Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
quote:kjong schreef op 17 februari 2009 @ 22:24:

En teon wist ik weer even wie ik was als ik relaxt ben, want na ost gingen we met toetdellafammiye uit eten (waarbij ik mijn kinders kreeg overgedragen) en kreeg ik gewoon geén eten.

Ik ben nl onzichtbaar als ik relaxt ben.

En heb ik toen de rest al klaar was, alsnog mijn hoofdmaal kunnen nuttigen. Maar dat is toch anders tussen de lege borden en ondertussen dreinerig wordende kindertjes.

Wie Gordon Ramsey een eikel vindt is nog nooit overgeslagen in een restaurant.Was zeker een Turk!?
quote:pimpel schreef op 17 februari 2009 @ 23:09:

Verder ben ik vandaag bij de huisarts geweest (ook voor stoppen met roken, heb er een dagtaak aan zonder dat ik begonnen ben met stoppen ) en heb Champix voorgeschreven gekregen, waarmee ik ook al ben begonnen vandaag (moet een week van tevoren) had de hele dag gevoel dat ik me ook echt een beetje maf voelde, dus het zal wel wat doen.

Supra gebruikt(e) ook Champie om te stoppen met roken. Misschien heb je wat aan haar ervaringen?

En als je sex hebt na 12 uur 'snachts, is dat ook ochtendsex hoor.
Ah, in dat geval heb ik zeer regelmatig ochtendsex... maar ik wil wel weer een keer ontwaaksex of middagsex of of of...

Oh, ben wel benieuwd naar ervaring Champix van Supra... (Dusseh.. Supra als je meeleest?? vertel eens.. )
en pim, kan je nog lopen. Men 3 uur sporten als je slechtsw om te oreinteren gaat lijkt me ook niet echt goed! wel goed dat je zo fanatiek aan het voorbereiden bent. Wat is champi?

Ga lekker op pad naar dierentuin in lils stad.
3 uur!!!! Sporten!!! Mens, Pimpel; je bent zot Kan je uberhaupt nog bewegen nu? Wel heel stoer dat je gaat stoppen met roken en je daar zo op voorbereid, hou vol!

Ochtendsex... Dat vind ik echt het allerlekkerste. Laatst gebeurde het opeens, kindjes zaten beneden tv te kijken geloof ik , toen wist ik opeens weer hoe leuk ik dat vind en dat ik het mis (maar beter avondsex dan geheel geen sex, dus zal niet zeiken).

O Bentetje, dat is leuk: er is speurtocht in het, eh, grotenepbeestenbos zeg maar , hebben wij zaterdag gedaan. Wel jammer dat ik er nou niet ben anders hadden julli erna bij ons de warme choco kunnen doen. Maar hier zijn is ook lekker.

Buik gaat langzaam beter, ik ben alleen wel bang dat ik afval want ik kan voor mijn doen echt heel weinig eten (buuhuu). Nou ja, dat komt wel weer een keertje goed. Het is ontzettend leuk om hier met Zoon te zijn, hij is nu even mee naar haar werk maar ze komen zo weer hier terug en dan gaan we ontzettend buiten spelen in dikke sneeuwpakken; van heuvels afroetsjen op sleetjes en zo. En het reizen was zoooo rie-lékst. Ik sukkelde steeds in slaap van ziekzijn, en hij zat naast me boekjes en strips te lezen en opeens waren we er gewoon.

Zo, ik ga even kleren aantrekken zodat ik startklaar ben als dat jong hier weer verschijnt
meid, wat klinkt dat heerlijk! Geniet er maar lekker van. Kinders staan te stuiteren bij denken aan grotebeestenbos en ik had ook al bedacht dat het jammer was dat je daar bent en niet hier. Maar niet getreurd, we amuseren ons vast nu ook goed!
Oh jee Lil, ik vrees dat dat virus via mij en Meis komt. Meis begon donderdagnacht te k*tsen en was dagen aan de d**ree en ik vanaf zondag ook drie dagen heeeeeeel heftig. Heb drie dagen op anderhalve beschuit, een banaan en een beker bouillon geleefd. Sorry, ik wist dit niet toen ik donderdag bij je aan de eetvergadertafel zat.

Ben vandaag maar weer eens aan het werk gegaan (had afgelopen twee dagen gelukkig vrij). Blegh (ziek zijn, niet werk).
Goeidag

M'n zus staat onder de douche, de kinderen zijn druk enzok, dus ik ben even achter de pc gekropen

Museum was zó leuk. Ik baal echt dat we dat soort musea niet meer inhet Noorden hebben. De réis naar het museum was nl. HELL, waardoor ik gelijk weer genezen ben van Randstad. 1 uur file onderweg! En toen van museum naar zus nog stil gestaan tussen Utrecht en Amersfoort. NIETSSS voor mij. En al helemaal niet goed voor zere gewrichten enzo. Maar goed, is nu weer redelijk in orde. Heb tegen de gewoonte in wijn gehad, en dat ontspant dan enigzins (totdat jeuk losbarst )

Kjong, JIJ ONZICHTBAAR?? Vrij ongeloofwaardig verhaal Maar fijn dat je zo relaxed was!

Lil, snel beter worden en verder genieten.. hoewel sneeuw voor mij niet genieten is, kan ik me voorstellen dat even relaxed kind alleen enzo heel fijn is.

ochtendsex heb ik heul vaak en is idd heerlijk

(fijn hoor, grotere kinderen, die zichzelf beneden redden)

Jeetje Pimpel.. wat de rest ook zegt.. kun je je nog pijnloos bewegen? Knap hoor!

Zo

volgens mij moet ik nu onder het gemalen water

Wat fijn Bloes, dat jij ook iemand zo kan helpen! Nog tips nodig voor makkelijke maaltijden (hartige taarten, aanbeveling )

Toedels
Later is nu
Oh, goed dat je het even meldt zeg; wij dachten écht allemaal dat je Lil expres ziek had gemaakt!

(KUS, rustig aan en ziek goed uit!)

Veel plezier Zoon en Lil! Erg lekker, afgezien van buikgedoe!

Ik word een beetje kriegel van de spanning. Morgen is de zitting en ik denk wel dat ik er goed voorsta maar het is toch weer spannend of de rechter er hetzelfde over denkt. Ben net bij de advocaat geweest, nog eens alles doorgesproken en nu moet ik het van mezelf aan de kant leggen om te kunnen werken.

~neemt een kop rooibosT en verdwijnt richting kantoor~

Bentetje, heb je al aan de kinderarts gevraagd of deze het bedplassen van KK kan verklaren? En hoe is het nu met GG? Die ging toch naar een peut, een tijd geleden? Ik ben zo benieuwd hoe het nu met hem gaat.

Dikke knuffel voor Bam en iedereen die het nodig heeft
Driem, we hoeven w.s. pas over een paar weken te gaan koken (ze wordt dan pas geopereerd; eerst moet de wond helen van de laatste ingreep. ) maar recepten zijn hier altijd welkom!
:( Verdrietig bericht van die vriendin Bloes.

Lief dat je kookaanbod hebt gedaan!

alvast voor morgen!

Verder zijn jullie ook allemaal Lief en zeker niet onzichtbaar.

Heb ik geen antibedplastips (jee, wat vervelend zeg, zowel voor de kinderen als voor de ouders) en ben ik verder ook niet zo heel erg gezellig denk ik, dus Liefs van mij en tot later.
quote:pimpel schreef op 18 februari 2009 @ 00:08:

Oh, ben wel benieuwd naar ervaring Champix van Supra... (Dusseh.. Supra als je meeleest?? vertel eens.. )

Supra leest mee

Knap Pimpel het besluit nemen en met de pillen beginnen. Daarnee heb je al een heel stuk gewonnen!

Overigens ik ben niet met champix gestopt, maar met tabex, de goedkope oostblokvariant van Champix, dankzij een tip (en het restant) van Anemoon. maar werking is hetzelfde en vergeleken met een collega die wel champix heeft gebruikt ook dezelfde (bij)werkingen.

Ik hoop je niet gelijk te demotiveren, want stoppen met roken is niet leuk. Ook met pillen niet.

Om maar even met de positieve kanten te beginnen (vergeleken met eerdere stoppogingen met pleisters of zonder hulpmiddelen)

- ik heb nog steeds een kort lontje, vorige keer was het lontje verdwenen en was er direct explosiegevaar (op een dusdanige manier dat mijn toenmalige geliefde mij smeekte om weer te beginnen)

- geen vreetbuien om gebrek aan nicotine te compenseren (oftewel ook nog geen kilo's erbij).

- stoelgang iets onregelmatiger, maar bij vorige stoppoging had ik een complete vertsopping, dus dit is winst

- het hoofd is rustiger en roept niet constant ik moet nu roken

- na twee dagen niet roken, rook ik al beter (met name als mensen gerookt had rook ik dat gelijk, maar ook andere geuren kwamen veel beter tot zijn recht.

Van een smaakverbetering heb ik nog niets gemerkt, misschien daarom ook nog geen vreetbuien

Negatief:

- Gelijk na het starten met de pillen heel actief dromen, geen nachtmerries, wel heel levensecht. Dat verdween bij mij na een week. (hetzelfde gebeurde ook bij mijn champixcollega)

Maar wat me echt het allerergste is tegengevallen is na het actieve dromen, het slapen niet meer wilde. Nu nog steeds moeizaam. Vier uur per nacht en dan wakker. Nu heb ik geen kinderen dus ben niet zo gewend aan onderbroken nachten). maar daar werd ik echt gillend gek van. Nu gaat dat inmiddels langzaamaan wat beter.

Maar om weer even positief te eindigen de afhankelijkheid verdwijnt en daar ben ik eigenlijk nog het meest blij mee en daar heb ik het slecht slapen wel voor over. Een drukke dag waarin veragderingen in elkaar doorlopen, zonder het hectieke gevoel, ik moet een rookpauze. Avonden vind ik het lastigste En bij teveel drank.... ben ook al wel een paar keer inmiddels de fout in gegaan. Maar zoals Kjong het me uitlegde zolang je bietst ben je nog gestopt .

Hoop dat je wat aan het ervaringsverhaal hebt.
.......

Zohee, Suup..

......

Ik ga echt niet stoppen..
Pim, ben nu al trots op je.

Bloes, en sterkte morgen! Houd je ons op de hoogte? Een groepsmail misschien als te privé voor hier?

Vietje doet het op paracetamol redelijk. (Oh, had ik eigenlijk wel verteld dat hij ook ziek is?).

God, wat wou ik nou schrijven.

Lenteslemp sucks. Want ik kan niet mee. En ja, ik ben jaloers.

Hm, ik ging echt ergens op reageren. Echt. Oh ja.

Mootje plast ook nog in bed en heeft ook nog een broekje aan Bentetje. Hij is nu 8,5.
Sterker nog: zolang je zelf geen pakje hebt gekocht, ben je nog gestopt.

Ik stop ook -nu- niet. Het is mijn moederzuurstof.
Lenteslemp sucks?!?!????????!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

Ts.
Ik zit net (voor het werk, echtechtecht, voor het werk) te plaatjeskoekelen op een bepaald adres. Komen er allerlei trouwzalen voorbij.

Op een foto staat een jonge slanke mevrouw in een witte jurk met sleep.

Zo zie ik mezelf echt niet staan. (Niet dat ik al eens Ja heb gezegd...)

Toen ik 22 was misschien. Of mijn onze dochter. Maar nu vind ik mezelf daar niet geschikt voor.

Sta ik met mijn Oprah-armen bekneld in zijde, en zit mijn ribbenkast onder mijn, door strak getrokken kapsel omhooggetrokken, onderkin vanwege een korset.

Ik moet er niet aan denken.

Soms wil ik wel terug naar de jaren 50.

Toen er voor elke leeftijd nog een dresscode was.

Ik zou nu in een bloemetjes-overgooi-schort mijn gloedjenieuwe wasmaasjien aan de buurtjes laten zien. En mag ik over 5 jaar aan een permanentje.
Moederzuurstof! Precies, dát is het, wat een goed woord!

Een excuus om even buiten te mogen staan zonder gestoord te worden door kinderen..

Ik steek er nog 1 op.

Doe je mee, Kjong? Pimp ook? Nu mag het nog!
Van mij mag je nu al een permanentje, Kjong. Het zou je alleen voor geen meter goed doen.

Over bruiloften gesproken.

Vanmorgen trouwde een vriendinnetje van mij, om 9.30u in stadhuis, 9.45u weer naar buiten. Lekker met heel klein kringetje mensen, zij in een hip paarse jurkje en 8 maanden zwangere buik, hij ton sur ton paars/wit truitje en spijkerbroek.

Het papiertje was binnen, wie wil er koffie?, geen gezeik, ze deden het precies zoals zij het wilde,Hehe, zo kan het dus ook. Was leuk om te zien.
Ha. Ik had al een permanentje op mijn dertiende.

Sterkte Pim. Je kunt het!!!
Oh ja, trouwen. Was leuk. Zou ik zo nog een keer doen. Nog leuker dat jullie er dan deze keer bij zouden zijn!
Ik ga nu met kinderen naar de film. Voorjaarsvakantieactiviteit. Heel actief he?
Heeeeel aktief Toet.

Ik had voor deze week álles rond. Had de gotganse nog-lang-geen-fokking-voorjaar-s-vakantie-pret-en-aktiviteiten in kannen en kruiken.

Hebben 'ze' besloten niet landelijk mee te doen (ik trek mijn vakantie-info-data altijd van ministerie van onderwijs-site af) maar met carnavalsweek.

Het is wel een gelovige school, maar géen katholieke, een protestantse! Hoe durven ze!

Ze verkleden zich niet eens in de kleuterafdeling, zo erg tégen zijn ze.

Maar goed, nu 'moet ik nog even' volgende week regelen...

Zo. Wie schenkt er wat in?

Ik heb dorst als een nijlpaard met suikerziekte.
~schuifT de rooibosT van Bloes aan de kanT (vind je dat echt te knagen? het ruikt naar overjarige sigaren) en wachT ongeduldig op Lil haar choco met rum~
anoniem_6508c736c41ff wijzigde dit bericht op 18-02-2009 16:17
Reden: sja, rara
% gewijzigd
Ja! Borrel, kom maar door! Sigaret steek ik er ook nog lekker bij op. (Dank Suup voor je uitgebreide verhaal! Je hebt me niet gedemotiveerd! Kom maar op met die kwalen en klachten ik kan ze hebben! (Denk ik...)

Trouwen zou ik graag eens over doen, niet echt natuurlijk, maar wel nog een keer een hele mooie jurk (niet wit) een groot feest mét drank. Pompel en ik hebben het er wel eens over gehad dat we dat doen als we 10 jaar getrouwd zijn, dus dan weten jullie het vast. (29-11-2010)

Ik heb best spierpijn, maar niet heel erg. (Al schijnt het dat het morgen erger wordt?) Tot nu toe valt het met mee. (Ook wat ik kon in de sportschool, ben fitter en sterker dan ik dacht, maf he?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven