Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:06
Nou inderdaad.Lady_Voldemort schreef: ↑18-08-2017 19:06Wat een rare vergelijking. Ik heb helemaal geen relatie met Trump, en ik wil ook geen relatie met Trump. En het is ook helemaal niet mijn keuze geweest dat ik hem nu moet gaan zitten leren kennen.
Totaal niet vergelijkbaar.
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:30
Dit dus.Lady_Voldemort schreef: ↑18-08-2017 19:06Wat een rare vergelijking. Ik heb helemaal geen relatie met Trump, en ik wil ook geen relatie met Trump. En het is ook helemaal niet mijn keuze geweest dat ik hem nu moet gaan zitten leren kennen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:31
Ja en waarschijnlijk is hij ook enorm intelligent.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:21
.ThunderassMan schreef: ↑18-08-2017 07:58Ik lees vooral hysterisch gegil en gekrijs, waarbij iedereen die ook maar een letter afwijkt van wat FV verkondigd, vragen stelt of het grotere geheel probeert te duiden, wordt afgeserveerd als Nazi en extreem-rechts. Terwijl de meest racistische opmerkingen m.i. toch echt uit haar eigen toetsenbord komen.
Ik vind dat geen fijne manier van discussiëren.
Goedemorgen trouwens.![]()
.
Het gaat weer lekker aldaar:
"Misschien zouden alle nazi-apologisten eens wat betere bronnen moeten raadplegen. Om met de woorden van jullie grote leider te spreken: Fake news."
Maar ze/hij spreekt gewoon in zijn algemeenheid hoor.
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:23
Als je dat het meest trieste vindt wat daar wordt geschreven, lees je wel heel selectief. Godallemachtig. Er zitten daar een paar hardnekkige racisme-ontkenners die D66-stemmers al onder extreem links scharen en er van alles met de haren bij slepen om hun gelijk maar te halen.
En dan hier die bezopen Trump-opmerking naar aanleiding van een relatietopic.
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:34
Die neem je toch zeker niet serieus hè?hebjehaarookweer schreef: ↑18-08-2017 23:33Ja, selectief citeren kunnen we allemaal. Doe je dan ook even een bloemlezing van wat ene Wageningen daar allemaal debiteert?
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:35
En wat is jouw excuus ?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-08-2017 12:56
Reden: quote verwijderd
Reden: quote verwijderd
83.47% gewijzigd
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:36
Oh sorry, doe ik het wéér.
Naar bed dan maar.
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:38
Over die rellen.
Net zoals altijd lekker gepolariseerd, elkaar verwijtend van wat ze zelf doen.
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:40
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:46
Oh dat Charlotte gedoe. Altijd wel grappig om te zien wie dat soort ongein weer goed proberen te praten ja.MoirenPhae schreef: ↑18-08-2017 23:38Over die rellen.
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:47
Alle partijen zijn aan elkaar gewaagd. En zoals al jaren altijd weer dezelfde zetten.Lady_Voldemort schreef: ↑18-08-2017 23:46Oh dat Charlotte gedoe. Altijd wel grappig om te zien wie dat soort ongein weer goed proberen te praten ja.
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:56
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:57
Zeg, ik vind het prima dat jullie hier gaan zitten discussiëren over mij, maar ik stel het niet zo op prijs dat je insinueert dat ik nazi's goedkeur of slachtoffers van nazi's even schuldig vind.MoirenPhae schreef: ↑18-08-2017 23:38Over die rellen.
Dus "wat ze zelf doen" is absoluut feitelijk incorrect.
Am Yisrael Chai!
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:59
A. ik heb het niet over jou, ik heb het in zijn algemeenheid over de betrokkenen.fashionvictim schreef: ↑18-08-2017 23:57Zeg, ik vind het prima dat jullie hier gaan zitten discussiëren over mij, maar ik stel het niet zo op prijs dat je insinueert dat ik nazi's goedkeur of slachtoffers van nazi's even schuldig vind.
Dus "wat ze zelf doen" is absoluut feitelijk incorrect.
b. ik heb nergens ook maar iets over de inhoud gezegd, dus je kan rustig ademhalen, ik insinueer helemaal niets.
zaterdag 19 augustus 2017 om 00:17
Er zit meer achter, maar ik weet nog niet wat.