Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Bretnay schreef:
07-08-2017 15:04
Ik had laatst een vriend op fb die een foto van een potje deelde van haar zoontje waarop hij gepoept had. Echt te smeris en ze kreeg ook echt wisselende reacties : goed zo! Kanjer! En: gtverdamme je had het ook zonder foto kunnen posten!! En dan kwamen er weer vriendinnen die zeiden: joh het is maar poep hoor, er worden ook verminkte kinderen gedeeld dat is ook smeris en vies... nja al met al echt een drama
Haha dat soort dingen zou Facebook direct eraf moeten halen.
Ik vind die Agnes Hoekstra heel vervelend. Google images geeft geen resultaten maar er worden foto's misbruikt van een persoon. Inmiddels is er zelfs een fakepagina van een woongroep gemaakt en worden mensen die een beperking hebben belachelijk gemaakt. Facebook zou dit gewoon moeten verbieden.
girl29 schreef:
03-08-2017 21:47
Ik zie overal gefeliciteerd in het rood geschreven op Facebook. Is dat iets nieuws?
Heb je dat probleem ook bij 'welgefeliciteerd'?
Bretnay schreef:
Ik had laatst een vriend op fb die een foto van een potje deelde van haar zoontje waarop hij gepoept had.
Dat méén je niet. Meteen ontvrienden dat soort mensen, op FB en in het echt. :nooo:
Bretnay schreef:
Ik had laatst een vriend op fb die een foto van een potje deelde van haar zoontje waarop hij gepoept had. Echt te smeris en ze kreeg ook echt wisselende reacties : goed zo! Kanjer! En: gtverdamme je had het ook zonder foto kunnen posten!! En dan kwamen er weer vriendinnen die zeiden: joh het is maar poep hoor, er worden ook verminkte kinderen gedeeld dat is ook smeris en vies... nja al met al echt een drama
Ik laatst ook, gelukkig was het in dit geval maar pipi. :sarcastic:
Ik ben het levende bewijs dat je niet moet drinken om onnozel te doen.
mijn zus reageert soms op een Facebookaccount van 2 honden.. dus die status zie ik dan ook. De laatste nieuwe :

Ons is kampeer. Nu aan de voetsies van de baas dikke slaap doen. Nadat ons het bos heefst verkenst.

:cry: :whip: :woa: :frusty: :frusty: :frusty:
MinionX schreef:
11-08-2017 21:21
mijn zus reageert soms op een Facebookaccount van 2 honden.. dus die status zie ik dan ook. De laatste nieuwe :

Ons is kampeer. Nu aan de voetsies van de baas dikke slaap doen. Nadat ons het bos heefst verkenst.

omg dat is ook erg zeg.
friezinnetje2014 schreef:
11-08-2017 21:26
omg dat is ook erg zeg.
en 100-en mensen die het leuk vinden hé! dat is nog het ergste...

toegegeven: het zijn ontzettend schattige honden op de foto's .. :heart:
MinionX schreef:
11-08-2017 21:21

Tja, een facebookaccount voor honden vind ik een beetje bijzonder, maar die zin is gewoon correct Afrikaans, geen raar Nederlands.
snowy2 schreef:
12-08-2017 06:47
Tja, een facebookaccount voor honden vind ik een beetje bijzonder, maar die zin is gewoon correct Afrikaans, geen raar Nederlands.
wel als het gewoon een huis, tuin- en keuken nederlander is met friese roots..
Onlangs heb ik twee uitermate grote aandachtstrekkers verwijderd uit mijn Facebooklijst. Nummer 1 vindt zichzelf een supermoeder en reageert op FB op vrijwel alles wat met kinderen te maken heeft. Onder elk artikel over borstvoeding plaatst ze het verhaal dat moeders borstvoeding veel te snel opgeven en dat zij zelf ondergewicht had nadat ze op een dieet was gegaan vanwege haar gluten-, melk- en eiwitintolerante zuigeling. Heb het ongeveer een keer of 10 voorbij zien komen, inclusief als statusupdate op haar eigen pagina. Applaus voor jezelf, denk ik dan maar.

Nummer 2 is ook een moeder die niet alleen klaagt over eigen pijntjes en ongemakken, maar ook de pijntjes en ongemakken van haar puberkinderen gebruikt om aandacht voor zichzelf te generen. Op de comments met ' sterkte met X' reageert ze met een ' dank je...' of ' we hopen er het beste van..' of ' het is wel zwaar...' O_o
Matisse schreef:
13-08-2017 15:07
Onlangs heb ik twee uitermate grote aandachtstrekkers verwijderd uit mijn Facebooklijst. Nummer 1 vindt zichzelf een supermoeder en reageert op FB op vrijwel alles wat met kinderen te maken heeft. Onder elk artikel over borstvoeding plaatst ze het verhaal dat moeders borstvoeding veel te snel opgeven en dat zij zelf ondergewicht had nadat ze op een dieet was gegaan vanwege haar gluten-, melk- en eiwitintolerante zuigeling. Heb het ongeveer een keer of 10 voorbij zien komen, inclusief als statusupdate op haar eigen pagina. Applaus voor jezelf, denk ik dan maar.

