Telefoon partner

29-08-2017 21:57 237 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even kort, ik vroeg ( om te testen of hij het zou doen) de telefoon van mijn partner, en hij wilde het niet geven, voelde zich gecontroleerd.

Mijn vraag , mogen jullie ten alle tijden in de telefoon van partner kijken?
Sophiever schreef:
29-08-2017 22:38
Zegt wat over jou en je relatie.
Wat zegt het dan over mij en mijn relatie?
Sophiever schreef:
29-08-2017 22:35
Waarom stiekem doen als alles in orde is? Daar zit geen logica achter. En met kul aankomen ja maar vriendinnen blablabla... dat kan als je een tiener bent maar als je boven de 30 bent en daar nog moeilijk over doet dan zit er echt iets mis in je relatie.
.
Juist niks mis met je relatie als je niet alles deelt. Vertrouwen heet dat.
Courage-- schreef:
29-08-2017 22:39
:bonk:
Pff. Ik ben blij dat ik van de meeste van mijn vriendinnen goed kan inschatten dat hun man de appjes en mails niet leest.
Zou ik namelijk niet waarderen.
Oja, ben al een tijdje voorbij de 30. :)

Wat een bijzondere instelling. :rofl:
Moonshine1984 schreef:
29-08-2017 22:40
Eens, als je relatie goed zit hoef je nooit stiekem te doen.
Wat is er stiekem aan dat je het niet nodig vindt dat je partner je appgesprekken en emails leest?
Sophiever schreef:
29-08-2017 22:35
Waarom stiekem doen als alles in orde is? Daar zit geen logica achter. En met kul aankomen ja maar vriendinnen blablabla... dat kan als je een tiener bent maar als je boven de 30 bent en daar nog moeilijk over doet dan zit er echt iets mis in je relatie.
Hoezo dat? Zit er een leeftijdsgrens aan privégesprekken met je vriendinnen?
Je hoeft zeker niet persee alles te delen, maar het gaat erom dat je niet spastisch hoeft te reageren als de één even je telefoon pakt om bijv iets op te zoeken etc.
Het gaat mij hier om hie raar zou het zijn geweest als hij de telefoon wel had gegeven en ik alle berichten zou gaan lezen,ik was dat niet van plan, maar omdat hij in mijn ogen met regelmaat spastisch doet met zijn telefoon (telefoon altijd op stil etc) dacht ik, ik vraag het gewoon.
Moonshine1984 schreef:
29-08-2017 22:42
Je hoeft zeker niet persee alles te delen, maar het gaat erom dat je niet spastisch hoeft te reageren als de één even je telefoon pakt om bijv iets op te zoeken etc.
Ghe, hij kan er niet eens in :proud:
Ik vond het echt al een heel gedoe om stiekem zijn vrijgezellenfeest te organiseren wat uiteraard ook via de app ging, maar dat is meer omdat je bijvoorbeeld je navigatie er in de auto op hebt en er dan berichten binnen konden komen toen hij ernaast zat. Toen wisten we natuurlijk in die periode wel de telefoons zijn geheim. Wat ben ik blij dat ik daar vanaf ben zeg. Niks te verbergen en als het makkelijker is gebruiken we elkaars telefoon. Overigens kijken we elkaars berichten niet in zou niet weten wat ik daar te zoeken heb.

Misschien is hij bezig met een verrassing voor jou? Dat is waar ik dan aan zou denken :-D
kihei wijzigde dit bericht op 29-08-2017 22:45
8.15% gewijzigd
Vergeef me dat ik schreeuw wat ik niet weet en dat ik zwijg over wat helder is, dat ik nooit zeg wat ik bedoel en dingen roep die ik niet voel.
Billy74 schreef:
Het gaat mij hier om hie raar zou het zijn geweest als hij de telefoon wel had gegeven en ik alle berichten zou gaan lezen,ik was dat niet van plan, maar omdat hij in mijn ogen met regelmaat spastisch doet met zijn telefoon (telefoon altijd op stil etc) dacht ik, ik vraag het gewoon.
Oh, telefoon op stil is spastisch.
3x check dan.
Ja, ik mag in de telefoon van mijn partner kijken.
Moonshine1984 schreef:
Precies. Als er spastisch gedaan wordt dan is er een geheim dat de relatie kan schaden. Anders denk je wel, oh ja joh pak dat ding maar. Alsof je partner geinteresseert is in vrouwendingen met je vriendinnen.
QueenArachnia schreef:
Hoezo dat? Zit er een leeftijdsgrens aan privégesprekken met je vriendinnen?
Volgens sommigen blijkbaar wel.

Blijkbaar moet je van zodra je samenwoont alles delen, dus ook de problemen met aambeien van een vriendin die hij toch niet / nauwelijks kent ...
anoniem_351483 wijzigde dit bericht op 29-08-2017 22:44
1.97% gewijzigd
Moonshine1984 schreef:
29-08-2017 22:40
Eens, als je relatie goed zit hoef je nooit stiekem te doen.
.
En dan hoef je elkaar ook niet te controleren :lightbulb:
MoirenPhae schreef:
29-08-2017 22:41
Wat is er stiekem aan dat je het niet nodig vindt dat je partner je appgesprekken en emails leest?
Dat is weer het andere uiterste en zou ik ook bloed irritant vinden. Maar als hij even mijn telefoon nodig heeft voor iets en bijv langs mijn whatsapp gesprekken/ mail moet scrollen.. zou me echt aan mn reet roesten eerlijk gezegd..
Tornacense schreef:
29-08-2017 22:44
Volgens sommigen blijkbaar wel.

Blijkbaar moet je van zodra je samenwoont alles delen, dus ook de problemen met aambeien van een vriendin die hij toch niet / nauwelijks kent ...
Oh, ik woon niet samen, dus hier zit alles goed!
Geen idee, nooit gevraagd. Ik denk van wel omdat hij wel eens zijn mobiel onder mijn neus schuift (als ik weer ergens niet op kan komen) met de mededeling 'Google dan even'.
Moonshine1984 schreef:
29-08-2017 22:45
Dat is weer het andere uiterste en zou ik ook bloed irritant vinden. Maar als hij even mijn telefoon nodig heeft voor iets en bijv langs mijn whatsapp gesprekken/ mail moet scrollen.. zou me echt aan mn reet roesten eerlijk gezegd..
Het ging om elkaars appjes en mails lezen enzo bij binnenkomst.
Sophiever schreef:
29-08-2017 22:41
Wat een bijzondere instelling. :rofl:
:rofl:
Moonshine1984 schreef:
Mee eens!
MoirenPhae schreef:
29-08-2017 22:45
Oh, ik woon niet samen, dus hier zit alles goed!
Je bedoelt dat je tijd hebt om ze te wissen zonder dat hij iets merkt :-D ?

Of wacht ... Da's dan ook weer "stiekem gedrag" dat er te weinig appjes zijn om te lezen :mrgreen: ?
Sophiever schreef:
29-08-2017 22:44
Precies. Als er spastisch gedaan wordt dan is er een geheim dat de relatie kan schaden. Anders denk je wel, oh ja joh pak dat ding maar. Alsof je partner geinteresseert is in vrouwendingen met je vriendinnen.
Wat een bijzondere conclusies trek jij.
Mag hoor, maar het is (ja, ís) wel gek dat je jouw bijzondere conclusies als algemene waarheid presenteert én je daarmee ook denkt te weten hoe het bij anderen zit.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Tornacense schreef:
29-08-2017 22:48
Je bedoelt dat je tijd hebt om ze te wissen zonder dat hij iets merkt :-D ?

Of wacht ... Da's dan ook weer "stiekem gedrag" dat er te weinig appjes zijn om te lezen :mrgreen: ?
Hij wist alles. Elke dag. Hij zal wel een hoop behoefte hebben aan stiekemheid dan.
@morain je hebt een paar keer nu gezegd dat ik moeilijk doe en of puberaal, maar dat is wat ik duidelijk probeer te maken, ik heb het alleen gevraagd, en hij heeft geen gezegd daarmee was de kous voor mij af, heb er geen ruzie over gemaakt heb alleengezegd dat het prima is.
Billy74 schreef:
Aha. Dus het klopt dat jouw vraag niet zomaar uit de lucht komt vallen.
En het verklaart dus óók waarom hij niet ontspannen kon reageren op jouw vragen.
Tja, er zijn in dit geval 2 opties:
1) jouw onderbuikgevoel klopt
2) je laat je gek maken door niets en hij reageert terecht geïrriteerd.

Hoe dan ook: je gaat er niet achter komen of je onderbuikgevoel terecht is of niet door hem dit soort vragen te stellen.
Of door zijn 'reactie te testen'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven