Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 20 augustus 2017 om 10:05
Haha en schuin achter de discussies wanneer je een "gekkie" bent met een "enge mening"ThunderassMan schreef: ↑20-08-2017 10:02Dat komt wel eens voor.
Discussies daarover zijn te vinden in deel 1 t/m 88.![]()
Vlak vóór of na de discussie over het modbeleid.
zondag 20 augustus 2017 om 10:08
Ja, daar dus. Die zijn wel een beetje verborgen tussen de muzieklinkjes. Althans, op de vrijdagen.HasseSimonsdochter schreef: ↑20-08-2017 10:05Haha en schuin achter de discussies wanneer je een "gekkie" bent met een "enge mening"
zondag 20 augustus 2017 om 10:14
Ik zeg niet dat ik helemaal wegga. Ik zeg alleen dat ik hier veel minder ben omdat ik het niet meer leuk vind,HasseSimonsdochter schreef: ↑20-08-2017 10:04Moet ik altijd zo om lachen... met veel bombarie weggaan, weer terugkomen etc en dan al die reacties erop...
net als van die artiesten die tig keer een "afscheidstour" houden..
zondag 20 augustus 2017 om 10:18
Snap ik hoor. Ik vind het ook minder leuk en persoonlijk baal ik de laatste tijd van oa de vele neptopic en het gepik op somnige "impopulaire forummers" vs het opgehemel van sommige "populaire forummers". Maar ik had het ook niet over jou maar over mensen die nu (weer) op anoniem zijn gegaan. Dat al veel vaker hebben gedaan met veel gedoe en binnen no time (steeds) weer terug kwamen.
zondag 20 augustus 2017 om 10:22
Dat heb ik nog nooit gedaan. En ga ik ook nooit doen. Als ik er geen zin meer in heb kom ik gewoon niet meer.HasseSimonsdochter schreef: ↑20-08-2017 10:18Snap ik hoor. Ik vind het ook minder leuk en persoonlijk baal ik de laatste tijd van oa de vele neptopic en het gepik op somnige "impopulaire forummers" vs het opgehemel van sommige "populaire forummers". Maar ik had het ook niet over jou maar over mensen die nu (weer) op anoniem zijn gegaan. Dat al veel vaker hebben gedaan met veel gedoe en binnen no time (steeds) weer terug kwamen.
zondag 20 augustus 2017 om 10:37
Dat 'gepik op' hoort er een beetje bij. Tenzij iemand overduidelijk een trol is, vind ik het vaak wel een tikkie hypocriet: het fenomeen 'enge mening' is nogal vloeibaar of net als populairiteit (gaat toch vaak hand in hand), zeg maar.HasseSimonsdochter schreef: ↑20-08-2017 10:18Snap ik hoor. Ik vind het ook minder leuk en persoonlijk baal ik de laatste tijd van oa de vele neptopic en het gepik op somnige "impopulaire forummers" vs het opgehemel van sommige "populaire forummers". Maar ik had het ook niet over jou maar over mensen die nu (weer) op anoniem zijn gegaan. Dat al veel vaker hebben gedaan met veel gedoe en binnen no time (steeds) weer terug kwamen.
zondag 20 augustus 2017 om 10:39
Life is short. Eat dessert first.
zondag 20 augustus 2017 om 10:40
Ja dat laatste idd. De vermeende engheid van de mening hangt soms wel erg af van de populariteit van de spuier van deze mening.ThunderassMan schreef: ↑20-08-2017 10:37Dat 'gepik op' hoort er een beetje bij. Tenzij iemand overduidelijk een trol is, vind ik het vaak wel een tikkie hypocriet: het fenomeen 'enge mening' is nogal vloeibaar of net als populairiteit (gaat toch vaak hand in hand), zeg maar.
anoniem_336977 wijzigde dit bericht op 20-08-2017 10:41
1.14% gewijzigd
zondag 20 augustus 2017 om 10:43
Op anoniem gaan betekent ook dat je niet meer geloept kunt worden. Dat kan ook de bedoeling zijn.HasseSimonsdochter schreef: ↑20-08-2017 10:18Snap ik hoor. Ik vind het ook minder leuk en persoonlijk baal ik de laatste tijd van oa de vele neptopic en het gepik op somnige "impopulaire forummers" vs het opgehemel van sommige "populaire forummers". Maar ik had het ook niet over jou maar over mensen die nu (weer) op anoniem zijn gegaan. Dat al veel vaker hebben gedaan met veel gedoe en binnen no time (steeds) weer terug kwamen.