Nummer 2 is ook een moeder die niet alleen klaagt over eigen pijntjes en ongemakken, maar ook de pijntjes en ongemakken van haar puberkinderen gebruikt om aandacht voor zichzelf te generen. Op de comments met ' sterkte met X' reageert ze met een ' dank je...' of ' we hopen er het beste van..' of ' het is wel zwaar...' O_o
Die zijn gek
aquake82 schreef:
10-08-2017 17:17
Ik laatst ook, gelukkig was het in dit geval maar pipi. :sarcastic:
echt goor
Mijn hele timeline draait tegenwoordig om Koos Busters en Agnes Hoekstra, er staat niks interessants meer op... Ik denk dat we in een fase zijn aangekomen waarin het tijd wordt om afscheid te nemen van social media.
Ik weet niet eens wie of wat dat zijn :)
Later is nu
Dreamer schreef:
15-08-2017 17:55
Ik weet niet eens wie of wat dat zijn :)
Dat zijn twee bekende trollaccounts waarvan de posts de hele dag door geliket worden door half Nederland. Ik zie er de humor eigenlijk niet van in.
Kloptwelja schreef:
15-08-2017 17:38
Mijn hele timeline draait tegenwoordig om Koos Busters en Agnes Hoekstra, er staat niks interessants meer op... Ik denk dat we in een fase zijn aangekomen waarin het tijd wordt om afscheid te nemen van social media.
Die berichten zie ik ook regelmatig voorbij komen ja. Klasgenootje is bevriend met Michella Kox (of hoe ze ook heet) en zij is dan weer bevriend met die Agnes.
Kwebbeltje91 schreef:
15-08-2017 18:09
Die berichten zie ik ook regelmatig voorbij komen ja. Klasgenootje is bevriend met Michella Kox (of hoe ze ook heet) en zij is dan weer bevriend met die Agnes.
Oh ja die Michela zie ik ook erg vaak... Jammer dat het vakantie is en er kennelijk niet veel andere interessante dingen om te liken ziin dat mensen heel de dag bezig zijn met dat soort accounts.

(Michela was toch van dames in de dop met een grote zwarte bos krullen?)
Kloptwelja schreef:
15-08-2017 18:17
Oh ja die Michela zie ik ook erg vaak... Jammer dat het vakantie is en er kennelijk niet veel andere interessante dingen om te liken ziin dat mensen heel de dag bezig zijn met dat soort accounts.

(Michela was toch van dames in de dop met een grote zwarte bos krullen?)

Ja klopt, daar is ze bekend van.
Ik heb meer mensen in mijn lijst die Agnes en Koos volgen. Toch zijn er mensen die denken dat ze echt zijn. Kan toch gewoon niet..
Eerst stuurde de fotograaf uitgebreid de foto's over de tijdlijn naar haar toe (alle 24)
Daarna poste ze ze 1 voor 1 op instagram (okee, de helft)
En uiteindelijk alle goede versies nog eens op feesjboek...

Alle apen kijken...
Ik erger me aan iemand op FB die nu op vakantie is en een paar x per dag een update moet plaatsen van hoe of wat. Zelfs als ze niks bijzonders hebben gedaan moet er iets geplaatst worden van "nu effe relaxen aan het zwembad".
Snap niet dat je zelfs op vakantie constant met FB bezig bent.
Lijkt mijn nicht wel, die is op vakantie en iedere dag foto's van een paar voeten met uitzicht op zwembad met de tekst "even relaxen". De andere foto's bestaan uit cocktails en borden eten, ook wel apart is, dat haar man via fb communiceerd met haar en dochter 😃, bijvoorbeeld bij de foto van zwembad een reactie van hem met ; "heerlijk schat" , terwijl hij gewoon naast haar zit.
Oooh.. ik zie er zó naar uit, dat ik over een paar weken éindelijk updates mag plaatsen van m'n vakantie :cheer: :hyper:
Later is nu
Wat mij nu opvalt op mijn tijdlijn is dat de ene helft allemaal "gezondheidscoaches" "lifestyleexperts" en "ik-breng-je-het-licht-goeroe's" zijn geworden die alleen maar kunnen posten over hoe ze vroeger maar "gewoontjes" waren en nu plots alle dagen zonneschijn uit hun reet hebben en alles gaat geweldig en gelukkig en heerlijk en zorgeloos, als je het ook hetzelfde Nirvana wilt bereiken moet je even een groen hartje sturen, zeggen "ik wil ook gelukkig worden" of een geluidsfragment van je scheet uploaden (ok dat laatste misschien nog niet maar dat komt nog wel).
Dan is er de andere helft die al die rommel koopt en reuzebenieuwd is om hun nieuwe leven eindelijke te starten.
marjorette schreef:
17-08-2017 00:58
Lijkt mijn nicht wel, die is op vakantie en iedere dag foto's van een paar voeten met uitzicht op zwembad met de tekst "even relaxen". De andere foto's bestaan uit cocktails en borden eten, ook wel apart is, dat haar man via fb communiceerd met haar en dochter 😃, bijvoorbeeld bij de foto van zwembad een reactie van hem met ; "heerlijk schat" , terwijl hij gewoon naast haar zit.
Oh ja, vreselijk! Ik heb ook zo'n stel op FB die volgens mij alleen maar via dat medium met elkaar communiceren. Verder zijn het hele leuke mensen en ik vermoed niet dat ze het voor de aandacht doen, maar kom op zeg.

Iedereen die bij mij met dat New-Age gedoe aankomt zet ik acuut op onzichtbaar. Fijn dat jij zo gelukkig wordt van cosleeping en natuurgenezers, maar laat mij mijn vertrouwen in de keiharde wetenschap lekker behouden. Ik plaats ook niet dagelijks links met 'why vaccines are good for you' en zo.

Oh, en de borstvoedingsmafia? Laat me niet lachen zeg. De draagdoekenmafia is veel erger. En don't get me started on autostoeltjes, vooral in Amerika. Schei uit met je chest clip, die dingen mogen hier niet eens verkocht worden, en de enige stoel die je in z'n achteruit kunt plaatsen bij de Prenatal kost bijna zeshonderd euro.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven