December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Gefeliciteerd met de geboorte van Yenthe.. helaas geen Valentijn maar een vrijdag de 13e... Ook een hele mooie datum.

MOOOIE NAAM.
Nurse over de vraag van borstvoeding van een andere baby van een heeeeele tijd terug :

http://abcnews.go.com/Entertainment/sto ... 285&page=1
GEFELICITEERD met YENTHE!!!!!

Later meer, ga zo eten!
Prettige valentijn nog voor mijn Viva-dinnetjes.

(oh ik zie nu pas dat het plaatje ook bewegend is. Leuk

Ik had via een bekend chocolade-merk een Valentijn-chocolade-hart aan Nils laten sturen. Hierbij kon je dan een persoonlijke noot schrijven. Het kwam met de post vandaag. Nils is een aparte-lieveling die niet meteen naar mij toe sprint en mij spontaan een reactie geeft. (er waren onderdelen voor de auto gekomen en die waren nu even belangrijker. Ahum, doet me denken aan de 1e keer dat ik zwanger was en ik dit meedeelde aan Nils. Toen was het pakje van de post ook veeeeeel belangrijker dan mijn nieuws.)

Maar later toen hij vroeg hoe ik dat had gedaan en ik hem in de ogen keek, zag ik wel de bekende emotionele blik. Die blik zegt meer dan duizend woorden.

Ik had het valentijnshart ook nog naar 1 goede vriendin gestuurd. Haar reactie moet ik nog horen.

Marloes wat een leuke felicitatie-noot voor Loewyz. (niet gelukt dus)
GEFELICITEERD LOEWYZ!! YENTHE en nog een mooie meid ook!!. LEkker genieten van elkaar!!

joh, verkleedkleren zijn zoiezo leuk om in huis te hebben.. casper vond het gelukkig ook mooi en heeft vanmorgen een tijd als teigertje rondgelopen

het voordeel is wel dat ze hier 3 dagen verkleed mogen komen (volgens mij is het vanaf as woensdag en dan tot en met carnavalsdinsdag.. voorheen was het dagverblijf zelfs maandag en dinsdag ook dicht.. daar hebben we als OC een stokje voor gestoken, het eerste jaar waren er 10 kinderen op de 6 groepen, en nu komen alle kinderen gewoon...

uit eten doen we ook gewoon hoor.. ik zit nu even te bedenken wanneer we voor het laatst zijn geweest, is alweer een paar maandjes geleden, maar gaat prima.. wat speelgoed mee, en frietjes gaan er altijd wel in...
Sannie; wat een gááááf pak!! Wauw, echt mooi gemaakt!

Hier hebben we ook een doos met verkleedkleren; prinsessenjurken, muizenpak, spaanse jurk, vlinderpak. Erg leuk en ze is er dus vaak heel zoet mee.

Dus Tinus, ik denk dat je zo'n pakje veel vaker gebruikt dan alleen de carnavalsmiddag op het kdv.

Bij de Hema zijn die pakjes helemaal niet duur volgens mij.

Joni; ik wil nog wel bij je langskomen hoor, maar wacht even m'n verlof af. Dan mail of bel ik je wel even. Ben ook benieuwd naar je huis!

Lief van je, en fijn dat je die blikken zo kan waarderen. Ik zou toch meer verwachten dan een blik van Tris, denk ik, hahaha! Maar dat komt ook omdat Tris wel heel open is, dus dat ligt ook aan het karakter van iemand.

Ik ben weer heel erg druk geweest vandaag, ga zo echt gestrekt op de bank met m'n boek. Heb echt weer heel veel harde buiken.

Fijne avond,

Loewyz gefeliciteerd!!! Mooie naam hebben jullie haar gegeven.
Ainne, balen van je bloeddruk, ik hoop dat hij snel weer onder controle is.

Tinus, hoe is het nu met manu z'n ogen?

Fijn dat je opa zo goed door de operatie gekomen is!

Knorretje, Justin was toen 95,6 cm en 15,4 kilo.

Hier hetzelfde met harenwassen, maar inderdaad het is niet anders...

Fijn zo'n "cadeautje" in het bad...

Lekker dat er nu schot zit in de verbouwing!

Had je toch gelijk van Loewyz! Had het zelf ook zo opgevat!

Joni, fijn dat het weer beter gaat met Eize!

Zag het ook net, heb er maar even een nieuw plaatje bij geplakt!

Nurse, het sperma heeft er ook wel wat mee te maken hoor.

Sannie, jammer dat ze het "puzzelstukje" al weggegooid hadden!

Wat een leuk pak!

Mis ik wat, staat er ergens een foto van Yenthe, dat jij typt dat het een mooie meid is!?

Falcon, leuk dat het uit eten gaan redelijk ging!

Floddertje, zijn de gordijnen naar je zin? Bij jullie ook alles redelijk op orde dus nu!

M&M's!?

Amber is vanacht weer eens heerlijk aan het spoken geweest tussen 00:15 en 4:15, ze was echt klaarwakker...hoop dat ze vanancht beter slaapt....
Hihi, jullie (marloes) gaan wel graag door over dat sperma een bevalling opwekt he? Geloof het nu wel hoor

Enne, dat Sannie zei dat Yenthe een mooie meid is komt doordat Loewyz dat zelf aangaf in haar berichtje dat ze was geboren

Hoop op een goede nacht voor jullie!

Ben net thuis van vriendinnen, was gezellig!!!

Nu ff op de bank en dan naar bed.

Ohja, Roxanne dr koorts was wéér opgelopen tot 39.5 bij het naar bed gaan.... twijfel ofdat ik tot de maandag af kan/moet wachten met aan de bel trekken, was vandaag de 3e dag dat ze verhoging/koorts heeft gehad...

Kussss!
Ik kom weer eens lekker kwijlen over mijn eigen kind hier...

Yora is vandaag met haar poppenwagen en tasje aan het handvat meegeweest naar de supermarkt. Ging helemaal goed. Ok ok ze heeft 1x iemand tegen zn benen gereden maar dat was al in de rij bij de kassa omdat ze niet goed uitkeek.

Paar dagen geleden vroeg ik aan Yora of het wilde lukken met het zoeken naar haar beker... zegt ze: 'ja, prima!'

en ik had mijn teen gestoten vanmiddag en zeg au... vult Yora mij aan met kut, kut, kut. Das dan weer een van de minder mooie momenten

Over kut gesproken... ben ik de enige die bij dat vervelende liedje van K3 (kusjesdag) steeds aan een kleine verandering van 1 letter moet denken waardoor het liedje ineens een stuk leuker is voor de papa's???!?

Oja NURSE: In sperma zit een stof die ook in de gel zit die je ingesmeerd krijgt bij het opwekken van een bevalling, en die stof bevordert het verweken van de baarmoedermond.

Als JIJ daarna een orgasme krijgt kunnen de weeen opgewekt worden, omdat er in je lichaam dan oxytocine vrijkomt, en diezelfde stof zit ook in het infuus dat je krijgt bij een inleiding.

WIZZIE DA AL???
Goedemorgen!! 2x hetzelfde bericht is misschien een beeetje overbodig...
Breekt even in voor *Loewyz*

Loewyz, super gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Wat een prachtige naam. Hoop dat alles goed gaat en dat jullie lekker kunnen gaan genieten..

Liefs Rossia

*breekt weer uit*
nurse, voor jou

Wanneer naar de huisarts?

Neem direct contact op met uw huisarts als een kind met koorts:

- jonger is dan drie maanden;

- ouder is dan drie maanden en de koorts langer dan drie dagen aanhoudt;

- suf wordt of niet gemakkelijk wakker te krijgen is;

- kreunt of huilt en niet te troosten is;

- benauwd is of anders gaat ademen (bijvoorbeeld sneller ademt of korte periodes niet ademt)

- puntvormige donkerrode of blauwrode vlekjes krijgt op de romp, ledematen en/of het oogslijmvlies;

- een andere huidskleur krijgt (bleek, blauw of grauw);

snel steeds zieker wordt;

- zieker wordt en gaat overgeven of diarree krijgt;

- zieker wordt en veel minder drinkt dan normaal;

- een koortsstuip krijgt;

- bekend is met verminderde weerstand of met een ziekte waarbij infectie extra risico geeft;

- na een aantal koortsvrije dagen opnieuw koorts krijgt;

- als er andere verschijnselen zijn waarover u zich zorgen maakt.

en de laatste zin zegt misschien nog wel het meest, als jij je zorgen maakt, moet je bellen (info komt van het nederlands huisartengenootschap

leuk, zijn dat altijd de leuke woorden en reacties van kinderen. Casper zit nog meer in de fase van woordjes, maar renske vanmorgen: ze had spuugpoep. ik vond het leuk gevonden voor diarree..