Alhoewel ik heb begrepen dat sinds dit 'prachtige vernieuwde forum' met nog steeds enorm veel bugs je ook de geanonimiseerden nog steeds kunt loepen/terugvinden.
zondag 20 augustus 2017 om 10:46
m
Ja weet ik... gaat mij om de soms overdreven bombarie en doen alsof men echt helemaal weggaat terwijl iedereen weet dat binnen no time de persoon er weer is onder een vrijwel identieke Nick.
zondag 20 augustus 2017 om 10:49
Nogal ja.HasseSimonsdochter schreef: ↑20-08-2017 10:40Ja dat laatste idd. De vermeende engheid van de mening hangt soms wel erg af van de populariteit van de spuier van deze mening.
Ik kwam toevallig daarvan deze week een prachtig voorbeeld tegen. Ik moet er nog steeds een beetje om lachen, of huilen of kwaad worden. Daar ben ik nog niet helemaal uit.
zondag 20 augustus 2017 om 11:23
Mooi verwoord. De trollen en de 'naïeven' nemen zo het forum over. Dynamiekkiller.yasmijn schreef: ↑20-08-2017 09:27Trollen zijn leuk, daar kan ik een eind in meegaan, voor de lol en voor het lachen. Maar dat kan hier tegenwoordig ook niet meer. Lachen mag niet. Gebbetjes: uit den boze. Dan komt er zo'n onervaren blaag van 18 die er niets van snapt en die mij op de bank gaat zetten.
Te treurig.
zondag 20 augustus 2017 om 11:35
zondag 20 augustus 2017 om 11:46
Ik was echt verbaasd toen ik las dat Eleonora2 weg is. Niet dat ik zo dol op haar ben, dat hoeft ook niet, heb ook geen hekel aan haar of zo, maar, ik bedoel, ze is zo jarig! Vond nog een oud verjaardags-topic van d'r, zodoende. Dus na even rebussen kwam ik hierop uit: verjaar---dag- stop ik. Volgens mij komt ze gewoon terug met een nieuwe nick die haar op haar verjaardag cadeau is gedaan. Dat is wat ik vermoed.
zondag 20 augustus 2017 om 12:05
Het is me wat.Bossanova schreef: ↑20-08-2017 11:46Ik was echt verbaasd toen ik las dat Eleonora2 weg is. Niet dat ik zo dol op haar ben, dat hoeft ook niet, heb ook geen hekel aan haar of zo, maar, ik bedoel, ze is zo jarig! Vond nog een oud verjaardags-topic van d'r, zodoende. Dus na even rebussen kwam ik hierop uit: verjaar---dag- stop ik. Volgens mij komt ze gewoon terug met een nieuwe nick die haar op haar verjaardag cadeau is gedaan. Dat is wat ik vermoed.![]()
zondag 20 augustus 2017 om 12:06
Koekoek.Bossanova schreef: ↑20-08-2017 11:46Ik was echt verbaasd toen ik las dat Eleonora2 weg is. Niet dat ik zo dol op haar ben, dat hoeft ook niet, heb ook geen hekel aan haar of zo, maar, ik bedoel, ze is zo jarig! Vond nog een oud verjaardags-topic van d'r, zodoende. Dus na even rebussen kwam ik hierop uit: verjaar---dag- stop ik. Volgens mij komt ze gewoon terug met een nieuwe nick die haar op haar verjaardag cadeau is gedaan. Dat is wat ik vermoed.![]()
zondag 20 augustus 2017 om 12:08
Herkenbaar. Minder leuke mensen, minder lachen, minder interessante en mooie topics. Wel veel meer narigheid en gekkies.
Gedeeltelijk heeft het met het brakke nieuwe forum te maken, maar voor de rest... Ik weet het niet, maar het wordt er niet leuker op.