Uitgerekend van 1-15 april 2018
vrijdag 4 augustus 2017 om 22:57
Hier schrijven we over onze zwangerschap; we zijn allemaal uitgerekend tussen ongeveer 1 en 15 april 2018.
Hier is het topic voor als je tussen 16 en 30 april bent uitgerekend: Uitgerekend 16-30 april 2018 (klik)
Wanneer je je gegevens wilt aanpassen:
Gebruikersnaam: Aprilbaby
Wachtwoord: stuur Saga_Röversdotter een privébericht voor het wachtwoord
Als je een aantal weken niet meer meeschrijft zonder bericht, word je uit de tabel gehaald, zodat het overzichtelijk blijft. Je kunt natuurlijk altijd terugkomen!
= kloppend hartje
= 20-weken echo gehad
Zwanger0418
Srs
Verybueno
Liedjepiedje, Yeti86, Liefhuisje, Marloes 271, April2018april, Jenthe007: omdat jullie je afgemeld hebben of langer dan een maand niet geschreven hebben zijn jullie uit de tabel gehaald. Je mag natuurlijk altijd terugkomen!
Hier is het topic voor als je tussen 16 en 30 april bent uitgerekend: Uitgerekend 16-30 april 2018 (klik)
Wanneer je je gegevens wilt aanpassen:
Gebruikersnaam: Aprilbaby
Wachtwoord: stuur Saga_Röversdotter een privébericht voor het wachtwoord
Als je een aantal weken niet meer meeschrijft zonder bericht, word je uit de tabel gehaald, zodat het overzichtelijk blijft. Je kunt natuurlijk altijd terugkomen!

Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Afspraken | Bijzonderheden |
---|---|---|---|---|---|---|
Browneyes88 | 29 | Eerste | 30 maart | Meisje | - | ![]() ![]() |
Hartje04 | 27 | Tweede | 31 maart | Jongen | - | ![]() ![]() Mk mrt '14; jun '17 |
Maisnon3 | 33 | Eerste | 31 maart | Meisje | - | ![]() ![]() MA jul 2016; Mk dec '16; feb '17 |
MissMarjorie | 36 | Eerste | 31 maart | Jongen | - | ![]() ![]() |
Soulsister76 | Eerste | 5 april | Meisje | - | ![]() ![]() |
|
Traveler84 | 33 | Eerste | 7 april | Meisje | - | ![]() ![]() |
Evaviva | 35 | Tweede | 8 april | Meisje | - | ![]() |
PKT | 33 | Eerste | 10 april | Jongen | - | MA mei '17![]() ![]() |
Jo_86 | 31 | Eerste | 12 april | Jongen | - | MK 2016![]() ![]() |
Krullen-bol | 27 | Eerste | 12 April | Jongen | stuitligger / 14-03 draaipoging zkh | ![]() ![]() |
Mugh | 31 | Eerste | 12 april | Jongen | - | ![]() |

Liedjepiedje, Yeti86, Liefhuisje, Marloes 271, April2018april, Jenthe007: omdat jullie je afgemeld hebben of langer dan een maand niet geschreven hebben zijn jullie uit de tabel gehaald. Je mag natuurlijk altijd terugkomen!
anoniem_352057 wijzigde dit bericht op 09-03-2018 12:53
44.43% gewijzigd
dinsdag 15 augustus 2017 om 07:51
Ik heb ookal een beetje gekeken naar kinderwagens! Ik denk dat het voor ons heel handig is als we een kinderwagen aanschaffen, waarbij er ook een reiswieg is waarbij de baby in de auto kan liggen. Veel van mn familie woont namelijk verweg, het lijkt me dan heel prettig als de baby lekker kan liggen. Ook omdat een baby in de maxi cosi maar kort mag zitten.
Zijn er meiden die ervaring hebben met zo'n kinderwagen?
Wat betreft week wil ik graag inplaats van 4, 3 dagen werken. Ik heb nog veel uren die ik kan opnemen, daar wil ik ook nog ietsmee regelen. Zou fijn zijn als ik daardoor in het begin 2 dagen kan werken. Zijn er ook meiden die fulltime moeder worden?
Ik zelf kies daar bewust niet voor, omdat mijn man ook weken weg is voor werk vind ik het wel fijn om in die periodes gewoon te werken. Anders denk ik dat mn wereld wel heel klein wordt.
Zwanger wat ontzettend verdrietig
Heel veel sterkte!!
Zijn er meiden die ervaring hebben met zo'n kinderwagen?
Wat betreft week wil ik graag inplaats van 4, 3 dagen werken. Ik heb nog veel uren die ik kan opnemen, daar wil ik ook nog ietsmee regelen. Zou fijn zijn als ik daardoor in het begin 2 dagen kan werken. Zijn er ook meiden die fulltime moeder worden?
Ik zelf kies daar bewust niet voor, omdat mijn man ook weken weg is voor werk vind ik het wel fijn om in die periodes gewoon te werken. Anders denk ik dat mn wereld wel heel klein wordt.
Zwanger wat ontzettend verdrietig

Heel veel sterkte!!

dinsdag 15 augustus 2017 om 08:18
Och wat verdrietig! Heel veel sterkte!Zwanger0418 schreef: ↑14-08-2017 23:46Dames ik ben net terug van het ziekenhuis. Mocht langs komen omdat ik ontzettende buik krampen had en super veel bloed verloor.
Een inwendige echo gehad en er was al niks meer te zien in mn baarmoeder.
Ook bloed laten prikken en de waardes waren heel laag. Moet over 2 dagen terug voor de na controle.
Ben nu even heel erg verdrietig.
Ik ga jullie dus verlaten maar wens jullie allemaal een mooie zwangerschap toe![]()
Tralalalala
dinsdag 15 augustus 2017 om 08:25
Jente. Ik ben wel altijd thuis want ik werk thuis. Nu mijn oudste al 2 jaar naar school is heb ik er niet zo veel last meer van. Heb meerdere vriendinnen inmiddels die hun kinderen ook op die school hebben dus dan spreek je een paar keer per dag wel iemand. Daarvoor was het soms wel saai. Zeker in weken dat mijn man niet thuis was.
dinsdag 15 augustus 2017 om 08:51
Heel veel sterkte zwanger! Neem de tijd om het te verwerken
hoop dat het jullie snel gegund is!
Wat betreft kinderwagen hebben wij hem nog. Wij hebben de mutsy evo. Prima ding! Qua werken zal er weinig veranderen. Ik werk al drie dagen ( wel onregelmatig) dus dat zal zo blijven.
Ik lees ook wat over bruinverlies. Zolang her niet rood wordt hoef je je echt geen zorgen te maken. Rood bloed is vaak niet goed. ( zelf 2 miskramen gehad waarbij het ook begon met rood bloed)
Ik heb vanmiddag intake bij de vk en donderdag echo. Spannend!
Ik weet niet meer wie nou morgen de eerste echo heeft, maar veel succes ne plezier!

Wat betreft kinderwagen hebben wij hem nog. Wij hebben de mutsy evo. Prima ding! Qua werken zal er weinig veranderen. Ik werk al drie dagen ( wel onregelmatig) dus dat zal zo blijven.
Ik lees ook wat over bruinverlies. Zolang her niet rood wordt hoef je je echt geen zorgen te maken. Rood bloed is vaak niet goed. ( zelf 2 miskramen gehad waarbij het ook begon met rood bloed)
Ik heb vanmiddag intake bij de vk en donderdag echo. Spannend!
Ik weet niet meer wie nou morgen de eerste echo heeft, maar veel succes ne plezier!
dinsdag 15 augustus 2017 om 09:03
Heel veel sterkte zwanger!!Zwanger0418 schreef: ↑14-08-2017 23:46Dames ik ben net terug van het ziekenhuis. Mocht langs komen omdat ik ontzettende buik krampen had en super veel bloed verloor.
Een inwendige echo gehad en er was al niks meer te zien in mn baarmoeder.
Ook bloed laten prikken en de waardes waren heel laag. Moet over 2 dagen terug voor de na controle.
Ben nu even heel erg verdrietig.
Ik ga jullie dus verlaten maar wens jullie allemaal een mooie zwangerschap toe![]()
dinsdag 15 augustus 2017 om 10:23
Spannend he! Ik 5 september en ben dan net 8 weken als het goed is.Soulsister76 schreef: ↑15-08-2017 09:53Ik heb net een telefoontje gehad van het echocentrum. 7 september heb ik mijn eerste echo (op 10 weken). Ik heb er heel veel zin in, maar vind het stiekem ook wel een beetje spannend.
Voornamelijk spannend of er inderdaad een hartje klopt en goed groeit.
Tralalalala

dinsdag 15 augustus 2017 om 10:31
Sorry dames, ik had even tijd voor mezelf nodig.. Bij mij was er hetzelfde aan de hand als bij zwanger. Er was niets meer te zien, baarmoeder was helemaal leeg en al nieuw slijmvlies aan het aanmaken. Deze keer kwam het harder aan dan alle andere keren, omdat het nu iets langer goed ging en ik ook van alles voelde. Ik heb besloten me er niet meer zoveel mee bezig te houden. Nu was ik er telkens zoveel mee bezig dat ik al vroeg ging testen e.d., vanaf nu ga ik mijn ovulatie niet eens bijhouden. Tegen de tijd dat ik door zal hebben dat ik overtijd ben, zal het hartje al kloppen. En als ik daarvoor ga bloeden, zal ik denken aan een menstruatie. Bespaart een hoop pijn en verdriet...
Ik ga jullie dus ook verlaten, maar zal jullie wel zo af en toe blijven volgen
Mocht ik ooit goed nieuws krijgen, zal ik het jullie nog wel even laten weten.
Ik wens jullie allen een hele mooie zwangerschap toe, ik hoop op goede echo's!!
Bedankt voor alle steun, dat heeft me goed gedaan
Zwanger, jij ook enorm veel sterkte en hopelijk komen we elkaar weer tegen in een ander uitgerekend-topic!
Ik ga jullie dus ook verlaten, maar zal jullie wel zo af en toe blijven volgen

Mocht ik ooit goed nieuws krijgen, zal ik het jullie nog wel even laten weten.
Ik wens jullie allen een hele mooie zwangerschap toe, ik hoop op goede echo's!!
Bedankt voor alle steun, dat heeft me goed gedaan

Zwanger, jij ook enorm veel sterkte en hopelijk komen we elkaar weer tegen in een ander uitgerekend-topic!
dinsdag 15 augustus 2017 om 10:41
Oh lieve SRS en Zwanger, wat ontzettend naar en verdrietig voor jullie. Ik hoop dat jullie beide snel opknappen en ik heb exact hetzelfde mee gemaakt en weet dus hoe het voelt (het voelde voor mij alsof ik die hele korte zwangerschap nooit had plaats gevonden). Ik hoop dat het de volgende keer goed mag gaan en jullie snel weer kunnen aansluiten in een andere 'uitgerekend in..' topic.

dinsdag 15 augustus 2017 om 11:02

dinsdag 15 augustus 2017 om 11:48
Ook voor jou een knuffel Srs. Wat een tegenvaller, wat een dal. Erg goed van je om alles een beetje los te laten, ondanks dat het heel erg moeilijk is. Hopelijk geeft het iig de komende maanden een beetje rust om alles op een rijtje te zetten en wie weet met mooi resultaat.
Daarnaast zal ik mezelf nog even voorstellen, ook ik ben zwanger en uitgerekend op vrijdag de 13e. Maar ik ben niet zo goed in het forum schrijvend bij te houden, dus ik kom vooral af en toe om het hoekje kijken. Eerst moeten er heel veel dingen geregeld worden (het is gewenst maar niet verwacht), wie weet is er daarna tijd (en/of behoefte) om echt mee te kletsen.

Daarnaast zal ik mezelf nog even voorstellen, ook ik ben zwanger en uitgerekend op vrijdag de 13e. Maar ik ben niet zo goed in het forum schrijvend bij te houden, dus ik kom vooral af en toe om het hoekje kijken. Eerst moeten er heel veel dingen geregeld worden (het is gewenst maar niet verwacht), wie weet is er daarna tijd (en/of behoefte) om echt mee te kletsen.

dinsdag 15 augustus 2017 om 17:20
iemand had ons algemene account gebruikt om een nieuw topic en groepje te maken en alles van hier exact gekopieerd. Aangezien dit account gekoppeld is aan een emailadres van mij, voelt dat niet zo fijn. Helemaal doordat er ons niets gevraagd is. Daarom heb ik het wachtwoord veranderd. Ik stuur jullie allemaal een persoonlijk bericht met het nieuwe wachtwoord. Je krijgt waars geen melding van PB door de bug op het forum, dus zelf even controleren in je profiel.
Laat het hier weten of stuur me een PB als je niks gekregen hebt. Ik heb geprobeerd naar meerderen tegelijk te sturen. Geen idee of dat gelukt is.
Laat het hier weten of stuur me een PB als je niks gekregen hebt. Ik heb geprobeerd naar meerderen tegelijk te sturen. Geen idee of dat gelukt is.
dinsdag 15 augustus 2017 om 17:36
Nou, wat raar zeg! Dat je de tekst en uitleg over de tabel kopieert snap ik nog wel (maar niet zo netjes zonder te vragen), maar een account gebruiken? Vreemd hoor. Heb de pb gekregen overigens!
SRS, wat ontzettend naar. Ik snap dat je tijd voor jezelf nodig hebt om hier mee om te kunnen gaan. Heel veel sterkte, ik zal duimen dat er snel een goede zwangerschap in zit!
SRS, wat ontzettend naar. Ik snap dat je tijd voor jezelf nodig hebt om hier mee om te kunnen gaan. Heel veel sterkte, ik zal duimen dat er snel een goede zwangerschap in zit!
dinsdag 15 augustus 2017 om 18:02
Wat naar dat dit gebeurd is. Ons topic was nog maar net geopend, toen ik begon over een algemeen account aanmaken zodat we een topic met tabel konden maken. Daarop kwam iemand op jullie account ons topic binnen met dat een dergelijk topic al bestond met de link naar 'ons' nieuw topic.
Gezien ons topic nog maar uit en paar berichten bestond vermoed ik dat het iemand buiten ons topic is geweest. Gezien wij niet van jullie verder afwisten.
Gezien ons topic nog maar uit en paar berichten bestond vermoed ik dat het iemand buiten ons topic is geweest. Gezien wij niet van jullie verder afwisten.
dinsdag 15 augustus 2017 om 18:10
Wat raar dat dit is gebeurd!
Ik heb ook het bericht met het nieuwe wachtwoord ontvangen.
Even een ander onderwerp, waar ik net aan dacht.
Denkt één van jullie misschien dat zij een meerling zou kunnen krijgen
?
De opa van mijn vriend, die dolgraag wil dat wij voor een kind gaan zorgen (hij weet overigens nog van niks
), zegt al vanaf het begin van onze relatie dat als mijn vriend en ik een kind zouden krijgen, dat het een meerling zou kunnen zijn (omdat in opa's familie een meerling voorkwam)
.
Qua kwaaltjes gaat het overigens nog wel oke. Alleen merkte ik vandaag dat ik tijdens een werktelefoontje het opeens benauwd kreeg. Het zal vast niets bijzonders zijn, maar het viel me gewoon op. Het was overigens ook snel weer over.
Ik heb ook het bericht met het nieuwe wachtwoord ontvangen.
Even een ander onderwerp, waar ik net aan dacht.
Denkt één van jullie misschien dat zij een meerling zou kunnen krijgen

De opa van mijn vriend, die dolgraag wil dat wij voor een kind gaan zorgen (hij weet overigens nog van niks

Qua kwaaltjes gaat het overigens nog wel oke. Alleen merkte ik vandaag dat ik tijdens een werktelefoontje het opeens benauwd kreeg. Het zal vast niets bijzonders zijn, maar het viel me gewoon op. Het was overigens ook snel weer over.
dinsdag 15 augustus 2017 om 18:24
Heel apart dat dat gebeurd, kunnen de mods er iets mee aangezien jou email eraan gelinkt is Saga? Dit zou niet moeten kunnen!
Nog even reageren over de wagens, hier zijn we echt nog niet mee bezig.
Net trouwens even met vriend mezelf naar de winkel gesleept en bij drogist ernaast roosvicee laxo kunnen vinden! Net meteen een glaasje op. Hopen dat dit iets doet. Ach en baadt het niet dan schaadt het niet...
Nu gelukkig niet meer misselijk en net zelfs een boterham met eitje op wat tot nu toe goed valt. Krampen steken af en toe even heftig op maar zakken gelukkig iets sneller en verder zeurend gevoel onderbuik op de achtergrond aanwezig.
Nog even reageren over de wagens, hier zijn we echt nog niet mee bezig.
Net trouwens even met vriend mezelf naar de winkel gesleept en bij drogist ernaast roosvicee laxo kunnen vinden! Net meteen een glaasje op. Hopen dat dit iets doet. Ach en baadt het niet dan schaadt het niet...
Nu gelukkig niet meer misselijk en net zelfs een boterham met eitje op wat tot nu toe goed valt. Krampen steken af en toe even heftig op maar zakken gelukkig iets sneller en verder zeurend gevoel onderbuik op de achtergrond aanwezig.
Tralalalala
dinsdag 15 augustus 2017 om 18:30
Srs ook voor jou heel veel sterkte gewenst. Wat ontzettend verdrietig dat het wederom niet blijft plakken. Ik duim ook voor jou voor spoedig een zwangerschap met een vruchtje dat blijft zitten en groeien.
Saga, wat vreemd zeg. Ik heb je bericht ook ontvangen.
Ik heb vanochtend (voor jullie middag) wel ingelogd en de gegevens bij mijn naam in de tabel veranderd. Heb ik per ongeluk iets raars gedaan misschien? Heb verder niets gedaan en ook gelijk weer uitgelogd maar ben niet zo technisch dus als dat zo is let me know.
Hier sinds gisteren exht heel misselijk bij vlagen. Ben er nog niet helemaal uit of het is als ik te lang niet eet of juist als ik een volle maag heb of gewoon omdat het zo is. Heb vandaag wel snel tussen de misselijke buien in de wc goed schoongemaakt voor het geval dat.
Zou wel leuk zijn een tweeling in dit topic. Bij mij is het zo goed als zeker dag het een eenling is gelukkig Haha. Had bij mijn ovulatie echo van de 7 eitjes maar 1 die goed gerijpt was. De rest was te klein om open te barsten. Dus volgens verloskundige bijna 100% zeker een eenling. Of het moet een eeneiige tweeling worden.
Saga, wat vreemd zeg. Ik heb je bericht ook ontvangen.
Ik heb vanochtend (voor jullie middag) wel ingelogd en de gegevens bij mijn naam in de tabel veranderd. Heb ik per ongeluk iets raars gedaan misschien? Heb verder niets gedaan en ook gelijk weer uitgelogd maar ben niet zo technisch dus als dat zo is let me know.
Hier sinds gisteren exht heel misselijk bij vlagen. Ben er nog niet helemaal uit of het is als ik te lang niet eet of juist als ik een volle maag heb of gewoon omdat het zo is. Heb vandaag wel snel tussen de misselijke buien in de wc goed schoongemaakt voor het geval dat.
Zou wel leuk zijn een tweeling in dit topic. Bij mij is het zo goed als zeker dag het een eenling is gelukkig Haha. Had bij mijn ovulatie echo van de 7 eitjes maar 1 die goed gerijpt was. De rest was te klein om open te barsten. Dus volgens verloskundige bijna 100% zeker een eenling. Of het moet een eeneiige tweeling worden.