Roddelen met de korreltjes op het plafond.
zondag 27 augustus 2017 om 00:08
Voor de zoveelste nacht op rij lig ik wakker. Ter vermaak maar gaan roddelen met de korreltjes op het plafond. Alleen zijn we inmiddels wel uitgekletst. Ze hebben niet echt veel nieuws meer te vertellen
en we vallen een beetje in herhaling. Ik weet inmiddels hoe groot de familie in de slaapkamer is, welke de boef van de familie is (deze heeft zich genesteld op de muur ipv het plafond), wie er binnenkort de boel loslaat (en zich dus naar beneden gaat laten vallen, of zich niet zal verzetten tegen Mister Vacuuuuum), hoe legendarisch hun feestjes zijn, hoe een slechte huisvrouw ik ben (
) omdat ik bewust die ene huisspin laat zitten tegen de mugjes en wat er zoal gebeurt als ik er niet ben, weinig spannends blijkbaar.
Wie is de korreltjes op het plafond ook meer dan zat en wil gezellig mee kletsen? Deel hier al je roddels, legendarische feestjes en het grote verdriet van de korreltjes en jezelf.

Wie is de korreltjes op het plafond ook meer dan zat en wil gezellig mee kletsen? Deel hier al je roddels, legendarische feestjes en het grote verdriet van de korreltjes en jezelf.

Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.

zondag 27 augustus 2017 om 00:16
Die snap ik niet?

zondag 27 augustus 2017 om 00:21
Ja, dat kan ook. Ik ben wel een beetje over het pas in de ochtend gaan slapen heen. Ik ben graag overdag actief, lekker in het zonnetje.

Hoe oud ben je als ik vragen mag? Is het getal in je Nick je geboortejaar?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zondag 27 augustus 2017 om 00:25
Ik kom uit '76 en ik lig dus niet meer de hele dag in mn bed te stinken (zoals tieners dat doen). Ik ben altijd vroeg wakker en ga dan wat doen.

zondag 27 augustus 2017 om 00:27