Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Arme Vito, hoe ging het vannacht?
Vannacht echt compleet bagger geslapen. Vito heel vaak wakker, kon niet meer slapen en dus uiteindelijk bijna de hele nacht tegen mij aan liggen draaien. Maar de benauwdheid is wel echt minder. Hij lig nu weer te slapen, dus ik hoop dat hij na flinke middagdut beter in zijn velletje zit!

Ben benieuwd hoe dat eruit heeft gezien: Mini, Nano en Chica die Passion for Fashion naspelen.

Hmmm, appeltaart! Je brengt me op ideeën, Erwt! Ik moet heel hard aan de schoonmaak, van mezelf. Misschien daarna maar lekker taartje maken.
Loretta is De Mol. Punt.
Gelukkig wel minder benauwd dus, minder slapen komt dan misschien nu wel goed
Kind slaapt nog steeds, keuken en woonkamer zijn gezogen en gedweild, dus ik neem het er nog even van!

Hoe is het met je buikje, Star? Ben je al aan de positiebroeken en -rokken? Doe nou eens een buikfotoooooo!
Loretta is De Mol. Punt.
Nee, pas nog gewoon eigen broeken, al moeten ze 's avonds wel op de vreethaak

Djies Kess, denk je wel om je zondagsrust?
Vent en kind zijn naar mijn ouders gevlucht want ik ben geloof ik ietwat chagrijnig
Ik wissel af tussen sabbat en zondagsrust, Star. Net hoe het uitkomt! En vaak ook beide!

Na de politieke vluchteling en de economische vluchteling hebben we nu dus ook de hormonale vluchteling. Arme Starrekieker!
Loretta is De Mol. Punt.
Hehehe, arme Starrekieker en Ceetje

Hier is het huis ook nog een beetje opgepoetst (jaja, voor de visite) en zitten we er helemaal klaar voor. Lekker eerst nog een uurtje niksen

Wij kochten gisteren trouwens een nieuwe springvorm bij de BlokkerT en daar zat een receptenboekje bij met de meest goddelijke taarten (lees: stracciatella-ijstaart, hazelnotenappeltaart, chocoladetaart, schuimtaart, enzovoorts). Ohhhh ik wilde meteen gaan bakken, maar stel het maar uit tot we weer een afspraakje ergens hebben ik zo'n taart kan bakken, meenemen en afgeven (uit veiligheidsoverwegingen)

Balen van nachtrust Kess, maar wel fijn dat 't iets beter lijkt te gaan.

Waarom krijg ik nou trouwens googleadds voor kousen:

Kousen van Esprit: trendy kousen van esprit

Elzinga kousen webshop: kousen en panty's van topmerken
Peas on earth!
Zondagdagsrust, zwarte kousen.... Zou dat de link zijn?
Loretta is De Mol. Punt.
Ah

Je hebt het opgehelderd! Logisch!
Peas on earth!
Ik ga mijn auto pimpen:

of

Mooie pookknop erbij met diamantjes

Zebra's onder de voetjes

Mooi toch?
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Nu nog leuke stoelhoezen maar die vind ik nergens.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Die pookknop

Visite is weer weg. Was gezellig
Peas on earth!
En de taart ook lekker?
Haa allemaal

Geweldig, die autopimp, Vish

Fijn dat visite gezellig was, Erwt

en voor Sjacho Star

Voor Kess en Vito en Don en Tony. Hoop op een betere nacht vannacht

Hier alles goed. We gaan zo film kijken. Heel lekker en leuk weekend gehad. Hele huis staat vol bloemen want zelf bloemen gekocht en van Mille gehad
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ik heb honger . De kippensoep met kip-van-gisteren viel nogal tegen, niet echt denderend dus zit nu niet helemaal vol. Ach, morgen beter

Leuk, een huis vol bloemen! Wij hebben door visite ook een leuk mandje met blauwe druifjes en viooltjes. Heel gezellig.

Oh trouwenssss.... wij gaan vrijdag naar Brugge! Lekker weekendje weg! Eindelijk!

Xan gaat vrijdag lekker vrijnemen en dan kunnen we lekker weg!
Peas on earth!
Leuk Erwt

Eindelijk het weekend, echt verdiend dus

Mis je wel mijn verjaardag

nu film kijken.
We zullen vrijdag in Brugge een drankje doen ter ere van je verjaardag
Peas on earth!
Leuk, Brugge! Denk ik, ben er nooit geweest! Eindelijk lekker samen weg, goed hoor!

Vish, zal ik je opgeven voor de Grote Beurt? Lijkt me nou echt iets voor jou en jou auto! Ben ook jaloers op je pook! Het lijkt verdorie wel een vieb!

Vanmorgen kindjes naar psz gebracht. Vandaag komt de schoolfotograaf foto's maken, dus gezorgd dat kindjes leuk outfitje aanhebben. Maar als je dan die meisjesmoeders bestudeert... helemaal in paniek omdat er een sprietje haar tegendraads de andere kant op spingt, roepend om gel naar een andere meisjesmoeder, die op haar beurt ook beizg was met kind fotoklaar te maken. Een beetje dagcreme met kleur, want ze zag zo bleek vandaag... Alsjelieft! Ik snap best dat je je kind leuk aankleedt (doe ik ook!) maar mogen ze gewoon als kind, als zichzelf, op de foto? Ik hoop dat Tony en Vito op de groepsfoto naast die meisjes zitten. En dat ze dan stiekem nog een plukje haar lostrekken. Of beter nog: die meisjes op hun wang kussen. Oh, wat zullen de moeders griezelen!
Loretta is De Mol. Punt.
Waaaat? Gel?? Dagcreme? Jezus!

Ik herken dat echt helemaal niet. Chica zit kennelijk op een kdv met hele rare mensen, haha. Hier wordt hooguit beetje extra op kleding gelet, maar verder.

Vito weer beter?
Dagcreme en gel voor kinderen, iewwww..... hoorde toevallig laatst een vergelijkbaar verhaal over errrug bekakt kdv waar ouders volop met cremetjes en spulletjes smeren .

brugge:

Wordt vast leuk!
Peas on earth!
Ja, met Vito gaat het goed. Heeft zelfs de hele nacht in zijn eigen bed gelegen, dus dat wil wel wat zeggen! Het vernevelen heeft echt heel erg goed geholpen. Kind is zowat van zijn benauwdheid af. Ik ga één dezer dagen eens even met de huisarts overleggen of we voortaan niet eerder moeten vernevelen bij benauwdheid, want dat voorkomt grotere ellende, dan wachten tot het écht niet meer gaat.
Loretta is De Mol. Punt.
Ja inderdaad, iets preventiever werken zodat het niet zo uit de hand hoeft te lopen. Moet je daarvoor trouwens dan altijd naar de huisarts? En is dat vernevelen vervelend voor Vito? Of merkt hij meteen dat hij meer lucht heeft?
Peas on earth!
Voor het vernevelen moesten te tot nu toe altijd naar het ziekenhuis. Overdag naar de poli, 's avonds en in het weekend via de SEH. Maar sinds kort kan het bij de hap dus ook.

Vito vindt het niet vervelend, het lijkt alsof hij het echt lekkerlijk als een opluchting ervaart.
Loretta is De Mol. Punt.
Fijn dat ie het niet vervelend vindt, maar juist opluchting ervaart
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven