Ervaringen met permanente make-up?
woensdag 11 februari 2009 om 19:32
Binnenkort ga ik een permanent eyeliner streepje boven mijn wimpers laten zetten, lijkt me echt superhandig, hoef ik het zelf niet meer elke ochtend te doen. Maar natuurlijk ook spannend, hoe zal het voelen en hoe zal het er uit gaan zien? Hoe lang blijft het zitten enz. Ik ken niemand in mijn omgeving die hier ervaring mee heeft, dus hoop ik hier op enkele reacties! alvast bedankt!
woensdag 11 februari 2009 om 19:50
Ik heb het ongeveer 12 jr. geleden laten doen door een (gediplomeerde) vriendin van me en kan je vertellen dat het vreselijk pijnlijk is, bij mij tenminste. Het pigmenteerde ook niet meteen bij mij dus moest ze telkens weer over de al geïrriteerde plek heen met de naald. Het was dat ze al begonnen was en er al wat te zien was anders had ik het gestopt. Daarna loop je 1 dag met ogen alsof je een bokspartij achter de rug hebt en moet je constant ijs op je ogen blijven doen.
Ook moet je na een week ofzo weer terug om het nog bij te laten werken, hoewel dat minder pijnlijk was als de eerste keer.
Ik vond het resultaat is nou niet echt je van het, potloodje of eyeliner is mooier.
Het zit er trouwens nog wel een beetje vervaagd op dus het blijft wel lang zitten.
Bij een andere vriendin van haar heeft ze per ongeluk op haar neus gekrast en dat krijg je niet zomaar weer weg.
Ook moet je na een week ofzo weer terug om het nog bij te laten werken, hoewel dat minder pijnlijk was als de eerste keer.
Ik vond het resultaat is nou niet echt je van het, potloodje of eyeliner is mooier.
Het zit er trouwens nog wel een beetje vervaagd op dus het blijft wel lang zitten.
Bij een andere vriendin van haar heeft ze per ongeluk op haar neus gekrast en dat krijg je niet zomaar weer weg.
woensdag 11 februari 2009 om 20:26
Bizar dat je vriendin zomaar op dr neus is gekrast!
En pmu kan je niet weg laten laseren want dan wordt het juist donkerder! Is andere inkt dan tatoeage inkt.
Eyeliner duurt langer om te vervagen ( vaak vervaagt het nooit helemaal. ) wenbrauwen tussen de twee en vijf jaar.
Ik heb zelf eyeliner en het deed echt heel zeer, maar dat kwam ook doordat het gewoon heel eng was zo'n behandeling is wel vlakbij je ogen.
En de verdovende zalf die ik op kreeg werkte bij mij niet.
Ben wel erg blij met het resultaat. Mijn make up loopt niet meer uit, en ik kan me kapot zweten op de sportschool zonder zwarte vegen. Want in combinatie met een waterproof mascara kan je echt een dag door.
Ik heb een heel dun lijntje.
Mijn linker oog pakte ook niet meteen heel goed en moest ervoor terug. Maar dat is wel een beetje normaal. PMU wordt zelden in 1 keer gezet.
Mijn wenkbrauwen heb ik ook laten doen.
Ik had zelf amper wat en heb streepjes ( hairstokes.) Maar de vrouw die ze bij me zette was erg onprettig en daardoor heb ik erg lang moeten wennen aan mijn nieuwe look. Had er gewoon een kutgevoel door gekregen.
Haar collega die mijn eyeliner deed was wel echt super!
Ik heb het ervaren als ook emotioneel.
Het doet iets met je, onderschat het niet.
En zorg dat je heel goed weet wat en hoe je het precies wilt.
En pmu kan je niet weg laten laseren want dan wordt het juist donkerder! Is andere inkt dan tatoeage inkt.
Eyeliner duurt langer om te vervagen ( vaak vervaagt het nooit helemaal. ) wenbrauwen tussen de twee en vijf jaar.
Ik heb zelf eyeliner en het deed echt heel zeer, maar dat kwam ook doordat het gewoon heel eng was zo'n behandeling is wel vlakbij je ogen.
En de verdovende zalf die ik op kreeg werkte bij mij niet.
Ben wel erg blij met het resultaat. Mijn make up loopt niet meer uit, en ik kan me kapot zweten op de sportschool zonder zwarte vegen. Want in combinatie met een waterproof mascara kan je echt een dag door.
Ik heb een heel dun lijntje.
Mijn linker oog pakte ook niet meteen heel goed en moest ervoor terug. Maar dat is wel een beetje normaal. PMU wordt zelden in 1 keer gezet.
Mijn wenkbrauwen heb ik ook laten doen.
Ik had zelf amper wat en heb streepjes ( hairstokes.) Maar de vrouw die ze bij me zette was erg onprettig en daardoor heb ik erg lang moeten wennen aan mijn nieuwe look. Had er gewoon een kutgevoel door gekregen.
Haar collega die mijn eyeliner deed was wel echt super!
Ik heb het ervaren als ook emotioneel.
Het doet iets met je, onderschat het niet.
En zorg dat je heel goed weet wat en hoe je het precies wilt.
..popcorn?
maandag 6 september 2010 om 14:29