Uitgerekend eind januari 2018 (deel 2)

01-06-2017 19:31 1132 berichten
Hier is deel 2 (als vervolg op ons oude topic: zwanger/eind-januari-2018-uitgerekend/l ... #p27149399) Nu met tabel!
Iedereen die zwanger is en eind januari is uitgerekend, kan hier meeschrijven :cheer2:

:heart: = kloppend hartje
:duckie: = goede 20-weken echo!
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
stellarules
(32/26)
Tweede 28 januari Meisje! :love: 22 december bevallen! :heart:
Januari-2018
(22/27)
Eerste 25 januari Jongen! :love: 12 januari bevallen! :heart:
Sophie
(26/32)
Eerste 23 januari Meisje! :love: 22 januari bevallen! :heart:
Die-ene
(29/31)
Eerste 29 januari Meisje! :love: 23 januari bevallen! :heart:
wahaki
(33/34)
Tweede 21 januari Jongen! :love: 24 januari bevallen! :heart:
Duikmuis87
(30/33)
Eerste 23 januari Jongen! :love: 26 januari bevallen! :heart:
Huismussie
(33/35)
Tweede 23 januari Jongen! :love: 27 januari bevallen! :heart:
flower29
(33/39)
Tweede 22 januari Jongen! :love: 2 februari bevallen! :heart:
Bibi30
(?/?)
Eerste 29 januari Meisje! :love: 6 februari bevallen! :heart:
Phlee87
(27/30)
Eerste 17 januari Jongen! :heart: :duckie:
sammie81
(36/33)
Eerste 31 januari Meisje! :heart: :duckie: IVF; mk dec '16
.
Jufjenn, Masjeel, Adaline, Rowiee_17. Bouvrie. Noor1807. Lin1402, Baby-nummer3, Fannetje, Knorretje2 & Viva-vida: jullie zijn zo stil dat we jullie uit de tabel hebben gehaald. Mochten jullie nog meelezen/-schrijven kunnen jullie jezelf altijd weer toevoegen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:28
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
92.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Sorry voor de radiostilte, ik ben nog een weekje weg geweest. Inmiddels weer begonnen met werken dus weer meer tijd om hier mee te schrijven. :)

Flower: heb je een fijne vakantie gehad? En is beginnen met werken een beetje meegevallen?
Ik weet niet zo goed of ik je moet feliciteren dat het een jongetje wordt of niet, zeker omdat je het zelf nog niet wilde weten.

Bibi: geniet van je vrije weken! En succes met klussen en verhuizen. Zijn jullie veel verder gaan wonen dan jullie oude plek?

Huismussie: fijn dat de babykamer al klaar is, kan me goed voorstellen dat het voor jullie fijn is het alvast te hebben. Hopelijk lukt het inderdaad om meer rust te krijgen nu de oudste naar school is!

Stella: wat laat die 20 weken echo. Gelukkig tussendoor nog een echo. Ik merk ook dat ik dat fijn vind, even de bevestiging dat alles goed is.

Phlee: gefeliciteerd met jullie jongen!

Januari: mooi shit dat je je baan kwijt bent! En ook al kunnen jullie van 1 salaris leven, zijn eigen inkomsten ook erg fijn. Ga je al op zoek naar iets nieuws of wacht je tot na de geboorte?

Duikmuis: lekker dat je zo'n actieve vakantie hebt gehad! En wat leuk dat je de baby voelt bewegen.

Wahaki: moeilijk wahaki, sterkte! Hopelijk helpt de 20 weken echo het echt te maken.

Wij hebben volgende week de 20 weken echo. Ben heel benieuwd of wij een meisje krijgen als tegenwicht voor alle jongens hier. :P
Verder zijn we nog niet bezig geweest met kinderkamers, kleertjes en namen. Vriend wil eerst weten of we een jongen of meisje krijgen, en we hopen te verhuizen voor de baby er is.
Die ene wij gaan weer lekker terug naar ons dorpje waar we vandaan komen. Het is ongv 15km verderop. Heerlijk straks weer de familie en vrienden om je heen en je vertrouwde plekje terug. Ook weer iets dichter bij werk. Blij als ik er zit en me "nestje" kan bouwen
Jullie? Gaan jullie ver verhuizen?
Zou leuk zijn voor de balans nog paar meiden;)
Ik voel haar nog niet dagelijks Januari. 18+3 nu. Wel fijn he, dat gespartel!

Lekker Die Ene, nog een weekje weg! Gelijk heb je :mrgreen: Het schijnt vanaf morgen herfstachtig te worden dus alles wat we kunnen meepikken is fijn!
Wat zegt je eigen gevoel over het geslacht?

Bibi dat is heerlijk. Heb ik een paar jaar geleden ook gedaan en achteraf gezien veeeeeeeel eerder moeten doen! Geniet ervan straks :bigkiss:
Die ene; lekker hoor nog een weekje weg. Wat Stella ook al vraagt heb je zelf een voorgevoel?

Bibi; leuk terug naar het dorp en je vertrouwde plekje.

Stella; ja ik voel hem wel elke dag maar de ene dag meer dan de ander. Soms voel ik hem maar 1 of 2 x schoppen over de hele dag en soms voel ik hem een halfuur bijna nonstop haha. Heel fijn gevoel idd
Bibi: leuk hoor, weer dichtbij familie wonen! 15 kilometer is ook nog goed te overzien. Ons plan is om 30/40 kilometer verderop te verhuizen, omdat dat handiger is met het werk van mijn vriend. Helaas nog steeds net zo ver van familie af als nu.

Mijn gevoel over het geslacht is wisselend. In het begin dacht ik een jongen, inmiddels droom ik over meisjes, dus ik heb echt geen idee.
Oh dan is het nog even spannend Die ene! Geen voorkeur? Vriend ook niet?

Wahaki ik ben benieuwd naar of je 20 weken echo goed was. Hopelijk alles zoals het moet zijn!
Jaaaa! Alles goed met de 20 weken echo.
En, ook wij krijgen een jongetje! 😍
Super! En van harte gefeliciteerd met je zoontje :cheer2:
Gefeliciteerd Wahaki!!

@die ene
Onze vakantie was wel even lekker.
We hebben veel dingen gedaan waar we anders nooit aan toe komen.
Grote opruiming /weggooien enzo.
Ook zijn we vast aan de babykamer begonnen.
De eerste werkweek zit er haast weer op en het is alsof ik niet ben weggeweest.
Je mag me feliciteren hoor ;)
Ik had stiekem het wel erg leuk gevonden als het een meisje was geweest. Ik heb al een jongen en hierna is het echt gebeurt, haha ;-D
Maar alles is gezond en ziet er goed uit en dat is het belangrijkste
Welkom bij de jongensclub wahaki! Fijn dat alles goed was!

Snap je lichte teleurstelling wel flower, een jongen en een meisje is toch erg leuk. Maar je zoontje zal vast ook heel blij zijn met een broertje!
Gefeliciteerd Wahiki en Flower met jullie jongetjes! :D
Gefeliciteerd met de jongens!
Wow wat een mannenbolwerk hier. Flower, ik snap je ook heel goed. Ik hoop toch echt wel dat, als het ons gegeven is om nog een kleintje te krijgen dit toch wel een meisje is. Al is het voor een broer natuurlijk wel echt leuk om nog een broertje te krijgen.

Ik probeer m'n leven weer beetje op te pakken. Is niet makkelijk. Ben wel weer aan t werk gegaan, maar valt me best zwaar. vind het vooral fysiek zwaar (dat had ik eigenlijk niet verwacht). Merk dat ik hele dag beetje zeurend gevoel heb in buik. volgens verloskundige is dit waarschijnlijk groeiende baarmoeder.

Veel plezier voor iedereen met het klussen in de babykamer. Wij zijn nog niet gestart. Heb wel aantal ideeën en gaan dit weekend op pad voor kinderwagen en commode.

Ik lees wel mee, maar heb niet altijd de energie om te reageren.
Alles kan als jij het laat gebeuren
Gefeliciteerd Wahaki en Flower met jullie zoons!
Ik word nu steeds nieuwsgieriger wat de onze wordt. Heb een kleine voorkeur voor een meisje. Nog een paar dagen geduld.

Flower: ik snap dat je het heel leuk gevonden had als het een meisje was geweest. Fijn dat je vakantie lekker was, spullen weggooien kan echt heerlijk zijn.

Sammie: nogmaals sterkte en hopelijk wil het oppakken van je gewone leven snel weer een beetje beter.
Sterkte Sammie, lijkt me lastig om de draad weer op te pakken. Neem je tijd en je rust.

Wat vervelend Wahaki zoveel pijn, van je bekken toch? Kan je nog wel werken of lukt dat niet meer? Zo naar als je lijf niet meewerkt. Ikzelf ben chronisch ziek maar daardoor merk ik dat ik de erge misselijkheid nu anders beleef als mijn normale gezondheidsklachten. Deze misselijkheid komt door iets concreets en heeft een einddatum, mijn normale klachten vind ik zo nutteloos en uitzichtloos. Hopelijk kan je in later stadium toch meer van je zwangerschap genieten, wie weet na de echo!

Wat leuk ook alle goede echo's. Wij moeten nog precies een week wachten. Mijn buik groeit lekker door, soms wel wat dagen een hele gespannen huid, dat de binnenkant sneller wil groeien als de buitenkant haha. Vervelend gevoel maar ach, op de misselijkheid na mag ik niet klagen. Ik voel de baby steeds vaker en steviger bewegen, hopelijk kunnen man en kleuter het ook gauw gaan voelen 😊
Zijn jullie al bezig met namen?
Voor een meisje hadden we gelijk al wat. Maar net als met mijn zoon, vind ik het weer zwaar lastig voor een jongetje.
Niet omdat het zoveel moois is, maar juist omdat ik vrij weinig mooi vind. :bonk:
Mijn vriend komt echt met namen, nou zo zou ik mijn hond niet eens noemen :$
Ik heb ook geen 1 jongensnaam die ik mooi vind!... zó moeilijk! Meisjesnamen genoeg.
Dus, als er iemand ideeen heeft, graag!!
Oh flower hier precies zo! Meisjesnamen waren we meteen al uit. Maar voor een jongen vind ik het zoooo moeilijk! Ik vind ook niets leuk. Ik werk in het onderwijs en dat maakt het nog moeilijker, omdat alle namen een associatie hebben. Gelukkig hebben we nog even de tijd! :)
Sterkte Sammie!

Hoe vindt jouw kleuter het Huismussie? Bewust ermee bezig? De mijne brengt 'zus' of de baby toch wel dagelijks even ter sprake. Leuk als ze straks ook kunnen voelen he.

Misschien kunnen we namen uitwisselen? :mrgreen:

Jongensnamen hadden we genoeg, met 1 favoriet. Meisjesnaam is lastiger. We hebben bij geen een naam nog WAUW gedacht. Wel twee namen nu waarvan we beiden zeggen 'leuk' maar uiteraard verschillende favoriet O_o Wij zoeken Hollands, een of twee lettergrepen en liefst iets met een ie-klank (i, ie, y) En geen misverstand mogelijk over hoe je het uitspreekt. Verder zijn we niet moeilijk :rolling:

Wat zoeken jullie voor soort naam?
Dank iedereen.

Hier zelfde. Genoeg meisjesnamen, maar jongensnamen best wel moeilijk. Ben benieuwd naar jullie jongensnaam stellarules?

Gelukkig hebben we nog heel wat tijd.
Alles kan als jij het laat gebeuren
Hier wel bezig en al een duidelijke favoriet. Vriendlief vindt die naam ook erg leuk alleen twijfelt nog of hij echt aan die naam wilt binden.
Meisjesnaam hadden wij ook zo bedacht. Misschien ooit voor een tweede hihi.
Ik vind ties ontzettend leuk en stoer maar mijn vriend helaas niet. Nou weten we dat we een meid krijgen en weten we de naam al. Die hebben we al vrij lang. Nu alleen vaker noemen en kijken of t hem ook echt is. Ik weet bijna zeker van wel.
Grappig Bibi, stond er bij ons ook op! Verder: Siem, Melle, Jack, Tygo, Noud, Ties dus en Boris. Onze favoriet deel ik nog even niet. Ik wil volgende week graag nog de bevestiging bij de echo dat we echt een dochter krijgen. Vorige echo was 5 weken geleden en toen lag ze verkeerd. Ik geloof wel dat de nipt onfeilbaar is maar heb toch graag die bevestiging. :mrgreen:
Hebben jullie hier al voorzichtig nagedacht over hoe en waar je wilt bevallen? Ik zit er de laatste dagen flink over na te denken en weet zo goed als zeker dat ik in het ziekenhuis wil bevallen.
@januari
Ik moet in het ziekenhuis bevallen. Er is weinig willen aan ;-D
Dit op medische indicatie omdat bij mn vorige bevalling (thuis) ik alsnog naar het ziekenhuis moest omdat de placenta na een uur nog vast zat.
Die hebben ze daar verwijderd. Zonder beloofde verdoving. Dus ik zie vreselijk op tegen de ziekenhuis bevalling o_o

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven