Napraattopic deel 89

26-07-2017 15:47 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
.
anoniem_316897 wijzigde dit bericht op 21-08-2017 11:53
Reden: never mind. Ik ga wat leuks doen
0.00% gewijzigd
Natuurlijk raakt dat jou, dat snapt iedereen. Maar wat helpt het nu om erover door te blijven gaan? Laat het nu en ga verder in je eigen topic. OB heeft dat hier geplaatst, zoals het hoort. Iedereen heeft wel eens van die gedachten en wie dat ontkent, liegt.
Life is short. Eat dessert first.
-
anoniem_313781 wijzigde dit bericht op 21-08-2017 12:05
Reden: Laat maar
0.00% gewijzigd
Good grief, x dagen verder
:facepalm:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ik vraag me toch af hoe zweverig die man wel niet moet zijn.
Nou ik heb een waarschuwing hoor.

Je mag hier kennelijk wel klagen dat er op de een feller wordt gereageerd dan op de anderen.

Maar als ik aangeef dat het volgens mij juist andersom is en deze zogenoemde slachtoffers zelf altijd wegkomen met in mijn ogen de meest vreselijke opmerkingen, dan is het op de man.

Nou I rest my case zullen we maar zeggen.
MaryCrawley schreef:
21-08-2017 12:42

Je mag hier kennelijk wel klagen dat er op de een feller wordt gereageerd dan op de anderen.

Maar als ik aangeef dat het volgens mij juist andersom is en deze zogenoemde slachtoffers zelf altijd wegkomen met in mijn ogen de meest vreselijke opmerkingen, dan is het op de man.

Zelfs de mods zijn omgekocht. Tis allemaal wat.
MoirenPhae schreef:
21-08-2017 12:30
Ik vraag me toch af hoe zweverig die man wel niet moet zijn.
Lees daar en je weet het :lol:
Hoe zou het met de antiracisme policy zijn, hebben we daar ooit nog wat over gehoord?
MoirenPhae schreef:
21-08-2017 12:43
Zelfs de mods zijn omgekocht. Tis allemaal wat.
Tja, tegen een goede pijpbeurt zeggen ze geen nee natuurlijk.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
yasmijn schreef:
21-08-2017 12:45
Lees daar en je weet het :lol:
Neuh. Dan reageer ik en wordt er weer gejankt dat ik moeders niets gun en geen ziel heb en een slecht mens ben. Heb ik weer dagen dat gejank aan mijn broek.
-Kia-Ora- schreef:
21-08-2017 12:48
Tja, tegen een goede pijpbeurt zeggen ze geen nee natuurlijk.
I know :A:
MoirenPhae schreef:
21-08-2017 12:50
I know :A:
:rolling:
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Tarlin schreef:
21-08-2017 11:11
Dus het is toch iemand onderuit halen die al op de grond ligt? Fijn dat jij dat nu even eens goed duidelijk maakt.
Was je vroeger ook al slecht in begrijpend lezen en conclusies trekken ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
7102 schreef:
21-08-2017 11:22
Ik reageer bewust niet op het topic van shisa maar ben wel bijna verplicht om dagen lang alles hier mee te lezen. :whip:
:-D ja, je hebt een Napraattopic of je hebt geen Napraattopic.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
MaryCrawley schreef:
21-08-2017 12:45
Hoe zou het met de antiracisme policy zijn, hebben we daar ooit nog wat over gehoord?
Ik hb een poos lang elke week gevraagd hoe het er mee staat. Ik blijf niet aan de gang. Of wil je dat ik het nog eens vraag ?
Weet je wat?

Ik heb een beetje te gevoelig gereageerd op de opmerking dat iemand hoopte dat ik een miskraam zou krijgen, ik snap heus wel dat iemand er af en toe iets uitfloept.

Ik wens diegene niets slechts toe, maar ik floepte er op dat moment even uit dat ik hoopte dat diegene dan ook maar last kreeg van haar eigen negatieve gedachten.
Maar nogmaals, niets slechts dus, gewoon even mijn emotionele reactie.

Ik snap ook wel dat sommige topics en dingen die ik schrijf bij mensen emoties los kunnen maken.
En al vind ik nog steeds dat iedereen verantwoordelijk is voor zijn of haar eigen gevoelens en gedachten, we zijn allemaal maar mensen van vlees en bloed.

Ik vind het niet zo leuk om zoiets in napraat per ongeluk te lezen, meestal blijf ik hier ook wijselijk weg, soms ben ik ineens te nieuwsgierig.

Ik weet dat als je jezelf kwetsbaar opstelt dat mensen daar al snel op reageren en misschien zelfs misbruik van maken.
Het zit een beetje in mijn aard om telkens open en eerlijk te willen zijn en toch begrip te verwachten.
Dat komt omdat ik zelf ook meestal veel begrip heb voor anderen.
Zo zit ik zelf in elkaar en ik ben heel erg open en spontaan.

Ik vind het leven en een forum eigenlijk veel leuker als dat wel kan, jezelf kwetsbaar opstellen en dat je dan af en toe allemaal toch iets pijnlijks zegt dat kan nu eenmaal gebeuren.

Het is niet mijn bedoeling dat degene die die opmerking maakte zich slecht voelt, al dacht ik dat op dat moment wel heel even...het is ook niet alleen gericht op haar.

Hopelijk snappen jullie na mijn uitleg over mijn angst voor een miskraam na al die bloedingen van de afgelopen weken toch een klein beetje waarom ik zo gevoelig reageerde op die opmerking.

Het is wat mij betreft allemaal vergeven :rose:
shisha schreef:
21-08-2017 13:10
Weet je wat?

Ik heb een beetje te gevoelig gereageerd op de opmerking dat iemand hoopte dat ik een miskraam zou krijgen, ik snap heus wel dat iemand er af en toe iets uitfloept.

Ik wens diegene niets slechts toe, maar ik floepte er op dat moment even uit dat ik hoopte dat diegene dan ook maar last kreeg van haar eigen negatieve gedachten. Je hoopte dat ze er ziek van zou worden. Geen idee welke ziekte je bedacht had : een griepje of iets ergers ?
Maar nogmaals, niets slechts due, gewoon even mijn emotionele reactie.

Ik snap ook wel dat sommige topics en dingen die ik schrijf bij mensen emoties los kunnen maken.
En al vind ik nog steeds dat iedereen verantwoordelijk is voor zijn of haar eigen gevoelens en gedachten, we zijn allemaal maar mensen van vlees en bloed.

Ik vind het niet zo leuk om zoiets in napraat per ongeluk te lezen, meestal blijf ik hier ook wijselijk weg, soms ben ik ineens te nieuwsgierig.

Ik weet dat als je jezelf kwetsbaar opstelt dat mensen daar al snel op reageren en misschien zelfs misbruik van maken.

Waarom MISbruik? Het is toch logisch dat mensen zich andere topics of postings van jou herinneren en zich dan een beeld vormen? Misbruik zou het zijn als iets wat jij ergens schreef gebruikt wordt terwijl het er dan totaal niet toe doet
.

Het zit een beetje in mijn aard om telkens open en eerlijk te willen zijn en toch begrip te verwachten.
Dat komt omdat ik zelf ook meestal veel begrip heb voor anderen.

Tsja.

Zo zit ik zelf in elkaar en ik ben heel erg open en spontaan.

Ik vind het leven en een forum eigenlijk veel leuker als dat wel kan, jezelf kwetsbaar opstellen en dat je dan af en toe allemaal toch iets pijnlijks zegt dat kan nu eenmaal gebeuren.

Het leven zou ook leuker zijn als er nog 100.000 dingen zouden veranderen. Beetje kinderlijk om te leven alsof het ook zo IS.

Het is niet mijn bedoeling dat degene die die opmerking maakte zich slecht voelt, al dacht ik dat op dat moment wel heel even...het is ook niet alleen gericht op haar.

Hopelijk snappen jullie na mijn uitleg over mijn angst voor een miskraam na al die bloedingen van de afgelopen weken toch een klein beetje waarom ik zo gevoelig reageerde op die opmerking.

Het is wat mij betreft allemaal vergeven :rose:
Het is wat mij betreft nu ook wel een erg uitgekauwd onderwerp geworden.
Toch nog maar weer eens de mods aan hun staart getrokken. Loopt al vanaf mei.
Fijne post, Shisha!
blijfgewoonbianca schreef:
21-08-2017 13:19
Toch nog maar weer eens de mods aan hun staart getrokken. Loopt al vanaf mei.
De mods zijn niet de snelste hier...
Elfje112 schreef:
21-08-2017 13:21
De mods zijn niet de snelste hier...
Ik krijg toch sterk de indruk dat het niet om drukdrukdruk gaat, maar dat het onderwerp ze niet aanstaat.
Mooi geschreven BGB.
Ik verwacht alleen helemaal niets meer van de CM die negeren tot een forumvisie verheven heeft, vrees dat me moeten wachten tot die elders een baan krijgt (maar een beetje werkgever kijkt misschien toch even naar functioneren van een potentiële werknemer, zeker als dat online gewoon te volgen is dus ik vrees dat dat nog wel even zal duren.

Verder zou ik graag zien dat iedereen die daar zin in heeft mij (en anderen) al dan niet terecht voor rotte vis en/of trol uit zou mogen maken. Ik geloof dat het heel goed voor de sfeer zou zijn als je gewoon vrijuit kunt schrijven wat een ongelooflijke saaie en domme sukkel met voorspelbare fantasie ik en/of anderen zijn. Dat gemuts eromheen en dat gruwelijke 'gezellig forummen in een goede sfeer' is wat mij betreft niet erg bevordelijk voor het forumplezier. Laat het af en toe maar eens knallen, dan is het gezellige ook leuker en oprechter.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
MaryCrawley schreef:
21-08-2017 12:42

En wie ben jij en begrijp ik nu goed dat jij hier slachtoffer bent geworden van die vreselijke troelen hier die vinden dat iedereen wel eens iets slechts denkt?
Wat naar.
anoniem_316897 wijzigde dit bericht op 21-08-2017 13:57
Reden: verkeerde persoon voor ogen
0.57% gewijzigd
blijfgewoonbianca schreef:
21-08-2017 13:29
Ik krijg toch sterk de indruk dat het niet om drukdrukdruk gaat, maar dat het onderwerp ze niet aanstaat.
Dat. Ze hebben geen idee hoe ze daar op moeten modereren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven