Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Het was erg relaxed!Het begon wel een beetje op zijn vrijdag de dertiende, misverstand over locatie enzo... En nee, mijn wraakactie was voor een ex-sv bedoeld maar ik ga er mijn tijd niet meer aan verspillen.

@ Mac, goed gehandeld hoor! Ik zou iemand ook graag irl zien, zegt meer dan foto's. En een accent kan juist wel geil zijn als de man in kwestie dat ook is. Ik kick zelf ook meer op intelligentie. En even voor de duidelijkheid, ik 'scoor' niet op Marktplaats. Hoewel ik van de week weer van een kennis hoorde dat ze haar 'fatboy' te koop had gezet en daar een hele leuke date aan over had gehouden.
@stew , ik begin het te begrijpen... Lekker voor je, dat het relaxed was..haha..
@Stew: Klopt. De date was inderdaad leuker dan de fatboy (die ik inmiddels weer in de verkoop heb gezet op een niet nader te noemen site waar veel tweedehands goederen te koop worden aangeboden)
het valt niet meer hoor... maar we blijven het karretje trekken! Ik mis m'n vriendje wel.... Of mis ik niet hem maar de warmte, de aandacht, mailtjes en de smsjes??

Heb nu wel zin in een weekend hangen op de bank tegen mijn eigen vriendje aan....

Stew, dat "wraakgevoel" ken ik wel, je wilt dat hij ook pijn voelt ofzo...

Iemand nog een spannend verhaal/vooruitzicht?...
Yep.....morgenavond!!

Kan niet wachten en ben bloedjenerveus!
Vertelde ik eerder nog dat ik volgende week vrijdag weer een date heb staan. Gaat ie nu naar alle waarschijnlijkheid niet door er zijn problemen op z'n werk en weet niet of hij vrij kan krijgen. Boehoeee. Dus helaas voor mij niks spannends en geen leuke vooruitzichten.

@Vam ik ken je gevoel! Heerlijk he die zenuwen? Vertel je wel even hoe het was? Altijd leuk om die verhalen te lezen! Veel plezier alvast!
hey dat is shitty Petie!

Ja ik zal een verhaaltje doen hier....mits er oren naar zijn of in dit geval ogen dan!!!
Jaaa mijn ogen willen wel wat leuks lezen hoor! Want leuk zal het zeker wel worden denk ik zo! En hebben jullie de hele avond de tijd of zelfs ook nog de nacht erbij? Kortom ik ben weer lekker nieuwsgierig! Ik zal klaar zitten :-)
je hebt denk ik wat gemist....

Het is nl niet met een man. En ja we hebben de hele avond en nacht samen!!!
Mijn handen jeuken, Vam ......
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Waarom jeuken jouw handen Miss Thang?

Ben jij de date van Vam?

Vam, wens je een superavond/nacht!
Uh..... graag even nadere uitleg??? Missen we hier iets?
waarom heb ik nu het gevoel dat we op het verkeerde been worden gezet.
He Loeder/Mrs Lucky/buurvrouw
Neehoor, ik dacht het al eerder te lezen. Veel plezier meiden!
Hee schaapje,.... kijk nu eens even uit als je weer over die schutting klimt...
Goede middag!! Valentijn vandaag... maar goed dat is niet voor SV´s heb ik begrepen..

Vam..hééél veel plezier met je date!!
Ooooo hihi. Ik had dat wel gelezen idd maar wist niet dat dat vandaag zou gaan gebeuren. Kan me voorstellen dat je bloedje nerveus bent! Wordt dit je eerste ervaring? Geloof het wel he?

Nou veel plezier he!
Meiden, have fun en we lezen wel of het is bevallen

Zit ik net te denken over het wel of niet toelaten van een potentiële sv2, omdat sv1 en ik soms wel een hele lastige agenda hebben, belt sv1 dat hij tijd heeft gemaakt ... Ik ben weer even tevreden
voor herhaling vatbaar....;-)
VM, zo makkelijk kom je er hier niet vanaf haha, verslag willen we :-)
Ze zit nu naast me en we zitten heerlijk na te genieten mutsen van een heerlijke geile gezellige avond....

De avond was inclusief twee flessen champagne, lekker hapje, heerlijke gesprekken om vervolgens daarna naar boven te vertrekken en elkaar helemaal te ontdekken.....Needless to say dat het ontzettend spannend, erotisch en geil was....

Ohja....denk er ook nog maar even een douchesène bij!!!
zo! Nog twee weekjes werken en dan begin ik met mijn nieuwe baan.

Heb zijn telefoonnummer, mails en smsjes gewist. En ga proberen niet meer aan hem te denken. Die laatste twee weken ga ik hem zoveel mogelijk ontlopen.
Recuerdo... ...als je wat kwijt wilt?...
* stuurt een naar recuerdo*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven