Minder van Tinder - deel 9
donderdag 22 juni 2017 om 22:06
Deel 9 alweer!
Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
zondag 20 augustus 2017 om 17:21
zijn hier nog mensen van Minder van Tinder/Kleppen over Happn 2-4?
Laatste update van mij was over Muziekman, ontmoet via Tinder, met een warrig verleden. Tinder had ik nooit gezien als mogelijkheid om echt een soulmate te ontmoeten, maar het is wel gelukt. Om alle singles hier toch te voorzien van een succes verhaal: Muziekman en ik zijn erg gelukkig. Het is niet makkelijk geweest, en volgens mij is dat het bij niemand. Ups, downs, sokken naast de wasmand, teveel drinken bij een voetbal wedstrijd.. Maar als puntje bij paaltje komt is Muziekman wel altijd mijn beste maatje geweest vanaf dag 1 Tindermatch. DUS: minder van Tinder zijn de nietpraters, de dickpics, en de "wat heb je aan"-ers. Voordelen zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen. Muziekman is niet de makkelijkste, niet de knapste, maar wel de liefste en de meest toegewijde. We wonen inmiddels samen en - sorry voor de zoetsappigheid - hebben volgend jaar hopelijk een gezond Tinderkindje
Laatste update van mij was over Muziekman, ontmoet via Tinder, met een warrig verleden. Tinder had ik nooit gezien als mogelijkheid om echt een soulmate te ontmoeten, maar het is wel gelukt. Om alle singles hier toch te voorzien van een succes verhaal: Muziekman en ik zijn erg gelukkig. Het is niet makkelijk geweest, en volgens mij is dat het bij niemand. Ups, downs, sokken naast de wasmand, teveel drinken bij een voetbal wedstrijd.. Maar als puntje bij paaltje komt is Muziekman wel altijd mijn beste maatje geweest vanaf dag 1 Tindermatch. DUS: minder van Tinder zijn de nietpraters, de dickpics, en de "wat heb je aan"-ers. Voordelen zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen. Muziekman is niet de makkelijkste, niet de knapste, maar wel de liefste en de meest toegewijde. We wonen inmiddels samen en - sorry voor de zoetsappigheid - hebben volgend jaar hopelijk een gezond Tinderkindje

Vreemd is niet labiel.
dinsdag 22 augustus 2017 om 11:03
@ Mats, wat heerlijk! Fijn dat het ook goed klikt met vrienden.
@ Foodisgood, twijfel je over een knipoog? Die stuur ik heel vaak, zonder bijbedoelingen
En als je een foto van jouw slaapkamer stuurt dan kan je een grapje daarover verwachten, dat zijn inkoppertjes natuurlijk. Zo lang het nog niet gaat over hoe groot iets is, en wat waarin gestopt kan worden dan valt het allemaal nog wel mee geloof ik
en mocht je het zelf niet fijn vinden, dan gewoon zijn opmerkingen negeren.
@ Lucky, voor mij zou dit al een kleine 'red flag' zijn. Als je in je achterhoofd houdt dat het op niets uit kan lopen, dan zou ik gewoon kijken hoe het loopt. En mijn ervaring is dat samenwonen sowieso lastig is. Het is aanpassen en afstemmen op elkaar. Voor iemand die dat nog nooit heeft gedaan en al 34 jaar oud is, zal het ook beroep doen op zijn aanpassingsvermogen.
@ Gekgezichtje, wat een mooi verhaal!
@ Alice, ik las in een ander topic dat je de relatie toch beëindigd hebt? Wat een gedoe he. Hopelijk gaat het een beetje!
Ik zit al een tijdje niet meer op Tinder eigenlijk. Meestal als ik met iemand aan het daten ben, stop ik met swipen. Ben niet zo goed met meerdere lijntjes tegelijk. Normaal kom ik niet verder dan date 1 en ga ik daarna dus weer verder op Tinder. Maar nu dus niet
We hebben het super leuk, met echt romantische dates. Verder doen we het rustig aan, wat eigenlijk prettig is omdat je op die manier een band opbouwt. Eerste zoen op date 3, en ik moest er zelfs van blozen!
Verbaas mijzelf 
Vanaf het eerste contact voel ik me eigenlijk heel erg op mijn gemak, geen onzekerheid en gedoe met wat stuurt wie wanneer enzovoort. We hebben beiden veel meegemaakt en als je elkaar leert kennen vertel je dus hier en daar wat. Maar kunnen alles relaxt bespreken. Dat is prettig, want dat betekent dat we beiden geen issues met het verleden hebben. Dit is bij andere dates wel anders geweest.
Hier dus (gelukkig) heel saai, geen minder van Tinder verhalen
@ Foodisgood, twijfel je over een knipoog? Die stuur ik heel vaak, zonder bijbedoelingen

@ Lucky, voor mij zou dit al een kleine 'red flag' zijn. Als je in je achterhoofd houdt dat het op niets uit kan lopen, dan zou ik gewoon kijken hoe het loopt. En mijn ervaring is dat samenwonen sowieso lastig is. Het is aanpassen en afstemmen op elkaar. Voor iemand die dat nog nooit heeft gedaan en al 34 jaar oud is, zal het ook beroep doen op zijn aanpassingsvermogen.
@ Gekgezichtje, wat een mooi verhaal!

@ Alice, ik las in een ander topic dat je de relatie toch beëindigd hebt? Wat een gedoe he. Hopelijk gaat het een beetje!
Ik zit al een tijdje niet meer op Tinder eigenlijk. Meestal als ik met iemand aan het daten ben, stop ik met swipen. Ben niet zo goed met meerdere lijntjes tegelijk. Normaal kom ik niet verder dan date 1 en ga ik daarna dus weer verder op Tinder. Maar nu dus niet

Vanaf het eerste contact voel ik me eigenlijk heel erg op mijn gemak, geen onzekerheid en gedoe met wat stuurt wie wanneer enzovoort. We hebben beiden veel meegemaakt en als je elkaar leert kennen vertel je dus hier en daar wat. Maar kunnen alles relaxt bespreken. Dat is prettig, want dat betekent dat we beiden geen issues met het verleden hebben. Dit is bij andere dates wel anders geweest.

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am
dinsdag 22 augustus 2017 om 12:04
gekgezichtje schreef: ↑20-08-2017 17:21zijn hier nog mensen van Minder van Tinder/Kleppen over Happn 2-4?
Laatste update van mij was over Muziekman, ontmoet via Tinder, met een warrig verleden. Tinder had ik nooit gezien als mogelijkheid om echt een soulmate te ontmoeten, maar het is wel gelukt. Om alle singles hier toch te voorzien van een succes verhaal: Muziekman en ik zijn erg gelukkig. Het is niet makkelijk geweest, en volgens mij is dat het bij niemand. Ups, downs, sokken naast de wasmand, teveel drinken bij een voetbal wedstrijd.. Maar als puntje bij paaltje komt is Muziekman wel altijd mijn beste maatje geweest vanaf dag 1 Tindermatch. DUS: minder van Tinder zijn de nietpraters, de dickpics, en de "wat heb je aan"-ers. Voordelen zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen. Muziekman is niet de makkelijkste, niet de knapste, maar wel de liefste en de meest toegewijde. We wonen inmiddels samen en - sorry voor de zoetsappigheid - hebben volgend jaar hopelijk een gezond Tinderkindje![]()

dinsdag 22 augustus 2017 om 12:51
Hier ook even een positief Tinder verhaal om de daters een hart onder de riem te steken!
Eind april eerste date gehad met gitarist. Direct erg gezellig, maar nog niet echt de kriebels / vlinders. Omdat we gezellig konden kletsen wel nog een paar keer afgesproken en langzamerhand kwamen die kriebels echt wel om de hoek kijken. Begin juni uitgesproken (exclusief) voor elkaar te willen gaan. Sindsdien heel veel samen geweest; ondanks verschillende woonplaatsen (uur reistijd) slapen we zeker wel 4 tot 5 nachten per week bij elkaar. Elkaar familie en vrienden ontmoet. Er wordt al voorzichtig gesproken over samenwonen (niet op korte termijn hoor, maar wel als serieuze optie voor het komende jaar). We zijn allebei heel blij!
Leuk om ook wat andere succesverhalen te lezen!
Eind april eerste date gehad met gitarist. Direct erg gezellig, maar nog niet echt de kriebels / vlinders. Omdat we gezellig konden kletsen wel nog een paar keer afgesproken en langzamerhand kwamen die kriebels echt wel om de hoek kijken. Begin juni uitgesproken (exclusief) voor elkaar te willen gaan. Sindsdien heel veel samen geweest; ondanks verschillende woonplaatsen (uur reistijd) slapen we zeker wel 4 tot 5 nachten per week bij elkaar. Elkaar familie en vrienden ontmoet. Er wordt al voorzichtig gesproken over samenwonen (niet op korte termijn hoor, maar wel als serieuze optie voor het komende jaar). We zijn allebei heel blij!

dinsdag 22 augustus 2017 om 13:59
Dan er maar meteen nog een succesverhaal bij op. Na wat geprobeer-relaties die het net nooit niet waren en veel getinder en de andere welbekende apps had ik het eigenlijk al zo'n beetje opgegeven. Soms tinderde ik zo nog s wat uit verveling ofzo maar ik was denk ik een beetje date-moe. Wel een leuke FWB en veel leuke vrienden en vriendinnen dus eigenlijk interesseerde het me ook nog maar weinig.
Mijn toekomst zag ik voor me alleen. Wat overigens ook prima was of is.
Tot er opeens een gesprek ontstond op woord-feud. Met iemand waar ik al jaren dit spel mee speel.
Nog nooit gechat behalve de gebruikelijke dingen als 'mooi woord' of mededelingen dat we tijdelijk off-line zijn ivm vakantie e.d.
Dit keer ging het ook over vakantie.............en dat hij off-line zou zijn. Ik dit stadium wist ik geloof ik niet of het een man of vrouw was maar afijn. Het geeft denk ik het ongedwongene wel weer.
En ik vroeg waar heen? Nu was dat dus niet zo héél ver en ik vroeg of hij geen bundel kocht..........Nee dat was niet zijn bedoeling.
Prima allemaal en opeens was hij (op vakantie) weer wel online. Toch mijn advies opgevolgd dus.........
Logisch dat ik daar wat over zei toch? En vroeg naar zijn vakantie e.d.
En van t een kwam t ander. Wij latten nu al meer dan een jaar en hij heeft mijn leven op kop gezet.
Nou ja mijn toekomstperspectief. Want zonder hem kan ik me niet meer indenken.
En Mats heeft gelijk (Proficiat trouwens klinkt supergoed!) als t goed zit gaat het vanzelf. Je voelt je niet onzeker en vraagt je niet steeds af waarom hij niet appt of belt. Nee een goede match voelt zoiets aan en appt en belt en komt precies zoveel als jij nodig hebt.
Ook hij was al een tijd niet meer echt 'zoekende' dus samen hebben we een bijzonder druk leven omdat het zo bij ons beiden al ingericht was. Maar het deert ons weinig. Wat hij deed en leuk vind past naadloos bij mij en andersom.
Hoe het kan weet ik ook niet maar zelfs onze vrienden en families kunnen het prima met elkaar vinden.
Wel raar dat er iemand zoals hij die al een half leven achter zich heeft tóch zo goed bij mij kan passen. Maar het is superfijn en relaxed te weten dat iemand er altijd voor je is en interesseert en met je mee denkt.
Ja samenwonen zit in de planning. Maar qua werk en huis moet er dan veel geregeld worden en het liefste had ik dan ook dat mijn kinderen waren uitgevlogen. Dat duurt niet lang meer. Dus wat dat betreft doen we rustig aan.
Hoewel als t zo s zou lukken qua werk zouden mijn kinderen dat geen probleem vinden. Die hebben toch grotendeels hun eigen leven en die van hem idem dito dus gunnen ons dit van harte.
We zien wel hoe dat zich gaat voegen. Tot die tijd latten we gewoon door (uurtje rijden) dat gaat eigenlijk ook prima.
groeten minaa
Mijn toekomst zag ik voor me alleen. Wat overigens ook prima was of is.
Tot er opeens een gesprek ontstond op woord-feud. Met iemand waar ik al jaren dit spel mee speel.
Nog nooit gechat behalve de gebruikelijke dingen als 'mooi woord' of mededelingen dat we tijdelijk off-line zijn ivm vakantie e.d.
Dit keer ging het ook over vakantie.............en dat hij off-line zou zijn. Ik dit stadium wist ik geloof ik niet of het een man of vrouw was maar afijn. Het geeft denk ik het ongedwongene wel weer.
En ik vroeg waar heen? Nu was dat dus niet zo héél ver en ik vroeg of hij geen bundel kocht..........Nee dat was niet zijn bedoeling.
Prima allemaal en opeens was hij (op vakantie) weer wel online. Toch mijn advies opgevolgd dus.........
Logisch dat ik daar wat over zei toch? En vroeg naar zijn vakantie e.d.
En van t een kwam t ander. Wij latten nu al meer dan een jaar en hij heeft mijn leven op kop gezet.
Nou ja mijn toekomstperspectief. Want zonder hem kan ik me niet meer indenken.
En Mats heeft gelijk (Proficiat trouwens klinkt supergoed!) als t goed zit gaat het vanzelf. Je voelt je niet onzeker en vraagt je niet steeds af waarom hij niet appt of belt. Nee een goede match voelt zoiets aan en appt en belt en komt precies zoveel als jij nodig hebt.
Ook hij was al een tijd niet meer echt 'zoekende' dus samen hebben we een bijzonder druk leven omdat het zo bij ons beiden al ingericht was. Maar het deert ons weinig. Wat hij deed en leuk vind past naadloos bij mij en andersom.
Hoe het kan weet ik ook niet maar zelfs onze vrienden en families kunnen het prima met elkaar vinden.
Wel raar dat er iemand zoals hij die al een half leven achter zich heeft tóch zo goed bij mij kan passen. Maar het is superfijn en relaxed te weten dat iemand er altijd voor je is en interesseert en met je mee denkt.
Ja samenwonen zit in de planning. Maar qua werk en huis moet er dan veel geregeld worden en het liefste had ik dan ook dat mijn kinderen waren uitgevlogen. Dat duurt niet lang meer. Dus wat dat betreft doen we rustig aan.
Hoewel als t zo s zou lukken qua werk zouden mijn kinderen dat geen probleem vinden. Die hebben toch grotendeels hun eigen leven en die van hem idem dito dus gunnen ons dit van harte.
We zien wel hoe dat zich gaat voegen. Tot die tijd latten we gewoon door (uurtje rijden) dat gaat eigenlijk ook prima.
groeten minaa
donderdag 24 augustus 2017 om 09:22
neliba schreef: ↑22-08-2017 12:51Hier ook even een positief Tinder verhaal om de daters een hart onder de riem te steken!
Eind april eerste date gehad met gitarist. Direct erg gezellig, maar nog niet echt de kriebels / vlinders. Omdat we gezellig konden kletsen wel nog een paar keer afgesproken en langzamerhand kwamen die kriebels echt wel om de hoek kijken. Begin juni uitgesproken (exclusief) voor elkaar te willen gaan. Sindsdien heel veel samen geweest; ondanks verschillende woonplaatsen (uur reistijd) slapen we zeker wel 4 tot 5 nachten per week bij elkaar. Elkaar familie en vrienden ontmoet. Er wordt al voorzichtig gesproken over samenwonen (niet op korte termijn hoor, maar wel als serieuze optie voor het komende jaar). We zijn allebei heel blij!![]()
Neliba wat leuk! Geniet ervan! x

zondag 27 augustus 2017 om 16:27
Wat leuk die succesverhalen van MVT 2-4!
Ik heb zelf meegeschreven tot deel 5/6 denk ik? Daarna kreeg ik een relatie.
Die relatie is nu over dus ik ben weer aan het tinderen en daar heb ik me weer goed op verkeken. Zoveel knappe mannen zitten er niet op.
Heb ondertussen een date gehad met een ontzettend leuke man, de klik was er vanaf het eerste gesprek en de date was heel gezellig en leuk. We hebben gezoend en naar elkaar uitgesproken dat we vaker gaan daten. Nu praten we iedere dag met elkaar. Wat me vooral heel positief verrast is dat de frequentie van gesprekken precies goed zijn en dat het zo goed voelt, zo vertrouwd ofzo.
Maar goed, daar kan je natuurlijk nog niet veel over zeggen na één date. We zien wel hoe het loopt!
Ik heb zelf meegeschreven tot deel 5/6 denk ik? Daarna kreeg ik een relatie.
Die relatie is nu over dus ik ben weer aan het tinderen en daar heb ik me weer goed op verkeken. Zoveel knappe mannen zitten er niet op.

Heb ondertussen een date gehad met een ontzettend leuke man, de klik was er vanaf het eerste gesprek en de date was heel gezellig en leuk. We hebben gezoend en naar elkaar uitgesproken dat we vaker gaan daten. Nu praten we iedere dag met elkaar. Wat me vooral heel positief verrast is dat de frequentie van gesprekken precies goed zijn en dat het zo goed voelt, zo vertrouwd ofzo.
Maar goed, daar kan je natuurlijk nog niet veel over zeggen na één date. We zien wel hoe het loopt!

zondag 27 augustus 2017 om 21:14
Haha, heb je even? Het kwam er op neer dat we gewoon niet bij elkaar passen. Hij was nog te onvolwassen en teveel bezig met zichzelf. Helaas.
Een week later was hij alweer aan het daten met een ander, dus zoveel zal het hem wel niet hebben gedaan.

dinsdag 29 augustus 2017 om 10:20
Ik heb twee Tindermatches staan momenteel, Maar geen van beide vrouwen neemt de moeite om te reageren op mij. Zijn blijkbaar teveel tijd kwijt aan een van de andere 20+ matches die ze hebben.
Niet dat ik de komende weken zelf veel tijd heb, maar een Meet&greet valt toch nog wel in te plannen.
Niet dat ik de komende weken zelf veel tijd heb, maar een Meet&greet valt toch nog wel in te plannen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.

dinsdag 29 augustus 2017 om 15:02
Ligt het aan mij of is tinder nu veel rustiger? Wel matches maar bijna niemand start een gesprek (ja, dat kan ik natuurlijk ook doen, maar vind het wel leuk als een man een klein beetje moeite doet)
En heel veel "yeah right" figuren, artsen, advocaten, mannen van 34 die "met pensioen" zijn. Ik weet het niet hoor..
Had een match met een "arts" , en hij had geen zin om te betalen voor een dating site en daarom zat hij op tinder
En heel veel "yeah right" figuren, artsen, advocaten, mannen van 34 die "met pensioen" zijn. Ik weet het niet hoor..
Had een match met een "arts" , en hij had geen zin om te betalen voor een dating site en daarom zat hij op tinder

dinsdag 29 augustus 2017 om 19:44
Hallo allemaal,
Nieuw op Viva, maar dit vind ik wel een super leuk topic, dus ook ik meld mij.
Vrouw van 40, die een super leuk en interessant leven heeft, maar toch wel weer eens op date wil.
Mijn talenten? Op Tinder matches verzamelen...ze reageren niet terug óf direct na de match verwijderd worden
. Tja shit happens.
Nu heb ik iets gepland staan voor aanstaande zaterdag, maar of hij nou zo geweldig is...we hebben iig al 5 berichten gewisseld en we gaan geweldig saai een kop koffie drinken
. (Wil niemand voor het hoofd stoten, maar dit is niet echt iets voor mij. Echter moet je alles eens geprobeerd hebben
)
Nieuw op Viva, maar dit vind ik wel een super leuk topic, dus ook ik meld mij.
Vrouw van 40, die een super leuk en interessant leven heeft, maar toch wel weer eens op date wil.
Mijn talenten? Op Tinder matches verzamelen...ze reageren niet terug óf direct na de match verwijderd worden
Nu heb ik iets gepland staan voor aanstaande zaterdag, maar of hij nou zo geweldig is...we hebben iig al 5 berichten gewisseld en we gaan geweldig saai een kop koffie drinken

dinsdag 29 augustus 2017 om 22:33
@Lilian, welkom! Op zich wel fijn om elkaar snel te ontmoeten, als je blijft chatten dan ontstaat er vaak een onrealistisch beeld van iemand in je hoofd. Ik hoor regelmatig van mannen dat ze gewoon iedere vrouw naar rechts swipen, en daarna pas selecteren wie ze leuk vinden. Ach, neem het niet te persoonlijk op.
@Bukowskey welkom terug, en sterkte, ben je er inmiddels een beetje overheen of is het nog vers?
Trouwens ;
Is het raar dat ik daar ook al op afknap ondertussen?
@Bukowskey welkom terug, en sterkte, ben je er inmiddels een beetje overheen of is het nog vers?
Trouwens ;
Als ik voor iedere keer dat ik deze tekst of een variatie hierop een euro kreeg dan was ik nu rijk geweestGlas is op z’n minst half vol. Heb geen tijd voor pessimisten.
Wereldkampioen knuffelen en professioneel leiding nemer. Passie voor natuur en reizen.
“In the end we only regret the chances we didn’t take”
P.S: swipe rechts. Ik ben lief, mooi en reageer altijd:)”

Is het raar dat ik daar ook al op afknap ondertussen?
woensdag 30 augustus 2017 om 10:41
Joh, dit is echter wel het meest verstandige dat je kunt doen met een Tindermatch. Jullie kennen elkaar tenslotte totaal niet, je hebt alleen maar een foto gezien van iemand. En die persoon heeft geen idiote dingen getypt in de eerste paar berichtjes.Lilian_1977 schreef: ↑29-08-2017 19:44
Nu heb ik iets gepland staan voor aanstaande zaterdag, maar of hij nou zo geweldig is...we hebben iig al 5 berichten gewisseld en we gaan geweldig saai een kop koffie drinken. (Wil niemand voor het hoofd stoten, maar dit is niet echt iets voor mij. Echter moet je alles eens geprobeerd hebben
)
Nu heb je tenminste geen stompzinnige verwachtingen, zie het koffie drinken maar als het aanbieden van een drankje in een bar/disco. Tijd om elkaar echt even te ontmoeten en te spreken. Geen verwachtingen maar ervaren hoe iemand is. Dan is een kopje koffie misschien saai, maar je moet het niet zien als een date, het daten komt wel wanneer bij dat saaie kopje koffie jullie gemerkt hebben dat er een wederzijdse interesse is.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
woensdag 30 augustus 2017 om 15:06
@ Jaw, mannen zijn precies hetzelfde met niet reageren of ghosten. Dat maakt het cirkeltje rond 
@ Lucky, waarom betalen voor een site terwijl het grootste aanbod op Tinder zit en gratis is? Ik snap het wel hoor. En die tekst, die heb ik zo vaak gelezen!!
@ Lillian, drankje doen is het veiligst. Dan bestel je toch een wijntje
@ Bukowskey, zuur om daar na maanden achter te komen

@ Lucky, waarom betalen voor een site terwijl het grootste aanbod op Tinder zit en gratis is? Ik snap het wel hoor. En die tekst, die heb ik zo vaak gelezen!!

@ Lillian, drankje doen is het veiligst. Dan bestel je toch een wijntje

@ Bukowskey, zuur om daar na maanden achter te komen

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am