Theehuis
zondag 15 februari 2009 om 12:35
Vannacht echt compleet bagger geslapen. Vito heel vaak wakker, kon niet meer slapen en dus uiteindelijk bijna de hele nacht tegen mij aan liggen draaien. Maar de benauwdheid is wel echt minder. Hij lig nu weer te slapen, dus ik hoop dat hij na flinke middagdut beter in zijn velletje zit!
Ben benieuwd hoe dat eruit heeft gezien: Mini, Nano en Chica die Passion for Fashion naspelen.
Hmmm, appeltaart! Je brengt me op ideeën, Erwt! Ik moet heel hard aan de schoonmaak, van mezelf. Misschien daarna maar lekker taartje maken.
Ben benieuwd hoe dat eruit heeft gezien: Mini, Nano en Chica die Passion for Fashion naspelen.
Hmmm, appeltaart! Je brengt me op ideeën, Erwt! Ik moet heel hard aan de schoonmaak, van mezelf. Misschien daarna maar lekker taartje maken.
Loretta is De Mol. Punt.
zondag 15 februari 2009 om 14:11
Hehehe, arme Starrekieker en Ceetje
Hier is het huis ook nog een beetje opgepoetst (jaja, voor de visite) en zitten we er helemaal klaar voor. Lekker eerst nog een uurtje niksen
Wij kochten gisteren trouwens een nieuwe springvorm bij de BlokkerT en daar zat een receptenboekje bij met de meest goddelijke taarten (lees: stracciatella-ijstaart, hazelnotenappeltaart, chocoladetaart, schuimtaart, enzovoorts). Ohhhh ik wilde meteen gaan bakken, maar stel het maar uit tot we weer een afspraakje ergens hebben ik zo'n taart kan bakken, meenemen en afgeven (uit veiligheidsoverwegingen)
Balen van nachtrust Kess, maar wel fijn dat 't iets beter lijkt te gaan.
Waarom krijg ik nou trouwens googleadds voor kousen:
Kousen van Esprit: trendy kousen van esprit
Elzinga kousen webshop: kousen en panty's van topmerken
Hier is het huis ook nog een beetje opgepoetst (jaja, voor de visite) en zitten we er helemaal klaar voor. Lekker eerst nog een uurtje niksen
Wij kochten gisteren trouwens een nieuwe springvorm bij de BlokkerT en daar zat een receptenboekje bij met de meest goddelijke taarten (lees: stracciatella-ijstaart, hazelnotenappeltaart, chocoladetaart, schuimtaart, enzovoorts). Ohhhh ik wilde meteen gaan bakken, maar stel het maar uit tot we weer een afspraakje ergens hebben ik zo'n taart kan bakken, meenemen en afgeven (uit veiligheidsoverwegingen)
Balen van nachtrust Kess, maar wel fijn dat 't iets beter lijkt te gaan.
Waarom krijg ik nou trouwens googleadds voor kousen:
Kousen van Esprit: trendy kousen van esprit
Elzinga kousen webshop: kousen en panty's van topmerken
Peas on earth!
zondag 15 februari 2009 om 20:37
Haa allemaal
Geweldig, die autopimp, Vish
Fijn dat visite gezellig was, Erwt
en voor Sjacho Star
Voor Kess en Vito en Don en Tony. Hoop op een betere nacht vannacht
Hier alles goed. We gaan zo film kijken. Heel lekker en leuk weekend gehad. Hele huis staat vol bloemen want zelf bloemen gekocht en van Mille gehad
Geweldig, die autopimp, Vish
Fijn dat visite gezellig was, Erwt
en voor Sjacho Star
Voor Kess en Vito en Don en Tony. Hoop op een betere nacht vannacht
Hier alles goed. We gaan zo film kijken. Heel lekker en leuk weekend gehad. Hele huis staat vol bloemen want zelf bloemen gekocht en van Mille gehad
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zondag 15 februari 2009 om 21:07
Ik heb honger . De kippensoep met kip-van-gisteren viel nogal tegen, niet echt denderend dus zit nu niet helemaal vol. Ach, morgen beter
Leuk, een huis vol bloemen! Wij hebben door visite ook een leuk mandje met blauwe druifjes en viooltjes. Heel gezellig.
Oh trouwenssss.... wij gaan vrijdag naar Brugge! Lekker weekendje weg! Eindelijk!
Xan gaat vrijdag lekker vrijnemen en dan kunnen we lekker weg!
Leuk, een huis vol bloemen! Wij hebben door visite ook een leuk mandje met blauwe druifjes en viooltjes. Heel gezellig.
Oh trouwenssss.... wij gaan vrijdag naar Brugge! Lekker weekendje weg! Eindelijk!
Xan gaat vrijdag lekker vrijnemen en dan kunnen we lekker weg!
Peas on earth!
maandag 16 februari 2009 om 09:35
Leuk, Brugge! Denk ik, ben er nooit geweest! Eindelijk lekker samen weg, goed hoor!
Vish, zal ik je opgeven voor de Grote Beurt? Lijkt me nou echt iets voor jou en jou auto! Ben ook jaloers op je pook! Het lijkt verdorie wel een vieb!
Vanmorgen kindjes naar psz gebracht. Vandaag komt de schoolfotograaf foto's maken, dus gezorgd dat kindjes leuk outfitje aanhebben. Maar als je dan die meisjesmoeders bestudeert... helemaal in paniek omdat er een sprietje haar tegendraads de andere kant op spingt, roepend om gel naar een andere meisjesmoeder, die op haar beurt ook beizg was met kind fotoklaar te maken. Een beetje dagcreme met kleur, want ze zag zo bleek vandaag... Alsjelieft! Ik snap best dat je je kind leuk aankleedt (doe ik ook!) maar mogen ze gewoon als kind, als zichzelf, op de foto? Ik hoop dat Tony en Vito op de groepsfoto naast die meisjes zitten. En dat ze dan stiekem nog een plukje haar lostrekken. Of beter nog: die meisjes op hun wang kussen. Oh, wat zullen de moeders griezelen!
Vish, zal ik je opgeven voor de Grote Beurt? Lijkt me nou echt iets voor jou en jou auto! Ben ook jaloers op je pook! Het lijkt verdorie wel een vieb!
Vanmorgen kindjes naar psz gebracht. Vandaag komt de schoolfotograaf foto's maken, dus gezorgd dat kindjes leuk outfitje aanhebben. Maar als je dan die meisjesmoeders bestudeert... helemaal in paniek omdat er een sprietje haar tegendraads de andere kant op spingt, roepend om gel naar een andere meisjesmoeder, die op haar beurt ook beizg was met kind fotoklaar te maken. Een beetje dagcreme met kleur, want ze zag zo bleek vandaag... Alsjelieft! Ik snap best dat je je kind leuk aankleedt (doe ik ook!) maar mogen ze gewoon als kind, als zichzelf, op de foto? Ik hoop dat Tony en Vito op de groepsfoto naast die meisjes zitten. En dat ze dan stiekem nog een plukje haar lostrekken. Of beter nog: die meisjes op hun wang kussen. Oh, wat zullen de moeders griezelen!
Loretta is De Mol. Punt.
maandag 16 februari 2009 om 09:59
Ja, met Vito gaat het goed. Heeft zelfs de hele nacht in zijn eigen bed gelegen, dus dat wil wel wat zeggen! Het vernevelen heeft echt heel erg goed geholpen. Kind is zowat van zijn benauwdheid af. Ik ga één dezer dagen eens even met de huisarts overleggen of we voortaan niet eerder moeten vernevelen bij benauwdheid, want dat voorkomt grotere ellende, dan wachten tot het écht niet meer gaat.
Loretta is De Mol. Punt.
maandag 16 februari 2009 om 10:17
maandag 16 februari 2009 om 10:21