Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
Tja, welkom op Tinder. Daar gebeuren dit soort dingen aan de lopende band. Niet leuk, maar als je daar niet tegen kan moet je misschien een andere datingsite proberen?
@ Alice, wat fijn!! En lekker genieten ipv druk maken idd!

@Misstwix, als je zelf nog issues hebt en al op bepaalde dingen afknapt, wat verwacht nog voor terugkoppeling van hem te krijgen? Waarschijnlijk had hij dit door. Als er geen klik is, dan is het toch gewoon klaar? Loslaten en door zou ik zeggen.

Date 2 gehad en nog steeds erg leuk. Veel overeenkomsten, had ik echt totaal niet verwacht! :-D
Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am
@alice, wat fijn deze ontwikkeling, geniet ervan!!

@misstwix, waarom wil jij per se de vaste vriendin zijn van een vreemde, ik bedoel 1 date, serieus?? Gekwetst worden dat iemand na 2 dates niet verder wil, dat is niet gezond hoor. Jullie hebben nog helemaal geen band en voor hem voelde het niet goed, wat ik best begrijp want ik zou ook wegrennen als iemand na 1 date al mijn vaste vriend wil zijn. Dan krijg ik het gevoel ontzettend inwisselbaar te zijn, want hij kent me niet eens. Enneh, wat weet jij nou écht van hem? Edit: en jij wilde niet eens met hem verder, waarom moet hij zich dan ook nog verantwoorden? Sorry hoor, klinkt onaantrekkelijk, of eerder egocentrisch

@HarveySpecter, wat leuk, klinkt goed!
mawi3ke wijzigde dit bericht op 13-08-2017 14:21
15.76% gewijzigd
Harvey_Specter schreef:
13-08-2017 13:41
@ Alice, wat fijn!! En lekker genieten ipv druk maken idd!

Date 2 gehad en nog steeds erg leuk. Veel overeenkomsten, had ik echt totaal niet verwacht! :-D
Wat leuk :applause: !!

Mar3eke en HS: thnx, ik ga zeker genieten!!
.. dubbel
Mawi3ke schreef:
13-08-2017 13:44
@alice, wat fijn deze ontwikkeling, geniet ervan!!

@misstwix, waarom wil jij per se de vaste vriendin zijn van een vreemde, ik bedoel 1 date, serieus?? Gekwetst worden dat iemand na 2 dates niet verder wil, dat is niet gezond hoor. Jullie hebben nog helemaal geen band en voor hem voelde het niet goed, wat ik best begrijp want ik zou ook wegrennen als iemand na 1 date al mijn vaste vriend wil zijn. Dan krijg ik het gevoel ontzettend inwisselbaar te zijn, want hij kent me niet eens. Enneh, wat weet jij nou écht van hem? Edit: en jij wilde niet eens met hem verder, waarom moet hij zich dan ook nog verantwoorden? Sorry hoor, klinkt onaantrekkelijk, of eerder egocentrisch

@HarveySpecter, wat leuk, klinkt goed!
Ja ik weet zelf niet eens waarom het me niet loslaat.. misschien omdat we toch gezoend hebben etc. Ik was ook echt verliefd totdat ik dus op bepaald gedrag van hem afknapte en ik besloot dat ik geen relatie met hem wilde hebben hierdoor. Maar vond hem wel nog aantrekkelijk en verliefde gevoel was er ook nog. Dus het kwetste me wel dat hij niks meer liet horen ook al was het achteraf gelukkig dat hij ook niks wilde meer. Dat hij zomaar alle contact kan verbreken alsof ik niks heb voorgesteld vind ik erg. Ik heb hem ook alles uitgelegd over mijn gevoel etc dus verwacht ik dat andersom ook.
Het waren maar 2 dates en je wilde zelf ook niks met hem toch? Snap het niet helemaal geloof ik.
greenbean schreef:
13-08-2017 14:52
Het waren maar 2 dates en je wilde zelf ook niks met hem toch? Snap het niet helemaal geloof ik.
Klopt het gaat mij erom dat hij mij ook niet wilde achteraf.. zonder duidelijk aan te geven waardoor.
Waarom maak je daar een punt van als je toch op hem afgeknapt bent? Dit gaat hoogstwaarschijnlijk nog veel vaker gebeuren. Leg het naast je neer.

