lekkerste parfum?
zaterdag 19 augustus 2017 om 12:57
zaterdag 19 augustus 2017 om 15:10
zaterdag 19 augustus 2017 om 15:38
Ik heb diverse favorieten oa:
L'instand de guerlain
J'adore absolut
Chanel allure sensuelle
Trussardi my name
Ga vooral veel testers vragen bij douglas en test de geuren uit voor een paar dagen. Binnenkort komt er en nieuwe mooie geur van chanel uit Gabriella en een nieuwe van Mugler Aura (deze kan je al testen bij ici paris)
Veel plezier bij het uitzoeken van een nieuwe geur.
L'instand de guerlain
J'adore absolut
Chanel allure sensuelle
Trussardi my name
Ga vooral veel testers vragen bij douglas en test de geuren uit voor een paar dagen. Binnenkort komt er en nieuwe mooie geur van chanel uit Gabriella en een nieuwe van Mugler Aura (deze kan je al testen bij ici paris)
Veel plezier bij het uitzoeken van een nieuwe geur.
zaterdag 19 augustus 2017 om 16:32
Die is erg lekker inderdaad. Estee lauder pleasures ruikt ook naar lelietjes van dalen. Is iets goedkoper!
Mijn favoriet is de gember en witte thee van rituals .
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
zaterdag 19 augustus 2017 om 16:54
Deze heb ik ook.
zaterdag 19 augustus 2017 om 23:11
Heerlijk dat je een cadeaubon hebt gekregen en jezelf lekker gaat verwennen met een nieuwe geur.
We rollen langzaam aan richting de herfst en je zou je keuze op een warmer en kruidiger parfum laten vallen.
Reminiscence Oud (mooie houtachtige volle geur.)
Mugler Angel Muse (zoet/nootachtig door de patchouli en de vetiver een mooie geur.)
Estee Lauder Youth Dew (klassieker; kruidig en warm, kaneel, kruidnagel en balsem. Een zeer mooie geur en het mooiste niet 9 op de 10 dames dragen deze!)
We rollen langzaam aan richting de herfst en je zou je keuze op een warmer en kruidiger parfum laten vallen.
Reminiscence Oud (mooie houtachtige volle geur.)
Mugler Angel Muse (zoet/nootachtig door de patchouli en de vetiver een mooie geur.)
Estee Lauder Youth Dew (klassieker; kruidig en warm, kaneel, kruidnagel en balsem. Een zeer mooie geur en het mooiste niet 9 op de 10 dames dragen deze!)