21 plus test fontys gefaald?
vrijdag 25 augustus 2017 om 18:52
De werkdag volgend op je deelname aan het onderzoek 21+ ontvang je de resultaten per e-mail. De resultaten worden ook verstuurd naar de opleiding van je keuze. De opleiding bepaalt of je met de behaalde resultaten voldoet aan het vooropleidingsniveau en daarmee al dan niet toelaatbaar bent.
Dit is wat ik vind als ik google
Dit is wat ik vind als ik google
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 25 augustus 2017 om 19:21
vrijdag 25 augustus 2017 om 19:25
Is de 4,75 het gemiddelde over de 8 onderdelen? De Fontys toelatingstoets 21+ die ik ken bestond uit 8 onderdelen waarop je tussen de 1 en de 9 kunt scoren en die score is in drie blokken ingedeeld A: 1 zeer laag, 2 laag, 3 onder gemiddeld B: 4 laag-gemiddeld, 5 gemiddeld, 6 hoog-gemiddeld, 7 boven gemiddeld, C: 8 hoog, 9 zeer hoog.
Dan zou 4,75 in het deel B vallen, maar het helt in dat geval niet heel erg over. Heb je onderdelen onder de 4 gescoord?
Dan zou 4,75 in het deel B vallen, maar het helt in dat geval niet heel erg over. Heb je onderdelen onder de 4 gescoord?
vrijdag 25 augustus 2017 om 19:30
'Nadeel' van de Fontys 21+ test is dat het een vaardigheden toets is. Meet het niveau met behulp van testjes die je ook in IQ testen ziet.Lady_Voldemort schreef: ↑25-08-2017 19:21Maar je leven is nog niet verwoest toch als je het niet gehaald hebt? Mag ik hopen tenminste? Dan ga je gewoon nog een jaartje werken en heel hard oefenen en dan doe je die toets volgend jaar nog een keer. Want dat is dan weer het voordeel: eenmaal 21+ blijf je dat ook.
TO mag eens in de drie jaar deelnemen aan de Fontys 21+ test, maar mag m natuurlijk wel bij andere hogescholen afleggen.
vrijdag 25 augustus 2017 om 19:35
Wat Naoma zegt ken ik ook, maar in mijn klas is toen wel iemand aangenomen met een 4,25 als ik het goed heb. Je zit wel op het randje dus het blijft spannend, maar je bent niet sowieso afgeschreven denk ik. Inderdaad studielink blijven checken, daar stond mijn toelating ook eerder op dan dat ik het officieel zou horen!
vrijdag 25 augustus 2017 om 21:21
Ja voor twee onderdelen en de rest 5 en zelfs 3 zessen...naoma schreef: ↑25-08-2017 19:25Is de 4,75 het gemiddelde over de 8 onderdelen? De Fontys toelatingstoets 21+ die ik ken bestond uit 8 onderdelen waarop je tussen de 1 en de 9 kunt scoren en die score is in drie blokken ingedeeld A: 1 zeer laag, 2 laag, 3 onder gemiddeld B: 4 laag-gemiddeld, 5 gemiddeld, 6 hoog-gemiddeld, 7 boven gemiddeld, C: 8 hoog, 9 zeer hoog.
Ik hoop zo erg dat ik aangenomen wordt het is mijn droom om te studeren. Ik heb echt heel veel meegemaakt
Don't put the key to your happiness in someone else's pocket.
vrijdag 25 augustus 2017 om 22:37
donderdag 11 januari 2018 om 12:38
En ben je uiteindelijk aangenomen?
En wat kwam er allemaal voor in de 21+ toets die jij gemaakt hebt?
Waren dit onderdelen waar je vooraf kennis van moet hebben? oftwel echt voor hebt moeten studeren?
Kan je het halen als je de klassieke IQtesten op internet voldoende oefent?