Willen jullie even op Hm kijken ivm de meeting en onderwerp mbt Loewyz?
tinus1977 wijzigde dit bericht op 15-02-2009 13:44
Reden: zo, ff lekker vet dan valt het tenminste op!
% gewijzigd

Loewyz en vriend, en Merijn:

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Yenthe!!! (mooie naam)
Hee Falcon! Kun jij nou al op HM komen?
Bij het zoeken naar plaatjes vond ik ook deze, vond hem leuk en plaats hem hier dan maar even voor Mette, Nurse, Knorretje, Flodder. Gister op de familiedag trouwens gehoord dat H's beide broers allebei een kind krijgen in sept/okt. Leuk! Voor de een is het de eerste en voor de ander de derde. Dan hebben H's ouders 13 kleinkinderen.. veel he. M is de enige bij mijn kant.

Nee, Tinus, stom he, ik heb nooit een bericht gekregen dat de moderators me hebben geaccepteerd. Sannie schreef ook al eens dat ze een nieuw besloten topic daar wilde openen en heeft ook nooit wat gehoord. Via Hyves-berichten kunnen we wel communiceren (bijv. over kraamcadeautjes).
Nou idd wel heel raar. Ik heb wel even gemaild met een van die meiden daar, ivm werkgerelateerde zaken. Ik heb haar mailadres nog wel, dus ik probeer het ook nog wel even.

En voorlopig sturen we idd wel berichtjes via Hyves.
huh, plaatje staat er niet meer??
Nou, dat was een kort middagslaapje. Manu werd na een uur hard huilen wakker. Vervelende droom misschien? In ieder geval wordt er niet meer geslapen vanmiddag...

Goh, ik ben zo benieuwd hoe het gaat met onze verse babies! Ik ben alweer helemaal vergeten hoe dat is, zo'n eerste week...

Falcon, ik zag dat plaatje de eerste keer al niet. Ik heb je een mail gestuurd via Hyves!

Leuk dat M nog meer nieuwe neefjes en nichtjes krijgt zeg! Wel leuk om mee te spelen. Of zie je ze niet zo vaak?

Yora: Haha, leuk hè zo'n kind wat je scheldwoord even voor je invult. Manu zegt tegenwoordig damme, damme. Ook heel fijn... maar ja, eigen schuld waarschijnlijk.

Nurse: Ik zou gewoon even bellen voor advies naar de huisartsenpost. Vaak kan een doktersassistente wel zeggen of je langs moet komen. Wel vervelend dat het zo lang duurt voor Roxanne koortsvrij is.

Marloes: Oh wat fijn dat Amber zo aan het spoken was, maar niet heus. Was er een reden voor? Ziek ofzo? Of was ze 'gewoon wakker'?

Manu's oogjes zijn al een beetje beter. Er zat vanmorgen nog wat prut tussen zijn wimpers, maar het is niet meer rood.

Mette: Ik ben ook bang dat Manu zo'n verkleedpakje gewoon helemaal niet aan wil. Hij wil al niet eens een sjaal om of een muts op als het koud is. Dus vandaar dat ik het een beetje simpel/goedkoop wil houden. Als het dan een succes is kan ik altijd de collectie uitbreiden!
Hee wat vreemd, ik zie dat ik wel in de gebruikerslijst sta van HM, maar kon net nog niet inloggen (offe, dat kon wel, maar ik kreeg na inloggen een wit scherm, dat was en paar weken geleden ook al zo). Hmpf, kan alleen maar afwachten dus.

M ziet er trouwens heel raar uit met zijn rode oogjes. Er komt nauwelijks prut uit maar ze liggen heel diep en dat ziet er een beetje raar uit zo.
Hallo! even snellllll want als de meiden zo wakker zijn gaan we naar ons pa en ma, ze zijn net thuis uit Rome, gaan straks chinezen met zn alle (afhalen)

Tinus:

Damme Damme?

Dammen, Schaken...

Ben trouwens op HM geweest!

Hier trouwens ook groene snottebellen en Yasmine heeft wat soepies in dr oog zo door de dag heen...

Falcon:

Hey! Waar is je plaatje?

Dat moet dr idd raar uitzien ja; van die diepliggende oogjes.... slaapt ie wel goed? is het niet gewoon een vermoeide blik?

Sannie:

Dankjewel! Had dat schema ookal bekeken in mn EHBO boekje dat ik hier heb liggen...

Wahaha! Spuugpoep! hoe komt ze dr op hè?!

Roxanne

is nog steeds niet koortsvrij, net bij het naar bed gaan 38.6 maar ze is vandaag verder wel opgewekt, drinkt goed (eten wat minder), hoeft niet te spugen oid (krijgt wel 3xdgs paracetamol zetpil) dus ik kijk t vandaag nog even aan en anders bel ik morgen wel de HA... Zelf denk ik dat t een (verkoudheids)virusje ofzo is... ze heeft iig zo´n lekkere loopneus.

En ik denk dat ze het heeft opgelopen op t verjaardagsfeestje pas, waren meer (snotterige/niet fitte) kindjes toen en die ze ook heeft lopen zoenen allemaal

Yora:

Geweldig dat praten he? Lekker bijdehand

En owwww, kijk, dan hebben we allemaal gelijk? Een orgasme van de vrouw en het zaad van de man zijn allebei dus goed als je een bevalling wilt opwekken?!

(Hey, Mette, let je wel op? Jij bent begonnen met dit onderwerp)

En Yora,

Praktijk ´De Hechting´

Vind dat je het serieus mag gaan overwegen met al die wijze kennis

Laat t hier bij.

Fijne zondag allemaal!

Kussssss

P.s.

Foto van Yenthe please!
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 15-02-2009 15:13
Reden: verbetering
% gewijzigd
Falcon

ik zag dat er vandaag gepost was dat ze vanmiddag en server update gaan houden op HM dus misschien daarna?

Sannie

thanks voor het posten van wanneer wel en wanneer niet bellen naar de dok. Ik wist het wel hoor, ergens diep in mijn hoofd allemaal, maar een frisse update is nooit weg! (staat het trouwens niet ergens in het boekje van het consultatiebureau?)

Morgen moet vriendlief ook nog voor een contrastfoto voor zijn operatie, we moeten om 08:30 uur al in het ziekenhuis zijn... Best vroeg! Hij vindt het geloof ik best spannend allemaal...zou ik ook vinden hoor... Volgende week dinsdag krijgen we een praatje met de dok over wat voor operatie het precies gaat worden en waarschijnlijk ook wanneer het plaats gaat vinden...

HIer ligt Joeri net te slapen terwijl ik eigenlijk al weg zou moeten voor een verjaardag....

En vriendlief is werken, het regent hier en die doos (hond) moet ook nog lopen!!!

Bah!

Ik ga maar gelijk even lopen, dan heb ik dat gehad. Babyfoon maar even naar mijn ouders....

Morgen kunnen trouwens waarschijnlijk de plinten er in Joeri's kamer op, dan kan er gelakt worden en dan kan Joeri dinsdag over naar zijn eigen kamertje!!!

We moeten trouwens binnenkort nieuwe gordijnen voor Joeri kopen, de gordijnen die w hadden zijn nu te kort, heb nu de zoom naar beneden gehaald (dus nu zonder zoom) maar het ziet er niet echt uit.... Misschien vinden we bij decokay wel weer iets leuks of anders een andere winkel. Heeft in ieder geval geen haast...

We moeten voor het ronde raampje in zijn kamer ook nog luikjes maken om het donkerder te maken... nu hebben we hele mooie Komogordijnen op het ronde raam geplakt (lees: vuilniszakken)

Ja nu echt even snel lopen met die Doos!!!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Ohja, Sannie, spuugpoep! Geweldig!!!

Nursie

veel plezier vanaaf en beterschap met Rox!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven