Napraattopic deel 89

26-07-2017 15:47 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
MaryCrawley schreef:
19-08-2017 19:28
Ik heb me echt bescheurd toen ik erachter kwam dat het een vent was ipv een zure 60 jarige huisvrouw. Sindsdien vind ik het vooral entertainment :popcorn:
O echt?? :O Jeuj dan is die ava nog passender dan ik dacht. PJK heeft toch een man? Nou dan is PJK vast het vrouwtje in die relatie. ;-D
Dag Leo, ik vind 't jammer dat je gaat, maar dat weet je wel.
Hopelijk kom je weer.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Ik geloof er niets van dat Pejeka een man is en ik denk dat ze iedereen gewoon voor de gek loopt te houden.
Gatti schreef:
19-08-2017 20:31
Ik geloof er niets van dat Pejeka een man is en ik denk dat ze iedereen gewoon voor de gek loopt te houden.
Het is sowieso een trol, want bewust aan het provoceren. Dus wel of geen valse nicht maakt dan niet zo veel meer uit, want allemaal onderdeel van het typetje dat hij/zij neer wil zetten
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Dat ook inderdaad.

Bewust provoceren vind ik sowieso behoorlijk sneu.
Solomio schreef:
19-08-2017 20:37
Het is sowieso een trol, want bewust aan het provoceren. Dus wel of geen valse nicht maakt dan niet zo veel meer uit, want allemaal onderdeel van het typetje dat hij/zij neer wil zetten
Ja inderdaad.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Solomio schreef:

Een trol weet ik niet zeker. Ik denk zelf dat ze echt (voor zover dat kan op internet) is. Er zijn nou eenmaal mensen met haar denkbeelden, dus waarom niet op een forum?
Ik denk ook dat Pejeka echt is. En een vrouw.
Life is short. Eat dessert first.
Echt of niet echt maakt mij niet zoveel uit maar het geintje is er wel af vind ik.
doornroosje9 schreef:
19-08-2017 21:16
Ik denk ook dat Pejeka echt is. En een vrouw.
Geen idee, maar dat maakt me ook niet zo gek veel uit.
Kennelijk (Ava en gedrag) wil ze graag als vrouw gezien worden. Prima, dan benader ik haar ook zo.

En aldus constateer ik voor mezelf dat ik al prima meedoe met genderfluence. :blond:
Solomio schreef:
Helemaal mee eens.
ThunderassMan schreef:
19-08-2017 21:24

Kennelijk (Ava en gedrag) wil ze graag als vrouw gezien worden.
Haal je dat uit haar ava van een travestiet ??? o_o
Dat doet me juist twijfelen of er niet toch een vent achter zit.
ThunderassMan schreef:
19-08-2017 21:24
Geen idee, maar dat maakt me ook niet zo gek veel uit.
Kennelijk (Ava en gedrag) wil ze graag als vrouw gezien worden. Prima, dan benader ik haar ook zo.

En aldus constateer ik voor mezelf dat ik al prima meedoe met genderfluence. :blond:
Zijn ava is Dame Edna, een bekende travestiet...

Gedrag als vrouw? En dat is?? In de tijd dat ik nog met pejeka (PJ K) in discussie ging straalde er een behoorlijke portie vrouwenafkeer van hem af. Dat gedrag vond ik allesbehalve vrouwelijk, voor zover vrouwelijk gedrag te definiëren valt...

Ik vermijd hem nu, maar moest ook hartelijk lachen om dat soep-item. Volgens mij is hij geen trol maar iemand die er voldoening uithaalt gelijk te krijgen, gewoon iets extremer dan andere forummers (zoals ik, die toch ff tevoorschijn komt om te opperen dat pjk een man is :-P )
Waarom is iemand een valse nicht noemen wel prima ? Vind dat ook behoorlijk denigrerend en discriminerend.
Pretzel66 schreef:
19-08-2017 22:15
Waarom is iemand een valse nicht noemen wel prima ? Vind dat ook behoorlijk denigrerend en discriminerend.
Idd niet okay
Pretzel66 schreef:
Je bedoelt die uitspraak van Solo? Ik ken Solo, die uitspraak is zeker niet diacriminerend.
MoirenPhae schreef:
19-08-2017 22:30
Je bedoelt die uitspraak van Solo? Ik ken Solo, die uitspraak is zeker niet diacriminerend.
Dat kan zijn maar ik vind het uitspraken over geaardheid net zo min kunnen als uitspraken over ras of afkomst .
Maar ik zie het niet alleen bij Solomio maar bij heel veel forummers , miet kunnen blijkbaar .
Pretzel66 schreef:
19-08-2017 22:34
Dat kan zijn maar ik vind het uitspraken over geaardheid net zo min kunnen als uitspraken over ras of afkomst .
Maar ik zie het niet alleen bij Solomio maar bij heel veel forummers , miet kunnen blijkbaar .
Tis net zoiets als een rapper nigga tegen de ander zegt. Dan kan het wel.
ThunderassMan schreef:
19-08-2017 20:58
Een trol weet ik niet zeker. Ik denk zelf dat ze echt (voor zover dat kan op internet) is. Er zijn nou eenmaal mensen met haar denkbeelden, dus waarom niet op een forum?
Op Viva betekent trol dat iemand niet echt is, maar niet overal op het www betekent het dat: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Trol_(internet)
Gewoon bepaalde reacties willen uitlokken kan je al een trol maken.
MoirenPhae schreef:
19-08-2017 22:38
Want Solo is een homoseksueel ? Anders gaat je vergelijk toch niet op ?
Pretzel66 schreef:
In geval van PJK vind ik het niet meer dan een passende benaming.
Pretzel66 schreef:
19-08-2017 22:34
Uitspraken over geaardheid......
PJK heeft zelf aangegeven een man te zijn en getrouwd te zijn met een man, ergo een homo. In de wandelgangen regelmatig aangeduid met de term 'nicht'.
En hij is vals.
Valse nicht dus.
MoirenPhae schreef:
19-08-2017 22:38
Noem je mij nou een valse nicht? :wtf:
Solomio schreef:
19-08-2017 22:55
Noem je mij nou een valse nicht? :wtf:
Slechts verward over je geaardheid.
Solomio schreef:
19-08-2017 22:50
Uitspraken over geaardheid......
PJK heeft zelf aangegeven een man te zijn en getrouwd te zijn met een man, ergo een homo. In de wandelgangen regelmatig aangeduid met de term 'nicht'.
En hij is vals.
Valse nicht dus.
Net zoals mensen met bepaalde afkomst in de wandelgangen niet zulke fraaie namen krijgen ?
Maar goed niet mijn ding ieder het zijne .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven