Napraattopic deel 90
vrijdag 25 augustus 2017 om 16:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 3 september 2017 om 10:33
We hadden het toch over de titel van een OP? Niet wat ik als pesten definieer.Fee-de-Goede schreef: ↑03-09-2017 10:31Dat jij het pesten vind betekend niet dat anderen dat ook vinden. Het hoeft dus geen feit te zijn. Betichten dus.
zondag 3 september 2017 om 10:35
Was de reactie aan jou gericht? O.
zondag 3 september 2017 om 10:45
Oh dat heb ik ook,dacht ook dat het aan mij lag, maar de smileys veranderen dus van plek. Nog weer wat geleerd.
enn wijzigde dit bericht op 03-09-2017 10:47
1.83% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 3 september 2017 om 10:48
zondag 3 september 2017 om 10:50
Wanneer men het wegpesten van een topic-opener met gezeur over taalgebruik normaal, of zelfs humor vindt, dan is er hier echt iets goed mis.
Er wordt volop geklaagd, dat er zo weinig gebeurt, maar wie wil er nu een (serieus) topic openen, wanneer er constant de dreiging is dat men wordt afgefakkeld wanneer er ergens een d of t verkeerd staat? Als je dan zo graag wil zeuren over de taal, open dan een taaltopic. Daar doe ik graag in mee. Maar hou nu toch eens op met het afbranden van TO's die wat minder bedeeld zijn op taalgebied. Want zo iemand kan best heel erg om raad verlegen zitten en neemt speciaal de moeite om hier een topic te openen.
Bovendien, wanneer het taalgebruik wel prima in orde is, wordt er weer getwijfeld of het misschien een trol is, omdat het taalgebruik zo goed is...
Er wordt volop geklaagd, dat er zo weinig gebeurt, maar wie wil er nu een (serieus) topic openen, wanneer er constant de dreiging is dat men wordt afgefakkeld wanneer er ergens een d of t verkeerd staat? Als je dan zo graag wil zeuren over de taal, open dan een taaltopic. Daar doe ik graag in mee. Maar hou nu toch eens op met het afbranden van TO's die wat minder bedeeld zijn op taalgebied. Want zo iemand kan best heel erg om raad verlegen zitten en neemt speciaal de moeite om hier een topic te openen.
Bovendien, wanneer het taalgebruik wel prima in orde is, wordt er weer getwijfeld of het misschien een trol is, omdat het taalgebruik zo goed is...
zondag 3 september 2017 om 10:53
Je kunt natuurlijk eventueel overwegen om naar een leuker forum over te stappen.Wilhetnietweten schreef: ↑03-09-2017 10:50Wanneer men het wegpesten van een topic-opener met gezeur over taalgebruik normaal, of zelfs humor vindt, dan is er hier echt iets goed mis.
Bovendien, wanneer het taalgebruik wel prima in orde is, wordt er weer getwijfeld of het misschien een trol is, omdat het taalgebruik zo goed is...![]()
Jij blij, wij blij. Ik zeg: win-win.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 3 september 2017 om 11:00
Ja, iedereen ontkent dat ie daar in zit, maar ik ontken het niet.
Helaas blijft wel onduidelijk wie er bij mij in mijn groepje zit(ten).
Maar wat wel duidelijk is: jij zit er niet in. Jij blij, ik blij.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.