Zwanger van de 3e

09-07-2017 13:40 1015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Hier 8 weken zwanger van de derde.
Hebben 2 boys van 4 en 6.

Wie is er nog meer zwanger van de 3e?

Groetjes Marilyn

marilyn, 36 & 38, 2 zoons 4 & 6.
amereeh, ... , 2 dochters 5 & 2.
labello, ... , 2 dochters 4 & 3.

brianne, 32 & 35, 2 zoons 3 & 1. 3e ronde
evda, 34 & .., zoon 5jr, dochter 1.

kersopdetaart, ..., 3 en 1 jaar. start 2018
anoniem_349632 wijzigde dit bericht op 22-12-2017 11:07
51.66% gewijzigd
Soggie: tussen mijn kinderen zit 4 jaar leeftijdsverschil (5 en 16 maanden) ik vind het persoonlijk heel erg leuk om toch nog een kleintje thuis te hebben als de andere op school zit .. anders zou het erg stilletjes worden denk ik.. het is zo gezellig en ik vind 1 thuis echt een makkie (nog genoeg tijd voor mezelf) .. in de vakanties weer wat drukker natuurlijk, dan is het huishouden even op een lager pitje :) .. maar die kleintjes die slapen nog zo veel..het enige is natuurlijk dat je wel weer wat meer aan huis gekluisterd bent, ivm slaapjes enzo (dat zal misschien weer even wennen voor je zijn?, Omdat je nu kan gaan en staan waar je wil als ze op school zitten?), Persoonlijk vind ik dat niet erg, ben echt een huismus en ik vind het heerlijk om te keutelen in huis.
Huismus: check! :D
.
Ik zit nu op cyclusdag 30 en ondanks dat vorige cyclus 27 dagen was heb ik toch besloten om te wachten met testen tot de langste cyclus die ik heb gehad en dat is dag 36 o_o .. geduld wordt dus flink op de proef gesteld .. maar ik haat vals negatieve test.. daar raak je zo van in de war.. heb liever gewoon duidelijkheid en als ik op dag 36 test weet ik vrijwel zeker dat de uitslag klopt.. aftellen dus naar vrijdagochtend .
anoniem_299875 wijzigde dit bericht op 12-08-2017 09:25
0.70% gewijzigd
Amereeh: hoe voel jij je? Is het bloedverlies weer helemaal gestopt?
wow evda wat een geduld heb jij! ik zou allang getest hebben... En nu dus niet dinsdag maar vrijdag? Pff haha... Nou goed, nog maar 6 dgn zullen we maar denken;)

kersopdetaart: ja herkenbaar, had ik al bij m'n tweede. Sommige mensen konden dan zeggen 'o weer een jongen?' dat ik het gevoel had dat ik me moest verdedigen dat ik dat heus wel leuk vond. Terwijl ik dat natuurlijk leuk vond. M'n eerste jongen was toch de leukste van allemaal;)?

hihi labello, ja dan kun je erop wachten :)

Het lijkt mij heerlijk 2 kids op school en dan weer een baby thuis waar je alle tijd voor hebt. Ik ben idd ook wel een huismus. Of in ieder geval, ik vind het ook lekker om een ochtendje naar een vriendin te gaan of effe naar het strand oid, maar dat lukt me met kids ook altijd wel. Ik had graag jong twee kids gekregen en dan na een jaar of 5 een tweede leg met weer 2. Lijkt me ideaal;) Maar nu krijg ik ze liever achter elkaar omdat ik mezelf anders te oud vind worden.

Volgens mij had ik het nog niet gevraagd, maar wat vinden jullie van je lijf na 2 kids? Ik moet zeggen dat ik het best een beetje tegen vind vallen namelijk en heb ook om die reden wel getwijfeld aan een derde. Zo'n zwangerschap en bevalling gaat je niet in je koude kleren zitten.. Ik heb een diastase bij m'n buikspieren en een lichte verzakking.. ik hoop dat er na een derde nog wat over blijft van mij, anders zou ik dat toch wel jammer vinden (Maar geen reden om het dus niet te doen)

Ik wacht inmiddels op m'n eisprong, denk dat ie morgen komt, dus ben benieuwd.. Als het zo is, zit ik in het buitenland op het moment dat we zouden kunnen testen. Dus dat wordt skype ofzo;) of vroeg of laat testen. Maar dat laatste ben ik heel slecht in:)
Ik vind het ook knap evda, zo laat kunnen testen.
Ik voelde bij mijn twee zwangerschappen mij meteen zwanger een week na de eisprong en dus voor de menstruatie en had ook wel signalen. Aan de andere kant was ik beide keren heel snel zwanger dus misschien maakte ik mij ook maar wat wijs en werd ik toevallig bevestigd.

Mijn lijf heeft ook echt te lijden gehad onder twee zwangerschappen, vooral bekken. Heb er nu rond menstruatie nog last van. Waarsch spelen de rappe bevallingen ook een rol in dat feestje.
Mijn man is daarom wel erg huiverig en van de week gaf hij nog zijn twijfels aan om om die reden aan een derde te beginnen.
Dat vind ik nu wel erg lastig. Als ik vroeg in zwangerschap uitval komt er meer op hem neer in huishouden en zorg voor kinderen. Na mijn laatste 'stort' bevalling stond ik twee maanden buitenspel. Kon geen kant op.
Dus ik deel zijn zorg wel, maar wil verder kijken dan dat.
Even lastig hier dus.
Haha het is niet dat ik het leuk vind hoor zo lang wachten met testen, het is meer zelfbescherming. .ben natuurlijk al paar maanden bezig .. ik vind het emotioneel steeds zwaarder worden en wil mezelf daar zo min mogelijk mee belasten door steeds te gaan testen..ik stop het liever een beetje weg en zoek afleiding.. meerdere keren per dag denk ik dat ik zwanger ben, maar ik duw die blijde gedachte dan steeds weer weg, heb het immers al 5x gedacht..

Balen dat jullie nog lichamelijke klachten hebben van de zwangerschappen of bevallingen.
Ik heb op de één of andere manier een sterk lijf en gelukkig nooit ergens last van gehad.. de tweede keer een keizersnede gehad en super snel hersteld (al vond ik een keizersnede met al een spelend kind, geen kattenpis)..wel ben ik 2x 25 kg aangekomen...de eerste keer alles plus 5 extra kwijt geraakt en daarna weer 25 aangekomen dus kon weer opnieuw beginnen .. ben alweer een hoop kwijt maar wordt een stuk lastiger..heb nu een gezond BMI maar zit nog wel 8 kg boven startgewicht van 2e zwangerschap ...ben ook best bang dat ik weer zoveel ga aankomen, ik vond mezelf echt totaal niet aantrekkelijk tijdens de zwangerschap en dan al die mensen die er opmerkingen over maken dat ik zoveel ben aangekomen.. (ja dat zeggen ze gewoon) ..ik ben tussen de zwangerschappen door vrij slank dus dan valt dat erg op..

Je hoopt maar dat een derde zwangerschap en bevalling voorspoedig gaat en er lichamelijk niet teveel tegen zit ..haha, daar komen de "wat als........" Gedachtes weer ... Zo heb ik al heeeel wat "wat als" gedachtes gehad :facepalm: ..
Hier komt de zorg toch grotendeels op mij aan...mijn man is daar vrij traditioneel in. Ook werkt hij 6 dagen en soms nog avonden (eigen bedrijf) en het werk laat het niet toe om dit te minderen.. ik ben ook altijd degene die er snachts uit gaat, want mijn man moet er vaak alweer om 5 uur uit..Zo is de rolverdeling nou eenmaal en dat wist ik voor ik eraan begon en kan er goed mee leven :) .. als hij thuis is doet hij uiteraard heel veel met de kinderen en doe ik nog weleens een tukkie op zondag ..en heb een hele lieve schoonmoeder naast me wonen (niet pal naast me, woon op het platteland) en die vangt de kinderen regelmatig even een uurtje op als dat nodig is ..
Laat testen is veel leuker joh Brianne 😆dan weet je tenminste wat...als je vroeg test weet je nog niks zeker..het is lastig om vol te houden maar loont wel..en de baby loopt echt niet weg :whoops: als je nog niet getest hebt ..
Nee hoor gekkigheid ik snap dat vroege testen wel, loop nu ook al bijna tegen de muur van nieuwsgierigheid.
Nog een vraagje : drinken jullie koffie tijdens de zwangerschap en zo ja hoe veel? Ik ben echt een koffie leut en een bak of 5 per dag is niet gek bij mij..
Nou probeer ik al te minderen en zit vandaag op 3 bakken, maar ben moe en echt nog trek in nog 1.
Maar ik las ergens dat koffie een miskraam kan opwekken.
Ja, ik drink koffie. De eerste maanden niet zoveel meer omdat ik het niet lekker meer vind, en nu max 3 kopjes per dag. Ik vind het nu wel lekker (anders zou ik het niet drinken :P ), maar er écht van genieten zoals voor de zwangerschap is wel minder helaas.

Ik ben een beetje uitgezakt en zo na de zwangerschappen en bevallingen, maar geen pijnklachten aan over gehouden.
Vandaag had ik harde buiken, maar ook echt pijn onderin mijn buik die niet verdween na rust, dus is net de verloskundige geweest. Het hartje was helemaal in orde gelukkig, maar mijn baarmoeder wel hard, dus ze heeft ook even gevoeld of er geen ontsluiting was. Gelukkig was dat niet zo! Wel voelde ze meteen het kindje zitten, dus waarschijnlijk is dit echt helemaal onderin zich aan het nestelen en koprollen aan het maken, en voelt het daarom zo gevoelig. Ben blij dat ik toch gebeld heb, nu weer gerustgesteld.
.
Als het kan zou ik graag met jullie mee willen schrijven. Vanochtend positief getest! Zo ontzettend blij en ook weer spannend of alles goed blijft gaan.

Ik ben 29 en heb met mijn vriend 2 zoons van 2 (bijna 3) en 1 jaar.
Vanaf begin maart zijn wij begonnen
Leuk om jullie ervaringen te lezen.

Om meteen aan te haken. Mijn lichaam na 2 is eigenlijk best oké. Sport ook wel regelmatig en eet gezond. Maar eerlijk is eerlijk ik heb geluk gehad en ergens ook weer niet.
Bij de eerste 8 kilo aangekomen, bij de tweede 5. Maar tijdens deze zwangerschap werd ik opgegeten door stress. Twee weken na de positieve test kregen we te horen dat mijn maatje, mijn zus ongeneeslijk ziek was. Met 35 weken zat ik met harde buiken aan haar sterfbed. Net 29jaar heeft ze mogen worden.
Ik ben wel wat angstig voor de bekkeninstabiliteit hoop toch dat hij deze keer wat weg blijft. En verwacht ook wel meer aan te komen deze keer.

Spannend Evda! Ik hou ook echt van koffie en probeer tijdens mijn zwangerschap 1 a 2 kopjes te drinken per dag. Best afkicken weer.
Oeps sorry Soggie ik had mijn berichtje al wat langer opstaan. Dus die van jou stond er nog niet.
Fijn dat je weer gerustgesteld bent. Fijn dat ze meteen controleren en je serieus nemen.

Hoe is het met de andere zwangere?
Wanneer hebben of willen jullie het aan de andere kinderen vertellen?
kersopdetaart dat is idd heftig, zo'n snelle bevalling en dan die bekkenklachten erna. lastig dan he, dat je jezelf daar weer in gaat storten, waarschijnlijk, maar ja, helemaal geen kind meer nemen om die reden voelt ook vervelend.

oo evda, mensen denken echt dat ze alles kunnen zeggen he, als het om gewicht van een ander gaat. En al helemaal als je zwanger bent. Wat is dat toch vreemd, ik zou dat zelf nooit doen. Wel knap hoor, dat je alles er steeds weer af krijgt qua gewicht. Ik merkte ook dat het bij de tweede een stuk minder makkelijk ging.

Wat koffie betreft: ja het schijnt inderdaad dat koffiedrinken met name in het eerste trimester een iets verhoogde kans geeft op miskramen. Ik zou moeten nazoeken om wat voor kansen het ook al weer gaat. Voor mij is het makkelijk, ik drink geen koffie.

@soggie: oo dat is vervelend he! schrikken hoor. Fijn dat alles goed was en goed dat je gebeld had! beter een keer te veel dan te weinig.

jeetje barbabella... ik ben er stil van. Wat afschuwelijk zeg van je zus... Dat zijn van die dingen die je op tv ziet en waarvan je hoopt dat het nooit zo dichtbij komt. Echt heel erg voor je. Ik begrijp dat het je zwangerschap enorm heeft gekleurd en dat zal misschien ook nooit meer hetzelfde zijn nu je zus niet meer bij je is. Ik hoop dat je van deze zwangerschap kunt gaan genieten. En gefeliciteerd uiteraard! beetje gek om over te gaan op de vrolijke kant van het verhaal, maar wel heel fijn dat je weer zwanger bent. Ik hoop je snel te volgen, krijg er nog meer zin in als ik lees 'vanochtend positief getest', zo bijzonder weer. Leuk met twee jongens van (bijna) 3 en 1. Die hebben wij dus ook;) Vind het wel nu al pittig hoor met twee druktemakertjes.
Hoi allemaal,

Kon niet slapen, dus heb me weer even bij gelezen.

Hier na 2 kids 11 kg aangekomen. En die zijn er sinds begin dit jaar, na 1,5 jaar keihard sporten eindelijk af.
Buik blijft wel lastig. Striae ook helaas.
Volgens mij 2 keer 14 kg waar na beide 5,5kg eraan bleef plakken.

Hier geen voorkeur. Ook niet na 2 jongens. Iedereen zegt oh dan wil je zeker een meisje. Maar een meisje is onbekend. Kunnen bitches zijn (sorry) jongens zijn bekend. We zien wel.
We willen het wel weten.

Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd voor de nieuwe zwangere.

Barbella wat lijkt me dat erg. Je zus verliezen in zo'n mooie tijd. Hopelijk kan je nu meee genieten.
Tijdens mijn tweede werd bij Mn schoonvader kanker geconstateerd en Mn moeder lag op de Ic voor longontsteking. Daarna heeft ze ruim een half jaar moeten revalideren en kon ze een lange tijd niet oppassen.
Gelukkig is het bij beide goedgekomen maar het was geen fijne tijd.

Hier wel koffie maar een of 2 per dag.

Soggie wat leuk, dezelfde leeftijd als mijn kids.
Het lijkt me idd leuk. Als de kids naar school zijn heb je lekker de tijd voor de baby en jezelf als ie slaapt. Heerlijk. Dat was bij de 2e wel anders.

Ik ga maar eens slapen.
Truste
Ja dat zijn heftige verhalen tijdens jullie zwangerschappen. Bijna niet voor te stellen Barbella, leven in je buik, maar afscheid moeten nemen van je zus. En Marilyn ook, komt t allemaal wel dicht bij elkaar.

Hier duurt t nog even voordat we beginnen. Merk wel dat ik er zin in krijg.

Fijn om met andere moeders mee te schrijven over een derde.
Ik schrijf nog mee op een ander topic, maar daar veel moeders die voor de eerste gaan. Is toch totaal anders.

Hier moet man het dus zien zitten met mijn lijf en hij hinkt op twee gedachten. Ook heb ik uitzicht op een nieuwe baan.
Ik word helemaal onrustig wat dan allemaal betekent voor mijn derde kinderwens...

Marilyn ik begrijp jou ook, jongens zijn je lief en je weet een beetje wat je krijgt.
Ik hoop gewoon heel erg allebei mee te maken. Tegelijkertijd vind ik mij een meisje ook lastig voor te stellen. Gek he.
Ik weet niet of ik het dit keer wil weten.
Ik heb ook niet zoveel zin in meningen van iedereen en alles dat draagt daar aan bij.

Ik vraag me wel af wat bij de geboorte dat met het moment en je wensen doet.
Of je dan in je kraamweek (vol in de hormonen) niet moet wennen aan bijv een meisje of jammer vindt weer een jongen oid.
Hoi lieve allemaal!
Ik stop weer een poosje (misschien wel voor altijd) met forum schrijven...volgens mijn man ben ik daardoor teveel bezig met zwanger worden en hij vind het niet goed voor mijn gemoedstoestand.
Had dat al eerder gemerkt en had toen al een hele poos niet meer op het forum gezeten, maar ben toch weer gezwicht :) .. wil zo min mogelijk tijd besteden aan mijn telefoon.
Allemaal heel veel succes met zwanger worden en zwanger zijn..
Ik ben zelf nog niet ongesteld dus misschien doe ik nog een leuke update over een poosje!

:rose:
Alvast effe kort : jammer Evda! Miss spreek ik je over een jaar of 2 bij 'zwanger vd 4e' weer onder een andere naam;) heel veel succes en ik hoop op mooi nieuws eind deze week!
Wat een lieve reacties. Tranen in mijn ogen. Het was ook onwijs heftig. En hoop deze zwangerschap vol op te kunnen genieten.

Wat leuk Brianne85 ook twee van die kleine spoken in huis. Zou mooi zijn als je inderdaad ook snel aan kan sluiten. Inmiddels je eisprong gehad?

Voor jou ook een pittige tweede zwangerschap Marilyn182. En tweede is al anders maar als je zoiets mee maakt is er al helemaal geen ruimte voor je zwangerschap. Dat vind ik zelf wel moeilijk.

Kersopdetaart ja dan is een derde toch anders, je hele beleving is dan anders als bij een eerste. Leuk om er zo al naar toe te leven. En begrijp je onrust wel. Maar maak je niet te druk mbt je werk. Als het jouw bevalt en zij zijn ook tevreden dan maakt en zwangerschap meestal ook niet uit.
Ik was zwanger van de tweede toen ik via detachering een baan kreeg. Alleen dat duurde nog een paar maanden dus dan zou ik met dikke buik voor heel kort binnen komen. Tussendoor een andere baan via via gekregen en hier zat ik echt goed op mijn plaats. Ondanks dat ik zwanger was kreeg ik ook na die korte periode een contract aangeboden en kon ik blijven.

Wat jammer Evda2016 kan me wel voorstellen dat het het niet altijd makkelijker maakt er zo mee bezig te zijn. Hoop dat je gauw nog even binnen komt met positief nieuws.
Eva, begrijpelijk! Laat je even weten als het raak is? Ik duim voor je.

Barbarella wat een vreselijk verhaal zeg :( wel gefeliciteerd met je 3e zwangerschap natuurlijk.

Ben net terug van een festival, de kinderen waren mee (wie lopen kan, kan dansen, haha). We hebben het super leuk gehad. Nu liggen de spruitjes op de bank te slapen.

Morgen precies 12 weken zwanger en onze trouwdag.

Gewicht: 0.5kg aangekomen tot nu toe, de vorige keren rond de 18 kg, maar dat is er zo weer af. Helaas dan na de bv-tijd ook weer 2 cupmaten inleveren. Theezakjes :(
Ach, push up doet wonderen.
vervelend marilyn dat niet kunnen slapen. Je kunt het goed gebruiken denk ik. Knap hoor van je, dat je die 11 kilo weer kwijt bent geraakt! En buik en straie.. ja dat blijft dan toch lastig he... Nou goed, je krijgt er mooie kids voor terug, moeten we dan maar denken.. Hoe voel je je verder inmiddels?