En zoek de term ghosten maar eens op. Helaas gebruikelijk bij online daten.
Harvey_Specter schreef:
13-08-2017 16:06
Waarom maak je daar een punt van als je toch op hem afgeknapt bent? Dit gaat hoogstwaarschijnlijk nog veel vaker gebeuren. Leg het naast je neer.

En zoek de term ghosten maar eens op. Helaas gebruikelijk bij online daten.
Ja ghosten vind ik onrespectvol je gaat wel om met een mens die heeft gevoelens en is geen object dat je zomaar uit je leven kunt wissen als het je niet meer bevalt. Ik ben in elk geval zo respectvol om uitleg te geven.
Om zomaar iemand waarmee je intiem bent geweest te negeren kan ik niet. Dat kunnen toch alleen mensen zonder gevoelens?
Maar goed lijkt er idd op dat dit wel het geval is geweest. Vraag me alleen af waarom hij me dan niet ook van zijn fb heeft verwijderd en mijn gsmnr heeft gewist. Als ik hem een bericht zou sturen weet ik zeker dat hij gaat antwoorden alleen uit zichzelf zou hij mij niets sturen en zijn antwoorden zijn gewoon kort. Dus het komt in de buurt van ghosten maar is het niet volledig.
Mens, het waren 2 dates en een zoen. Je klinkt alsof je jaren een relatie met hem had.
Bovendien begrijp ik dat je hem eigenlijk al had afgewezen? Logisch dat hij dan niet meer reageert.
greenbean schreef:
13-08-2017 16:27
Mens, het waren 2 dates en een zoen. Je klinkt alsof je jaren een relatie met hem had.
Bovendien begrijp ik dat je hem eigenlijk al had afgewezen? Logisch dat hij dan niet meer reageert.
Ik begrijp het wel, het is het niet reageren wat zo lullig is. Onrespectvol.
Verder, jij bent toch juist diegene die iemand na 2 weken al haar vriend noemt?
greenbean schreef:
13-08-2017 16:27
Denk ook deels dat ik mezelf schuldig voel dat ik hem ook heb afgewezen tegelijkertijd dat hij zei dat hij ook geen relatie wilde zei ik dat ik het ook niet kon.
Als hij nu duidelijk had aangegeven dat hij mij sowieso al niet zag zitten zodat ik zeker zou weten dat het niet aan mij lag dat ik hem ook afgewezen heb dan kon ik er beter tegen. Ik wil gewoon in zijn hoofd kunnen kijken en zien wat hij echt heeft gedacht en gevoeld.
Wil gewoon zeker weten dat ik hem niet heb gekwetst en dat hij mij sowieso alleen expres heeft gebruikt om me erna te dumpen.
broodroostertje schreef:
13-08-2017 16:49
Ik begrijp het wel, het is het niet reageren wat zo lullig is. Onrespectvol.
Verder, jij bent toch juist diegene die iemand na 2 weken al haar vriend noemt?
Nee ik noemde hem nog niet mijn vriend maar andersom noemde hij mij wel al zijn vriendin op de 2e date. Ik was juist aan het afwachten en was daarvan verbaasd dat hij dat toen al zei.
@misstwix dat ghosten is idd niet netjes van hem en je vond hem de 2e date al niet leuk meer. Dus tja waarom nog met hem bezig zijn. Lief dat je hem niet wilde kwetsen, maar ik vermoed dat dit hem niet eens interesseert. Probeer je niet druk te maken om iemand die je niet kent en ook niet aardig vindt. Verspilde energie!
mawi3ke wijzigde dit bericht op 13-08-2017 17:28
0.16% gewijzigd
misstwix schreef:
13-08-2017 16:54
Nee ik noemde hem nog niet mijn vriend maar andersom noemde hij mij wel al zijn vriendin op de 2e date. Ik was juist aan het afwachten en was daarvan verbaasd dat hij dat toen al zei.
Ik had het tegen Greenbean.
misstwix schreef:
13-08-2017 16:52
Denk ook deels dat ik mezelf schuldig voel dat ik hem ook heb afgewezen tegelijkertijd dat hij zei dat hij ook geen relatie wilde zei ik dat ik het ook niet kon.
Als hij nu duidelijk had aangegeven dat hij mij sowieso al niet zag zitten zodat ik zeker zou weten dat het niet aan mij lag dat ik hem ook afgewezen heb dan kon ik er beter tegen. Ik wil gewoon in zijn hoofd kunnen kijken en zien wat hij echt heeft gedacht en gevoeld.
Wil gewoon zeker weten dat ik hem niet heb gekwetst en dat hij mij sowieso alleen expres heeft gebruikt om me erna te dumpen.
Ok, je wilde hem dus eigenlijk niet kwetsen maar nu doet hij hetzelfde bij jou. Inderdaad erg lullig van hem.
@ Misstwix, ik vind ghosten ook absoluut niet oké. Maar heb er wel veel ervaring mee. Het gebeurt gewoon veel met online daten. De omgangsvormen zijn nou eenmaal beneden pijl, niet alleen met ghosten. Er gebeuren nog veel meer dingen die niet netjes zijn. Ik snap je frustratie, echter levert het je niks op en zal het in de toekomst vaker gebeuren. Mijn advies is daarom; zet je er overheen. Zeker aangezien er geen klik was. Het kan ook gebeuren als je iemand wel heel leuk vindt. Dan is het nog lulliger.
Quinccy en Marjolein, lijkt me een vervelend gevoel maar maakt het jullie per definitie een slechter persoon dat je gebonden bent aan een roltoel? Nee toch! het klinkt heel cliché maar de juiste persoon weet je te waarderen.

Ik ben het eens dat dat ghosten super irritant is, ik vraag mij ook wel eens af hoe zo iemand het vind als het bij hun gebeurd als ze een leuke match hebben..
Je word er wel makkelijker in om iemand sneller te verwijderen/geen moeite meer voor te doen.

Birdie, betrek het niet op jezelf als iemand je blokkeert, ik mag eigenlijk niets zeggen want ik trok het mij ook persoonlijk aan.
Je kunt je de vraag stellen wat voor iemand het is, hoe zou het gaan als jullie daadwerkelijk gaan daten en het word meer?
Blijkbaar is er een leuker iemand voorbij gekomen en je wil toch graag dat iemand dan volledig voor jou zou gaan?
Leuk is anders maar het is zijn gemis.

Harvey, leuk om te lezen, date 3 al gepland?

Mijn update:
Ik ken haar nu 4 weken, erg kort maar we hebben het gevoel elkaar al langer te kennen.
Hoe mooi is het als je écht inhoudelijk met elkaar kunt sparren en elkaar het gevoel geeft dat je de ander ziet staan.
Ik voel mij enorm op mijn gemak bij haar en vice versa en het gaat vanzelf.
Afgelopen weekend heb ik haar meegenomen naar een feest van vrienden, machtig mooi hoe makkelijk zij contact maakt.
Volgend weekend neem ik haar mee naar een leuk feestje, het word haar debuut wat dat betreft en we hebben er zin in!
Ik moet nog iets bekennen...
Over een paar weken gaan we een weekendje weg :)

