Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha die Tony, wat is het toch een cutiepetudie!!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Wel een heuse metroman hoor die Tony
Inad, hoe is het?

Over metromannen gesproken; waar is Eow?
Zucht, ik mág geen ijsjes wánt ik doe nog steeds Gezond (vandaag met wat éxtra moeite want er staat hier een appeltaart af te koelen).

Tony is lief
Peas on earth!
Ik ga maar even iets gezonds zoeken

Waar is Eow inderdaad?
Peas on earth!
Een appeltje is ook lekker.

Wauw ik heb een oproep voor cb bezoek. Das heel bijzonder want ik moest zelf altijd bellen als alle kinderen van zelfde leeftijd al geweest waren.

Of zal het een foutje zijn ?? Star wanneer moet jij?
Aanstaande donderdag! Moet nog plaatjes oefenen enzo

Negert nog steeds niet gezien Vish
Ik heb nu ook maar zelf naar cb gebeld met de mededeling dat Tony 3 jaar + 9 maanden is en dus prik moet en dat Vito 2 jaar is geworden dus ook moet. Ze waren de oproep vergeten te sturen... Ach, ik ben niet verbaasd. Er zullen best goede cb's zijn, maar die van ons valt daar helaas niet onder.

O, met 3 jaar krijgen ze voor het eerst de ogentest, toch? Moet je even symbooltjes oefenen met kind die in cb-boekje staan, dat is wel handig. Dan kan hij in ieder geval de plaatjes die hij goed ziet bij de juiste naam noemen. Cb-mevrouw vond namelijk dat Tony toen de gieter niet goed kon zien, want hij noemde het een kan. Stomme doos.
Loretta is De Mol. Punt.
O cross, van plaatjes oefenen!
Loretta is De Mol. Punt.
Ik vind het knap dat je het nog steeds volhoudt, Erwt! Hoeveek kilo's in de min kunnen we al noteren?
Loretta is De Mol. Punt.
*gaat meteen boekje cb zoeken om te oefenen*
Die appel had ik al gehad, dus dit werd een kopje thee met twee mariabiscuitjes (waarvan we ongeveer 98475 in huis hebben omdat ze in een gezinsverpakking zaten ).

Verschil tussen 01-01 en 14-02 is... tromgeroffel... tatarataaaa.... 5,9 kilo
Peas on earth!
Wat goed joh! Je gaat echt als een speer! Is denk ik wel motiverend dan, of niet?
Loretta is De Mol. Punt.
Jaaaa, omdat het zo goed gaat, lukt het me ook om 't vol te houden. En het helpt dat ik gewoon heel normaal eet, ook wel eens patat eet en ander niet-al-te-verantwoorde-maaltijden. Maar alles met mate en niet/nauwelijks snoepen doet dus wonderen.

Nu is Xan een hele kip uit de oven aan't plukken en gaan we eten
Peas on earth!
Smakelijk!
Loretta is De Mol. Punt.
Zo, dat was lekker. De rest zien we morgen weer terug in de kippensoep.
Peas on earth!
O ik dacht in de toiletpot.
Whaha, zoiets dacht ik ook te gaan lezen. Kippensoep is een erg verrassend einde van de zin!

Ben net terug van de hap met Vitootje, omdat de pufjes niet meer genoeg hielpen. De hap heeft inds kort zelf een vernevelapparaat, dus we hoefden daarvoor niet meer naar het ziekenhuis. Erg fijn! Maar hij is dus verneveld met ventolin en pumicort, om te voorkomen dat hij longontsteking krijgt. Nu maar hopen dat hij zo een paar uur achter elkaar kan slapen.
Loretta is De Mol. Punt.
He vervelend Kess, dat pufjes niet genoeg zijn. Hopelijk nu genoeg lucht om lekker te slapen

Hehe, verrassend he... kippensoep! Hele kip is teveel voor Xan en Erwtje hoor, dus is juist handige combi

Wij gaan even opgenomen X-factor kijken
Peas on earth!
Och die arme Vito, zo naar om benauwd te zijn.

quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 14 februari 2009 @ 21:30:

Wij gaan even opgenomen X-factor kijken Oooooh, dat doet me denken aan weer zo'n fantastisch Tony-moment gisteren! (Ik denk dat ik maar een boek over hem ga schrijven!) Hij had gistermiddag weer op de bank geslapen, dus 's avonds weer niet moe te krijgen en dus weer gezellig samen op de bank X-Factor kijken. Dat is geen straf! OP een gegeven moment zaten alle kandidaten verdeeld over drie bussen te wachten of ze weg zouden rijden (=naar station en einde X-Factor) of dat de bus zou blijven staan (=door naar volgende ronde). Toen dat dus duidelijk werd zag je de kandidaten die door waren zingen en springen en gillen en gek doen in die bussen. Tony zit het even aan te kijken en zegt dan heel droog: "zo doen wij nooit als we in de bus zitten, he mam?"
Loretta is De Mol. Punt.
Denk wel dat het vannacht beter zal gaan met Vito hoor. Ademhaling klinkt nu veel rustiger.
Loretta is De Mol. Punt.
Tony is een supermannetje, ik wil em, hebben. Dus geef maar hier Kess

Dat van zeepruikende rozen ook lief

Beterschap voor Vitootje. Heel naar dat hij zo benauwd is. Hoop dat nieuwe spulding wel helpt.

Haai Vish, cewle autostoel

Wat nog meer, oja, op vraag van Star: hier alles goed. Heb ook nog even in NS gereageerd. Zus Mille kwam vanmiddag lunchen, was leuk. Mini, Chica en Nano hadden zo'n lol samen en met zijn 3en Chica''s kledingkast leeggerauscht.

Nu even bankhangen en filmkijken.

Kus voor iedereen!

Oja en voor 5,9 (onnodige ) kilo's van (toch al slanke ) Erwt Harsku goed hoor!! Trots op je!
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Hoe is het met Vito gegaan vannacht?
Inad is irritant, want Erwt was wél te dik/zwaar/whatever en gaat nu de goeie kant op . Vandaag lekker zondigen met zelfgebakken (althans: door Xan gebakken) appeltaart, want vanmiddag komt er familie op visite om te kijken waar Erwtje woont en met wíe

Hoest met Vito gegaan vannacht Kess?

Tony is leuk! . Ik vond dat met die bussen een beetje stom trouwens.

Gezellig van MilleLunch.
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven