Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 21 augustus 2017 om 23:21
Ik wil wel tegengeluid geven maar dan doe ik dat weer net naar de verkeerde enzo.
*Stil meeleest*
maandag 21 augustus 2017 om 23:29
Soms is dat maar ook het beste Pussebeest-Puss-in-Bootz- schreef: ↑21-08-2017 23:21Ik wil wel tegengeluid geven maar dan doe ik dat weer net naar de verkeerde enzo.
*Stil meeleest*
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 21 augustus 2017 om 23:34
Wij moeten nog meer geduld hebben betreffende het antirascisme op de actueelpijler lees ik net op het Modtopic. Gelukkig staat het hoog op de agenda
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 21 augustus 2017 om 23:57
Hulde! Jij snapt duidelijk mijn 'doe nou maar gewoon eens lomp en zeg wat je op je hart hebt'.
Met de inhoud van je bericht ben ik het helemaal niet eens, ik classificeer het als zure apekool, maar waardeer dat je laat zien hoe je echt denkt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 22 augustus 2017 om 00:02
Aaaw-Puss-in-Bootz- schreef: ↑21-08-2017 23:21Ik wil wel tegengeluid geven maar dan doe ik dat weer net naar de verkeerde enzo.
*Stil meeleest*
dinsdag 22 augustus 2017 om 00:19
dinsdag 22 augustus 2017 om 01:13
dinsdag 22 augustus 2017 om 01:16
Ik bedoel het grootste gedeelte wat in dit topic geschreven wordt bestaat toch uit helemaal niets en uit veel lucht, dus dan kan ik ook mijn volkomen nutteloze lichte steentje fijn bijdragen. Komt het topic 89 ook weer wat sneller tot een slot.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 22 augustus 2017 om 08:01
Ik heb je post aan Simsalabimba even tot me door laten dringen en heb er toch een opmerkinkje over; Het klopt wat je zegt, echter is dat de situatie zoals zou moeten zijn. Ik heb de indruk dat onder invloed van de 'tere zieltjes', zoals Moiren dat zo goed verwoordt in haar post van 20.40 uur, het modereren op bijvoorbeeld racisme/discriminatie onder hoge druk staat. Er is m.i. een heel groot grijs gebied waarin iets al dan niet racistisch verondersteld wordt. Het lijkt me lastig om daarin een neutrale weg te vinden. De grens tussen wel of geen racisme is zelfs voor onze bestuurders niet eenvoudig of eenduidig vast te stellen.feow schreef: ↑21-08-2017 21:06Welk een geschiedvervalsing, laat Meds het niet lezen! Ketsjup. Het was ketchup!
En ze was verschrikkelijk aan het klieren. En dat was nu juist wat vroeger als meelezer (sorry Yasmijn, ook toen het forum nog klein was was de horde meelezers-met-rooie-oortjes-en-zonder-lef-om-mee-te-schrijven groter dan je dacht) het leuk maakte. Stevige taal, forse discussies, onverborgen venijn. En humor. Niet voor tere zieltjes.
En toch was er ook daar veel ruimte voor warmte en meeleven.
En, maar dat is misschien de tijdgeest, de mods konden zich concentreren op dingen die échte over de rand gingen.
En speciaal voor simsalabimbo: modereren op racisme heeft niets met tere zieltjes of veilig forummen te maken, maar met fatsoen en historisch besef.
Als voorbeeld noem ik even de 'valse nicht'-opmerking: voor de één discriminatie, voor de ander gewoon een opmerking.
Verder ben ik het nog steeds helemaal eens met je.
Fijne dag.
dinsdag 22 augustus 2017 om 10:03
Ach diegene doet wel vaker domme uitspraken die nergens op slaan.
dinsdag 22 augustus 2017 om 10:06
Nou inderdaad.charlottew88 schreef: ↑22-08-2017 10:03Ach diegene doet wel vaker domme uitspraken die nergens op slaan.
Wat een idiote uitspraak weer.