Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
@ Alice, ik ga even mijn mening geven en niet om je te kwetsen, laten we dat voorop stellen. Als ik het goed lees zijn er issues door jouw onzekerheid en heeft hij ruimte nodig. Je schrijft daar te snel conclusies uit te trekken en heel erg onzeker te zijn. Maar je schrijft ook voor jezelf op te komen omdat je geen wekenlange onduidelijkheid wil. Maar in hoeveel tijd speelt dit zich allemaal af? Jullie zijn 3 maanden samen, dat is mega pril. Als je onzeker bent door jouw achtergrond, dan kan je beter een vriendin bellen ipv bevestiging bij hem zoeken. Als je continu om bevestiging vraagt kan dat enorm benauwend zijn. Dus geeft hij aan tijd nodig te hebben, zoek dan afleiding. Ga wat met vriendinnen doen of ga sporten om stoom af te blazen. Dit is juist de kans om te laten zien dat je hem ook de ruimte gunt. Ik denk dat het anders juist averechts gaat werken. Als hij bedacht heeft wat hij wil/denkt/voelt dan hoor je het vanzelf. En in de tussentijd: :hug:

@ Lucky, waarschijnlijk alleen drankje. Niet veel tijd helaas.. Ik selecteer ook op locatie, maar bij sommige profielen hoop ik dat ze voor werk weg zijn en later dus gewoon weer in de buurt zijn. @(

Goed dat je er trouwens niet op ingegaan bent. Als je een beetje serieus bent is het prettig om te weten wat voor vlees je in de kuip hebt. Anders is het alleen maar zonde van de tijd om tijdens een date erachter te komen dat er geen raakvlakken zijn.
Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am
Harvey_Specter schreef:
04-08-2017 15:09
@ Alice, ik ga even mijn mening geven en niet om je te kwetsen, laten we dat voorop stellen. Als ik het goed lees zijn er issues door jouw onzekerheid en heeft hij ruimte nodig. Je schrijft daar te snel conclusies uit te trekken en heel erg onzeker te zijn. Maar je schrijft ook voor jezelf op te komen omdat je geen wekenlange onduidelijkheid wil. Maar in hoeveel tijd speelt dit zich allemaal af? Jullie zijn 3 maanden samen, dat is mega pril. Als je onzeker bent door jouw achtergrond, dan kan je beter een vriendin bellen ipv bevestiging bij hem zoeken. Als je continu om bevestiging vraagt kan dat enorm benauwend zijn. Dus geeft hij aan tijd nodig te hebben, zoek dan afleiding. Ga wat met vriendinnen doen of ga sporten om stoom af te blazen. Dit is juist de kans om te laten zien dat je hem ook de ruimte gunt. Ik denk dat het anders juist averechts gaat werken. Als hij bedacht heeft wat hij wil/denkt/voelt dan hoor je het vanzelf. En in de tussentijd: :hug:
:worship: ontzettend bedankt, ik kan er weinig aan toe voegen. Om eerlijk te zijn realiseerde ik mij vandaag dat ik weer te snel conclusies trek omdat hij even wat ruimte nodig heeft en dat dat zogenaamde voor mezelf op komen ook pusherig is. En idd het is allemaal nog zo pril...
Ik denk overigens wel dat het ook voor mij goed is om even tot mezelf te komen.
En misschien/waarschijnlijk is het totaal zijn intentie niet om te kappen, en heeft hij enkel even ruimte nodig, en zag ik het weer veel te zwart wit. Maar goed dat is hypothetisch, ik weet simpelweg niet wat hij denkt.
Ik kan eindelijk meeschrijven, ik zit op Tinder :cheer:

Heb geen duidelijk doel, behalve gewoon kijken wat er te koop is, hopelijk erachter komen dat er best nog leuke mannen bestaan die me ook nog boeien. Helaas verveel ik me al als het gesprek begint met 'hey alles goed, heb je een leuk weekend, wat doe je voor werk'.

Misschien moet ik iets doen met mijn profieltekst om de juiste mannen met humor aan te trekken.
@ Alice, rustig aan afwachten. Hij komt vanzelf wel bij je terug voor een gesprek.

@ Littlebit, gecondoleerd met Tinder op je telefoon. Heel veel sterkte toegewenst.. :rofl:

Gesprekken beginnen is lastig. Misschien iets van persoonlijke informatie op je profiel zodat er een aanknopingspunt is? Ik begin geregeld gesprekken met een grapje over inhoud van profiel of foto's. Maar zo streng ben ik niet met openingszinnen van anderen. Zo belangrijk is dat toch ook weer niet? Het gaat juist over het vervolg lijkt mij.

Mijn date was leuk!! Hij is in het echt leuker dan op de foto :-D En net zo'n klik offline als online. Fingers crossed zullen we maar zeggen. Date 2 staat gepland :hyper:
Harvey_Specter schreef:
06-08-2017 16:24
@ Alice, rustig aan afwachten. Hij komt vanzelf wel bij je terug voor een gesprek.
Ja doe ik, even wat ruimte voor mezelf is soms ook goed. Heb hem overigens voor die opmerking dat als ie lang afstandelijk zou blijven ik wil kappen een excuus appje gestuurd, waarin ik ook gezegd heb dat mijn 'negatieve, onzekere momenten' niet op hem gericht zijn' etc. Reageerde hij op met dat het ok was. (Ook bij gezet dat ik hem niet wilde storen) Ik realiseerde me namelijk dat ik erg zwart wit denk en meteen ervan uitga dat ik gedumt word. Terwijl hij enkel een beetje ruimte vraagt

@ Littlebit, gecondoleerd met Tinder op je telefoon. Heel veel sterkte toegewenst.. :rofl:
:rofl:
Mijn date was leuk!! Hij is in het echt leuker dan op de foto :-D En net zo'n klik offline als online. Fingers crossed zullen we maar zeggen. Date 2 staat gepland :hyper:
jee, wat leuk!!!
anoniem_351879 wijzigde dit bericht op 07-08-2017 07:42
0.37% gewijzigd
@Harvey_Specter Yay! Leuk!
@littlebit; welkom in de wondere wereld van Tinder :proud:

M'n Tinder match met wie ik al ruim 2 jaar chat is alweer een paar dagen stil. Nog steeds niets afgesproken dus.
Weer een lading nieuwe matches binnen, waarvan ik er met een paar wel leuke gesprekken heb.

Heb even een dip, wil zelf graag kinderen en heb vandaag via via gehoord dat nog een ex Tinder date / scharrel de vrouw die hij na mij heeft leren kennen bevrucht heeft :sigh:
@ Alice, verder initiatief bij hem laten nu...

@ Lucky, snap dat het steekt. Maar waarschijnlijk was er een reden waarom jullie niet verder gingen toch? Hoe oud ben je?
Was ik ook van plan... hopen dat dat niet 5 maanden gaat duren... :-?
Nou ja daar vergaat de wereld ook niet van...
@Harvey_Specter ik ben nu begin 30. Dat waren precies de twee mannen die toen ineens weinig meer van zich lieten horen. Hoorde wel dat een van hen altijd heel positief over me was, geen idee waarom hij dan geen contact meer opnam.

Heb nu wel een lekker ding als match, om nom nom! En we hebben een leuk chat gesprek! Weet niet of ik wel af durf te spreken :$
anoniem_12487 wijzigde dit bericht op 07-08-2017 16:51
1.11% gewijzigd
Misschien vergeet hij me wel.. :"-(
(Alhoewel ik hem nou ook niet vreselijk mis zolang ik niet aan hem denk...)
Ik hoef niet meer mee te schrijven. Oeps.
Een tinderdate, mondde uit in nog een, en nog een en nog een. En hoewel het nog niet veel hoef te betekenen, wil ik wel exclusief zijn.
Azarole schreef:
07-08-2017 14:09
Ik hoef niet meer mee te schrijven. Oeps.
Een tinderdate, mondde uit in nog een, en nog een en nog een. En hoewel het nog niet veel hoef te betekenen, wil ik wel exclusief zijn.
:applause: :cheer2: :hyper:
Hellooooo allemaal,

Ik ben hier een paar maandjes niet geweest, omdat ik een tijdje niet getinderd/gehappnd heb, was er even helemaal klaar mee... Afgelopen week maar weer eens begonnen, en weet weer gelijk waarom ik gestopt was.

Leuk gesprek met een man op Happn die enthousiast leek, in dezelfde sector werkte als ik en ook nog eens heel dichtbij leek te wonen... Aantal dagen later ben ik ineens uit het niets geblokkeerd. Zucht. :-x Ik weet dat ik me er niks van moet aantrekken, maar het 'wat heb ik nu weer misdaan' gevoel bekruipt me dan toch weer.

Hopelijk ga ik hier wat succesvollere verhalen lezen!
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
@ Lucky, ik snap dat ook nooit. En je kan vanalles in je hoofd halen waarom je niks meer hoort, maar je weet het niet en de kans is groot dat je het nooit te weten komt. Loslaten en verder! Lekker date plannen met nieuwe match :-D ik krijg ook nog steeds de zenuwen als ik naar een date ga, dat is juist leuk. Heb al 2x een mini black out gekregen net voordat ik op de locatie was, weet ik ineens de naam niet meer van de date :rofl: :facepalm:

@ Azarole, super! Geniet ervan :high5:

@ Pindakaas, ik ken het. Gesprekken die niet lopen, stilvallen, niet reageren op berichtjes, matches die middenin een gesprek opgeheven worden, overgaan op whatsapp terwijl diegene eigenlijk helemaal geen interesse heeft, etc. En dan ga je eindelijk op date, blijkt diegene oude foto's gebruikt te hebben of er is geen klik of er is wel een klik maar totaal geen fysieke aantrekkingskracht maar eerder broer/zus. :facepalm: Ik lees hier echter ook veel positieve verhalen. Dus niet alle gesprekken en dates zijn zo.

En 'wat heb ik nu weer misdaan' zou ik echt loslaten. Dat heb ik ook een tijd gedaan. Maar daar krijg je alleen een naar gevoel van, zonder dat je er wat aan kan doen. Want wie weet is hij wel getrouwd of heeft hij een vriendin en werd het te heet onder de voeten, of gebeurt er iets in zijn privé leven waardoor hij niet meer kan daten, of merkt hij dat hij er nog niet aan toe is. Of was hij alleen even aan het window shoppen. Het hoeft dus niet aan jou te liggen. En als hij zo met mensen omgaat, wil jij dan wel met hem daten? Ik heb de afgelopen maanden wel geleerd om mijn eigen standaard hoog te houden. Als er zo met me omgegaan wordt dan wil IK diegene niet eens daten. Er mag best een moeite gedaan worden hoor.
Dit is een mooie. Ik heb in het verleden een koffiedate met een Italiaanse expat gehad. Er was geen klik omdat hij heel erg into koken was, en ik totaal niet. Hij bleef maar vragen wat ik allemaal klaarmaak en voelde me nogal lullig dat ik alleen Hollandse pot op tafel zet (klein kind thuis). Tijdens date zag hij er ouder uit, tegen de 40. In zijn profiel stond 37. Kom zijn profiel nu weer tegen, staat er 33 jaar bij. :rofl: Nu al medelijden met de arme dames die een Italiaanse adonis van 33 jaar denken te ontmoeten :facepalm:
Hahaha, ja ik ken dat.
Kwam ook een ex tegen waarvan ik weet dat hij vader is, met in z'n profiel tekst "no kids". Maar hoorde wel van iemand dat je profiel gewoon online blijft als je alleen de app verwijderd. Maar dan zouden er toch veel niet actieve profielen moeten zijn?
.
anoniem_325209 wijzigde dit bericht op 09-09-2018 11:40
99.65% gewijzigd
Ik denk dat er zeker inactieve profielen zijn. Je wordt natuurlijk alleen gematcht met iemand die ook aan het swipen is. Daarom lijkt Tinder Gold mij wel wat. Alleen actieve profielen swipen die jou al geliked hebben.

Vast genoeg vrouwen die liegen over hun leeftijd. Dat gebeurt in IRL ook, waarom dan niet op een app? Het is handig als je een beetje mensenkennis hebt. Onzinverhalen haal je er dan wat sneller uit :proud:
Heb nu contact met een aantal mannen, denk dat ik het beter bij 1 had kunnen houden, maar ok.
Volgende week ga ik pas echt daten, dus dan zullen er waarschijnlijk vanzelf een aantal afvallen (hopelijk niet allemaal :proud: )

Had gisteren een gesprek met een match, en hij kwam ineens met de bekentenis dat hij van die blauwe pilletjes online had besteld "omdat hij nieuwsgierig was" Ben hier toch wel een klein beetje op afgeknapt. Hoe zouden jullie reageren?
Dames help mij eens
Ik wil me wagen op de online datingsites..
Maar heb schrik omdat ik in een rolwagzen zit...ook al zeggen velen dat ik een knappe vent ben..
Wat als ik geen berichten enzo krijg...
Eerst je verbroken relatie maar eens verwerken
quinccy, ik ook. Nou Tinder ik amper, maar heb via verschillende sites meer dan genoeg aandacht. Nou is aandacht leuk; weet zeker dat ze het bed willen delen, maar een echte relatie? ik twijfel.. (rolstoel)
Quincy, hoe oud ben je?
Harvey je had gelijk 🙃 , gisteren een uitgebreid gesprek gehad met vriend.
Was pittig want hij is recht voor zn raap. Dat is best lastig hoor, na bijna 3 jaar single zijn, dat iemand je een spiegel voorhoudt...

Al met al is het weer goed tussen ons en is het me weer duidelijk dat ik echt mn angst los moet laten, vertrouwen gaan hebben en genieten.

Thnx voor je support ;-)
Ik pasgeleden een date gehad met een hele leuke man die ook een dochtertje had dus dacht dat hij serieus was.
De eerste date was heel fijn en hij leek ook echt oprecht voor me te gaan als vaste vriendin. Tweede date ook heel leuk maar ik merkte toch dat ik mijn ex nog niet vergeten was en dat ik op sommige dingen van m'n date erg afknapte die hij zei en deed, alleen daarna heeft hij z'n gsm een hele dag uitgezet en vier dagen niet gereageerd op m'n berichten. Op dag 4 stuurde ik hem waarom? Kreeg ik als enige antwoord ik was in de war en ga nog heel lang single blijven denk ik...😐
Verder geen uitleg. Gelukkig wilde ik sowieso zelf na de 2e date eigenlijk geen relatie meer met hem maar wat als ik nu wel serieus wilde?? Hoe erg kun je iemand dan kwetsen. Ik kan er nu zelf al niet goed tegen dat ik niet precies weet waarom en hoezo hij zo plotseling van gedachten veranderd was. Het blijft me bezig houden maar ben te koppig om het hem te vragen aangezien hij mij ook gewoon negeert.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven