Telefoon partner
dinsdag 29 augustus 2017 om 22:15
Ik zou dat zo irritant vinden. Stuur ik jou een berichtje, leest je man het. Respectloos tov mijn privacy.lisbeth schreef: ↑29-08-2017 22:14Ja hoor, ik weet zijn wachtwoord en hij de mijne. Als ik bij hem een bericht hoor binnenkomen dan kijk ik van wie. Ik ben nogal nieuwsgierig. Maar dat doet hij ook bij mij. Ik heb niks te verbergen.
De enige wiens telefoon hier echt prive is is die van puberdochter
anoniem_338027 wijzigde dit bericht op 29-08-2017 22:15
3.48% gewijzigd
dinsdag 29 augustus 2017 om 22:15
dinsdag 29 augustus 2017 om 22:16
Ik vindt het in ieder geval belangrijk dat de ander niet geirriteerd of boos wordt om zoiets, ik had namenlijk wel de telefoon gegeven en er eigenlijk verder niet bij nagedacht, maar goed hij is mij niet. Maar waarom het mij wel verbaasd is dat hij wel altijd aangaf er geen problemen mee te hebben, nou dus wel.
MoirenPhae schreef: ↑29-08-2017 22:15Ik zou dat zo irritant vinden. Stuur ik jou een berichtje, leest je man het. Respectloos tov mijn privacy.
Nou en? Wat voor stiekeme dingen wil je Lisbeth sturen?
Als mijn vriend dit vraagt zeg ik ook nee. En ik heb NIKS te verbergen. Hij vraagt het alleen niet en ik vraag het hem ook niet. Hij zegt vast ook nee en ik weet 100% zeker dat hij niks te verbergen heeft. Ik vind altijd zo gek dat stellen een soort eenheid worden, wat van jou is van mij onzin. Beh. Ik heb een eigen leven, met eigen spullen en mijn vriend ook.
dinsdag 29 augustus 2017 om 22:17
Ik weet bij bepaalde mensen in mijn omgeving dat ik maar beter oplet wat ik schrijf.MoirenPhae schreef: ↑29-08-2017 22:15Ik zou dat zo irritant vinden. Stuur ik jou een berichtje, leest je man het. Respectloos tov mijn privacy.
Want dat hun man of kind geregeld meeleest.
Verrassingsfeestjes zijn zo bijvoorbeeld verdomd moeilijk te organiseren.
dinsdag 29 augustus 2017 om 22:17
Je man mag niet in je handtas zitten?
Je spreekt hier over 'niemand' maar dat lujkt me toch een behoorlijk groot verschil met je man.
dinsdag 29 augustus 2017 om 22:18
Waarom wordt privacy altijd geassocieerd met stiekem?
Misschien wil ik het over mijn aambeien hebben, of een ruzie met mijn vriend, de tienerzwangerschap van mijn dochter of de kanker van mijn ouders. Als ik het met haar man wil bespreken, app/mail/bel ik hem wel.
dinsdag 29 augustus 2017 om 22:19
.MoirenPhae schreef: ↑29-08-2017 22:15Ik zou dat zo irritant vinden. Stuur ik jou een berichtje, leest je man het. Respectloos tov mijn privacy.
Dat heb ik ook met mail, de trainer van mijn zoon heeft één adres samen met haar man. Hij leest dus ook haar berichten over de vereniging/het team etc. Ik vind hem een vervelende vent en dan laat hij ook nog altijd merken dat hij het gelezen heeft. Dat maakt het niet beter.
dinsdag 29 augustus 2017 om 22:20
Pff, vertel nou eens waarom jij het nodig vond om hem te controleren.Billy74 schreef: ↑29-08-2017 22:16Ik vindt het in ieder geval belangrijk dat de ander niet geirriteerd of boos wordt om zoiets, ik had namenlijk wel de telefoon gegeven en er eigenlijk verder niet bij nagedacht, maar goed hij is mij niet. Maar waarom het mij wel verbaasd is dat hij wel altijd aangaf er geen problemen mee te hebben, nou dus wel.
En dan bedoel ik niet zijn telefoon. Maar of hij hem zou géven. Of hij zich aan zijn eerdere uitspraak zou houden.
Ik proef wantrouwen en een machtspelletje.
Als je ons je werkelijke intenties vertelt, dan kunnen we je beter adviseren.
dinsdag 29 augustus 2017 om 22:21
Hier komt man toch ook niet in mijn handtas tenzij ik het hem zelf expliciet zeg of vraag.
Zelfde met de rugzak die ik meestal mee heb.
Nooit gezegd of gevraagd, maar dat is een soort standaard iets.
Ik zit ook niet zomaar aan zijn spullen.
dinsdag 29 augustus 2017 om 22:23
Juist. Dit soort dingen zijn voor ons dus een van de belangrijkste redenen om niet in elkaars telefoon te komen. Het gaat mijn man geen zak aan dat één van m'n vriendinnen een schimmelinfectie heeft, of dat een andere vriendin met een ander wil zoenen. Ik noem maar wat.MoirenPhae schreef: ↑29-08-2017 22:18Waarom wordt privacy altijd geassocieerd met stiekem?
Misschien wil ik het over mijn aambeien hebben, of een ruzie met mijn vriend, de tienerzwangerschap van mijn dochter of de kanker van mijn ouders. Als ik het met haar man wil bespreken, app/mail/bel ik hem wel.