Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Hahaha Lil, jij dacht natuurlijk "Nu ik seizoen 5 in huis heb moet ik maar snel door de andere seizoenen heen? "

Vooralsnog is de rest van ons gezin nog niet aangestoken en met een beetje mazzel houden we dat zo. Meis gaat redelijk, alleen nog erge di**ee, en weinig puf, maar dat laatste komt al steeds meer teug gelukkig.

Heerlijk zonnig dagje vandaag zeg, daar word ik vrolijk van. Lief is samen met BJ in de tuin aan het werk geweest en dat eindigde in een potje voetbal. Dat zag er zo cute uit dat ik acuut (weer) verliefd op allebei werd.

Leuk voor Loentje Pimpel. Hoera!

Voor diegenen die een cursus zoeken, ziek zijn, niks om handen hebben, wat gewonnen hebben, zich tijdens avonddienst vervelen, iets anders aan hun hoofd willen, morgenochtend willen uitslapen, of gewoon heel heel heel heel erg van scrapbooken houden...

En natuurlijk zijn jullie me allemaal zeer dierbaar.

(Tot zo'n 10 jaar geleden lag mijn brievenbus helemaal vol. Nu ligt er al jaren een echo in. Gek. Ik ben net zo'n lekker wijf als toen. Lekkerder!)

Ik ben erachter.

Eten is mijn seks (ik wilde gisteren best even schuren, maar de tijd was niet daar, toen compenseerde ik het - en geheel onbewust- met allerhande vreterijen in de boodschappenkar en later in mijn giechel). En dat beste dames is in- en intriest. Op je 56ste, maar helemaaaal op je 36ste.

En daar komt nog bovenop dat roken mijn, ikbenNUGEENmoeder-moment is. (Chip wilde niet meer lopen, ik had mijn handen vol en last van rug, dus lopen moest ze. Toen heeft ze de hele weg gehuild en gekrijst. Bij elke uithaal die zij deed, gebruikte ze mijn zuurstof. Ik voelde bij elke snik of gier dat het lood in mijn schoenen schoof, mijn adem werd benomen, en licht apatisch door liep. Het duurde een halve straat, 15 minuten, en ik was als met een hamer bewerkt. Waarna ik bij thuiskomst maar weer een smijtinbedsessie gedaan heb, en 3 peuken achter elkaar gerookt heb.)

Ik kan als de kinderen het huis uitzijn linea recta door naar de overgang het bejaardentehuis een instituut de hemel.

~zennnnnnog 15 jaar, nog 15 jaar, nog 15 jaar, nog 15 jaar...~
Djiez, dat soort momenten ken ik. Bah! Levi had een jankdag vandaag, mijn zenuwen staan aan eind van zo'n dag op scherp.

Hier ook een lege brievenbus .. boehooeeeeeeeeeeee. Toen ik aan Bambi-man vroeg offie wel wist dat het valentijnsdag was vandaag en offie nog wat moois voor me had: 'Nee hoezo, je mag toch iedere dag naast me in bed liggen?!'

Tsssk, nee, dát is de hoofdprijs zeker.. waar is de romantiek gebleven! 16 jaar en 3 kinderen later ben je gewoon vanzelfsprekend..

*Tikkeltje gechargeerd, kijkertjes thuis..*

Ik ga roken, doe je mee Kjong?
*stapt bibberend aan de pc*

Koud hoor, buiten. Die pokkebrug was verdorie 2 uur te laat! Gelukkig kon ik iemand bellen, die me vervolgens die info kon gevens, dus ben ik even ergens wat gaan eten. Kwam ik Zoy's M&M nog tegen (groot zweeeeds warenhuis, dus) Daarna weer terug naar de bruggen.. nog niets in zicht.. ik voelde mij zuster Anna.. zag nog steeds reeds niets komen.. toen door naar brug eerder, waar ze om 16 uur zouden zijn, maar waar ik zo van afstand rond 17.15 nog geen beweging in zag. Daar zat een collega brugwachter in zo'n warm brugwachtershokje, dus daar ben ik maar bijin gaan staan. Konden we mooi zien, hoe ze bezig waren met hét brugonderdeel, dat ze kennelijk op een te groot panton (zo'n drijfding, ik zeg het vást fout) hadden gezet en nu over moesten hevelen en vast moesten zetten op een smallere.

Toen hij éindelijk dan toch in beweging kwam, werd het eigenlijk al te donker voor het fotograferen, zeker omdat ik geen aparte (grotere) flitser heb. Ik ben wel braaf de hele stad door geweest. Heb veel foto's gemaakt met lange sluitertijd (zoals op het strand) maar was zo dom geweest m'n statief te vergeten.. nu gebruik gemaakt van transformatiehokjes, brugleuningen en m'n fiets. Al met al een hele onderneming. En pas op weg naar huis kreeg ik het echt koud.

Het weer zat zéker wel mee!! Maandagmorgen gaat het oude brugonderdeel zelfde weg terug.. dus als ik dan nog een foto wil maken met daglicht, kan dat rond half 8 bij diezelfde bruggen (maar dan verwachten ze regen en zelfs sneeuw, is lang zo leuk niet)

Kjong.. adem in.. Meid toch.
Later is nu
~klokt een flinke scheut rum in de warme chcolademelk voor Driem~

Stoer dat je het toch gedaan hebt! En het zijn vast mooie kiekjes geworden. Die van het Slempweekend was ook heel moeilijk (want donker) en die zijn ook prachtig.

Ik ben eindelijk bijgelezen. Begonnen bij de Poes van Pim en de baby van Roque ( ), via het kinderfeestje van Zeefje (een Mooi Maak Feestje, met "echte" make-up en mooie jurken? bordjes beschilderen?) de verhuizing van Mado en Xop (spannend!!!!), het virus, en Bam die vrolijk wil blijven ( ) en de Draak van een Chip.

Hier in huis was ook één of ander stom virus dat buikpijn en diarree veroorzaakte; Jongste en MM hadden er flink last van. Ik heb weer een wit paard tussen mijn benen (Happy Valentine! ) maar nu weer allemaal aan het beter worden. Woensdag hebben we het Geheimzinnige Feest van Oudste gevierd. Dat was superleuk! We (MM en ik) hadden allebei een team met 4 meiden; die beide een kaart hadden met een route (het valt niet mee voor een negenjarige om kaart te lezen maar het is wel leerzaam, volgens mij) en ee aantal opdrachten. Ze moesten geheimtaaltekens ontcijferen, die MM op de stoep had getekend, ze moesten uit de antwoorden van vragen letters halen die een woord vormden (waarvoor ze een kinderdagverblijf in moesten om te vragen hoe het heette; eerst stond dat nog op het raam maar nu ineens niet meer ) en ze moesten een puzzel maken. Daarna hadden beide teams 4 woorden, die samen een zin vormden. Nadat ze die hadden gevonden, hadden ze een Belangrijke Aanwijzing; ze vonden in een boekje een foto van een stukje van mijn tuin, waar de Schat verstopt lag. Dat was een mooi kistje met daarin Echte Geluksstenen. Helemaal blij, die meiden! Fijn, tijdens het pannenkoeken eten hoorde ik ze zeggen dat ze het zo leuk vonden.

Donderdag fijn vergaderd met de Baas en Lil en Toet. En gisteren weer een heftige sessie bij de peut gehad, dus weer stof tot nadenken. Vandaag was het fijn; met MM gewinkeld en lekker gegeten (hij had gekookt; da kan ie ook al! ) en nu moet ik mijn was gaan processen anders kunnen we straks niet slapen. Hier ook geen valentijnskaarten in de bus maar wel een warm lijf zo meteen om tegenaan te kruipen.

Heb vandaag ook foto's gemaakt trouwens, van MM. Hij moet een foto hebben voor een congres waar hij op gaat spreken. Maar hij had alleen oude foto's (met haar en bril) dus hebben we een fotosessie in de tuin gehouden. Eén ervan (ik vind die het meest geschikt daarvoor) staat op mijn vriendjessite. En ook kinderfeestjes-kiekjes,

~trekt Dries voor de camera's weg en zet hem weer achter de tap~
Klinkt als een goed feestje, Bloes. Wij doen ook meestal speurtochten, en hier zitten wel leuke dingen bij die ik ga pikken. Diarree en wit paard klinken dan weer minder. (Ben jij zo'n paardenmeisje? )

Hier wel valentijnskaarten in de bus, maareh... niet voor mij voor mij hoor. Wél voor mijn dochters!

Verder heerlijk rustig lummeldagje, met veel vriendjes over de vloer, tekenen, dansen en dat soort gedoe. Lekker!

Ik heb gewoon vakantie, jihaaa!

Chip en Levi moeten maar gaan trouwen, dan.

Waarom plakt mijn plaatje steeds niet? Ik zie m even en dan verdwijnt ie.

Ook geen kaarten hier. Of rozen. En ik heb gewoon zelf chocola gekocht!

Ik wil ook een speurtocht, kan dat op slempweekend?

Plakt ie nu wel?
Da's vaag. Nu staat ie er in totaal drie keer?????

Bedtijd.

Trusten!
En oh ja, ik mis Mims hier ook.....
En bij Alex en Ely ga ik maar uit van Geen bericht is goed bericht?
ik zie hem gewoon 1keer toet.

Hier ook geen post, wel een (leuke) mannelijke collega (van wie een collega van mij al roept dat hij mij vast leuk vindt aangezien hij steeds als ik werk wel erg vaak even langs komt) die even kwam vragen of ik nog popst had. Waarop ik lichtelijk teleurgesteld verzuchtte dat zelfs op mijn werk niemand bedacht had dat het leuk zou zijn om een kaartje te krijgen. Daarop werd gereageerd met dat het vast verlaat was .

Altijd leuk, beetje flirten:)
Spannnennd Bentetje

EN als we toch namen noemen, met Meave ook alles goed? Leuke Valentijn gehad?

Ik heb volgens mij nog noooooit een Valentijnskaartje gehad, dus ik mis nu ook niets
Later is nu
Hai meisjes,

Ja sorry hoor, ik kon jullie bijna niet vinden. Ik heb namelijk mijn bril nu. En die ziet van dichtbij heel mooi scherp enzo. Maar in de verte dus niet. De winkel zei dat ik 'm de hele dag op moet, maar dat is dus echt niet handig. Binnen gaat nog wel, daar is niet zo veel verweg. Maar buiten is het om tureluurs van te worden. Lekker wazig allemaal. Maar eens kijken of ik hieraan kan wennen en anders even terug.

Of ze hebben het niet goed gezegd en ik moet 'm alleen op met lezen en computeren enzo (alsnog bijna de hele dag dus...).

Bam,

Pim, fijn dat poes terug is!

Dream,

Hoop binnenkort meer tijd te hebben om te forummen. Zal wel gaan lukken denk ik.

Dit weekend is best rustig, we hebben Miefliefs kindjes hier en de mijne niet. Volgende week is het andersom. En de week erna zijn we kinderloos. Kijk er nu al naar uit.

Ik had ook geen post trouwens. Kreeg gister wel bloemen.
Wat gek dat jullie geen kaartjes hebben gekregen. Hier stonden drie postzakken voor de deur

Hier inderdaad, geen bericht, goed bericht hoor.

Helemaal na de 2-0 van vanmiddag

Bloes, sterkte met je paard!

Kinderfeestje klinkt echt super zeg. En foto heb ik inmiddels gespot, MM staat zeker voor mooie man ? hihi

Meave, doe eens een foto met bril, ik ben benieuwd!
Zal ik snel doen Ely.

Hier ook voetbalkaartjesspaarders. Vijf.
:( heb ut geloof ik overgenomen van Meis, die is weer helemaal vrolijk en ik word al misselijk van een cracker. Ben het gekwakkel wel goed beu eigenlijk. Nou ja, komt wel weer goed de komende week. Heb mijn sportschoenen afgestoft en ga elke dag naar buiten om te bewegen. Energie zoeken.

Ben al tijden niet in AH geweest (shop meestal bij een Coop), dus weinig plaatjes hier om op te sturen.

*sluit af en gaat maar weer eens op toilet zitten*
ik heb een heuleboel dubbele. Dus via de mail maar alle nummers van degene die jullie nog missen

Dream, Meave, Pimpel?
Agossie Toet, beterschap hoor!
Weten jullie trouwens wie er gewonnen heeft van Feyenoord?
Ja Ely, ik had vanavond een hele irritante broer aan de telefoon die nog steeds denkt dat hij me op de kast krijgt als Ajax gewonnen heeft van Feyenoord.. (ik had vroegah een Feyenoord-seizoenskaart.. ja, ik weet het, klinkt kansloos maar toen speelden ze nog wél goed én liepen er een hoop lekkere mannen in dat team rond! Dus!)

Kwam verder alleen even gedag zwaaien want te moe.

Bah Toet, sterkte met virus en doe lekker rustig aan, oke?

Nighty night!

Ps. Ik wil Mims Hier Zo Snel Mogelijk Aan de Toog Zien Hangen. Dank U. *smak*
smak terug.

wauw een bril meave? Tegen de hoofdpijn? ben ook erg beniuef naar een foto...

Hier nog steeds een bedplassend meisje, snap er niets van, is al zeker een half jaar droog in bed en nu is het elke nacht wel 2-3 keer raak (als we haar niet zouden laten plassen tenminste, nu is het 1 keer per nacht). Niet leuk. Ook voor haar niet. Vooral ook omdat de antilekhoezen niet zo antilek zijn als ze pretenderen te zijn, vandaar het stinkbed, jakkes! Misschien maar een plasje naar de huisarts brengen voor de zekerheid?

Bah toet, toch besmet geraakt? Beterschap meid!

Net terug uit werk en ga zo mijn bedje maar eens in, voelt vast prettiger morgenochtend als ik dat nu doe, slaap ze!!
Goeimorgen!

Ik ben weer lekker op tijd. Kwam er gistrenavond achter dat ik om 9 uur een overleg heb, waar ik nog wat voor zuo doen.. pff

\

Wow.. Bambi een Feyenoordseizoenskaart..

hier ook blijdschap dat Ajax won. En Grunn.. wat is het leven voor de mannen dan toch ineens mooi. LD en ik hebben Pirates of the Caribbean 2 gekeken, zodat het leven voor ons, vrouwen, ook ineens heel leuk was

Verder heb ik me nog wat ingelezen over F. en ik word er niet blij van, moet ik zeggen. Normaliter had ik nl altijd wel pijn, maar zeker in de knieën ging het altijd ook weer over. Nu al weken niet en als ik zo lees, nooit niet meer. blegh. Gelukkig kan ik wel heel veel dingen, die ik vergeet of vergeten ben, op de F gooien

En het is me duidelijk dat ik niet (meer) moet gaan solliciteren op banen met meer uren dan ik nu heb. Waarschijnlijk kan ik dat niet aan. En vooral dat, dat voelt ineens heel erg .. eh.. ziek. Aan de andere kant is een het bevestiging, vanwat ik altijd al voelde, maar niet wilde accepteren, omdat ik het een soort van aanstellerij vond.. waarom zou ik tenslotte niet meer kunnen werken? Nou, daarom dus.

Fijne dag iedereen!
Later is nu
dat heet nou acceptatie dream....meid wat rot voor je, maar ik vind dat je je er heldhaftig doorheen slaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven