Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 15 augustus 2017 om 20:38
Helemaal mee eens.
dinsdag 15 augustus 2017 om 20:39
Jammer dat niet meer mensen dat beseffen en opzouten.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 15 augustus 2017 om 20:48
Voor iemand die klaar is met forummen ben je rap weer terug.MarietjeHoekstra schreef: ↑15-08-2017 20:36Nou. Anonimisatie. Ben een beetje klaar met forummen.
Altijd dat geoordeel als je eens anders dan de meute denkt, het racisme, het domme volk, de trollen. Bleergh.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 15 augustus 2017 om 20:51
Hup hup weg ermee en Next!
dinsdag 15 augustus 2017 om 20:55
Ik moest helemaal terugzoeken wat er geconspireerd werd.
Nou ja, ik vinnut gezellig dat je er weer bent. Met deze nick lijk je familie van VrouwJagersma.
Try something new today. For example: make a good decision.
dinsdag 15 augustus 2017 om 20:56
Hetvrijewoord schreef: ↑15-08-2017 20:54Wat is dat toch lekker als je niet tot de in-crowd behoort. Geen benul wie star is.
[...]
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
dinsdag 15 augustus 2017 om 20:57
Hetvrijewoord schreef: ↑15-08-2017 20:54Wat is dat toch lekker als je niet tot de in-crowd behoort. Geen benul wie star is.
Zo te lezen niet veel aan verloren dus.
Goed voorbeeld doet goed volgen hopelijk.
dinsdag 15 augustus 2017 om 20:58
Wel van de kopjes?
dinsdag 15 augustus 2017 om 20:59
dinsdag 15 augustus 2017 om 21:03
Nee, dat snap ik. Nou ja laat maar, je bent dus eigenlijk helemaal niet weggeweest.
dinsdag 15 augustus 2017 om 21:09
Nee joh, gewoon een beetje leven in de brouwerij zo.
Maar serieus, wat ik hierboven schreef meende ik wel. Het is lang niet meer zo leuk als vroeger. Daarnaast schreef ik iets persoonlijks en dat stelt de nieuwe garde kennelijk ook niet op prijs, dus geen zin dat dat tegen me gebruikt wordt. Iets persoonlijks meld ik dan wel aan mensen die echt geinteresseerd zijn.
dinsdag 15 augustus 2017 om 21:13
Ja, want dat gebeurt werkelijk nooit.AeonOfWinter schreef: ↑15-08-2017 21:09En wéér een topic van een man die ineens vanuit het niets over grenzen gaat in bed. Uhuh.
dinsdag 15 augustus 2017 om 21:15
Wat is daar nu weer raar aan dan?AeonOfWinter schreef: ↑15-08-2017 21:09En wéér een topic van een man die ineens vanuit het niets over grenzen gaat in bed. Uhuh.
dinsdag 15 augustus 2017 om 21:41
Seks hoort natuurlijk voor beide fijn te zijn, en ik wil met mijn reactie geenszins bagataliseren wat de dames hebben meegemaakt. Maar ben ik nu de enige die het opwindend vindt dat je partner iets zo lekker/fijn vindt dat hij zich niet meer kan beheersen?
Dan heeft hij je natuurlijk nog steeds geen pijn te doen, en nee ik ben totaal niet van de bdsm.
Dan heeft hij je natuurlijk nog steeds geen pijn te doen, en nee ik ben totaal niet van de bdsm.
die ik wilde bestaat al...