Het is zaterdagmorgen!
zaterdag 2 september 2017 om 08:01
Goedemorgen luitjes, er is weer een nieuwe dag aangebroken en wel een zaterdag, dus ik dacht kom, laat ik eens een zaterdagmorgentopic openen, weleens gezellig weer. 
Het wordt voor mij een rustige dag. Er wordt vanmorgen een pakketje opgehaald en vanmiddag ga ik even naar de markt en een rondje stad maken.
Het wordt een prima dagje, niet te warm en droog, goede dag om buiten te zijn.
Helaas is die schadevergoeding van 130.000 euro die mij een uurtje geleden nog beloofd werd nog niet gestort, dus ik moet het rustig aan doen in de stad.
Wat gaan jullie doen vandaag? Zijn er grootse plannen of hou je het simpele en rustig?
Het is net vakantie geweest, dus kan me voorstellen dat niet iedereen zit te wachten op een hoop heisa. Aan de andere kant kan het natuurlijk dat je er nog geen genoeg van hebt en op avontuur gaat. Laat het me weten. Ik ben benieuwd.
Het wordt voor mij een rustige dag. Er wordt vanmorgen een pakketje opgehaald en vanmiddag ga ik even naar de markt en een rondje stad maken.
Het wordt een prima dagje, niet te warm en droog, goede dag om buiten te zijn.
Helaas is die schadevergoeding van 130.000 euro die mij een uurtje geleden nog beloofd werd nog niet gestort, dus ik moet het rustig aan doen in de stad.
Wat gaan jullie doen vandaag? Zijn er grootse plannen of hou je het simpele en rustig?
Het is net vakantie geweest, dus kan me voorstellen dat niet iedereen zit te wachten op een hoop heisa. Aan de andere kant kan het natuurlijk dat je er nog geen genoeg van hebt en op avontuur gaat. Laat het me weten. Ik ben benieuwd.
zaterdag 2 september 2017 om 12:12
Ik heb twee loggia's, dat is zijn inpandige balkons, dus ik kan het hele jaar alles laten staanTroeteltje schreef: ↑02-09-2017 12:09Verschil moet en zal er zijn....en daarom staan jouw balkonmeubels vast nog te schitteren op hun plek. Klaar voor de volgende ronde. Of haal jij die het gehele jaar door niet naar binnen?
zaterdag 2 september 2017 om 13:33
Ja joh, je hebt werkpaarden en je hebt sierpaarden.Troeteltje schreef: ↑02-09-2017 12:23Dat is een decadente bedoening daar.
![]()
En die schoenenrekken hebben gouden plankjes?
zaterdag 2 september 2017 om 13:33
Goede zaterdag allemaal!
Mijn dag begon om half zes, kleuter had in bed geplast en kon vervolgens niet meer slapen.
Kleuter is vandaag moe en hangt overal overheen en gilt schreeuwt en huilt veel.
Je hebt van die dagen.....
Lekker naar de stad geweest, kaasuien brood gehaald bij de bakker en verse champignonssoep gemaakt..
Verder nog geprobeerd een slag te slaan in het huishouden maar niet erg vooruit te branden en misselijk (6 weken zwanger van kindje 3).
Zonnetje schijnt: straks met dreumes, oververmoeide kleuter en man op de fiets (3 km) naar de Trekkertrek
yeah i know.. meer voor het genot van man en zoon, maar dan zijn we er lekker even uit.. dreumes en kleuter kaplaarzen aan en lekker rondlopen in de modder...
Vanavond lekker alleen op de bank, want man moet bier drinken met boeren..
Fijne zaterdag allemaal
Mijn dag begon om half zes, kleuter had in bed geplast en kon vervolgens niet meer slapen.
Kleuter is vandaag moe en hangt overal overheen en gilt schreeuwt en huilt veel.
Je hebt van die dagen.....
Lekker naar de stad geweest, kaasuien brood gehaald bij de bakker en verse champignonssoep gemaakt..
Verder nog geprobeerd een slag te slaan in het huishouden maar niet erg vooruit te branden en misselijk (6 weken zwanger van kindje 3).
Zonnetje schijnt: straks met dreumes, oververmoeide kleuter en man op de fiets (3 km) naar de Trekkertrek
Vanavond lekker alleen op de bank, want man moet bier drinken met boeren..
Fijne zaterdag allemaal
zaterdag 2 september 2017 om 16:45
zaterdag 2 september 2017 om 16:51
Dank je wel
zaterdag 2 september 2017 om 18:00
Doe ik, wat lief dat je me helpen wil.
Meld je het even als je um hebt en dit leest
Het was een geweldige dag maar ik had andere schoenen aan, mijn arme pootjes...
Maar het belangrijkste is dat ik een erg leuke dag had!
anoniem_351879 wijzigde dit bericht op 04-09-2017 20:50
3.80% gewijzigd
zaterdag 2 september 2017 om 19:11
zaterdag 2 september 2017 om 19:22
Nah Filee, je was wel onder de indruk! Op 2 topics posten bewijst dat
zaterdag 2 september 2017 om 19:24
Ja! Ik moet er even van bijkomenherfstappeltaart schreef: ↑02-09-2017 19:22Nah Filee, je was wel onder de indruk! Op 2 topics posten bewijst dat![]()
Zo mooi lichaam
Alleen een beetje jammer dat hij te jong voor mij is.
zaterdag 2 september 2017 om 19:26
Sst. Zeg dat nou niet. Ik vind 30 al erg genoeg
zaterdag 2 september 2017 om 19:28
Te jong? is er zoiets als te jong? Nahhh, daar heb ik nou nog nooit bij stil gestaan.
zaterdag 2 september 2017 om 20:08
zaterdag 2 september 2017 om 20:19
Het uitzicht was niet verkeerd neeAlicereturns schreef: ↑02-09-2017 20:08Ben het met mevrouw Teau eens, leeftijd zegt helemaal niks..
Ach en alleen van het uitzicht genieten is ook leuk..![]()