Als ik jullie verhalen lees dan ben ik oh zo blij dat ik ( momenteel ) me niet bezig hoef te houden met matches en daten.
Wel wil ik jullie een hart onder de riem steken want een tinder catch is zeker mogelijk!
Als noob in het daten heb ik even jullie hulp nodig. Ik heb een Spaanse jongen op Tinder (in Spanje) maar aangezien ik naar Spanje verhuis binnenkort is het niet zo'n groot probleem om met hem af te spreken. We appen al een tijdje en er komen soms van die opmerkingen voorbij dat ik het idee heb dat hij seks wil maar aan de andere kant kan het ook zijn dat hij het gewoon fliterig bedoelt. Ik weet het niet want ik heb hier geen ervaring in. Het gaat om opmerkingen als ''I want to mee you soon ;)'' (vooral die knipoog begin ik dan over te twijfelen) en een gesprek over dat zijn grote fantasie is om nog een keer seks te hebben in een pashokje en dat ik zei dat ik dat echt niet wilde en dat hij toen zei dat we het ook in zijn huis konden doen omdat hij niet wilde dat ik mij niet comfortabel zou voelen. Ik stuurde eens een foto van mijn slaapkamer (een detail van het plafond dus niks bijzonders) en toen vroeg hij of ik hem zou uitnodigen. Hij zegt ook vaak dat ik mooi ben, noemt me babe (ik wist niet dat dat woord nog werd gebruikt trouwens) of cutie. Verder gaan onze gesprekken over het leven. Werk, weer, vakanties, studie e.d. Ik weet zelf gewoon niet wat ik er van moet denken wat hij nou wil of hoe ik dat het beste kan vragen want bij mij komt dat er gelijk lomp uit dan. Wat denken jullie? Is dit normaal flirt gedrag? Ik heb echt geen idee, vind het haast gênant om het te vragen.
Foodisgood schreef:
20-08-2017 13:19
Als noob in het daten heb ik even jullie hulp nodig. Ik heb een Spaanse jongen op Tinder (in Spanje) maar aangezien ik naar Spanje verhuis binnenkort is het niet zo'n groot probleem om met hem af te spreken. We appen al een tijdje en er komen soms van die opmerkingen voorbij dat ik het idee heb dat hij seks wil maar aan de andere kant kan het ook zijn dat hij het gewoon fliterig bedoelt. Ik weet het niet want ik heb hier geen ervaring in. Het gaat om opmerkingen als ''I want to mee you soon ;)'' (vooral die knipoog begin ik dan over te twijfelen) en een gesprek over dat zijn grote fantasie is om nog een keer seks te hebben in een pashokje en dat ik zei dat ik dat echt niet wilde en dat hij toen zei dat we het ook in zijn huis konden doen omdat hij niet wilde dat ik mij niet comfortabel zou voelen. Ik stuurde eens een foto van mijn slaapkamer (een detail van het plafond dus niks bijzonders) en toen vroeg hij of ik hem zou uitnodigen. Hij zegt ook vaak dat ik mooi ben, noemt me babe (ik wist niet dat dat woord nog werd gebruikt trouwens) of cutie. Verder gaan onze gesprekken over het leven. Werk, weer, vakanties, studie e.d. Ik weet zelf gewoon niet wat ik er van moet denken wat hij nou wil of hoe ik dat het beste kan vragen want bij mij komt dat er gelijk lomp uit dan. Wat denken jullie? Is dit normaal flirt gedrag? Ik heb echt geen idee, vind het haast gênant om het te vragen.
Spaanse jongens flirten sowieso makkelijker dus als het alleen bij dit wat je hierboven hebt opgenoemd bleef vind ik dat heel erg normaal.
Je merkt vanzelf wel hoe hij in het echt is zodra je afspreekt.
^Oh echt? Dat wist ik niet. Heb 1 Spaanse vriend maar die is helemaal niet zo en eerder verlegen. Stelt mij weer wat gerust dit haha.
Leuk zeg Mats! Go with the flow.

@Foodisgood: het blijft moeilijk om mensen in te schatten naar aanleiding van online gesprekken. Stel je verwachten ook bij, ga er vanuit dat het niets word, dan kan het alleen maar meevallen.

Ik merk dat ik zelf ook heel makkelijk word in het negeren van mensen / berichten. Ben niet zo actief meer op Tinder,( er zijn er een paar naar WhatsApp verhuist ;) ).
Ik vind het zelf ook niet leuk om genegeerd te worden, maar ik had zo veel gesprekken dat ik gewoon geen zin / energie meer had om op iedereen te reageren.
Ik heb nu twee matches ontmoet. De eerste klinkt op papier echt perfect, maar ik voel me (nog?) niet tot hem aangetrokken. Date twee daar voel ik al wat kriebels bij (positief) met als kleine kanttekening dat hij - 34 - nog nooit een langdurige serieuze relatie heeft gehad. Hij zegt dit wel graag te willen, dus voor nu kijk ik het nog even aan. Hij is ook niet zo zorgzaam als ik gewend ben, na afloop geen "ben je veilig thuis gekomen" of "weltrusten" apje - maar goed, die had ik ook kunnen sturen natuurlijk..
^True that. Vind het nu al bijna spannend haha. Maarja we zullen zien. Ben in dat oppervlak niet echt heel handig ofzo. Mensen hebben het vaak gezelliger met mij dan ik met hun om het zo maar even te zeggen.

Misschien kan je die man vragen wat zijn toekomstplannen zijn? Dan kan je er vaak gelijk wel uithalen of het zou kunnen klikken en of hij serieus een serieuze relatie wil.
Hij wil een serieuze relatie en ziet zichzelf ook samenwonen.
Maar ik weet uit ervaring dat mannen die altijd alleen hebben gewoond het moeilijk vinden om samen te wonen. Nou heb ik misschien net de verkeerde getroffen, dat kan ook nog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven