Hoort dit?

24-08-2017 11:44 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend (sinds een half jaar)
Heeft een omgangs regeling gecreeerd met twee kinderen van zijn ex waarmee hij drie jaar samen was. Het zijn niet zijn eigen kinderen, maar volgens eigen zeggen voelt dat wel zo.
Ik persoonlijk voel mij er niet fijn bij,
Ik voel me in mijn vrouwelijke eer aangetast, vernederd naar mijn familie en vrienden!
Ik vraag me af hoe andere vrouwen hier tegen aan kijken?

Normaal?

Totaal aantal stemmen: 79

Ja (78%)
Nee (22%)
Zoek hulp.
Relatie verbreken als je 'n kindvrije vent zoekt.
redbulletje schreef:
24-08-2017 12:02
Relatie verbreken als je 'n kindvrije vent zoekt.
dat.
Dat je je er niet fijn bij voelt omdat je een kinderloze man zocht, kan ik me nog wel voorstellen. Als hij er voor kiest om deze kinderen in zijn leven te houden (iets waar ik alleen maar heel veel respect voor kan hebben), en jij wil pertinent geen kinderen in je leven die niet van jezelf zijn, dan moet je het uitmaken.

Deze zin: "Ik voel me in mijn vrouwelijke eer aangetast, vernederd naar mijn familie en vrienden!" slaat natuurlijk helemaal nergens op. Zijn keuze om er voor die kinderen te zijn, staat volledig los van jou.
tiswa wijzigde dit bericht op 24-08-2017 12:07
3.35% gewijzigd
Je bent jaloers, omdat je zelf kinderen met hem wilt hebben.

Klopt dat?
redbulletje schreef:
24-08-2017 11:52
Ik zou er niet van gediend zijn. Heb je 'n kindvrije man, gaat ie nog 'n verplichting met notabene andermans kinderen aan! Waar blijft zijn tijd voor jou in de weekends dan? En wil hij die kinderen ook laten logeren mocht je ooit gaan samenwonen? Dat zou voor mij 'n no-go zijn.
Inderdaad dit!
Ik ben zo benieuwd naar hoe ze vernederd is.
Is de vader van de kinderen nog in beeld? Waarschijnlijk heeft hij een goede band met ze opgebouwd, ik vind het juist wel mooi dat hij dat doet, zegt veel over hem als persoon.

Dat je je vrouwelijkheid aangetast voelt vind ik wel wat overdreven...
Het is zijn keuze, als je het niet kunt accepteren moet je bij hem weg gaan
"Ik voel me in mijn vrouwelijke eer aangetast, vernederd naar mijn familie en vrienden!"

:nut:
Wow.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Tiswa schreef:
24-08-2017 12:07
Dat je je er niet fijn bij voelt omdat je een kinderloze man zocht, kan ik me nog wel voorstellen. Als hij er voor kiest om deze kinderen in zijn leven te houden (iets waar ik alleen maar heel veel respect voor kan hebben), en jij wil pertinent geen kinderen in je leven die niet van jezelf zijn, dan moet je het uitmaken.

Deze zin: "Ik voel me in mijn vrouwelijke eer aangetast, vernederd naar mijn familie en vrienden!" slaat natuurlijk helemaal nergens op. Zijn keuze om er voor die kinderen te zijn, staat volledig los van jou.
Eens. Blijkbaar zijn die kinderen heel belangrijk voor hem, en hij voor hen. Dit gegeven hoort bij je man. Als je daar niet mee wilt/kunt leven, moet je je afvragen of je de relatie niet beter kunt beëindigen.
s-a-r-kast schreef:
24-08-2017 11:47
Je poll is onduidelijk.

Is het normaal dat jij je zo voelt: nee.
Is het normaal dat hij kinderen graag wil zien die voor hem als eigen voelen? JA! En eervol!
.
Nou inderdaad poll is onduidelijk. Ik heb 'ja' gestemd. Ja, het is normaal dat hij de kinderen nog ziet bedoel ik.
Star² schreef:
24-08-2017 12:11
Ik ben zo benieuwd naar hoe ze vernederd is.
Ik ook. Kom je dat nog even uitleggen TO?
Nova1981 schreef:
24-08-2017 11:44

Ik voel me in mijn vrouwelijke eer aangetast, vernederd naar mijn familie en vrienden!
ik hoop voor jou dat hiervoor tabletjes verkrijgbaar zijn
zo niet...
dat je een goede aanvullende verzekering hebt afgeloten
redbulletje schreef:
24-08-2017 11:52
Ik zou er niet van gediend zijn. Heb je 'n kindvrije man, gaat ie nog 'n verplichting met notabene andermans kinderen aan! Waar blijft zijn tijd voor jou in de weekends dan? En wil hij die kinderen ook laten logeren mocht je ooit gaan samenwonen? Dat zou voor mij 'n no-go zijn.
Daar zit wel wat in, al heb je natuurlijk ook mannen die hun neefjes en nichtjes laten logeren en die in de weekends gaan voetballen en met vrienden op stap gaan, of die uren aan een auto aan het sleutelen zijn waardoor je als vriendin/vrouw niet altijd helemaal op de eerste plaats komt.
Maar dat een man (of vrouw) na een verbroken relatie contact blijft houden met diens kinderen, ook al zijn het niet de zijne, komt volgens mij wel vaker voor.

Het ligt ook een beetje aan de frequentie zou ik zelf denken. Ziet hij ze bijna dagelijks, of elk weekend, of om de 14 dagen, of maar eens per maand of ook tijdens de vakanties?

Of gaat hij gewoon af en toe een dagje naar de dierentuin met hen en haalt hij ze een keer op van school en brengt ze naar de tandarts als hun moeder geen tijd heeft?

En ik zou haar ook wel een beetje snappen als de omgangsregeling ineens sinds kort zomaar uit de lucht is komen vallen.
En dat to dat helemaal dus niet aan heeft zien komen.

Maar dat betekent dan dat haar vriend dus niet helemaal duidelijk en open is geweest.
:bonk:
s-a-r-kast schreef:
24-08-2017 11:47
Je poll is onduidelijk.

Is het normaal dat jij je zo voelt: nee.
Is het normaal dat hij kinderen graag wil zien die voor hem als eigen voelen? JA! En eervol!
Dit!
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Eh, wat? Vernederd nog wel.
Laat die man gaan!
Kijk dat is nog eens een fijne man. Zoek maar gauw een andere TO er zijn vast wel andere betere gegadigden voor deze.
Vrouwelijke eer ? Is dat anders dan mannelijke eer ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
:woa:
Nou to, wat vind je van de antwoorden? Kun je er wat mee?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
shisha schreef:
24-08-2017 12:23
Daar zit wel wat in, al heb je natuurlijk ook mannen die hun neefjes en nichtjes laten logeren en die in de weekends gaan voetballen en met vrienden op stap gaan, of die uren aan een auto aan het sleutelen zijn waardoor je als vriendin/vrouw niet altijd helemaal op de eerste plaats komt.
Maar is dit ergens niet een beetje hetzelfde als het 'uitgaan met vriendinnen als je in een relatie zit'-topic? Een gezonde relatie bestaat (in mijn ogen) uit twee individuen die naast dat ze voor elkaar kiezen ook momenten hebben dat ze voor zichzelf kiezen en dus ook gewoon keuzes voor zichzelf maken. In een goede relatie komt dat de relatie denk ik alleen maar ten goede,
:facepalm:
Rare poll.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Waaauw zoo goed van hem!
Jammer dat jij het anders ziet. Dat is iets tussen hem en zijn ex.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven