Entertainment alle pijlers

Jinek

24-08-2017 22:21 148 berichten
Wie kijkt ook naar Jinek?
Ze kijkt heel vaak in de camera.
Wat vinden jullie eigenlijk van haar? Ik vind haar intelligent, pittig en een tikje vals.
Nu bedoel je? Of in zijn algemeenheid?

Ik nu niet maar mag normaal graag kijken.
gizzmo-returns schreef:
24-08-2017 22:24
Nu bedoel je? Of in zijn algemeenheid?

Ik nu niet maar mag normaal graag kijken.
Nu en in z'n algemeenheid.
anoniem_351883 wijzigde dit bericht op 24-08-2017 22:26
5.43% gewijzigd
NeNeLeakes schreef:
24-08-2017 22:23
Wat vinden jullie eigenlijk van haar? Ik vind haar intelligent, pittig en een tikje vals.
Ik vind haar dom, leeg, inhoudsloos, een slechte luisteraar en ontzettend slechte vragen stellen.
Alle reacties Link kopieren
Ze kijkt vaak in de camera omdat daar de tekst loopt. Kan het weten, heb er gisteravond gezeten
MoirenPhae schreef:
24-08-2017 22:25
Ik vind haar dom, leeg, inhoudsloos, een slechte luisteraar en ontzettend slechte vragen stellen.
Echt? Ze stelt wel scherpe vragen vind ik.
NeNeLeakes schreef:
24-08-2017 22:26
Echt? Ze stelt wel scherpe vragen vind ik.
Dat vind ik niet. Ze heeft haar vooraf bedachte vraagjes en vraagt nooit door of de diepte in. Als het afwijkt van het script weet ze niet wat ze moet doen. Zie bijvoorbeeld de aflevering met Jules Deelder. Gaat ze hem als een soort moeder overste zitten corrigeren.
Ik heb me echt wezenloos gelachen om haar handelingsverlegenheid.
ik1980 schreef:
24-08-2017 22:26
Ze kijkt vaak in de camera omdat daar de tekst loopt. Kan het weten, heb er gisteravond gezeten
En daarom kan ze dus niet van het script afwijken!
Bedankt voor de bevestiging :D
Eens met Moiren. Ik vind het een overschat wicht
MoirenPhae schreef:
24-08-2017 22:29
Dat vind ik niet. Ze heeft haar vooraf bedachte vraagjes en vraagt nooit door of de diepte in. Als het afwijkt van het script weet ze niet wat ze moet doen. Zie bijvoorbeeld de aflevering met Jules Deelder. Gaat ze hem als een soort moeder overste zitten corrigeren.
Dit!
Ze heeft inderdaad vooraf bedachte vragen en stelt ze gewoon zonder goed te luisteren naar het antwoord op haar vorige vraag.
yajes schreef:
24-08-2017 22:32
Dit!
Ze heeft inderdaad vooraf bedachte vragen en stelt ze gewoon zonder goed te luisteren naar het antwoord op haar vorige vraag.
Juist.

Ik zet haar wel eens aan als ik zin heb om me aan domheid te ergeren en aan het dalende niveau van de publieke omroep.
Noujah zeg, ze onderbreekt de voetbal journalist Michel van Egmond. Ze kapt hem gewoon af.
Ik vind Jinek erg leuk alleen haar programma niet, te gedirigeerd en vragen worden haar overduidelijk ingefluisterd.
Het tijdens/in een gesprek telkens naar de camera kijken viel mij van de week ook op, vond het er gek uitzien.
summer is a state of mind
MoirenPhae schreef:
24-08-2017 22:29
Hij was ook erg vervelend. Ik vond haar naar Jan Roos toe heel scherp. Naar Dionne zelfs nog een tikkeltje vals.
Vals vind ik zo jezelf in je kier laten kijken. Als je goed kan interviewen heb je valsheid niet nodig.

Jules was zeker vervelend, maar wat heeft ze zichzelf onsterfelijk belachelijk gemaakt.
Hem uitnodigen was duidelijk een gevalletje zelfoverschatting.
Ik vind Eva een leuk krachtig mens :flirting:
Over haar programma heb ik niet echt een mening.
yoshe schreef:
24-08-2017 23:11
Ik vind Eva een leuk krachtig mens :flirting:
Over haar programma heb ik niet echt een mening.
Waarom is ze leuk en krachtig?
Ze heeft iig geen gevoel voor humor.
NeNeLeakes schreef:
24-08-2017 22:43
Noujah zeg, ze onderbreekt de voetbal journalist Michel van Egmond. Ze kapt hem gewoon af.
En wat doet jouw mening ineens 180°C draaien?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
MoirenPhae schreef:
24-08-2017 23:04
Vals vind ik zo jezelf in je kier laten kijken. Als je goed kan interviewen heb je valsheid niet nodig.

Jules was zeker vervelend, maar wat heeft ze zichzelf onsterfelijk belachelijk gemaakt.
Hem uitnodigen was duidelijk een gevalletje zelfoverschatting.
Ze probeerde haar programma te redden.

Wie vind jij goed?
NeNeLeakes schreef:
24-08-2017 23:18
Ze probeerde haar programma te redden.

Wie vind jij goed?
Ze maakte het juist erger. Momenteel vind ik niemand goed.
Ik vind haar serieus, slim, soms beetje onvoorspelbaar juist en ze ziet er ook nog goed uit. Ze heeft ook elke avond 1 miljoen kijkers dus ik snap de kritiek niet zo.
bestwelmooieman schreef:
24-08-2017 23:29
Ik vind haar serieus, slim, soms beetje onvoorspelbaar juist en ze ziet er ook nog goed uit. Ze heeft ook elke avond 1 miljoen kijkers dus ik snap de kritiek niet zo.
ik vind haar niet knap de rest wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven