Afgrijselijke kindernamen trilogie!!

01-06-2017 23:22 4003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voilla deel 3 inmiddels :

Kijken of we dit deel ook vol kunnen gooien, want afschuwelijker dan de afgelopen 2 edities kan niet....
toch? :|

Hier gaan we gezellig verder!

over de puntjes tussen de namen:

Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt).
:whistle:
rouge__ wijzigde dit bericht op 01-11-2017 21:29
35.17% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Las net dat ene Dennis met een buitenlandse prinses gaat trouwen. De namen van zijn broer en zus stonden er ook bij: Denny en Denise.
Mind the gap
Een kennis van mij heeft 3 kinderen: Jaylana, Jayvano en Jayvi...
Flowerpower93 schreef:
14-08-2017 15:38
Een kennis van mij heeft 3 kinderen: Jaylana, Jayvano en Jayvi...
Handig om te roepen bij 't eten ... "Jay, komen jullie eten?" :-D ...

Ook handig voor de postbode J. Janssens en geen mens weet voor wie van de 3 de brief is.
dromenvangert schreef:
14-08-2017 11:18
Laatst zag ik ergens een winactie voorbijkomen waarbij mensen met de naam van hun kinderen moesten reageren om te winnen.
Wat. Een. Juweeltjes. :mrgreen:

Eentje heb ik opgeslagen:
D.javais
D.javiliano
D.jafahrell

Broertjes dus. De 2de en 3de namen zal ik er maar niet bij noemen, maar die zijn van hetzelfde kaliber.

Een verdere selectie:
Noxx
Bliss
Chanõa
Dèzieqo
Beaudhi
Keen (Commander Keen!!!!)
Djazzla
Fox
Boaz (deze zie ik veel! allemaal fan van Boaz van de Beatz?)
Sparrow
Ze'ev

Ook serieus iemand die hun 4 kids Adri, Henk, Truus en Kees had genoemd, hihi!
Over 40 jaar zijn Adri, Henk, Truus en Kees unieke namen!

I
Ellius schreef:
14-08-2017 14:59
Las net dat ene Dennis met een buitenlandse prinses gaat trouwen. De namen van zijn broer en zus stonden er ook bij: Denny en Denise.
Je kunt maar fan zijn van een naam he! 'En we noemen ze Piet, Pieter en Pieta!' :mrgreen:

Betreft de uitstervende Adri's en Kees'en, true. Maar volgens mij zijn een hoop ouders daar een inhaalslag mee aan het halen met alle Teun, Gijs en Pientjes. Kan er niks aan doen, maar vind Truus, Adri, Kees en Henk persoonlijk ronduit lelijke namen, meteen associaties met de bingoclub! :P
I think I have a problem - I think I think too much.
Na Wolfer zag ik vandaag ook Wolf op een geboortebord staan :(
Ik heb me van de week bij het tv programma 'counting on' zitten verbazen over de naam Spurgeon (afgekort tot spurgie). Misschien is het in die regio een normale naam, maar ik vind het niks. En broerlief werd vervolgens Henry genoemd...
In Sectretly Pregnant een A'King en zijn broertje kreeg de naam A'Knight.

Sorry, maar: :rofl:
In de nieuwe Flair een Grim van 11 maanden
Frankly my dear, I don"t give a damn
niet :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
happyapple schreef:
15-08-2017 20:09
Ik heb me van de week bij het tv programma 'counting on' zitten verbazen over de naam Spurgeon (afgekort tot spurgie). Misschien is het in die regio een normale naam, maar ik vind het niks. En broerlief werd vervolgens Henry genoemd...
Spurgie is vernoemd naar Charles Spurgeon. Het is daar dus ook gewoon een achternaam en geen voornaam.
Net als de debiele 2e naam van broertje Henry: Wilberforce :@@:
Vandaag gezien: Antonina
AnAppleADay schreef:
16-08-2017 13:10
Spurgie is vernoemd naar Charles Spurgeon. Het is daar dus ook gewoon een achternaam en geen voornaam.
Net als de debiele 2e naam van broertje Henry: Wilberforce :@@:
Nou, als je ergens gek kan doen is het bij doopnamen. Henry Wilberforce is altijd nog beter dan Wilburforce Henry.

Ik heb laatst wel ergens een Sycamore gezien. Plataan, in het Nederlands. En daar kunnen we heel hard om lachen maar je WEET gewoon dat er ergens een moeder in Nederland dit leest en denkt: goh, Plataan. Da's origineel. Mooie plant ook.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Maechtje schreef:
16-08-2017 15:42
Nou, als je ergens gek kan doen is het bij doopnamen. Henry Wilberforce is altijd nog beter dan Wilburforce Henry.

Ik heb laatst wel ergens een Sycamore gezien. Plataan, in het Nederlands. En daar kunnen we heel hard om lachen maar je WEET gewoon dat er ergens een moeder in Nederland dit leest en denkt: goh, Plataan. Da's origineel. Mooie plant ook.
Boom. (Of was het een grapje? )
Pientjexxxx schreef:
16-08-2017 15:45
Boom. (Of was het een grapje? )
Van Sycamore? Nee, helaas niet. Maar Boom valt zeker in de smaak bij de ouders van Maan, Sterre, Storm, Wolf en Vlinder.
Rouge__ schreef:
08-08-2017 13:30
ik heb een hekel aan: Suzanne en Elisabeth vind ik ook niks te zwaar
Ohhh mijn twee lievelings :flirting:
Ik kom trouwens helemaal geen rare namen tegen op Facebook. Hoe doen jullie dat?

Raarste naam laatste tijd die ik gehoord heb is S.tans. Voor een meisje.
MiniMe, neem eens een kijkje op de Facebook pagina van Prenatal bij de “Welkom in de Wereld” foto’s. Er gaat dan een wereld voor je open :proud:

Ik kwam laatst een Danio tegen en nee dat was niet bij het zuivelschap van de supermarkt. Geen bosbessen kwark maar een klein jochie, de naam werd een paar keer geroepen dus ik heb het helaas niet verkeerd verstaan.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Ik zag vandaag een bus rijden met reclame erop van een pedicure genaamd Iris de Roos... iets teveel bloemen...

Laatst zag ik een geboortebord met de naam Wiet. Hier op zich niet heel apart, maar ik had ooit iemand in de klas die zo heette en bij haar stage in de VS zag ze het niet zo zitten om zich voor te stellen als "weed from Holland". Ze heeft toen haar doopnaam gebruikt. Ook niet ideaal want heel oubollig, maar je moet wat.
MiniMe3 schreef:
16-08-2017 16:14
Ik kom trouwens helemaal geen rare namen tegen op Facebook. Hoe doen jullie dat?

Raarste naam laatste tijd die ik gehoord heb is S.tans. Voor een meisje.
nah ik heb een hoop ''vrienden'' die weer vrienden hebben met kinderen en rare namen. :nut:

zit nu ook in een groep daar vliegen de rare namen je echt om de oren en dat zijn geen kleine kerels
Skye-River en Ocean-Breeze (broer en zus)
Djimairo en Djanisha (broer en zus)
Helma en Selma (tweeling)
Skip
Levant (meisje)
Bibi-June
Lygeena
Tuba
Narcis
Maechtje schreef:
16-08-2017 15:53
Van Sycamore? Nee, helaas niet. Maar Boom valt zeker in de smaak bij de ouders van Maan, Sterre, Storm, Wolf en Vlinder.
Ik bedoelde dat een plataan een boom is en geen plant.
3 bijzondere namen uit reacties op Facebook:
Eshley
Janne-Gre (Huh?)
Djake
Pientjexxxx schreef:
16-08-2017 21:19
Ik bedoelde dat een plataan een boom is en geen plant.
Ja, dar stuk was een grapje 😉

Ik vermoed dat dat de ouders van Sycamore/Plataan niet zo veel kan schelen; het klinkt gewoon 'hip' of zo.
Ik heb een buurmeisje dat beyonce heet....
Waren mijn tanden maar zo wit als mijn benen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven