuld dikke bult. Als jij je tweejarige laat zien op de wc hoe je een volle tampon uit je doos trekt, moet je niet gek opkijken als ie daar iets over laat vallen op een moment dat jij denkt oei doe maar niet.
Vriend en ik keken elkaar verbijsterd aan en nu, drie jaar later, kunnen we er nog steeds niet over uit. Als iemand zegt 'het stinkt hier', dan liggen wij elke keer weer in een deuk.
Ik denk dat dat kind zo'n moeder heeft als die van de tampon.
.