Kersopdetaart, heerlijk he, die gedachten over alles, 'hoe zou dit zijn', en 'wat als dat...' Ik herken het wel hoor. Ik weet wel vrij zeker dat ik dit keer het geslacht ook wil weten, ik kan m'n nieuwsgierigheid gewoon niet bedwingen. Maar heb er wel over nagedacht idd, en ook 'hoe zou dat dan zijn in de kraamweek..'. Ik zou het niet weten. Ik ben wel echt beide keren een emotioneel wrak geweest in de kraamweek, dus zou om die reden ook geen verrassingen willen;)
En snap je onrust ook over alle veranderingen om je heen. Ik ben ook steeds aan het plannen geweest, met bijv vakantie en het einde van het contract van m'n man: wat is handig, wat niet, etc... Nu dus maar gewoon begonnen en dan zien we wel.

hihi polonaise, moet wel lachen om je post. Leuk dat de kids mee zijn geweest naar een festival. En fijn morgen, de 12 wkn. Een grens waar ik al naar uit kijk (en ben nog niet eens zwanger haha). Ja borsten zijn ook niet wat het geweest is, zelfs terwijl ik nog bv geef. Als ik helemaal stop blijft er idd weinig over dnek ik. Maar idd, daar zijn de push ups voor uitgevonden :P

Ik voel m'n ei zitten, dus hoop dat ie snel springt. Dan weer heerlijk 2 wkn op dat akelige bankje. Scheelt wel dat er deze ronde niet zo veel druk op ligt, omdat uitgerekend zijn begin mei dus wel wat nadelen heeft voor mij. Nou goed, we zullen zien
Goedemorgen dames!
Wat is er weer een hoop geschreven.

@evda, jammer dat je ons even gaat verlaten. Ik snap het wel hoor. Ik hoop dat, wanneer je zwanger bent, dan gezellig weer terug komt om met ons te kletsen!

@barbabella, welkom!! Wat een heftig verhaal zeg. Wat wordt je geluk dan overschaduwd :-(. ik hoop dat je van deze zwangerschap heel veel kan genieten.

@Brianna, leuke dagen komen er aan dus! Ik ga toch voor je duimen hihi.

@Polonaise, gefeliciteerd met je trouwdag!!

Leuk om jullie ervaringen te lezen. Mijn twee zwangerschappen zijn lichamelijk wel aardig verlopen. Bij de tweede zwangerschap heb ik wel bekkenklachten gehad. Na de bevalling ben ik fanatiek gaan sporten. (dat deed ik daarvoor niet) Ik heb wel het idee dat mijn lijf fitter is geworden. Het was wel een voorwaarde van mijn man haha.

@geslacht, wij hebben twee meisjes. Ik vind meisjes geweldig, niets liever dan drie meisjes straks. Echter, en dat zal ik nooit niet hardop zeggen, hebben we een lichte voorkeur voor een jongen. Nu ik dit zo opschrijf vind ik dat echt stom van mezelf maar het lijkt me gewoon zo leuk, een knulletje erbij. Praktisch gezien is een meisje perfect en meisjes zijn heel leuk dus daar zou ik net zo blij mee zijn.
Mijn beste vriendin zit al jaren in de mm om zwanger te worden dus het zal altijd bij gedachtes blijven. Ze ziet me al aankomen, Ik ben straks misschien wel gezegend met drie kindjes en zij staat met lege handen en dan heb ik nog een 'voorkeur' ook.

Hier gaat het verder ok. De wachtweken tot de echo zijn slopend. Nog twee te gaan. Dit weekend een hoop geslapen en ik probeer het onzekere gevoel op zij te schuiven.
Voel me steeds iets fitter. Al is het met pieken en dalen.

Sporten is wel weer lekker. En heb ik sinds vorige week een beetje opgepakt.

Jammer EVA dat je ons gaat verlaten. We zullen nog voor je duimen.

Ik wil wel graag weten wat het word. Wel zo makkelijk. Al is een verassing toch ook wel leuk. Maar goed. Moeten nog wachten tot de 20 weken echo. Hebben 2 boys dus iedereen vind een meisje leuk. Lijkt me ook leuk maar een jongen ook. Wel zo makkelijk.

Brianne. Toch ongesteld geworden? Of zit ik helemaal mis met je NOD

Ik heb echt een dip nu. Zit te gapen achter mn pc op het werk. :zzz:
En totaal geen fut om aan de slag te gaan.
Ik moet het nog steeds aan mn vriendin vertellen.
Dus van de week maar even langs. Al word ik de laatste tijd een beetje moe van haar.
Dan maken we een afspraak om bij elkaar te eten. Hebben ze ineens een loge die ze thuis moeten brengen en weten niet hoe laat ze er dan kunnen zijn. ze dacht half6. Nou vind ik dat niet gezellig. Moet je gelijk aan tafel.
Achteraf kwam eruit dat de ouders van de logee een begrafenis hadden.
Ik zeg laten we dan maar verzetten en opper maar een nieuwe datum. (hun agenda is vaak overvol. in vergelijking met die van ons)
En dan hoor je een week niks. Echt zo irri. pff.
wat een lange weken dan he, amereeh... je zult wel bijna de uren wegkijken tot de 30e. Geen bloedverlies meer gehad? Ik weet niet of het je helpt, maar als er eenmaal een kloppend hartje is gezien op een echo is de kans op een miskraam echt heel klein. Al zal dat het onzekere gevoel bij je niet helemaal wegnemen, dat doet het waarschijnlijk pas als je over de 12 wkn heen bent..
En ik snap het hoor, over die voorkeur. Ik denk dat we dat allemaal wel hetzelfde voelen: als je ons, met allemaal al 2 prachtige kids, vergelijkt met mensen die er jaren op moeten wachten of met wie het misschien helemaal niet lukt, mogen we echt niet klagen! Maar ik denk dat het menselijk is om iets te wensen te hebben, ook al ben je al zielsgelukkig met wat je hebt. Dus 'een jongetje wensen' is niks mis mee.

O irritant Marilyn! Van die vriendinnen-irritaties.. die heb ik ook vaak :P Komt vaak toch door een andere manier van je leven plannen, en andere prioriteiten... Hoop dat het snel lukt om het haar toch te vertellen!

M'n NOD was 2 wkn terug;) Maar nu volgens mij vanochtend m'n eisprong gehad. Ik ben echt een geluksvogel met zo'n regelmatige en korte cyclus. Weet vaak tot op het dagdeel nauwkeurig wanneer m'n eisprong is en wanneer ik ongesteld moet worden. (Alleen vorige keer in verwarring met een kleine bloeding voor m'n NOD. Denk dat daar toch iets van een bevruchting is geweest, want dat heb ik normaal nooit.)
Nu moet ik dus op zondagochtend 27 aug (niet :) ) ongesteld worden
Ja zeker irritant.
Als ze had gezegd. We hebben een loge ivm een begrafenis waar haar ouders heen zijn was het idee al anders.
Het was de manier waarop. We komen pas om... Maar dit hebben we wel vaker. We kennen elkaar al ruim 20 jaar.
Dus komt wel weer goed.

Oh oeps. Ik kan het soms niet meer helemaal volgen.

27 aug onthoud ik wel. Is mijn oudste zoon jarig :cheer:
Succes met de voorpret dan :lol:

Vorige zwangerschap had ik wel hoop op een meisje. Maar nu maakt het me niet uit. Nog een jongen is ook wel leuk. Haha. We zullen zien.

Net gebeld over NIPT. Geen 13-18-21 maar wel een andere bevinding.
Morgen naar het WKZ voor uitleg en vervolg. He Bah. pff
o jekkes! zo'n andere bevinding schijnt heel vaag te zijn, of niet? He wat moet je daar nou weer mee... Gelukkig morgen al, maar kan me voorstellen dat je ermee zit.

ja en ik snap dat je de manier waarop niet heel leuk vindt met die vriendin... Als je elkaar al zo lang kent, kan het helpen, maar is het waarschijnlijk ook een terugkerende irritatie;). Komt idd vast weer goed.

Ah 27e is dus een mooie datum:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven