Napraattopic deel 90
vrijdag 25 augustus 2017 om 16:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 2 september 2017 om 19:09
Veel plezier!Solomio schreef: ↑02-09-2017 17:39Ik zit zo heerlijk uit mijn nek te kletsen.
gezondheid/chronische-vermoeidheid/list ... #p27500947
Pientje om 17.11.
En ja, het is daar volstrekt offtopic, maar als ze ook op dat soort topics hun verderfelijke anti-buitenlanders-redeneringen plaatsen moet ik daar toch tegenin gaan.
Uit mijn nek desnoods.
Als ik zie wie daar o.a. posten ben ik er al gelijk klaar mee.
zaterdag 2 september 2017 om 19:11
Eerst was het gewoon een het-zit-tussen-je-oren-topic. Daar word ik al boos van, dus daar ging ik me mee bemoeien.
En toen kwamen de buitenlanders erbij en toen had ik wijzer moeten zijn.
Maar ik heb het topic nu weggeklikt en uit mijn lijst gemikt, zodat ik niet meer zie als er iets nieuws gepost is.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 2 september 2017 om 19:14
Fijn dat je dat tegenwoordig uit je lijst kan gooien hè?Solomio schreef: ↑02-09-2017 19:11Eerst was het gewoon een het-zit-tussen-je-oren-topic. Daar word ik al boos van, dus daar ging ik me mee bemoeien.
En toen kwamen de buitenlanders erbij en toen had ik wijzer moeten zijn.
Maar ik heb het topic nu weggeklikt en uit mijn lijst gemikt, zodat ik niet meer zie als er iets nieuws gepost is.
Ik heb het even vluchtig gescand en wat een stom geleuter.
zaterdag 2 september 2017 om 19:41
Ja, dat prullenbakje bij de lijst vind ik heel prettig.
Ik vind het vooral raar dat zo iemand blijkbaar alleen maar haar gelijk kan halen door iemand met een andere mening te beledigen.
Try something new today. For example: make a good decision.
zaterdag 2 september 2017 om 20:24
Topic 'is slaan altijd kindermishandeling'vrouwjagersma schreef: ↑02-09-2017 20:22Heel bijzondere manier van formuleren is dat, inderdaad.
Ik heb zin in een leuke discussie, iemand een tip?
zaterdag 2 september 2017 om 20:35
Of het topic van Armand 'Yesss! vakantie is voorbij!'
zaterdag 2 september 2017 om 20:47
Jammer dat het niet altijd werkt. Ik wil dat topic of haar man genoeg verdiend er uit hebben.
zaterdag 2 september 2017 om 23:40
Ha vrouwjagersma! Fijn je weer eens te lezen.vrouwjagersma schreef: ↑02-09-2017 20:22Heel bijzondere manier van formuleren is dat, inderdaad.
Ik heb zin in een leuke discussie, iemand een tip?
Wij aten laatst Chinees, moest gelijk aan je denken.
zondag 3 september 2017 om 00:17
Na idd er is niet veel te belevenMoirenPhae schreef: ↑03-09-2017 00:17Ongeveer rond 12 uur 's nachts op zaterdagavond en het hele forum is dood.
zondag 3 september 2017 om 00:21
MoirenPhae schreef: ↑03-09-2017 00:17Ongeveer rond 12 uur 's nachts op zaterdagavond en het hele forum is dood.
Komt mooi uit. Na een dag motorrijden en eten en drinken lig ik nu voor dood met zere rug in hotelbed.
...Naast de tuin met kampvuur en Rage Against The machine. Ik slaap nog lang niet.
zondag 3 september 2017 om 00:22
Hier dito!Solomio schreef: ↑02-09-2017 17:39Ik zit zo heerlijk uit mijn nek te kletsen.
gezondheid/chronische-vermoeidheid/list ... #p27500947
Pientje om 17.11.
En ja, het is daar volstrekt offtopic, maar als ze ook op dat soort topics hun verderfelijke anti-buitenlanders-redeneringen plaatsen moet ik daar toch tegenin gaan.
Uit mijn nek desnoods.
zondag 3 september 2017 om 00:23
Ik zit bij Lowlands, jij?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!