Seksklets, deel 60

vrijdag 1 september 2017 om 09:56
vrijdag 1 september 2017 om 10:46
Ik denk dat hij gewoon neemt wat hij krijgen kan. En dat hij denkt dat ik hem de tijd ga geven om in de lifestyle te groeien ofzo? Hoe dan ook, voor mij is dit een nee. Ik trek dat ook niet. Met mijn wispelturigheid elke dag een optie hebben? Dan laat het me niet meer los... Ik wilde geen serieuze relatie, maar voor mij gaat een seksrelatie met hem ook niet werken. Mijn andere mannen zien me ook liever vaker, maar aangezien hij dichtbij zit zal dat voor mij te veel druk zijn. En hoe fijn het ook is om bij hem te zijn, de seks met de anderen is gewoon beter. Nogal essentieel voor een seksrelatie...
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
vrijdag 1 september 2017 om 11:44
vrijdag 1 september 2017 om 11:59
Oei roos..hoe lang is dat geleden ongeveer??
Dan kan ik even terug zoeken...staat de post er niet meer??
En omdat viva totaal geen haast lijkt te maken met hun berichtendienst hier een mailaccount zodat mensen die me willen bereiken dat ook kunnen
alternatiefvoorvivamail@gmail.com
Dan kan ik even terug zoeken...staat de post er niet meer??
En omdat viva totaal geen haast lijkt te maken met hun berichtendienst hier een mailaccount zodat mensen die me willen bereiken dat ook kunnen
alternatiefvoorvivamail@gmail.com
anoniem_220641 wijzigde dit bericht op 01-09-2017 12:04
73.09% gewijzigd
you can't handle the truth
vrijdag 1 september 2017 om 12:33
Momenteel heb ik de durex organsm intense gebruikt en die was wel prima, alleen is het een heel klein flesje. Toen deze op was hebben we de durex voor hem en haar gebruikt waarbij je twee soorten hebt. En ik weet niet waarom maar hier trok alles heel strak van en werd het ook pijnlijk. Zowel bij hem als bij mezelf.
Sinds dit gebeurd is ben ik nogal angstig naar het opnieuw proberen want straks doet het weer zo'n pijn. Ik heb een hele hoge pijngrens maar dit was niet fijn. Geen idee of andere mensen dit probleem ook hebben gehad.
Vandaar dat ik opzoek ben naar een betrouwbare vervanging.
Sinds dit gebeurd is ben ik nogal angstig naar het opnieuw proberen want straks doet het weer zo'n pijn. Ik heb een hele hoge pijngrens maar dit was niet fijn. Geen idee of andere mensen dit probleem ook hebben gehad.
Vandaar dat ik opzoek ben naar een betrouwbare vervanging.
vrijdag 1 september 2017 om 14:42