Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dertienjarige zou het huis nooit meer uitkomen.
OMG! Wat ontzettend sneu voor de baby. (De échte baby dan, he?) Je zult zulke ouders hebben...
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 13 februari 2009 @ 12:12:

[...]

O, heerst het? Gisternacht heeft onze kat een kamerplant uitgegraven en vanmorgen heeft ze over het (gelukkig toch al vuile) wasgoed gepiest! Snap niet waar dat beest opeens last van heeft, maar blijkbaar is het een Officieel Katten Ding. Ze hebben er allemaal last van...

Ik zeg vrijdag de 13e en volle maan

Verder nog even bijlezen.

Ben aan t huizenjagen en supermooie huizen gezien

Alvast knuf voor Vish en Nemo vanwege besnijdgebeuren.

En, Star, ja das democratie. Ze hebben die regering gekozen en die maakt dus nu de beslissingen, in, mag je hopen, het belang van de achterban/ het volk.

Erwt, cake ziet er lekker uit.

Speeldeet was leuk. Vriendin woont in mooiste huis ooit. Oud wevershuisje, helemaal opgeknapt. Allemaal mooie oude elementen en oude opgescharrelde en opgeknapte meubels.Wil oohooook Dus suburbia kan iER nu wel vergeten

Thanks voor berichtjes in NS trouwens, heb ook nog gereageerd (ja echt, het staat er al )
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Oh heftig, dat verhaal. Jongen ziet er inderdaad uit als een kind nog.. Nu maar hopen dat de grootouders flink helpen en zorgen dat alles goed komt.

En dat rampetampen doen ze steeds vroeger, Vish. Eng idee he?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Nog een berichtje in NS voor je Inad.
Ik zei hier ook net: 'djiezzzzz, dus dan heeft dat kind geneukt ' waarop Xan heel hard moest lachen en even in theehuis ging kijken
Peas on earth!
Cake op plaatje ziet er jammergenoeg beter uit dan cake in't echt, maar volgens Xan issie goed genoeg om mee naar Xanzus te nemen.

Olijf, hier is 't Grijze Monster ook weer een beetje bedaard gelukkig. Zal vanavond wel weer opleven
Peas on earth!
Ik heb net besloten dat dat hele verhaal van dat dertienjarige kind een hoax is.
Kun je 't anders niet verwerken Starretje?

Wij hadden gezellige avond bij XanZus en cake was lekker

Nu in goed humeur, want al paar nachten best wel lekker geslapen
Peas on earth!
Nee het wil er niet in, dat kind ziet eruit als een kleuter.

Jaaaa goed slapen rules Erwtje! Daar ook zulk mooi weer?
Jaaa, stralende lucht hier. Van dat lekkere winterweer!

Net even alle zooi uit de schuur naar de vuilstort gebracht, zodat we ook weer eens bij de andere spullen in de schuur kunnen zonder te hinkstapsprongen

En goed slapen rules zeker! Val lekker snel in slaap, wordt nog wel wakker 's nachts, maar ben dan niet meer zo klaarwakker als eerst. M'n 'LaatHetLos'-tactiek lijkt te werken
Peas on earth!
Fijn dat het slapen beter gaat, Erwt! Dat scheelt een stuk. Hoe gaat het nu met je ogen?

Hier nog steeds benauwde Vito. Hij (en wij dus) heeft er heel slecht door geslapen. Ligt nu alweer plat, en ik hoop dat dat nog wel eventjes zo blijft. Kan ik ook een beetje bijtanken.

Gisteravond nog leuke website ontdekt voor grappige en leuke baby- en kinderspulletjes. Ben bezig met kraammand samenstellen voor een vriendin en heb daar wat dingetjes besteld. www.kleinezebra.com
Loretta is De Mol. Punt.
Go with the flow dus gewoon Erwteke!

Oh Kess, vergeten te vertellen van de week, maar die site ken ik dus al
Arme Vito. Lijkt me zo naar zo benauwd.

http://www.packhuis.nl/N_frame.html?htt ... ckhuis.nl/ Ook een leuke site.
Hooi, gister toch maar gaan werken dus geen teken van leven. Alles goed hier? Straks even bijlezen...

In the meantime ben ik op zoek naar een recept met creme fraiche dus roept u maar!
creme fraiche kun je door alle hartige taarten mikken, of in een pastasaus gebruiken!
Loretta is De Mol. Punt.
Hartige taart wel goed plan maar heb geen bakvorm oid. Wel een springvorm en volgens Erwt mag dat ook he?

Ik ga bôskippe doen, laterrr
quote:Kess schreef op 14 februari 2009 @ 13:39:

creme fraiche kun je door alle hartige taarten mikken, of in een pastasaus gebruiken!Ik ben trots op je keukenKessje
Ooohhh wat een leuke post allemaal vandaag!!!

Kess, hartstikke lief, dankjewel! En voor Pecannoten nu bij MacDonalds McFlurry met Pecan en caramel, goddelijk.

Eow, we gaan hem vanmiddag lezen heeft Nemo besloten want nu moest hij slapen. Ook lief en dank!

Vanmorgen een nieuwe autostoel gekocht, Nemo wilde persé een rose maar heb hem op slinkse wijze toch kunnen ompraten en nu hebben we deze:

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ow Star, de postbode is onderweg....
quote:Vishnu schreef op 14 februari 2009 @ 15:02:

Kess, hartstikke lief, dankjewel! En voor Pecannoten nu bij MacDonalds McFlurry met Pecan en caramel, goddelijk.

Ohhhh wat gemeen om dat aan mij te vertellen...

Ik ben sowieso dól op MacFlurry's, maar met pecan en caramel... zaaaalig....
Peas on earth!
Van mij mag je er eentje halen hoor Erwteke!!
Nee sundae met caramel en nootjes, die is pas lekker!
quote:Star schreef op 14 februari 2009 @ 15:42:

Ja, dat is de lekkerste by far!

Pep, ik doe het ook altijd in een springvorm. Gaat prima!

Tot zover de tips van KeukenKess

Even smelten heur: ik liep net met de jongens naar de supermarkt en we kwamen langs een bloemenstalletje. Zegt Tony: "zullen we bloemen voor papa kopen?" Dus na de boodschappen mocht Tony bloemen uitkiezen. Hele hele weg terug heeft hij zelf een lief bosje rozen gedragen. Toen we bijna thuis waren zei hij: "wel jammer dat ze zo naar zeep ruiken, he?"
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Star schreef op 14 februari 2009 @ 15:42:

Ja die is lekker! Maar die met pecan is goddelijk.

Echt, geloof me.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven